Skocz do zawartości

Zdjęcia naszych aut


Lain

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

No jak przeżyjesz bez tempomatu to całkiem niezły deal. To jeszcze tylko na zdjęcia czekamy. 
 

Na pocieszenie, jeśli masz tam manual, aktywny tempomat i tak nie byłby aż taki fajny. W korku bez automatu sam nie pojedzie, a na autostradzie zaczyna wcześnie hamować i wymusza wczesne zmiany pasa przy wyprzedzaniu wolniejszych pojazdów.

Opublikowano
3 godziny temu, Mustang napisał:

No jak przeżyjesz bez tempomatu to całkiem niezły deal. To jeszcze tylko na zdjęcia czekamy. 
 

Na pocieszenie, jeśli masz tam manual, aktywny tempomat i tak nie byłby aż taki fajny. W korku bez automatu sam nie pojedzie, a na autostradzie zaczyna wcześnie hamować i wymusza wczesne zmiany pasa przy wyprzedzaniu wolniejszych pojazdów.

No ACC z manualem, to tak średnio ale na ekspresówce czy autostradzie, to dajesz na 6 i jedziesz, nie trzeba praktycznie redukować.

 

Co do tego szybkiego hamowania, ale używam ACC (dla mnie to jest dealbreaker) od 2015r w różnych autach VAG  (VW, Audi) i nigdy z tym nie miałem problemu. Zmniejszałem czułość radaru na 1-2 kreski odległości i dużo później hamował.

No chyba, że coś w tym Golfie 8 zmienili wg „nowej”  technologii…

Opublikowano

Ogólnie nie mam problemu kiedy samochód utrzymuje prędkość za pojazdem jadącym przede mną. Czy w korku czy na szosie, jest ok. 
 

Mam problem na autostradzie, kiedy ustawię sobie na przykład tempomat na 140, zbliżam się do ciężarówki na prawym pasie i w poprzednim aucie bym po prostu podjechał bliżej. Tutaj muszę zmienić pas bardzo wcześnie, bo w przeciwnym razie samochód zacznie mi delikatnie zwalniać. Czasem odechciewa się wracać na prawy jeśli z tyłu nikt nie ciśnie, bo tak duże odstępy są wymuszane przez system. Teoretycznie to pewnie zalecany dystans, ale w praktyce nie jest to naturalne. 

Opublikowano

No ale nie możesz skrócić dystansu? Jest przecież 5 odległości. 
Ja zawsze nastawiam na 1 (jak pada albo jest śnieg to robię na 2).

Ponadto zawsze od razu ustawiam wyrównywanie prędkości ACC w trybie sport. 

Opublikowano

Ja nie lubię tempomatu, w ogóle nie korzystam, a miałem nawet w Mazdzie 3 z 2003. Chujowe uczucie dla mnie jak auto samo trzyma prędkość, albo redukuje xd

  • This 2
Opublikowano

Nowe PowerShifty Forda są poprawione. Mają przede wszystkim wywalony tłumik drgań poza mokry układ, więc opiłki i plastiki odpadające gdy się zużywa nie trafiają już do oleju. Nadal jest to automat i to dwusprzęgłowy, więc jakakolwiek naprawa to są tysiące, ale te 200kkm robi zanim pojawią się pierwsze oznaki zużycia. Serwis chyba już porównywalny cenowo do DSG.

Opublikowano
14 hours ago, balon said:

No ale nie możesz skrócić dystansu? Jest przecież 5 odległości. 
Ja zawsze nastawiam na 1 (jak pada albo jest śnieg to robię na 2).

Ponadto zawsze od razu ustawiam wyrównywanie prędkości ACC w trybie sport. 

Mam najmniejszy dystans ustawiony.

10 hours ago, krupek said:

Ja nie lubię tempomatu, w ogóle nie korzystam, a miałem nawet w Mazdzie 3 z 2003. Chujowe uczucie dla mnie jak auto samo trzyma prędkość, albo redukuje xd

Dla mnie tempomat to mus. Teraz nawet travel assist często włączam, jeśli jadę pustawą dwupasmówką i trzymam się ograniczenia. 

Opublikowano
29 minut temu, Mustang napisał:
15 godzin temu, balon napisał:

 

Mam najmniejszy dystans ustawiony

No to może coś w g8 ingerowali w radary. Ja mając na jeden, to w życiu nie czuje, że mi za szybko hamuje. 

Opublikowano

Zwyczajny tempomat to u mnie był rzadko grany ale aktywny zmienił postrzeganie tej opcji. Ja nawet na krajówkach na nim czasami jeżdżę. 

