Sedrak 780 Opublikowano 20 listopada 2019 Opublikowano 20 listopada 2019 17 minut temu, Jotrazydwa napisał: Ja wczoraj jeździłem Mustangiem gt 5.0 i się zakochałem . Ja prdl te 5 sekund do setki na obwodnicy to jest tylko nieco mało praktyczne dla 2+1. Ych. Może marzenie to ten samochód. W niebieskim kolorze. Maniak czy automat? (pipi)a najgorsze jest to, że jak uda mi się kiedy odłożyć na niego to już pewnie przez ekoterrorystow nie będzie produkowany Cytuj
mozi 1 978 Opublikowano 20 listopada 2019 Opublikowano 20 listopada 2019 36 minut temu, SetoPL napisał: Może marzenie to ten samochód. W niebieskim kolorze. Maniak czy automat? (pipi)a najgorsze jest to, że jak uda mi się kiedy odłożyć na niego to już pewnie przez ekoterrorystow nie będzie produkowany kURŁA JAKIM? Cytuj
Mustang 1 743 Opublikowano 20 listopada 2019 Opublikowano 20 listopada 2019 Dlatego z racji względów praktycznych i ekologii, kombinują z tą nową "rodziną" Mustanga. Mach-E na początek i potencjalnie inne modele. Oczywiście nie będzie to już "prawdziwy" Mustang, ale tak naprawdę Europa prawdziwego Mustanga i tak nie miała i mieć nie będzie. Bo czymże jest ten samochód za oceanem - "zwykłym" samochodem za rozsądną cenę, w nadwoziu coupé i z mocnym silnikiem. Dostępnym nawet jako nowe auto dla niższej klasy średniej, niedrogim w eksploatacji i wygodnym do jazdy na co dzień. W Europie (nawet nie mówiąc o Polsce) staje się drogawą zabawką, wymagającą sporego budżetu na paliwo, ubezpieczenie czy podatki (w niektórych krajach), do tego trudną do zaparkowania. Z drugiej strony przyciąga spojrzenia, traktowane jest jako model niemalże prestiżowy i w kategorii marzenia. Cytuj
szejdj 2 804 Opublikowano 21 listopada 2019 Opublikowano 21 listopada 2019 14 godzin temu, kiseki napisał: Nie będę zaprzeczał i robił z siebie eksperta. Każdy ma jakieś wymagania co do auta - dla mnie auto ma być wygodne, bezpieczne, ma mieć napęd 4x4 i kilka udogadniaczy, ma być do kupienia na miejscu z możliwością leasingu Ty możesz mieć listę 1000 punktów, które auto musi spełnić żebyś w ogóle na nie spojrzał. Najważniejsze żeby mieć frajdę z jazdy Poza tym, każde kolejne auto, które brałem było kupowane pod wpływem impulsu. Teraz po 2 tygodniach researchu miał być praktyczny SUV, były 4 typy, a skończyło się zmianą decyzji w ciągu 1 sekundy na auto, które 100km/h robi w 6,5s, a z suvem ma wspólny tylko napęd na 4 koła. Nie żałuję ani trochę. no dokładnie tak jest, audi ma dobre te abonamenty, te samochody praktycznie nie mają wad dlatego jak ktos potrzebuje niezawodnego auta i jest dosc bogaty to kieruje sie do audi 14 godzin temu, _Red_ napisał: Aha. ale po co takie idiotyczne posty? mialem nadzieje ze zimny lokiec to jedyny normalny dzial na tym forum ale ty musisz swoje niedo,(pipi)anie tu przedstawiac? nie umiesz nic madrego napsiac to nie pisz 1 Cytuj
