Skocz do zawartości

Zdjęcia naszych aut


Lain

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
31 minut temu, Mustang napisał:

Fajne auta, ale ja wiem, nie jest trochę rozrzutnie brać coś takiego do floty? IMO nic powyżej A6/BMW 5 nie ma za bardzo sensu dla kogoś nie będącego głównym szefem.

Powiem Tobie tak w PL niektóre firmy mają taką politykę, że wolą trochę mniej zapłacić (np o 2 tys) ale skusić furą (za 4 tys). Zawsze jest to koszt który łatwiej zredukować, a wiadomo koszty zmienne > koszty stałe oraz w budżetach lepiej się to pudruje.  :) 

Drugi czynnik to fakt, że specjalistów praktyków na rynku pracy jest naprawdę niedobór i np dobrego CFO czy nawet CTO ciężko skusić samymi „pieniążkami”, tym bardziej jak chcesz go dać do zarządu, a jak wiemy obecność w Zarządzie podnosi odpowiedzialność i wymusza bardziej przemyślane decyzje.
Po trzecie przy wypożyczeniach na 3 latach i niedużych przebiegach,  to są naprawdę „śmieszne” koszt dla większej /rentownej firmy. Często potrafi to wyjść 1% miesięcznie wartości auta, czyli z 4 tys netto, które jeszcze sobie w koszta wrzucisz. 

 

Główny szef (który chce jak najmniej już pracować i cedować co się da) jeździ m.in. Lambo, trochę inna liga:)  

Opublikowano (edytowane)

Miałem okazję jeździć tym autem jakieś 3 lata temu i muszę przyznać, że chyba to wzór samochodu osobowego w sedanie. Niesamowicie dobrze zniosło próbę czasu, to taki bardziej współczesny Mercedes w124 ( z tym, że klasa wyżej)

 

Sam ostatnio myślałem, żeby takie kupić 

Edytowane przez Pajda
  • Plusik 1
Opublikowano
1 godzinę temu, Banny napisał:

Fajny, rodzinny taki samochodzik.

 

 

 

 

A tak serio to kocur, sztos  i zajebiste wozidło! :kratoswoke:

 

 

Haha dokładnie! Typowe rodzinne daily :P Młody się jara fest jak startujemy od 0.

 

Ale co by nie mówić, frajdę z jazdy daje mi cały czas. We wtorek zmieniam pełen układ wydechowy (obecnie jest zrobiony downpipe + sportowe katalizatory), to może wrzucę jak brzmi jeśl uda się to dobrze złapać z telefonu.

  • Lubię! 1
Opublikowano

Pojemne kombi, napęd 4x4 i frajda z jazdy. Czego chcieć więcej od auta? No może większego prześwitu, dlatego bardziej się jaram kombi typu allroad, aniżeli sportowymi.

  • Lubię! 1
Opublikowano
7 minut temu, krupek napisał:

Pojemne kombi, napęd 4x4 i frajda z jazdy. Czego chcieć więcej od auta? No może większego prześwitu, dlatego bardziej się jaram kombi typu allroad, aniżeli sportowymi.

 

Wszystko ma swoje plusy i minusy - ja jestem zwolennikiem jednak tych niższych/sportowych. Czasami jest to uciążliwe, na większość krawężników nie wjeżdżam(ale koła 21 cali robią swoje, on aż tak nisko nie siedzi jak by mógł:), jak stoisz w korku i leci karetka na sygnale to też czasami nie ma jak uciec - ale to takie wyjątkowe przypadki.

 

Tak to w każdym aspekcie jest to dla mnie na dzień dzisiejszy samochód kompletny, który spełnia wszystkie moje potrzeby + jak ktoś nie wie co ma RS6 pod maską, to się nie obróci na ulicy.

 

Jak jeździłem R8, to był dramat. Każdy robił zdjęcia, nagrywał filmy, wrzucał to do neta - nie dało się jeździć.

  • Plusik 1
Opublikowano
13 minut temu, krupek napisał:

Pojemne kombi, napęd 4x4 i frajda z jazdy. Czego chcieć więcej od auta? No może większego prześwitu, dlatego bardziej się jaram kombi typu allroad, aniżeli sportowymi.

 

Dokładnie. Uterenowione kombi to chyba najbardziej sensowny i uniwersalny typ samochodu. Ma wszystkie zalety SUVa (czyli lepiej wjeżdża w "teren" w postaci wysokich krawężników czy drogi na działkę), jednocześnie bez generowania kosztów w postaci wyższego spalania, większych opon itp, do tego zwykle ma większy bagażnik niż w analogicznym SUVie. Taka C-klasa All-terain albo A4 Allroad to marzenie jakbym nie miał co robić z kasą. :) Ale nawet Octavią Scout czy Focusem Active bym nie pogardził. 

