Mustang 1 777 Opublikowano 28 czerwca 2016 Opublikowano 28 czerwca 2016 Paradoksalnie multipla może mieć wyjątkowo oddanych fanów. Jeśli ktoś przyzwyczai się do koncepcji 3+3 i do podobno bardzo praktycznego wnętrza, trudno może być mu wrócić do klasycznych rozwiązań. Cytuj
Grze(pipi) 521 Opublikowano 28 czerwca 2016 Opublikowano 28 czerwca 2016 Multipla to świetny wóz, praktyczny, wygodny, z niezniszczalnymi silnikami. I do tego jest szalenie nieprestiżowy. Oj, jak bardzo nienawidzę tych wszystkich ludzi segmentu P r e m i u m, których to idiotów Alanki czy Dżesiczki uczęszczają na judo, karate czy inny lacrosse. Nieprestiż to nowy prestiż, kiedyś zrozumiecie. 1 Cytuj
WisnieR 2 774 Opublikowano 28 czerwca 2016 Opublikowano 28 czerwca 2016 Potwierdzam multipla super sprawa. Mieści 4 hokeistów ze sprzętem. Mega przestrzeń. Cytuj
kanabis 22 645 Opublikowano 29 czerwca 2016 Opublikowano 29 czerwca 2016 Nieprestiż to nowy prestiż, kiedyś zrozumiecie. Zabrzmiało bluberowo Ja chyba jednak wolałbym daewoo niz multiple. Jesli mam byc szczery to nawet przez kilka chwil chciałem 4 razy oszczedzic i kupic jeden model Piękne auto. Cytuj
szejdj 2 804 Opublikowano 29 czerwca 2016 Opublikowano 29 czerwca 2016 no ale gadacie w 2016 roku o samochodach z lat 90' - wtedy to był prestiż! Nowa Daewoo? Sąsiad miał Daewoo Espero z salonu, luuuudzie, bóg! Cytuj
kanabis 22 645 Opublikowano 29 czerwca 2016 Opublikowano 29 czerwca 2016 Akurat ta nubira nie jest z lat 90 Cytuj
tommi 345 Opublikowano 29 czerwca 2016 Opublikowano 29 czerwca 2016 Fakt, espero jak sie pojawilo, to robilo robote. Kozacka fura wtedy byla, wygladala prawie jakby mozna nia bylo podrozowac w czasie. Cytuj
szejdj 2 804 Opublikowano 29 czerwca 2016 Opublikowano 29 czerwca 2016 Ale ogólnie ja jako młody człowiek jak sobie przypominam jakie samochody jeździły po ulicach jak byłem dzieckiem to mi się przyjemnie robi. Śmieszne jest to, że wtedy jak widziałem takie coś: To to był złom, jeździły takie gruchoty po ulicach i się rozpadały, a teraz? Klasyki warte grube hajsy. Hondy CRX czy stare Alfy Romeo było tego pełno a dzisiaj tylko na aukcjach klasyków Cytuj
MaZZeo 14 246 Opublikowano 29 czerwca 2016 Opublikowano 29 czerwca 2016 (edytowane) Nubira to takie lepsze Maserati, grzechu dobrze zrobił Edytowane 29 czerwca 2016 przez MaZZeo 2 Cytuj
kanabis 22 645 Opublikowano 29 czerwca 2016 Opublikowano 29 czerwca 2016 (edytowane) Jak byłem mały uwielbiałem te citroeny xD Wujaszek na wsi miał opla mante Edytowane 29 czerwca 2016 przez kanabis Cytuj
Infidel 218 Opublikowano 29 czerwca 2016 Opublikowano 29 czerwca 2016 (edytowane) Piekne czasy Wtedy jak ktos napisal zwykle chrupki, teraz klasyki. No i czesto te ciekawsze auta mialy meskie pojemnosci pod maska, a nie karton mleka jak teraz. Np. takie 3er mialo 5 6-cylindrowych silnikow, teraz jeden :-) W tamtych czas najwiekze wrazenie robil na mnie m.in. merc w140. Co to byla za maszyna ! Sasiad mial taka s420, genialne auto. Edytowane 29 czerwca 2016 przez Infidel Cytuj
tommi 345 Opublikowano 29 czerwca 2016 Opublikowano 29 czerwca 2016 Nubira to takie lepsze Maserati, grzechu dobrze zrobił yebane makaroniarze, wszystko skopiują... Cytuj
