iluck85 2 911 Opublikowano 7 lutego 2017 Opublikowano 7 lutego 2017 Mercedes spoko, cieszy oko. Alfa... Ogarnęli zawieszenie od czasów 156 czy nadal nie nadaję to się na nasze drogi? Ale też ładne. Cytuj
Pajda 2 282 Opublikowano 8 lutego 2017 Opublikowano 8 lutego 2017 Od modelu 159 zawieszenie juz jest calkiem pancerne. Na te od 156/147/GT tez mi w sumie ciezko narzekac, nie mialem z nimi takie problemu jak piszą w gazetach typu auto świat. Faktem jest, że TRW podupadło na jakości i ich gorne wahacze juz nie byly takie fajne jak 5-6 lat temu. Cytuj
iluck85 2 911 Opublikowano 8 lutego 2017 Opublikowano 8 lutego 2017 Pytam, bo zatrzymałem sie na 156- tragedia. Na spotkaniu od myjka drugi od 156 tez narzekał. Alfy sa fajne, sportowe zacięcie maja. Ale odpuściłem podobnie jak auta na F. Nigdy francuza.... A ten mesiu idzie? Mercedesy raczej ciężkie autka i toporne, tam juz dobry motorek musi byc :) Cytuj
Mustang 1 741 Opublikowano 8 lutego 2017 Opublikowano 8 lutego 2017 U mnie tam, odpukać, żadnych poważnych problemów w Grande Punto na F nie było od 10 lat i 120k. A to jakie silniki pakował VAG w poprzedniej dekadzie do aut, tragedia. @up: a co byś powiedział na nowego Mercedesa z silnikiem Renault? Nie, bo Francuz? Cytuj
iluck85 2 911 Opublikowano 8 lutego 2017 Opublikowano 8 lutego 2017 (edytowane) Silniki nie sa problemem. Peugeot, Renault, Citroen- nie wiem jak nowe, ale poprzednie gen bazowały na belce z tylu. Jaka to była tragedia lol czopy osłonięte guma, po zimie pękała- No takie właściwości to ma i łożyska dostawały wszystko spod kół. U mnie łożyska to była kupka pyłu która mechanik zdmuchnął :) Do tego dochodzi fakt, ze mało kto to czaił- Aso peugeota wymieniało całość na nowe. Mechanicy robili tem sam błąd co Francuzi. Wystarczyło silikon dać. W 106 chyba o ile pamietam szpilki na głowicy nie były na całej powierzchni i w jednym miejscu pocil sie pod uszczelka- ten typ tak ma. To tak jak w ciężarówkach- omija sie iveco. Elektronika poniżej pasa, bo dostałem nówkę z salonu i zaliczyłem wszystkie errory i widziałem komplet wskaźników. Jak to mówił mechanik w serwisie iveco- kontrolki musza sie naswiecic lol. Ja śmigam juz pare lat Civic VII, czaje sie na ostatnia IX. Nie zrobiłem nic oprócz tego co musze. Edit- szybki research i Mercedes montuje 1,5 co ma Dacia. Raczej słabiutko ze stron M wg netu, bo silnik cienki jak dupa węża. Edytowane 8 lutego 2017 przez iluck85 Cytuj
Pajda 2 282 Opublikowano 7 marca 2017 Opublikowano 7 marca 2017 (edytowane) Pod młotek idzie tym razem Audi A4 B6 3.0 V6 `02 z klasycznytm automatem ( a nie CVT). Wszystko w serii, na bieżąco serwisowany opony kupione nowe w 2014 roku. Swietne pod LPG. Idzie jak Zaczynamy od 15500, bo auto jest w rekach od 4 lat, sprowadzone na zamówienie, z przetartym prawym bokiem, wszystkie plastiki pod podloga sa w calosci, szyby orginalne. Nie jest to ulep z lawety. Edytowane 7 marca 2017 przez Pajda Cytuj
D.B. Cooper 3 066 Opublikowano 7 marca 2017 Opublikowano 7 marca 2017 kozak audica. Szkoda, że nie s-line. Cytuj
Pajda 2 282 Opublikowano 7 marca 2017 Opublikowano 7 marca 2017 Dzięki niej przekonałem się, że tylko benzynowe V-ki się liczą w życiu. Cytuj
D.B. Cooper 3 066 Opublikowano 7 marca 2017 Opublikowano 7 marca 2017 (edytowane) dużo to pali? olej bierze? Edytowane 7 marca 2017 przez D.B. Cooper Cytuj
