krupek 15 481 Opublikowano 26 września 2017 Opublikowano 26 września 2017 Kiedyś to były Toyoty. Jak ten Pickup, co go dewastowali w Topgear. Cytuj
REZOK 1 020 Opublikowano 26 września 2017 Opublikowano 26 września 2017 Nie myj, bo rdzę będzie widać :D No nie było tak źle na karoserii. Gorzej podwozie, ale jak na swój wiek oki. Cytuj
kanabis 22 469 Opublikowano 27 września 2017 Opublikowano 27 września 2017 Znajomy miał kiedyś tę E10, woził nią żonę i dwójkę dzieci wszędzie, w międzyczasie jeździł na KJSy i 1/4 mili. Niedozajechania samochód. Mając 17 lat pojechała służyć dalej do Afryki, pewnie jeździ tam do tej pory. Chyba wiekszosc samochodow starych bylo wytrzymalszych bo moj stary fordzik ka to jezdzil po takich miejscach na ryby ze chyba sam Ford bylby w szoku gdyby sie dowiedzial. I nic tam sie nie psu.lo. ja tam chyba nawet nic w zawieszeniu przez 2 lata nie musialem wymieniac xd Cytuj
qvstra 3 213 Opublikowano 27 września 2017 Opublikowano 27 września 2017 gruz sprzedany [*] już tęsknię za kopaniem sprzęgła na łukach i ogłuszającym dźwiękiem r6 na przelocie 5 Cytuj
szejdj 2 804 Opublikowano 3 października 2017 Opublikowano 3 października 2017 Co następne Qvstra? Cytuj
qvstra 3 213 Opublikowano 3 października 2017 Opublikowano 3 października 2017 Szczerze mówiąc to nie wiem, wszystko zależy od cyferek na koncie. Na pewno będzie to coś rwd i ze szpera 100%. Chciałbym jakiegoś japonca z turbo, ale pewnie skończy się na E36/E46, bo są to najtańsze i najbardziej niezawodne samochody do upyerdalania pod remiza. Cytuj
krupek 15 481 Opublikowano 3 października 2017 Opublikowano 3 października 2017 Trudno teraz sprzedać taką furę jak te ubezpieczenia poszły w górę, a i rynek nowych aut się wzmocnił? Cytuj
qvstra 3 213 Opublikowano 3 października 2017 Opublikowano 3 października 2017 Wystawiłem gruza w srode na grupie na FB, w sobotę przyjechał pierwszy klient, przejechał się i zabrał. OC dzięki zniżce dla pojazdów zabytkowych jest dość niskie, a wzmocnienie rynku nowych aut nie ma tu żadnego znaczenia, bo to nie ten target klienta. Cytuj
krupek 15 481 Opublikowano 4 października 2017 Opublikowano 4 października 2017 Rynek motoryzacyjny jest na tyle specyficzny, że niezależnie od targetu, wzmocnienie rynku nowych aut odbija się na używanych, fajny artykuł o tym ostatnio czytałem w Auto Świat. Polska jako jeden z niewielu krajów w Europie, od kilku lat notuje wzrost sprzedaży aut używanych i nowych. Cytuj
szejdj 2 804 Opublikowano 4 października 2017 Opublikowano 4 października 2017 (edytowane) Szczerze mówiąc to nie wiem, wszystko zależy od cyferek na koncie. Na pewno będzie to coś rwd i ze szpera 100%. Chciałbym jakiegoś japonca z turbo, ale pewnie skończy się na E36/E46, bo są to najtańsze i najbardziej niezawodne samochody do upyerdalania pod remiza. Dawaj Miatkę :) http://www.gieldaklasykow.pl/bmw-325i-e36-1992-29900-pln-ostrow-wielkopolski/ Edytowane 4 października 2017 przez S(pipi)ix Cytuj
qvstra 3 213 Opublikowano 4 października 2017 Opublikowano 4 października 2017 Miaty są super, a zwłaszcza NA, jednak dyskwalifikuje je niska moc :( Co prawda na śnieg i deszcz te ~100KM wystarczy, ale do tego nada się też e36 2.0 za 2-3k PLN. I to nie tak, że jestem zakochany w BMW, po prostu w kategorii niskobudżetowych upyerdalaczy nie mają żadnego konkurenta na polskim rynku. Jeszcze kilka lat temu można było w podobnych pieniądzach dorwać Nissana s13, ale obecnie kwoty jakie trzeba dać za trupa do odbudowania są po prostu chore. Chcesz tani samochód do zabawy z tylnym napędem? Kupujesz e36 i upalasz. Cytuj