Grze(pipi) 521 Opublikowano 29 czerwca 2016 Opublikowano 29 czerwca 2016 (edytowane) Akurat ta nubira nie jest z lat 90 No, ta Nubira, jak i każda inna, jest z lat 80. Podłoga Vectry A, sprawdzone silniki GM. Lanos był na Kadetcie E, a Leganza chyba nawet na Omedze A (ale tu głowy nie dam). A stare Citroeny są za(pipi)iste, szczególnie powyższy CX - kołyskowy przełącznik migaczy, który nie odbija, peryskopowe liczniki (poniżej), jednoramienna kolumna kierownicy, radio ułożone w poprzek między fotelami, wklęsła tylna szyba... wszystko po(pipi)one. Ale te kanapy, to zawieszenie, o Jezusku. Jeździłbym, aż by mnie koła odpadli. Bonusowo Citroen Visa (u nas kiedyś widywany jako rumuński Oltcit Club) - tu nawet nie podejmuję się ogarnięcia tego syfu. Edytowane 29 czerwca 2016 przez Grzaewoo Cytuj
tommi 345 Opublikowano 29 czerwca 2016 Opublikowano 29 czerwca 2016 Mniej wiecej tak sobie zawsze wyobrazalem w srodku odjechana fure Pana Samochodzika. Cytuj
kanabis 22 645 Opublikowano 29 czerwca 2016 Opublikowano 29 czerwca 2016 Grzehoo mi i tak zawsze sie ten citroen ze star trekiem kojarzyl wiec po twoich fotach zdjeciach tylko sie upewnilem ze jednak cos w tym bylo Cytuj
milan 7 022 Opublikowano 29 czerwca 2016 Opublikowano 29 czerwca 2016 Akurat ta nubira nie jest z lat 90 No, ta Nubira, jak i każda inna, jest z lat 80. Podłoga Vectry A, sprawdzone silniki GM. Lanos był na Kadetcie E, a Leganza chyba nawet na Omedze A (ale tu głowy nie dam). A stare Citroeny są za(pipi)iste, szczególnie powyższy CX - kołyskowy przełącznik migaczy, który nie odbija, peryskopowe liczniki (poniżej), jednoramienna kolumna kierownicy, radio ułożone w poprzek między fotelami, wklęsła tylna szyba... wszystko po(pipi)one. Ale te kanapy, to zawieszenie, o Jezusku. Jeździłbym, aż by mnie koła odpadli. Bonusowo Citroen Visa (u nas kiedyś widywany jako rumuński Oltcit Club) - tu nawet nie podejmuję się ogarnięcia tego syfu. proste głowę wkladasz w ten otwór w kierownicy, i oczy przykładasz do gogli, widziszm wszystko co potrzeba, predkosc i obroty. Cytuj
winner 183 Opublikowano 29 czerwca 2016 Opublikowano 29 czerwca 2016 Tam nawet nie ma obrotów - to zegar jest po lewej stronie. Cytuj
tommi 345 Opublikowano 29 czerwca 2016 Opublikowano 29 czerwca 2016 Obroty przez radio w hełmofonie podawali. Cytuj
winner 183 Opublikowano 29 czerwca 2016 Opublikowano 29 czerwca 2016 Już kiedyś w jakimś innym aucie widziałem kierownicę o podobnym kształcie. Ciekaw jestem jaka jest stabilność i sztywność takiej konstrukcji i jak to się ma do manewrowania w autach bez wspomagania... Cytuj
Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. MichAelis 5 628 Opublikowano 30 czerwca 2016 Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. Opublikowano 30 czerwca 2016 Nikomu tak nie ufam ostatnio jak mojemu bratu <3 a on powiedział mi "Wrzuć na forumek i niech ich piecze dupa" 10 Cytuj
Grze(pipi) 521 Opublikowano 30 czerwca 2016 Opublikowano 30 czerwca 2016 (pipi)aniutki jaki nastroszony, od razu bym odbijał na pas awaryjny, widząc go w lusterku. Jaki motor? Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.