dominalien 264 Opublikowano 22 kwietnia Opublikowano 22 kwietnia (edytowane) No że stać go i na samochód i na benzynę. Apropo tego, oponiarz mi kiedyś opowiadał, że przyjechał do niego koleś audi A7 i koniecznie chciał używane opony do niego. Więc to nie takie oczywiste, że po kupnie samochodu zostaje jakaś kasa. Edytowane 22 kwietnia przez dominalien Cytuj
HenrykIggO 260 Opublikowano 22 kwietnia Opublikowano 22 kwietnia Piękna jest ta generacja Mazd trójek (zresztą poprzednia też byla), ale intryguje mnie co miałeś na myśli robiąc to foto. Tak, niezla jest i mega sztywna.Co do foto, to zrobilem takie po odbiorze przy pierwszym tankowaniu by kumplom wyslac. Sent from my Pixel 7 Pro using Tapatalk Cytuj
krupek 15 481 Opublikowano 22 kwietnia Opublikowano 22 kwietnia 30 minut temu, dominalien napisał: Apropo tego, oponiarz mi kiedyś opowiadał, że przyjechał do niego koleś audi A7 i koniecznie chciał używane opony do niego. Więc to nie takie oczywiste, że po kupnie samochodu zostaje jakaś kasa. Znam przypadek, że szef jeździł Q7, albo GLE, a zalegał z wypłatą, albo płatnością za fakturę z hurtowni papierniczej Cytuj
Bartg 5 476 Opublikowano 22 kwietnia Opublikowano 22 kwietnia 1 hour ago, HenrykIggO said: Jak juz jestesmy przy Mazdach, to pokaze moje wozidlo na kilka najblizszych lat. Jeden modzik wpadl - ramka rzecz jasna. Mazda 3 AWD 2.0 186KM Sorry, nie mam narazie lepszych zdjec… Sent from my Pixel 7 Pro using Tapatalk To teraz do disitune na zmiane kolektora i programu i będzie 205-210 koni i 240nm Cytuj
dominalien 264 Opublikowano 22 kwietnia Opublikowano 22 kwietnia 1 godzinę temu, HenrykIggO napisał: Jeden modzik wpadl - ramka rzecz jasna. A ramka super. 46 minut temu, krupek napisał: Znam przypadek, że szef jeździł Q7, albo GLE, a zalegał z wypłatą, albo płatnością za fakturę z hurtowni papierniczej No to to standard, przecież auto w lizingu, to przecież nie sprzeda, a poza tym koledzy szefowie się będą śmiali. Cytuj
HenrykIggO 260 Opublikowano 22 kwietnia Opublikowano 22 kwietnia 43 minuty temu, Bartg napisał: To teraz do disitune na zmiane kolektora i programu i będzie 205-210 koni i 240nm Niestety, nic z tego - gwarancja nie pozwala na żadne mody. Ponadto na serwisie podłączają pod kompa czy nie ma żadnych dłubanin. Może kiedyś… 1 Cytuj
dominalien 264 Opublikowano 22 kwietnia Opublikowano 22 kwietnia 12 minut temu, HenrykIggO napisał: Niestety, nic z tego - gwarancja nie pozwala na żadne mody. Ponadto na serwisie podłączają pod kompa czy nie ma żadnych dłubanin. Może kiedyś… Tak, ja stjunowałem po gwarancji. 220 km zamiast 178, za każdym razem jak wciskam gaz jestem pewien, że jest o wiele szybciej. Cytuj
Sedrak 780 Opublikowano 22 kwietnia Opublikowano 22 kwietnia Macie w automacie może? 30 koni w wolnossącym tylko kolektora i wirusowi? Kurczę ładny wynik. Cytuj
Bartg 5 476 Opublikowano 22 kwietnia Opublikowano 22 kwietnia 21 minutes ago, Sedrak said: Macie w automacie może? 30 koni w wolnossącym tylko kolektora i wirusowi? Kurczę ładny wynik. Tak te auta maja zadziwiający potencjał dzięki technologii skyactiv. W Mx5 ND dodajesz wałki rozrządu od Swiatka i masz 230 koni i 250nm z wolnossacych dwóch litrów. Wynik jak Hondy sprzed 15 lat, ale nie musisz kręcić do prawie 9000. 1 Cytuj
Mustang 1 743 Opublikowano 22 kwietnia Opublikowano 22 kwietnia A jak w Polsce wygląda sprawa modów i ubezpieczenia? We Francji straszą, że nawet chip może skutkować odmowa wypłaty odszkodowania, więc odechciewa się bawić w jakiekolwiek modyfikacje. Cytuj
dominalien 264 Opublikowano 22 kwietnia Opublikowano 22 kwietnia Moim zdaniem nikt tego nie sprawdza. Cytuj
krupek 15 481 Opublikowano 22 kwietnia Opublikowano 22 kwietnia U nas jeszcze tego nie odkryli. Dochodzenie ubezpieczyciela co do zgodności parametrów auta jest zazwyczaj w sytuacji, gdy są podejrzenia, że auta używano np do agresywnej jazdy, albo był samozapłon. Cytuj