Mustang 1 741 Opublikowano 7 marca 2017 Opublikowano 7 marca 2017 kozak audica. Szkoda, że nie s-line. Przynajmniej niezły sleeper. Cytuj
krupek 15 481 Opublikowano 7 marca 2017 Opublikowano 7 marca 2017 Ja mam jakiś fetysz na taki podwójny wydech z tyłu. Cytuj
Pajda 2 282 Opublikowano 7 marca 2017 Opublikowano 7 marca 2017 (edytowane) Pali 10-12 w miescie, w trasie zejdzie ponizej 10. Oferuje za to 6.9s do 100km/h. Olej bierze jak kazda V-ka, ale daleko jej do poziomu hondy ;) Tlumiki są świetne, tez lubie symetryczne dwururki Edytowane 7 marca 2017 przez Pajda Cytuj
balon 5 342 Opublikowano 7 marca 2017 Opublikowano 7 marca 2017 Kiedyś symetryczne dwururki, wraz z pierwszymi siwymi włosami tylko symetryczne proste wydechy. Ewolucja konsolomaniaka. Cytuj
Godot 416 Opublikowano 8 marca 2017 Opublikowano 8 marca 2017 Nie jest to Infiniti, ale zawsze coś 2 Cytuj
szejdj 2 804 Opublikowano 8 marca 2017 Opublikowano 8 marca 2017 Ajajaj... ja bym tylko koła zalożył większe, np cos takiego: żeby wygladaly bardziej proporcjonalnie ale ogolnie bardzo mi sie podobaja Cytuj
krupek 15 481 Opublikowano 8 marca 2017 Opublikowano 8 marca 2017 Ale dostarczajacie w temacie ostatnio, lada dzień ktoś Lambo wrzuci. Piękna ta Piątka, marzy mi się taka siwa. Cytuj
Kosmos 2 712 Opublikowano 8 marca 2017 Opublikowano 8 marca 2017 (edytowane) Mamie wybrałem, bo chciała czerwony Byłem przeciwnikiem by kupiła nowe auto, ale jeździ się tym bardzo przyjemnie. Poza tym dla niej dużo ważniejszy jest komfort oraz to, że się nic w najbliższym czasie nie zepsuje, niż osiągi. Edytowane 8 marca 2017 przez Kosmos 2 Cytuj
MichAelis 5 617 Opublikowano 8 marca 2017 Opublikowano 8 marca 2017 Wiadomo w tej cenie 10letnie bmw lepsze Cytuj
szejdj 2 804 Opublikowano 8 marca 2017 Opublikowano 8 marca 2017 w tej cenie można już dostać e46 330i przynajmniej jakiś prestiż a nie taka zabaweczka plastikowa Cytuj
Godot 416 Opublikowano 8 marca 2017 Opublikowano 8 marca 2017 Piękne jest te Clio. Z tego segmentu tylko i wyłącznie. Gratuluję zakupu Cytuj
Mustang 1 741 Opublikowano 8 marca 2017 Opublikowano 8 marca 2017 Ajajaj... ja bym tylko koła zalożył większe, np cos takiego: żeby wygladaly bardziej proporcjonalnie ale ogolnie bardzo mi sie podobaja Nie wiem jak jest tutaj, ale w służbówkach z leasingu czasem firmy nie dają wybrać większych felg, redukując przykładowo koszty ogumienia. Clio na pewno jeden z lepszych samochodów w klasie. Dobrze wspominam jazdę próbną, a ostatnio serio rozważałem ewentualny zakup 1.2 120. Cytuj
Godot 416 Opublikowano 8 marca 2017 Opublikowano 8 marca 2017 Tutaj jest tak, że nie mam potrzeby posiadania większych kół. Te są ok Cytuj
Mustang 1 741 Opublikowano 8 marca 2017 Opublikowano 8 marca 2017 Zupełnie rozumiem, przynajmniej komfort lepszy. To i tak 17 na oko. Cytuj
noob_IRA 93 Opublikowano 8 marca 2017 Opublikowano 8 marca 2017 od hondy "wara" :-P Jw., Honda to przede wszystkim królowa korozji, a dopiero potem żarcia oleju. System VTEC zamyka podium. (...) dla niej dużo ważniejszy jest komfort oraz to, że się nic w najbliższym czasie nie zepsuje, niż osiągi. 1.2, ma się rozumieć? Do miasta w sam raz. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.