szejdj 2 804 Opublikowano 4 października 2017 Opublikowano 4 października 2017 ale E36 2.0 150KM jest katalogowo wolniejsze od MX5 110km a są jeszcze wersje 146 z torsenem. ale no rozumiem, mx5 to dużo większy wydatek niż e36 a skoro i tak chcesz tylko upalać to nie ma sensu inwestować :) Cytuj
Dud.ek 2 054 Opublikowano 4 października 2017 Opublikowano 4 października 2017 Wakacje na Chorwacji. 2,5k kilometrów i jeszcze się nie rozleciał. A to przecież skoda... Cytuj
SG1-ZIELU 870 Opublikowano 4 października 2017 Opublikowano 4 października 2017 W tak dalekie trasy jeździsz z Assistance czy na renegata bez ? Cytuj
Dud.ek 2 054 Opublikowano 4 października 2017 Opublikowano 4 października 2017 Assistance można wykupić na wozy do 10 lat :D Może są na starsze ale raczej nie opłacalne. Cytuj
SG1-ZIELU 870 Opublikowano 4 października 2017 Opublikowano 4 października 2017 Hmm ja to swoim 23 letnim fordem escortem jeździłem na Węgry to wykupywałem miesięczne assistance w mbanku choć miałem trochę ponad 300 km :). Cytuj
Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. eX4cT_PL 1 642 Opublikowano 4 października 2017 Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. Opublikowano 4 października 2017 (edytowane) Ja zrobiłem przesiadkę z BMW E90 325i R6 na takie cudo,głownym powodem zmiany samochodu była cena ubezpieczenia i podatku drogowego w Irlandii, jestem więcej niż zadowolony. Edytowane 4 października 2017 przez eX4cT_PL 10 Cytuj
Fanek 669 Opublikowano 5 października 2017 Opublikowano 5 października 2017 Tylko kierownice masz bo złej stronie Cytuj
eX4cT_PL 1 642 Opublikowano 5 października 2017 Opublikowano 5 października 2017 Ale i tak lepiej się jeździ niż w Polsce :-) Cytuj
Stillo116 94 Opublikowano 5 października 2017 Opublikowano 5 października 2017 Wczoraj byłem w salonie Seata i przymierzałem się do Seata Leona ale obczajałem kombika :) 150 konny 1.4 tsi i za kierownicą było mega wygodnie... Cena troche zaporowa jak chce się mieć na wypasie ale wciąż taniej niż Golf :) To tego dorzucić skrzynkie DSG i wtedy już w ogóle cudo. Cytuj
eX4cT_PL 1 642 Opublikowano 5 października 2017 Opublikowano 5 października 2017 (edytowane) Mój ma 1.4 125 koni, niestety w Irlandii nie ma 1.8, są tylko 2.0 Cupra. Samochod mam dopiero ze 3 miesiące ale jest świetny, to zlepek całej grupy VAG w pozytywnym tego słowa znaczeniu, np. zegary Audi A3/S3, klima to VW/Skoda, centrum multimedialne to również VW itd itd. Bardzo pewnie się prowadzi, poza DSG warto mieć jeszcze DCC, jeśli będziesz rozważał zakup. Edytowane 5 października 2017 przez eX4cT_PL Cytuj
WisnieR 2 736 Opublikowano 5 października 2017 Opublikowano 5 października 2017 125 koni i ten znaczek FR na grillu :/ Kiedyś FR to był FR... Myślę nad kredytem na takiego ST. Cytuj
eX4cT_PL 1 642 Opublikowano 5 października 2017 Opublikowano 5 października 2017 125 koni i ten znaczek FR na grillu :/ Kiedyś FR to był FR... Myślę nad kredytem na takiego ST. To prawda, nie powiem ze to nie boli miłośnika marki, spotkałem się z takimi komentarzami, kiedys FR to bylo FR, teraz jest to bardziej „wersja wyposażenia”Mimo wszystko pomimo katalogowych 125 koni, maja one średnio ponad 130-135 koni, można samochod przelaczyc w tryb sportowy ktory czuć. No i w swojej klasie to ciagle szybki hatch, praktycznie bez turbodziury z momentem obrotowym diesla po małym chipie. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.