Faranell 272 Opublikowano 23 kwietnia Opublikowano 23 kwietnia 11 godzin temu, Mustang napisał: A jak w Polsce wygląda sprawa modów i ubezpieczenia? We Francji straszą, że nawet chip może skutkować odmowa wypłaty odszkodowania, więc odechciewa się bawić w jakiekolwiek modyfikacje. Nigdy ani ja, ani znajomi nie mieli żadnych problemów z modami - czy to mechanicznymi czy samym softem, nawet, jeśli samochód był na gwarancji. Ale to pewnie też kwestia serwisu i ludzi tam pracujących. Porsche mówi wprost, że każda zmiana mechaniczna jak kolektor, wydech itp. może spowodować brak uznania gwarancji więc tutaj trzeba mocno uważać:) Sporo znajomych np. robi mapę/soft - ale jak jedzie na serwis, to przywaca do ustawień fabrycznych. Serwis i tak jest w stanie po parametrach stwierdzić czy coś było dłubane czy nie, ale odpukać bez żadnych problemów póki co. Cytuj
HenrykIggO 260 Opublikowano 23 kwietnia Opublikowano 23 kwietnia Godzinę temu, Faranell napisał: Serwis i tak jest w stanie po parametrach stwierdzić czy coś było dłubane czy nie Nawet nie po parametrach (bo przecież na serwisie auta nie mierzą na hamowni), a po prostu po logach. Widzą kto się logował i co wgrywał. Widzą również to przywrócenie do ustawień fabrycznych. Dla świętego spokoju, auta na gwarancji lepiej nie ruszać. Później wiadomo - hulaj dusza. 1 Cytuj
Faranell 272 Opublikowano 23 kwietnia Opublikowano 23 kwietnia 2 minuty temu, HenrykIggO napisał: Nawet nie po parametrach (bo przecież na serwisie auta nie mierzą na hamowni), a po prostu po logach. Widzą kto się logował i co wgrywał. Widzą również to przywrócenie do ustawień fabrycznych. Dla świętego spokoju, auta na gwarancji lepiej nie ruszać. Później wiadomo - hulaj dusza. Tak, mówiąc o parametrach miałem na myśli logi Jasne, to zawsze jest jakieś ryzyko - ale znając ASO, ich podejście itp. można już podjąc decyzję, czy warto cokolwiek robić, czy nie. Ja traktuję samochód jako zabawkę i sprzęt która ma dawać frajdę, więc dość szybko wjeżdżam w jakieś zmiany Cytuj
Sedrak 780 Opublikowano 23 kwietnia Opublikowano 23 kwietnia Pamiętam jak brałem leasing na używane auto to też mi gościu od leasingu mówił, że jak zrobię chip to nikt tego sprawdzać nie będzie, ale jak obnize zawieszenie, wrzucę inny wydech to wtedy już leasingodawca może się przyczepić w jakieś spornej sprawie, ale oczywiście mówię tutaj o aucie bez gwarancji. Mój dobry znajomy zajmuje się składaniem w miarę nowych aut i sprzedażą. Teraz praktycznie każda część samochodu zapisuje milion danych i jeśli producent będzie chciał coś sprawdzi to sprawdzi. Ba czasem nie da się wymienić podzespołu, bo po założeniu nowej części trzeba się zalogować z systemem głównym (dostępnym tylko e ASO), by potwierdzić nową część. Ogólnie powoli naprawianie nowych samochodów po za ASO będzie niemożliwe. Cytuj
Bartg 5 476 Opublikowano 23 kwietnia Opublikowano 23 kwietnia Śledzę na socialach kilka firm modyfikujących nowe i drogie auta (np Sportmile) i robią setki aut na gwarancji, wkładają RaceChipa, wyłączają GPFY, Start stopy i nikt na utratę gwarancji się nie skarży. Pewnie zależy też od ASO, ale zakładam, że każdy kupujące najdroższe Mki, RSy itd ma dobre układy w ASO i problemu z przeglądami nie ma. 2 Cytuj
dominalien 264 Opublikowano 23 kwietnia Opublikowano 23 kwietnia 23 godziny temu, dominalien napisał: Fun fact: w maździe 6 sedan nie mieszczę się z tyłu bo jest za nisko sufit. W kombi bez problemu. Not so fun fact: mam wielką wysiepaną dziurę z boku w oponie. Miałem kupować nowe za dwa lata, będę kupował dzisiaj. I żeby nie było, że jestem w złym wątku, zdjęcie mojego auta: No, tym razem miałem farta, te uszkodzenia z boku wyglądają brzydko, ale nic przez nie nie ucieka, była natomiast w bieżniku śruba. Oponki jeszcze rok, dwa pojeżdżą. Cytuj