szejdj 2 804 Opublikowano 21 listopada 2019 Opublikowano 21 listopada 2019 11 godzin temu, Mustang napisał: Dlatego z racji względów praktycznych i ekologii, kombinują z tą nową "rodziną" Mustanga. Mach-E na początek i potencjalnie inne modele. Oczywiście nie będzie to już "prawdziwy" Mustang, ale tak naprawdę Europa prawdziwego Mustanga i tak nie miała i mieć nie będzie. Bo czymże jest ten samochód za oceanem - "zwykłym" samochodem za rozsądną cenę, w nadwoziu coupé i z mocnym silnikiem. Dostępnym nawet jako nowe auto dla niższej klasy średniej, niedrogim w eksploatacji i wygodnym do jazdy na co dzień. W Europie (nawet nie mówiąc o Polsce) staje się drogawą zabawką, wymagającą sporego budżetu na paliwo, ubezpieczenie czy podatki (w niektórych krajach), do tego trudną do zaparkowania. Z drugiej strony przyciąga spojrzenia, traktowane jest jako model niemalże prestiżowy i w kategorii marzenia. najwieksza wada tych mustangow to ich ilosc na ulicach, mnostwo ich jezdzi, tak samo jak nowych g-klas Cytuj
_Red_ 12 023 Opublikowano 21 listopada 2019 Opublikowano 21 listopada 2019 (edytowane) 27 minut temu, szejdj napisał: no dokładnie tak jest, audi ma dobre te abonamenty, te samochody praktycznie nie mają wad dlatego jak ktos potrzebuje niezawodnego auta i jest dosc bogaty to kieruje sie do audi ale po co takie idiotyczne posty? mialem nadzieje ze zimny lokiec to jedyny normalny dzial na tym forum ale ty musisz swoje niedo,(pipi)anie tu przedstawiac? nie umiesz nic madrego napsiac to nie pisz I kto to mowi, naczelny zj.eb forum, ktory lazi za mną gdzie sie da, by sie doczepic (np. w telewizorach, "ostatnim normalnym dziale" dla mnie). "Aha" to jedyne co przyszło mi do głowy po przeczytaniu wysrywu o twojej teorii z poprzedniej strony, niestety dopasowalem się do poziomu tych przemyśleń. Ode mnie EOT. Edytowane 21 listopada 2019 przez _Red_ 2 1 Cytuj
Sedrak 780 Opublikowano 21 listopada 2019 Opublikowano 21 listopada 2019 14 godzin temu, Mustang napisał: Dlatego z racji względów praktycznych i ekologii, kombinują z tą nową "rodziną" Mustanga. Mach-E na początek i potencjalnie inne modele. Oczywiście nie będzie to już "prawdziwy" Mustang, ale tak naprawdę Europa prawdziwego Mustanga i tak nie miała i mieć nie będzie. Bo czymże jest ten samochód za oceanem - "zwykłym" samochodem za rozsądną cenę, w nadwoziu coupé i z mocnym silnikiem. Dostępnym nawet jako nowe auto dla niższej klasy średniej, niedrogim w eksploatacji i wygodnym do jazdy na co dzień. W Europie (nawet nie mówiąc o Polsce) staje się drogawą zabawką, wymagającą sporego budżetu na paliwo, ubezpieczenie czy podatki (w niektórych krajach), do tego trudną do zaparkowania. Z drugiej strony przyciąga spojrzenia, traktowane jest jako model niemalże prestiżowy i w kategorii marzenia. Dokładnie kolego. Nie wiem jak teraz to wygląda, ale Mustag w USA kosztował tyle co Jetta, więc... Ogólnie to można było mieć taką Jette w automacie 2.5 benzyna klima itp, jak to u nich za jakieś 33.000 USD to jest wręcz śmieszną kwotą. Mój znajomy jeździ Corrolą za 200 USD miesięcznie. No niestety żyjemy w Polsce. 