krupek 15 493 Opublikowano 15 czerwca 2018 Opublikowano 15 czerwca 2018 Wszystko takie proste i klasyczne, bez udziwnień, ładne zegary, lubię taki styl. Jak się zbiera przy takiej mocy? Cytuj
WisnieR 2 775 Opublikowano 15 czerwca 2018 Opublikowano 15 czerwca 2018 Jak? (pipi)owo. A jak ma się zbierać? Przesiadłem się z samochodu robiącego 7.3 do setki więc tak średnio. Zmienię tylko mapę na te z wersji 163KM i tyle. Nie będę się bawił w jakieś programy. Cytuj
Mustang 1 777 Opublikowano 15 czerwca 2018 Opublikowano 15 czerwca 2018 Z drugiej strony nie jest za to stabilnejszy przy wyższych prędkościach? Cytuj
mozi 1 987 Opublikowano 15 czerwca 2018 Opublikowano 15 czerwca 2018 Sorry ale co by nie powiedzieć o mondeo (obszerne wnętrze na duży plus) to prowadzi się jak wanna na kołach. I tyczy się to zarówno wersji takiej jak ma WisnieR (jezdziłem w manualu) jak i mkv w 2.0 180 km oczywiście w dieslu. Cytuj
WisnieR 2 775 Opublikowano 16 czerwca 2018 Opublikowano 16 czerwca 2018 Auto płynie po drodze. Jest za(pipi)iście wygodnie. Tak ma być Cytuj
SG1-ZIELU 870 Opublikowano 16 czerwca 2018 Opublikowano 16 czerwca 2018 Super samochód, znajomy kupił mondeo w tamtym roku i byłem w szoku ile jest w środku miejsca, co do wygody to chyba ford tak ma. Cytuj
Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. Pajda 2 282 Opublikowano 20 czerwca 2018 Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. Opublikowano 20 czerwca 2018 (edytowane) Wiem, ze pewnie nie ma tutaj fanow 4x4, ale pokazuje zakupione cudo w cenie telefonu komorkowego. Buda i wnetrze znorane na maxa, sama rdza i sprezyny wbijajace sie w dupe. Kupilem go za namowa dziewczyny . O dziwo silnik chodzi swietnie ( stara technologia), remont zawieszenia z amortyzatorami to koszt okolo 600zl za wszystkie tuleje i 4 amorki. Rama zdrowa i napedy dzialaja xD Zdjecia z dniu zakupu Zdjecia po wycieciu zbednego zlomu I wycinanie zbednych kabli elektrycznych oraz usuniecie alarmu ( (pipi)aniec sie uzbroil podczas sprzatania i nawet poprzedni wlasciciel dziwil sie, ze jest i dziala) W planach wywalenie wszystkiego ze srodka, oddzielenie kabiny od ramy zeby ja wyspawac i pomalowac. Pozniej podniesienie jej o 5cm i lift zawieszenia o kolejne 5 + terenowe kola. a tutaj co potrafi seryjne pajero na terenowych oponach Edytowane 20 czerwca 2018 przez Pajda 11 3 Cytuj
Dud.ek 2 058 Opublikowano 20 czerwca 2018 Opublikowano 20 czerwca 2018 Znajomi mają 2 jeepy, 5 patroli, vitare i 2 pajero. Tylko 2 auta sie (pipi)ią po wyprawie w teren. Nie bede dopowiadał które Cytuj
Pajda 2 282 Opublikowano 20 czerwca 2018 Opublikowano 20 czerwca 2018 Pewnie patrol ze swoimi pekajacymi głowicami i Vitara z pekajacym aluminiowym przednim mostem Cytuj
milan 7 022 Opublikowano 20 czerwca 2018 Opublikowano 20 czerwca 2018 Ale kory musiały lecieć w ten fotel Cytuj
mozi 1 987 Opublikowano 20 czerwca 2018 Opublikowano 20 czerwca 2018 Raczej brodzone było mocno. Znajomy ciśnie w offroad to tak w sezonie 2-3 razy wyciąga całość tapicerki ze środka. Cytuj
krupek 15 493 Opublikowano 21 czerwca 2018 Opublikowano 21 czerwca 2018 Zaje.bista zabawka i fajna baza pod remont. Cytuj
szejdj 2 804 Opublikowano 21 czerwca 2018 Opublikowano 21 czerwca 2018 Śmiesznie, bo do momentu filmiku na yt nie wiedizałem w ogóle co to za samochód A zabawa w offroad jest meeeega, ale niestety wymaga sporej wiedzy technicznej i jakiegoś zaplecza. Przydałoby się mieć spory garaż, kanał albo podjazd itp. może kiedyś na starość Cytuj