Fanek 669 Opublikowano 23 kwietnia Opublikowano 23 kwietnia @dominalien a jak to rozerwałeś w takim miejscu? Pirelli P zero, model PZ3 te bez gąbki w środku, może ktoś jeździł/ jeździ na nich? Rozmiar dokładnie 255/40 R20 ale posłucham o innych opinii. Ciche, głośne, normalne? Na razie jest zimno, latem jak będzie ciepło i się rozgrzeją opony stają się trochę cichsze? Ubrałem je w sobotę, napompowali mi 2.5 bara przód i tył i strasznie twardo się okazało i głośno pomimo pneumatyki (na dworzu 5 stopni), wzg Continentali zimówek 19". Poprawiłem sam wdg wlepki Audi na drzwiach czyli 2.6 przód, 2.3 tył i po prostu mega różnica, auto stało się umiarkowanie miękkie i sporo ciszej. No ale ciekaw jestem czy latem będzie coś lepiej jeszcze? edit: jeszcze dorzucę 3 słowa odnośnie używanych opon - ludzie kupują bo nawet po 1 sezonie są o połowe tańsze niż nowe, sam kupiłem używane teraz dot 2022. Cytuj
dominalien 264 Opublikowano 23 kwietnia Opublikowano 23 kwietnia 20 minut temu, Fanek napisał: jak to rozerwałeś w takim miejscu? Nie wiem. Cytuj
Yankiee 19 Opublikowano 23 kwietnia Opublikowano 23 kwietnia Za małolata miałem plakat nad łóżkiem, zaraz minie trzeci rok jak jestem posiadaczem zabawki moich marzeń wkleję zdjęcie, ale nich ktoś powie czy da się nie z linka? Na telefonie pokazuje żeby z URL wkleić Cytuj
Shago 3 569 Opublikowano 24 kwietnia Opublikowano 24 kwietnia Oczywiście, że da się "nie z linka". Cytuj
Faranell 272 Opublikowano 24 kwietnia Opublikowano 24 kwietnia 15 godzin temu, Fanek napisał: @dominalien a jak to rozerwałeś w takim miejscu? Pirelli P zero, model PZ3 te bez gąbki w środku, może ktoś jeździł/ jeździ na nich? Rozmiar dokładnie 255/40 R20 ale posłucham o innych opinii. Ciche, głośne, normalne? Na razie jest zimno, latem jak będzie ciepło i się rozgrzeją opony stają się trochę cichsze? Ubrałem je w sobotę, napompowali mi 2.5 bara przód i tył i strasznie twardo się okazało i głośno pomimo pneumatyki (na dworzu 5 stopni), wzg Continentali zimówek 19". Poprawiłem sam wdg wlepki Audi na drzwiach czyli 2.6 przód, 2.3 tył i po prostu mega różnica, auto stało się umiarkowanie miękkie i sporo ciszej. No ale ciekaw jestem czy latem będzie coś lepiej jeszcze? edit: jeszcze dorzucę 3 słowa odnośnie używanych opon - ludzie kupują bo nawet po 1 sezonie są o połowe tańsze niż nowe, sam kupiłem używane teraz dot 2022. Pirelli P Zero to jest dramat nad dramatami - miałem i były to jedne z najgorszych ( a tak polecan przez wszystkich) opon. Strasznie głośne, mega słabo kleją na mokrym, strasznie szybko się zużywają. Najlepze opony jakie miałem to Michelin Pilot Sport 4s (lub inny model) - pod każdym względem była przepaść nad P Zero. Continentale - nie lubię strasznie, dwa razy mi się zrobił balonna zimówkach i musiałem zmieniać opony. 1 Cytuj
Sedrak 780 Opublikowano 24 kwietnia Opublikowano 24 kwietnia Miałem miałem Michelin PS4 używane na swoim aucie i byłem zadowolony. Teraz wziąłem nówki Continental Premium Contact 7 i mam nadzieję, że to nie był błąd, a co do Pirelli to mój wulkanizator powiedział dosłownie to samo. Pirelli to gówno, a "opony dzielą się na Michelin i inne" Cytuj
HenrykIggO 260 Opublikowano 24 kwietnia Opublikowano 24 kwietnia Za małolata miałem plakat nad łóżkiem, zaraz minie trzeci rok jak jestem posiadaczem zabawki moich marzeń wkleję zdjęcie, ale nich ktoś powie czy da się nie z linka? Na telefonie pokazuje żeby z URL wkleić W wersji na smatfon na dole pola tekstowego masz przycisk "Inne media" - tam dodajesz fotke. Tez tego szukalem wczesniej. Skopany ten User Experience jest. Sent from my Pixel 7 Pro using Tapatalk Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.