balon 5 344 Opublikowano 14 listopada 2017 Opublikowano 14 listopada 2017 (edytowane) Obecnie od początku czerwca Passarettii b8 kombi bombi tsi 2.0 220KM, rok 2017. Edytowane 15 listopada 2017 przez balon Cytuj
szejdj 2 804 Opublikowano 15 listopada 2017 Opublikowano 15 listopada 2017 (edytowane) S(pipi)ix ale z tym momentem w R6 vs 1.5 tsi to nie przesadzaj bo jest bardzo podobnie. Nawet fajniej wali w ryj w R6 imo bo w 1.4 tsi to tego moementu to jest ile? 250nm? E46 3.0i ma już 300nm. Na prawde to inaczej jedzie. Dopiero 2.0 turbo może coś pogadać z R6. ale ja porównywałem BMW 328, które ma 280nm przy 3500obr/min do TSI które ma 250nm przy 1500obr/min. Z resztą, nie ważne. Znowu wdałem się w jałową dyskusję na temat nowego samochodu z salonu vs stare zardzewiałe BMW. Co do silników to też nie ma co porównywać R6 czy V6 do R4. Zupełnie inne urządzenia. Oczywiście, że im więcej cylindrów tym lepiej, ale niestety nie można mieć wszystkiego. Busso mi się marzy od wieeeelu lat, ale pewnie to będzie niespełnione marzenie. Edytowane 15 listopada 2017 przez S(pipi)ix Cytuj
eX4cT_PL 1 642 Opublikowano 16 listopada 2017 Opublikowano 16 listopada 2017 2,5 miesiąca czekałem, wczoraj odebrałem. Abstrahując od efektu nowości i podjarki "nowością", to muszę powiedzieć, że auto rewelacja. Największą do tej pory wadą, którą zauważyłem jest g.ó.w.niana widoczność do tyłu - co prawda trochę ratuje to kamera cofania, ale i tak cofanie tym samochodem to padaka, a jak na niby kompakt, to jest naprawdę duży samochód. Fajniutka, oczywiście kolor jedyny słuszny =), widzę że jest równie intensywny jak u mnie na Leonie, niech Ci się sprawuje! Cytuj
Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. oran 18 Opublikowano 15 grudnia 2017 Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. Opublikowano 15 grudnia 2017 Taką se kupilem, 200 kuni, podkrece troche potem, bo to Turbo benzyna, to mozna do 235 spokojnie jak w nowszych alfach, np giuliecie. Na blacie 45 tysi, ale skrecone z 56, bo doszli spece w warsztacie takim alfiarzy. Więc jak nówka jak na 2011 rok, nawet letnie opony byly oryginalne i nie zdarte zbytnio 11 Cytuj
D.B. Cooper 3 066 Opublikowano 15 grudnia 2017 Opublikowano 15 grudnia 2017 Jakim trzeba być idiotą żeby kręcić licznik z 56 tyś? 1 1 Cytuj
krupek 15 481 Opublikowano 15 grudnia 2017 Opublikowano 15 grudnia 2017 Ładne auto, fajne wnętrze, podoba mnie się to. Czarny panel na desce to chyba rzadkość? Bo zazwyczaj jest taki szpecący srebrny. Cytuj
oran 18 Opublikowano 15 grudnia 2017 Opublikowano 15 grudnia 2017 31 minut temu, D.B. Cooper napisał: Jakim trzeba być idiotą żeby kręcić licznik z 56 tyś? Pewnie skręcili by więcej, ale w momencie krecenia bylo 34, a tyle byl ostatni wpis w aso Nie mogli wiecej skrecic przez to. Ogolnie caly osprzet i tyle wskazuje na ten przebieg. No i prawdopodobnie zrobili to polacy, ale to juz przypuszczenie tylko. @krupek no i na kierze tez ciemny metal, ona cienka jak w TI jakims, calkiem spoko. 11,5 litra mi w trasie łykła hehe Cytuj
Mustang 1 747 Opublikowano 15 grudnia 2017 Opublikowano 15 grudnia 2017 Fajne wnętrze, zawsze podobały mi się te jasne wersje. Cytuj
darkos 4 317 Opublikowano 15 grudnia 2017 Opublikowano 15 grudnia 2017 5 godzin temu, oran napisał: Taką se kupilem, 200 kuni, podkrece troche potem, bo to Turbo benzyna, to mozna do 235 spokojnie jak w nowszych alfach, np giuliecie. Na blacie 45 tysi, ale skrecone z 56, bo doszli spece w warsztacie takim alfiarzy. Więc jak nówka jak na 2011 rok, nawet letnie opony byly oryginalne i nie zdarte zbytnio Fajny magnes na c.ipki. Ty chyba dużo r.uchać co? Pewnie du.py same wchodzą do środka przez szpary w uszczelkach drzwi. 1 Cytuj
oran 18 Opublikowano 15 grudnia 2017 Opublikowano 15 grudnia 2017 Konia se wale na tylnych siedzeniach Cytuj
Gość ragus Opublikowano 21 marca 2018 Opublikowano 21 marca 2018 (edytowane) Asterka boża 1.6 benzyna Edytowane 21 marca 2018 przez ragus Cytuj