5 minut temu, Faranell napisał:

Jak jeździłem R8, to był dramat. Każdy robił zdjęcia, nagrywał filmy, wrzucał to do neta - nie dało się jeździć.

 

Ech te problemy użytkowników forum o gierkach dla dzieci... ;)

  • Haha 1
Opublikowano

A jak tam na takich felach sie jezdzi? Chcialem sobie wziac na lato 20, ale wszyscy odradzali, ze bedzie jak na taczkach :/

Opublikowano
13 minut temu, LeifErikson napisał:

 

Dokładnie. Uterenowione kombi to chyba najbardziej sensowny i uniwersalny typ samochodu. Ma wszystkie zalety SUVa (czyli lepiej wjeżdża w "teren" w postaci wysokich krawężników czy drogi na działkę), jednocześnie bez generowania kosztów w postaci wyższego spalania, większych opon itp, do tego zwykle ma większy bagażnik niż w analogicznym SUVie. Taka C-klasa All-terain albo A4 Allroad to marzenie jakbym nie miał co robić z kasą. :) Ale nawet Octavią Scout czy Focusem Active bym nie pogardził. 

 

To prawda, to są plusy i te fury które wymieniłeś, są naprawdę fajne :) Kilka lat temu podchodziłem do A6 Allroad, ale wtedy postawiłem na zwykłą A6 i nie żałuje. Bardzo mało jeżdżę po takich terenach, gdzie jednak wyższy samochód dużo bardziej by mi siadł. Jak chcę polatać na offradzie, to biorę KTM'a na szalone rajdy:P

 

15 minut temu, LeifErikson napisał:

 

 

Ech te problemy użytkowników forum o gierkach dla dzieci... ;)

 

Ehhhh tak to jest ;(

4 minuty temu, Dave Czezky napisał:

A jak tam na takich felach sie jezdzi? Chcialem sobie wziac na lato 20, ale wszyscy odradzali, ze bedzie jak na taczkach :/

Wiesz co, ja nie narzekam - każdy narzeka, kto nie miał styczności.

 

W A6 miałem 20 calowe koła zima/lato a A6 miała najtwardsze możliwe sportowe zawieszenie i nie narzekałem,  nie wsadził bym tam mniejszego koła.

Teraz mam 21 i jeździ się zajebiście, we Wrocławiu nie ma super dróg - trzeba trochę na torach tramwajowych czy większych dziurach zwolnić, ale nigdy bym nie powiedział, że jeździ się jak taczkami :)

 

W RSQ8 latałem na 23 calowych tylko tam już pełna pneumatyka, to kompletnie tego nie czujesz a samochód prowadziło się rewelacyjnie.

 

 

Opublikowano
9 minutes ago, Dave Czezky said:

A jak tam na takich felach sie jezdzi? Chcialem sobie wziac na lato 20, ale wszyscy odradzali, ze bedzie jak na taczkach :/

Ja bym nie brał bez adaptacyjnego zawieszenia. 
 

Do tego można je uszkodzić na czymkolwiek, z góry zaakceptuj zarysowania, bo jak nie, to tylko się będziesz wkurwiał, a każde parkowanie czy mcdrive będzie mordęgą.

Opublikowano

Jest adaptacyjne zawieszenie :problem:

Poki co olalem i kupilem opony caloroczne, jezdze praktycznie tylko po miescie.

Opublikowano
2 minuty temu, Dave Czezky napisał:

Jest adaptacyjne zawieszenie :problem:

Poki co olalem i kupilem opony caloroczne, jezdze praktycznie tylko po miescie.

 

To też właśnie pytanie, ile jeździsz. Ja jeżdżę w miarę sporo, w październiku zrobiłem 3,5k km Rychem, więc coś tam latam.

 

Ale do paczkomatu po GoWa od Ciebie podjechałem wczoraj jak lord.

 

 

Opublikowano

Ty to masz na pewno lepsze zawieszenie tak czy inaczej. Gratki, piekna fura!

Opublikowano
44 minutes ago, Dave Czezky said:

Jest adaptacyjne zawieszenie :problem:

Poki co olalem i kupilem opony caloroczne, jezdze praktycznie tylko po miescie.

To może byś jakoś dał radę. 
 

Generalnie konsensus bywał, że od 19 w zwykłych samochodach (nie SUV) robi się twardo, ale zwykle adaptacyjne zawieszenie pomaga w tym aspekcie i czyni takie rozmiary akceptowalnymi.

 

 

Opublikowano

No wlasnie na 19 jezdzi sie miekko, ale 20 to juz kurla malo tej gumy.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...