2 godziny temu, szejdj napisał: najwieksza wada tych mustangow to ich ilosc na ulicach, mnostwo ich jezdzi, tak samo jak nowych g-klas I co z tego? A co mnie obchodzi czym inni jeżdżą. Jak dla mnie to wszyscy by mogli mieć takie auta to tylko by znaczyło, że ludzie się bogadzą i będzie tylko lepiej w kraju. A co do temu leasingu czy najmu to ile osób tyle terorii. Ja miałem samochód w najmie i teraz wziąłem leasing, bo tylko w taki sposób odłożę na lepszy samochód mając niską ratę. Jęśli masz wysokie, stałe dochody co miesiąc i chcesz markę premium to tylko najem. Bierzesz na 2-3 lata, oddajesz i kolejny. Nie obchodzi Cię astronomiczna utrate ich wartości, ale jeśli planujesz jeździł długo jednym samochodem to lepiej leasing. Wykupisz i zawsze możesz je sprzedać i dać na wkład własny na inny samochód. Tylko go nie rozbić 1 Cytuj
szejdj 2 804 Opublikowano 21 listopada 2019 Opublikowano 21 listopada 2019 3 godziny temu, SetoPL napisał: I co z tego? A co mnie obchodzi czym inni jeżdżą. Jak dla mnie to wszyscy by mogli mieć takie auta to tylko by znaczyło, że ludzie się bogadzą i będzie tylko lepiej w kraju. Ano polemizowalbym, ja tam wolę różnorodność, indywidualnosc. Nie chciałbym żyć w świecie gdzie wszyscy jezdza takimi samymi samochodami, chodza tak samo ubrani, sluchaja tej samej muzyki, maja takie same meble w domu. Jako fan lubie jezdzic na zloty motoryzacji, na imprezy motorsportowe, lubie tam ogladac samochody i nie chcialbym widziec wszystkich takich samych modeli, bo trzebaby odwolac zloty i zawody. 1 Cytuj
MaZZeo 14 186 Opublikowano 21 listopada 2019 Opublikowano 21 listopada 2019 Akurat Audi A7 to najbardziej charakterny wóz Audi w ostatnich latach. 1 1 Cytuj
Kenny tJJger 3 784 Opublikowano 21 listopada 2019 Opublikowano 21 listopada 2019 1 godzinę temu, szejdj napisał: Ano polemizowalbym, ja tam wolę różnorodność, indywidualnosc. Nie chciałbym żyć w świecie gdzie wszyscy jezdza takimi samymi samochodami, chodza tak samo ubrani, sluchaja tej samej muzyki, maja takie same meble w domu. Jako fan lubie jezdzic na zloty motoryzacji, na imprezy motorsportowe, lubie tam ogladac samochody i nie chcialbym widziec wszystkich takich samych modeli, bo trzebaby odwolac zloty i zawody. Dramatyzujesz. Akurat codziennie widujesz dziesiątki Mustangów. Rozumiem żeby rozmowa była o Passatach czy BMW. Cytuj
mozi 1 978 Opublikowano 21 listopada 2019 Opublikowano 21 listopada 2019 2 godziny temu, szejdj napisał: Ano polemizowalbym, ja tam wolę różnorodność, indywidualnosc. Nie chciałbym żyć w świecie gdzie wszyscy jezdza takimi samymi samochodami, chodza tak samo ubrani, sluchaja tej samej muzyki, maja takie same meble w domu. Jako fan lubie jezdzic na zloty motoryzacji, na imprezy motorsportowe, lubie tam ogladac samochody i nie chcialbym widziec wszystkich takich samych modeli, bo trzebaby odwolac zloty i zawody. Od razu napisz że Cie dupka piecze że jesteś osranym biedakiem i Cie nie stać a nie srasz żarem. "Mustanga za dużo na ulichac" no (pipi)a na pewno XD zesrałbyś się jakbyś takiego miał i dobrze o tym wiesz. Idź lepiej na irca czy do walenia konia tym co się zawilneli bo się tego czytać nie da. Cytuj
