Skocz do zawartości

Zdjęcia naszych aut


Lain

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jak? (pipi)owo. A jak ma się zbierać? Przesiadłem się z samochodu robiącego 7.3 do setki więc tak średnio. Zmienię tylko mapę na te z wersji 163KM i tyle. Nie będę się bawił w jakieś programy.

Opublikowano

Sorry ale co by nie powiedzieć o mondeo (obszerne wnętrze na duży plus) to prowadzi się jak wanna na kołach. I tyczy się to zarówno wersji takiej jak ma WisnieR (jezdziłem w manualu) jak i mkv w 2.0 180 km oczywiście w dieslu.  

Opublikowano

Śmiesznie, bo do momentu filmiku na yt nie wiedizałem w ogóle co to za samochód :) A zabawa w offroad jest meeeega, ale niestety wymaga sporej wiedzy technicznej i jakiegoś zaplecza. Przydałoby się mieć spory garaż, kanał albo podjazd itp. :/ może kiedyś na starość :/ 

Opublikowano

Dziekuję za miłe słowa :*

 

 

Ogólnie to po zakupie pojawił się "dysonans pozakupowy" i juz chcialem go oddac w pieruny, ale na spokojnie zszedlem do kanalu i jak zobaczylem stan ramy to stwierdzilem, ze jednak powalczę o to auto. Zajawka na 4x4 pojawila sie kilka lat temu,  pozniej kupilem Grand Vitare 2, ale szkoda jej na cioranie po lesie, a i w blocie mialem nieprzyjemna przygode, bo nadzialem sie na jakies smieci. Poza tym topienie auta z elektronika to kiepski pomysl.

Oglądałem masę Pajero i doszedlem do wniosku, że szkoda mi wydawać po 15 -20 tys za auta w stanie niemalze fabrycznym, a za 7-10 kupie przypudrowane gruzy. Tak, więc liczyla sie tylko rama i napędy, a i te w sumie mozna tanio odratować. 

 

Co do zaplecza technicznego i wiedzy....hmm no tutaj można polemizować, bo jesli nie startuje się w rajdach to mozna kupic cos taniego i sprawnego ( pierwsza vitara + opony AT) i juz mozna sobie smigac po polach i górkach bez lawetowania i urywania mostów.  Tak BTW to kiedys strasznie mnie dziwilo jak sie mozna jarac Offroadem, w sumie to do dzisiaj nie kumam przyjemnosci z topienia auta po dach oraz zmot w klasie extreme. Jesli kogos ciekawi jak to wszystko wyglada to polecam poogladac sobie kanal "terenwizja" na youtube.

 

 

Czemu Pajero mk1? Kocham technologie motoryzacyjna lat 80-tych, oraz zajawkę na klasyki - Pajero trochę tytułow zdobyło w róznych rajdach ;) No i te zegary - #teamanalog. Poza tym mosty pasuja z Pajero 2 na zasadzie plug n play, czyli odkrecajac 6 srub mozna wyjechac calym tylnym zawieszeniem i wstawic za 600zl tyl od mk2 z pelna blokada mostu ( akcesoryjna blokada to koszt 3 - 4 tys zlotych). Poza tym jest kaciasty jak G-klasa i na auta powyzej 25-lat są mega fajne znizki na OC ( od znizek "za wiek" odlicza sie jeszcze -70% za bycie w klubie pz mot). 

 

 

Nastepny będzie Datsun 280 Z ;)

 

 

  • Plusik 2
Opublikowano

grzebanie w rozje.banym starym gracie gdzieś w garażu i bawienie się w mechanika, nie wiem komu się to może nie podobać.

 

#boyswillbeboys

Opublikowano

Co jest takiego fajnego w analogowych zegarach? Od kiedy mogę wyświetlić prędkość cyfrowo, nie patrzę już w ogóle na analogowy prędkościomierz. Obrotomierz mógłbym mieć cyfrowy ze zmianą koloru przy czerwonym polu, wskaźnik paliwa najchętniej zamieniłbym na precyzyjniejsze wskazanie procentowe.

  • Smutny 1
Opublikowano

Cyfrowe wyświetlacze prędkości...

 

46b189034c28.gif

 

Dla mnie ideałem są klasyczne zegary, z jakimiś sportowymi wstawkami, żeby było dynamicznie i ekranik komputera między nimi. A już chyba największe guwno to jak zegary są  na środku kokpitu.

Opublikowano

Eee tego to już w ogóle nie kupuję, tak samo ekranu zamiast kokpitu jak w nowych Volvo. Chociaż z drugiej strony, nie miałem okazji obcować z tym, więc może niepotrzebnie się zniechęcam.

Opublikowano (edytowane)

Jak ustawiasz prędkość pod radary, warto szybko widzieć ją co do kilometra. Analogi były spoko jak 5 km/h w jedną czy drugą stronę nie robiło różnicy. U mnie 50 GPS jest przy 52, 90 przy 95, itd.

Edytowane przez Mustang
Opublikowano

świetne auto - wprawdzie daleko mi do #teamAnalog, ale jak kiedyś będę miał czas i warunki to z pewnością sobie takiego roz(pipi)anego grata do pucowania w garażu kupię, props

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...