Opublikowano 23 września 20159 l Ahahaha, Banny jaki dzik:). Dobrze dobrze, w pierwszy dzień przyda Ci się zimny prysznic, wariacie.
Opublikowano 23 września 20159 l W dniu 21.09.2015 o 13:11, Banny napisał(a): Dobra, w końcu miałem czas i wróciłem do domku debrać kluczyki do mojego pierwszego autka : ) Nic specjalnego wiadomo, ale stan super, z oplatami itp wyszlo mi ok. 4500zł, jeszcze musze tylko szybki w lusterkach powymieniać. Wrazenia z dzisiejszej jazdy: Dzik, dzik, dzik. 1.4 90km, ale w takiej malej budzie to jak dla mnie sporo, moze i troche za duzo. Nie jestem wprawnym kierowcą, muszę uważać z gazem i sprzęgłem bo czasem mi gaśnie, czasem szarpnie. Nisko się siedzi, na zakrętach fajnie trzyma, ciągle prosi o więcej i więcej Ciekawe jak ze spalaniem będzie. Honda zawsze na propsie, nie zwieśniacz jej, pamiętaj o okresowych wymianach płynów a będzie Ci służyć bezawaryjnie :-)
Opublikowano 24 września 20159 l Hehe pomówienia... 1.4? D serie nic nie piją, dobrze wiesz. Za to B coś tam zawsze za kołnierz może wylać hehe
Opublikowano 24 września 20159 l Spoczko zartuje sobie. Moja Gtv ma w instrukcji zapisane, ze może pobrać 1l/1000km, co czasem się jej zdarza.
Opublikowano 24 września 20159 l Prawie każdy samochód ma zapisany ten litr na sto, żeby producent mógł się zabezpieczyć na wszelki wypadek. Potem w praktyce jedne nie biorą w ogóle albo prawie nic, a inne żłopią tyle ile wynosi "norma".
Opublikowano 24 września 20159 l No, ale akurat Alfowskie TS-y znane są, że od nowości tyle biorą, ze względu na luźne pasowanie silnika, pozostaje jedynie to zaakceptować. Aczkolwiek, jak kupilem Gtv i sprawdzalem poziom oleju to niezle sie wpienilem i pojechalem do goscia z ASO.
Opublikowano 24 września 20159 l Poki co z najwiekszym poborem oleju spotkalem sie w A4 B5 2.6. 2-3l/1000km brala i jezdzila bez zajaknienia. Kolega wymienial tylko filtr
Opublikowano 24 września 20159 l Zrobiłem 600 km peżo i poziom oleju nie spadł ani o milimetr. Dwa razy dykty rozłożyłem pod autem i też ni kropki, silnik suchy. :czesc: Ale gumę od przegubu czy tam półosi (nie znam się, nie rozróżniam) muszę wymienić, bo jakiś gumiak szmatą owinął. 30 zł. A kumpel z roboty przeglądu nie dostał. Fabia 2001 1.4 LPG. [*]
Opublikowano 24 września 20159 l Heheh widze, że to samo co w mojej mazdzie. Też guma od przegubu. Ja Mazdzinką już 970km Zaraz dobije do 1000 <3 po wypłacie wymiana amortyzatorów i uszczelka od katalizatora i biorę się za wygląd zewnętrzny.
Opublikowano 24 września 20159 l Sorry ale 2-3 litry oleju na 1000km to taki diesel juz sie w sumie robi i to nie moze byc normalne w zdrowym silniku, chyba ze jakiś dozownik na olej mial zrobiony
Opublikowano 25 września 20159 l Ja do słynnego ostatnio VAG 2.0 TDI BlueMotion. Dolałam ok 3 l przez pierwsze 25 tys. bo 3 razy kazał mi jakiś pedalski komunikat.
Opublikowano 25 września 20159 l Po waszych wpisach mam rozumieć że branie pół litra oleju w Focusie z '00 na 1500 km nie jest jeszcze tragedią? Edytowane 25 września 20159 l przez blakuś
Opublikowano 25 września 20159 l - Panie, bierze olej? - a co ma dawać? no i mój na 10 tyś jakieś 3 litry weźmie. W układ do stanu wchodzi nieco ponad 4 litry, więc tylko filtry pewnie wymienię jak 10 tyś stuknie. Chociaż nie wiem czy czymś lepszym go nie zalać teraz.
Opublikowano 25 września 20159 l Jak przez rok użytkowania, jakieś 15k km nie dolewałem ani razu... to znaczy raz dolewałem, jak zapomniałem korka zakręcić i mi trochę wypluł...
Opublikowano 26 września 20159 l No pol litra na 1500 to moim zdaniem też spora przesada, tez mam forda z tym ze z 2000r zmienilem olej na pełny syntetyk no zalany był jakims castrolem, i od 1000km poboru nie stwierdzilem wieeeeec: -albo masz gdzies wyciek -silnik nie byl najlepiej traktowany i zlopie olej -auto ma spory w uj przebieg
Opublikowano 26 września 20159 l Nie wiem jak w waszych silnikach, ale niektóre jednostki naprawdę fabrycznie już konsumują olej. Np. w wielu motocyklowych V-kach trzeba robic spore dolewki co 1000km i nie oznacza to zużycia silnika. U mnie przy przebiegu 15kkm musialem dolac 150ml, gdzie od wymiany przejechałem może 3tysiące.
Opublikowano 26 września 20159 l Sa silniki, ktore po prostu 'tak maja',ze biora olej. Ale w wiekszosci przypadkow oznacza to zuzycie silnika; uszczelki pod glowica, uszczelniacza zaworow czy miliona innych rzeczy.
Opublikowano 27 września 20159 l Kazdy silnik spalinowy spala olej, rzecz w tym ze zdrowa jednostka bedzie konsumowac sladowe ilosci a ta na umierajaca w litrach na 1000km. Silniki motocyklowe to troche co innego ze wzgledu na obroty, ale konsumpcja oleju wynika w nich z zasady dzialania silnika spalinowego tak samo.
Opublikowano 27 września 20159 l W dniu 26.09.2015 o 07:27, Wretched napisał(a): No pol litra na 1500 to moim zdaniem też spora przesada, tez mam forda z tym ze z 2000r zmienilem olej na pełny syntetyk no zalany był jakims castrolem, i od 1000km poboru nie stwierdzilem wieeeeec: -albo masz gdzies wyciek -silnik nie byl najlepiej traktowany i zlopie olej -auto ma spory w uj przebieg Przebieg to 240 tysiące kilometrów. Silnik był raczej traktowany okej ( Ojciec dbał zawsze o auta ). Wycieku nie ma ( sprawdzane ).
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.