Opublikowano 7 lutego 20178 l Mercedes spoko, cieszy oko. Alfa... Ogarnęli zawieszenie od czasów 156 czy nadal nie nadaję to się na nasze drogi? Ale też ładne.
Opublikowano 8 lutego 20178 l Od modelu 159 zawieszenie juz jest calkiem pancerne. Na te od 156/147/GT tez mi w sumie ciezko narzekac, nie mialem z nimi takie problemu jak piszą w gazetach typu auto świat. Faktem jest, że TRW podupadło na jakości i ich gorne wahacze juz nie byly takie fajne jak 5-6 lat temu.
Opublikowano 8 lutego 20178 l Pytam, bo zatrzymałem sie na 156- tragedia. Na spotkaniu od myjka drugi od 156 tez narzekał. Alfy sa fajne, sportowe zacięcie maja. Ale odpuściłem podobnie jak auta na F. Nigdy francuza.... A ten mesiu idzie? Mercedesy raczej ciężkie autka i toporne, tam juz dobry motorek musi byc :)
Opublikowano 8 lutego 20178 l U mnie tam, odpukać, żadnych poważnych problemów w Grande Punto na F nie było od 10 lat i 120k. A to jakie silniki pakował VAG w poprzedniej dekadzie do aut, tragedia. @up: a co byś powiedział na nowego Mercedesa z silnikiem Renault? Nie, bo Francuz?
Opublikowano 8 lutego 20178 l Silniki nie sa problemem. Peugeot, Renault, Citroen- nie wiem jak nowe, ale poprzednie gen bazowały na belce z tylu. Jaka to była tragedia lol czopy osłonięte guma, po zimie pękała- No takie właściwości to ma i łożyska dostawały wszystko spod kół. U mnie łożyska to była kupka pyłu która mechanik zdmuchnął :) Do tego dochodzi fakt, ze mało kto to czaił- Aso peugeota wymieniało całość na nowe. Mechanicy robili tem sam błąd co Francuzi. Wystarczyło silikon dać. W 106 chyba o ile pamietam szpilki na głowicy nie były na całej powierzchni i w jednym miejscu pocil sie pod uszczelka- ten typ tak ma. To tak jak w ciężarówkach- omija sie iveco. Elektronika poniżej pasa, bo dostałem nówkę z salonu i zaliczyłem wszystkie errory i widziałem komplet wskaźników. Jak to mówił mechanik w serwisie iveco- kontrolki musza sie naswiecic lol. Ja śmigam juz pare lat Civic VII, czaje sie na ostatnia IX. Nie zrobiłem nic oprócz tego co musze. Edit- szybki research i Mercedes montuje 1,5 co ma Dacia. Raczej słabiutko ze stron M wg netu, bo silnik cienki jak dupa węża. Edytowane 8 lutego 20178 l przez iluck85
Opublikowano 7 marca 20178 l Pod młotek idzie tym razem Audi A4 B6 3.0 V6 `02 z klasycznytm automatem ( a nie CVT). Wszystko w serii, na bieżąco serwisowany opony kupione nowe w 2014 roku. Swietne pod LPG. Idzie jak Zaczynamy od 15500, bo auto jest w rekach od 4 lat, sprowadzone na zamówienie, z przetartym prawym bokiem, wszystkie plastiki pod podloga sa w calosci, szyby orginalne. Nie jest to ulep z lawety. Edytowane 7 marca 20178 l przez Pajda
Opublikowano 7 marca 20178 l Pali 10-12 w miescie, w trasie zejdzie ponizej 10. Oferuje za to 6.9s do 100km/h. Olej bierze jak kazda V-ka, ale daleko jej do poziomu hondy ;) Tlumiki są świetne, tez lubie symetryczne dwururki Edytowane 7 marca 20178 l przez Pajda
Opublikowano 7 marca 20178 l Kiedyś symetryczne dwururki, wraz z pierwszymi siwymi włosami tylko symetryczne proste wydechy. Ewolucja konsolomaniaka.
Opublikowano 8 marca 20178 l Ajajaj... ja bym tylko koła zalożył większe, np cos takiego: żeby wygladaly bardziej proporcjonalnie ale ogolnie bardzo mi sie podobaja
Opublikowano 8 marca 20178 l Ale dostarczajacie w temacie ostatnio, lada dzień ktoś Lambo wrzuci. Piękna ta Piątka, marzy mi się taka siwa.
Opublikowano 8 marca 20178 l Mamie wybrałem, bo chciała czerwony Byłem przeciwnikiem by kupiła nowe auto, ale jeździ się tym bardzo przyjemnie. Poza tym dla niej dużo ważniejszy jest komfort oraz to, że się nic w najbliższym czasie nie zepsuje, niż osiągi. Edytowane 8 marca 20178 l przez Kosmos
Opublikowano 8 marca 20178 l w tej cenie można już dostać e46 330i przynajmniej jakiś prestiż a nie taka zabaweczka plastikowa
Opublikowano 8 marca 20178 l Piękne jest te Clio. Z tego segmentu tylko i wyłącznie. Gratuluję zakupu
Opublikowano 8 marca 20178 l Ajajaj... ja bym tylko koła zalożył większe, np cos takiego: żeby wygladaly bardziej proporcjonalnie ale ogolnie bardzo mi sie podobaja Nie wiem jak jest tutaj, ale w służbówkach z leasingu czasem firmy nie dają wybrać większych felg, redukując przykładowo koszty ogumienia. Clio na pewno jeden z lepszych samochodów w klasie. Dobrze wspominam jazdę próbną, a ostatnio serio rozważałem ewentualny zakup 1.2 120.
Opublikowano 8 marca 20178 l od hondy "wara" :-P Jw., Honda to przede wszystkim królowa korozji, a dopiero potem żarcia oleju. System VTEC zamyka podium. (...) dla niej dużo ważniejszy jest komfort oraz to, że się nic w najbliższym czasie nie zepsuje, niż osiągi. 1.2, ma się rozumieć? Do miasta w sam raz.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.