szejdj 2 804 Opublikowano 21 listopada 2019 Opublikowano 21 listopada 2019 (edytowane) czego sie czytac nie da? co takiego napisalem? czemu mam przyznawac nieprawde? mieszkam w warszawie i tutaj naprawde jest tego mnostwo i doslownie nie ma dnia bym jadac do pracy albo wracajac nie widzial co najmniej jednego Mustanga, po co dorabiasz jakies teorie unikalnosci do samochodu kosztujacego tyle co skoda superb? Przeciez taka jest geneza tego samochodu, najtansze V8 na rynku, sprzedaje sie dobrze, wiec logiczne jest, ze jezdzi ich duzo. Poza tym pracuje w IT i w moim zespole ~20 osob sa 3 mustangi, jeden 6. generacja i 2x 5. generacja i sami wlasciciele przyznaja, ze ich od ch,uja jezdzi bo to tanie, dobre i niezniszczalne V8, ale nie, jak zwykle wy wiecie lepiej. Edytowane 21 listopada 2019 przez szejdj 1 1 Cytuj
balon 5 343 Opublikowano 21 listopada 2019 Opublikowano 21 listopada 2019 (edytowane) Szejdi: „Mustang dla mnie popularny. Audi nudny, przewidywalny. Dlatego wybieram Spoiler SKODE FABIE aby nie być pospolity i złapać trochę emocji!” 2 godziny temu, szejdj napisał: po co dorabiasz jakies teorie unikalnosci do samochodu kosztujacego tyle co skoda superb? Przeciez taka jest geneza tego samochodu, najtansze V8 na rynku Akurat Suberb zaczyna się poniżej 100. Mustanga V8 w polskim salonie kupisz za ok 230 tys. Faktycznie ta sama cena. Edytowane 21 listopada 2019 przez balon 1 1 Cytuj
Grabek 2 780 Opublikowano 22 listopada 2019 Opublikowano 22 listopada 2019 Szejdi znowu pijany biega po forum Cytuj
szejdj 2 804 Opublikowano 22 listopada 2019 Opublikowano 22 listopada 2019 dobrze, przyznaję wam rację, cofam co powiedziałem, Mustang wcale nie jest najtańszym V8 na rynku i wcale nie sprzedało się ich kilka tysięcy u nas w kraju 1 Cytuj
krupek 15 481 Opublikowano 22 listopada 2019 Opublikowano 22 listopada 2019 To ja wtedy też przyznaję, że jest ich dużo u nas. Kurde, ale miło się zrobiło. Cytuj
Yakubu 3 047 Opublikowano 22 listopada 2019 Opublikowano 22 listopada 2019 Szejdj odważnie. Niedawno Pajda został zasypany plusikami jak płakał, że nikt w firmie się nie podniecał jego Elantrą, a teraz ciśnie ziomeczka z Audi A7. Szanuję. Cytuj
Sedrak 780 Opublikowano 22 listopada 2019 Opublikowano 22 listopada 2019 Szczerze to właśnie audi i BMW i Mercedes jest oklapane w (pipi). Kolejny garnitur Vistuli i tyle. A do Mustanga jak oklepany to można kolor ciekawy dać ( NIEBIESKI ), felgi, wydech i jest ogień samochód. Już dla mnie skoda suberb na pelnej opcji z 2.0 TSI 280 DSG 4x4 jest ciekawsze od aut premium. Bez problemu robisz z tego 400 konne monstrum, które wygląda jak zwykle auto menadżera, a idzie jak burza. Ej od Skody Fabii to Wy się odczepcie Cytuj
Pajda 2 282 Opublikowano 22 listopada 2019 Opublikowano 22 listopada 2019 (edytowane) 6 godzin temu, Yakubu napisał: Szejdj odważnie. Niedawno Pajda został zasypany plusikami jak płakał, że nikt w firmie się nie podniecał jego Elantrą, a teraz ciśnie ziomeczka z Audi A7. Szanuję. Mną sobie mordy nie wycieraj, bo akurat ja mam wywalone na opinie innych i sam się nie jaram Hyundai Blantmarą. Śmiałem się tylko z polaczkowatości i myślę,że plusiki były właśnie za ich teksty. Wątpię żeby jakiś konsolomaniak jaral się dupowozem za 70tys, gdy w garażu forzy (pipi)ą się Bentleye z Ferrari. Edytowane 22 listopada 2019 przez Pajda 1 Cytuj
Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. SebaSan1981 3 600 Opublikowano 23 listopada 2019 Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. Opublikowano 23 listopada 2019 Heh czytając o samochodach w tym topiku, naszło mnie aby napisać coś ze swojej historii. Przypomniało mi się wczesne dzieciństwo, lata 81-86 gdy już ponoć jako takie auta śmigały po ulicach a mój papcio wbrew wszystkim zakupił enerdowskiego Wartburga, takiego jak na zdjeciu poniżej: Każdy w rodzinie pukał się w głowę bo co to był za pomysł w czasach SyrenyBosto albo Fiata125P lub Polonezów kupować coś tak archaicznego. Ale ojc jako domorosły mechanik miał w doopie komentarze, samochód wymagał uwagi ale nigdy na drodze nie zawiódł. To był po prostu czołg na czterech kołach! Przetrwał nawet wypadek z łosiem w roku 1985tym i ostatecznie skończył jako.. kurnik u jednego z wujów Następcą poczciwego Wartburga został Zaporożec model 968, pojazd równie archaiczny co jego niemiecki kolega ale dużo sprawniejszy na drodze. Ojciec dał za niego ówczesne czternaście tysięcy złotych, dziś pewnie za równowartość tamtych pieniedzy kupił by fajną A4 albo A6. Wtedy śmiał się z zaporożca uszatka nazywając go "zemstą Stalina" bo auto wymagało nieustannej konserwacji, odpowietrzania hamulców, regulacji zaworów itp. Na trzy dni jazdy, cztery dni auto stało w garażu na kanale. Było też bardzo głośne i rozpędzało się do max 80km/h. Był to samochód dzięki któremu nauczyłem się jeździć (mieszkając na wsi z przejściem granicznym z ówczesnym ZSRR było tam nad Bugiem sporo polnych dróg) oraz naprawiać to i owo. Twór radzieckiej myśli technicznej był siermiężny i mało komfortowy lecz pomimo to dojechaliśmy nim rodziną w góry i nad morze. Fakt że tłoki stanęły gdzieś w okolicach Tczewa i naprawa zajęła ojcu tydzień ale byłem smarkiem wtedy i z nostalgią wspominam te drogowe przygody. A jak po latach skończył Zaz968? W 1993cim tatko zdemontował dach i tylną klapę, wspawał stalowe rury, przemodelował przód i zrobił z niego... buggy. Auto o połowę lżejsze bo pozbawione wiekszosci karoserii i wnętrza miało nadmiar mocy. Było idealne do ciągania przyczep z węglem lub drewnem na opał lub wypadów nad Bug na suma czy inną rybę. W domu rodzinnym mam gdzieś zdjecia, jak znajdę to zeskanuję i wrzucę na forum. Kolejnych samochodów i przygód z nimi zwiazanych było oczywiście więcej ale to materiał na innego posta kiedy indziej. 9 1 Cytuj
Kenny tJJger 3 784 Opublikowano 23 listopada 2019 Opublikowano 23 listopada 2019 14 godzin temu, SetoPL napisał: A do Mustanga jak oklepany to można kolor ciekawy dać ( NIEBIESKI ) IMO niebieski oklepany na maxa. Mi robi czarny metalic z 19" felusiami a'la szprychy od roweru. Stoi pod blokiem to później foto zrobię. Cytuj
Sedrak 780 Opublikowano 23 listopada 2019 Opublikowano 23 listopada 2019 2 godziny temu, Jotrazydwa napisał: IMO niebieski oklepany na maxa. Mi robi czarny metalic z 19" felusiami a'la szprychy od roweru. Stoi pod blokiem to później foto zrobię. Też je zacząłem wszędzie widzieć albo taki klasyczny czarny z dwoma pasami ewentualnie Bullitt Cytuj
Kenny tJJger 3 784 Opublikowano 29 listopada 2019 Opublikowano 29 listopada 2019 (edytowane) Edytowane 30 listopada 2019 przez Jotrazydwa 6 1 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.