Opublikowano
15 godzin temu, krupek napisał:

Ja nie lubię tempomatu, w ogóle nie korzystam

używałem kiedyś, ale tylko na trasie gdzie wiedziałem, że często stoją z suszarką :) 

Opublikowano
6 godzin temu, balon napisał:

Zwyczajny tempomat to u mnie był rzadko grany ale aktywny zmienił postrzeganie tej opcji. Ja nawet na krajówkach na nim czasami jeżdżę. 

Tak, jeszcze w VAG-ach masz utrzymywanie dystansu do pojazdu poprzedzającego, zaje.bista sprawa.

Opublikowano

W VAG w ACC w standardzie chyba nie ma asystenta do jazdy w korku. Do Cupry wciąłem pakiet L, w którym jest aktywny tempomat z utrzymaniem prędkości i dystansu od samochodu, ale asystent do jazdy w korku jest w pakiecie XL, więc zjebałem. Aczkolwiek w Opolu korki są takie jakby ich nie było więc raczej nie korzystałbym z tego. ACC jak najbardziej spoko, ale nigdy wcześniej czegoś takiego nie miałem w samochodzie więc trzeba będzie się nauczyć stosowania.

Opublikowano
37 minut temu, Czoperrr napisał:

W VAG w ACC w standardzie chyba nie ma asystenta do jazdy w korku. Do Cupry wciąłem pakiet L, w którym jest aktywny tempomat z utrzymaniem prędkości i dystansu od samochodu, ale asystent do jazdy w korku jest w pakiecie XL, więc zjebałem. Aczkolwiek w Opolu korki są takie jakby ich nie było więc raczej nie korzystałbym z tego. ACC jak najbardziej spoko, ale nigdy wcześniej czegoś takiego nie miałem w samochodzie więc trzeba będzie się nauczyć stosowania.

Ten asystent do jazdy w korku jest mega. Moja żona mocno go katuje. Można naprawdę już nic nie robić (sam rusza - do pewnego momentu, sam się zatrzymuje, trzyma kierunek jazdy itd.). Można spokojnie czytać książkę lub coś oglądać. 

  • 3 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
37 minut temu, KOŁD napisał:

Te 340 kuca całkiem spoko na rodzinny dupowóz ale skrzynia w trybie comfort to jakiś żart jeżeli chodzi o laga :D 

No własnie, miałem okazje polatać trochę Macanem i  czegoś mi tam brakuje, no i powyżej prędkości 160km/h bardzo dziwnie ten samochód się zachowuje, dość niestabilnie - ale być może ciśnienie w oponach było za wysokie.

Cały czas mam z tyłu glowy Macana dla żony, no ale bije się z myślami.

 

Teraz latam RSQ8 - ale jednak chyba nie dorosłem jeszcze do Suva, brakuje trochę pazura i dziwnie to brzmi przy 600 konnym samochodzie :)

 

 

image.thumb.jpeg.b0080c8de766a88f72ab7767b1b426fa.jpeg

 

 

No i gabaryty w porównaniu do RS6:

 

image.thumb.jpeg.6d394b4fa12fbc1499a39f743e513560.jpeg

 

 

Zdecydowanie wolę taki parking :

 

image.thumb.jpeg.c4e20ac151adf60f7edc3b92cc758a0c.jpeg

 

 

R8 z napędem na tył to jest coś niesamowitego

 

image.thumb.jpeg.1a5151fcdcc3eed69c8e535aea3e8dd9.jpeg

 

 

 

 

  • Plusik 4
  • Lubię! 2
Opublikowano

V10 w R8 :banderas:

 

Ja użytkuje ostatnio czasami tego q8 ale w wersji bardziej normalnej bo 340km i mega mi siadło te auto. Szczególnie z zewnątrz mi się podoba, że nie jest takie krzykliwe i na pierwszy rzut oka, szczególnie z pewnej perspektywy wygląda jak hatch, podchodzisz bliżej i jednak widać te 5m długości i 2m szerokości.

Opublikowano

Do jazdy w trasie Q8 pewnie nadaje się świetnie, ale jak z parkowaniem? Czasem nawet Golfem podjeżdżam pod sam krawężnik albo ledwo jestem w stanie wysiąść na parkingu podziemnym, więc takim sporym suvem bym trochę miał obawy jeździć po mieście, to znaczy czułbym się nieco ograniczony w kwestii dostępnych miejsc do zaparkowania.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...