Dud.ek 2 058 Opublikowano 21 marca 2018 Opublikowano 21 marca 2018 Krótka historia mojej astry. Kupiłem zgnitą Astre II kolor srebrny za 1500zł. Pomalowałem w jeden dzień dookoła kolorem z maszyn fitness podobnym do oryginału (PIANKA W PROGACH I ŻYWICA NA NADKOLACH INCLUDED) Wystawiłem za 3200 pln. Pierwszy klient bierze tylko sprawdzimy VIN, niestety VIN był ledwie widoczny i sie gościu wystraszył. Wystawiłem za 2500zł i informowałem telefonicznie o zgnitym VINIE. Pan handlarz zawinął złoma za 2200zł. Po miesiacu dzwoni Pani, że kupiła Astre za 6000zł z wyciętym VINEM i wstawioną blachą. Pan handlarz poinformował, że taką kupił. Po straszeniu obustronnym doszliśmy do układu, że zapłacimy Pani za nabicie nowego numeru u diagnosty. Krótka historia samochodu który omijam szerokim łukiem 1 Cytuj
Gość yaczes Opublikowano 21 marca 2018 Opublikowano 21 marca 2018 Czy Astra jest moze teraz czarna? Cytuj
Mustang 1 747 Opublikowano 21 marca 2018 Opublikowano 21 marca 2018 Kumpel w sumie jeździ w 2018 Astrą 1 i sobie chwali, więc wierzę w jeszcze porządne egzemplarze dwójeczki. Ciemnozielona Astra 2 Comfort 1.6 16V była jednym z samochodów mojego dzieciństwa (1998-2002 bodajże) i na zawsze zapisała się jako pierwszy samochód taty z klasycznym zestawem klima, elektronika, poduszki, ABS. Dobry wybór w niższej półce cenowej. BTW czuję się stary, bo pamiętam premierę modelu, a to już 20 lat Cytuj
qvstra 3 213 Opublikowano 21 marca 2018 Opublikowano 21 marca 2018 Obok matizów te astry g i vectry b to najbardziej denerwujace mnie samochody na naszych drogach. Matizy przesladuja mnie na parkingach i parkuja drzwi w drzwi, a te rozje,bane ople zawsze po ekspresowkach jezdza jak kamikadze xD Wyprzedzanie gdzie popadnie, siedzenie na zderzaku oraz ogolnie zapie,rdalanie starym złomem 150km/h przy niesprzyjajacych warunkach = kierowcy passatow b5 i e36 to przy kierowcach tych oplow mistrzowie kierownicy i kultury na drodze Cytuj
Gość ragus Opublikowano 21 marca 2018 Opublikowano 21 marca 2018 (edytowane) ja prawym pasem, bo jak się człowiek spieszy, to się diabeł cieszy Edytowane 21 marca 2018 przez ragus Cytuj
mcp 2 021 Opublikowano 21 marca 2018 Opublikowano 21 marca 2018 Zawsze mi się ta astra podobała, wygląda nieźle i jeździ tego tyle, że naprawy taniutkie. Raz byłem blisko zakupu, egzemplarz sprzedawany przez salon Opla w Gdańsku okazał się ich flotowym autem więc może i na bieżąco robione wszystko ale wytrzepany był jakby rajdy po lesie nim urządzali. Tylko to wyposażenie jakieś z czapy, klimatyzacja i szyby na korbkę xd Cytuj
Mustang 1 747 Opublikowano 21 marca 2018 Opublikowano 21 marca 2018 (edytowane) Lepiej klima i szyby na korbkę niż odwrotnie. Jak masz sprawny system wentylacji i nie palisz, to szyby otwierasz głównie przy szlabanach i bramkach. Co nie zmienia faktu, że w 2018 nawet auta w cenie złomu raczej szyby elektryczne mają. W ogóle ciekawe czasy przyszły. 10 lat temu 20 letnie auto wyglądało jak z innej epoki i było synonimem przestarzałego, zardzewiałego trupa, a dzisiaj dla laika taka Astra 2 czy Golf 4 wygląda jak aktualny model. Nawet masz podobne na papierze silniki i kluczowe elementy wyposażenia. Edytowane 21 marca 2018 przez Mustang Cytuj
Magik 1 124 Opublikowano 30 marca 2018 Opublikowano 30 marca 2018 To jak już jesteśmy przy starych Oplach....mojej Viki stuknęła właśnie 20stka 1 Cytuj
kanabis 22 491 Opublikowano 1 kwietnia 2018 Opublikowano 1 kwietnia 2018 W dniu 15.12.2017 o 15:08, oran napisał: Taką se kupilem, 200 kuni, podkrece troche potem, bo to Turbo benzyna, to mozna do 235 spokojnie jak w nowszych alfach, np giuliecie. Na blacie 45 tysi, ale skrecone z 56, bo doszli spece w warsztacie takim alfiarzy. Więc jak nówka jak na 2011 rok, nawet letnie opony byly oryginalne i nie zdarte zbytnio Dopiero zauwazylem , to jest 1,75 tbi? Jak tak to zaje,biscie rozgladam sie za taka ale strasznie malo dostepne Cytuj
balon 5 344 Opublikowano 2 kwietnia 2018 Opublikowano 2 kwietnia 2018 Mnie tylko zastanawia po co kręcić z 56 na 45? Cytuj
Welna 1 094 Opublikowano 2 kwietnia 2018 Opublikowano 2 kwietnia 2018 Ja byłem juz na 2ch przegladach , na 30 tys i 60 tysi i sami proponowali skręcenie odrazu na przegladzie aby wszystko gralo w elektornicznej ksiazce serwisowej Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.