Banny 2 656 Opublikowano 21 czerwca 2018 Opublikowano 21 czerwca 2018 "Szanuję" bardzo, piękna zajawka! #możekiedyś Cytuj
Pajda 2 282 Opublikowano 21 czerwca 2018 Opublikowano 21 czerwca 2018 Dziekuję za miłe słowa :* Ogólnie to po zakupie pojawił się "dysonans pozakupowy" i juz chcialem go oddac w pieruny, ale na spokojnie zszedlem do kanalu i jak zobaczylem stan ramy to stwierdzilem, ze jednak powalczę o to auto. Zajawka na 4x4 pojawila sie kilka lat temu, pozniej kupilem Grand Vitare 2, ale szkoda jej na cioranie po lesie, a i w blocie mialem nieprzyjemna przygode, bo nadzialem sie na jakies smieci. Poza tym topienie auta z elektronika to kiepski pomysl. Oglądałem masę Pajero i doszedlem do wniosku, że szkoda mi wydawać po 15 -20 tys za auta w stanie niemalze fabrycznym, a za 7-10 kupie przypudrowane gruzy. Tak, więc liczyla sie tylko rama i napędy, a i te w sumie mozna tanio odratować. Co do zaplecza technicznego i wiedzy....hmm no tutaj można polemizować, bo jesli nie startuje się w rajdach to mozna kupic cos taniego i sprawnego ( pierwsza vitara + opony AT) i juz mozna sobie smigac po polach i górkach bez lawetowania i urywania mostów. Tak BTW to kiedys strasznie mnie dziwilo jak sie mozna jarac Offroadem, w sumie to do dzisiaj nie kumam przyjemnosci z topienia auta po dach oraz zmot w klasie extreme. Jesli kogos ciekawi jak to wszystko wyglada to polecam poogladac sobie kanal "terenwizja" na youtube. Czemu Pajero mk1? Kocham technologie motoryzacyjna lat 80-tych, oraz zajawkę na klasyki - Pajero trochę tytułow zdobyło w róznych rajdach No i te zegary - #teamanalog. Poza tym mosty pasuja z Pajero 2 na zasadzie plug n play, czyli odkrecajac 6 srub mozna wyjechac calym tylnym zawieszeniem i wstawic za 600zl tyl od mk2 z pelna blokada mostu ( akcesoryjna blokada to koszt 3 - 4 tys zlotych). Poza tym jest kaciasty jak G-klasa i na auta powyzej 25-lat są mega fajne znizki na OC ( od znizek "za wiek" odlicza sie jeszcze -70% za bycie w klubie pz mot). Nastepny będzie Datsun 280 Z 2 Cytuj
mozi 1 987 Opublikowano 21 czerwca 2018 Opublikowano 21 czerwca 2018 7 minut temu, Pajda napisał: Nastepny będzie Datsun 280 Z (pipi)aniutki nawet dzisiaj robi wygladej mocno Cytuj
kultywator 2 083 Opublikowano 21 czerwca 2018 Opublikowano 21 czerwca 2018 Godzinę temu, Pajda napisał: #teamanalog. Jeszcze tylko analogowy licznik kilometrów i Cytuj
mcp 2 045 Opublikowano 22 czerwca 2018 Opublikowano 22 czerwca 2018 grzebanie w rozje.banym starym gracie gdzieś w garażu i bawienie się w mechanika, nie wiem komu się to może nie podobać. #boyswillbeboys Cytuj
Mustang 1 777 Opublikowano 22 czerwca 2018 Opublikowano 22 czerwca 2018 Co jest takiego fajnego w analogowych zegarach? Od kiedy mogę wyświetlić prędkość cyfrowo, nie patrzę już w ogóle na analogowy prędkościomierz. Obrotomierz mógłbym mieć cyfrowy ze zmianą koloru przy czerwonym polu, wskaźnik paliwa najchętniej zamieniłbym na precyzyjniejsze wskazanie procentowe. 1 Cytuj
krupek 15 493 Opublikowano 22 czerwca 2018 Opublikowano 22 czerwca 2018 Cyfrowe wyświetlacze prędkości... Dla mnie ideałem są klasyczne zegary, z jakimiś sportowymi wstawkami, żeby było dynamicznie i ekranik komputera między nimi. A już chyba największe guwno to jak zegary są na środku kokpitu. Cytuj
mcp 2 045 Opublikowano 22 czerwca 2018 Opublikowano 22 czerwca 2018 <toyota yaris> dobrze, że ich nie umieścili na tylnym zagłówku Cytuj
szejdj 2 804 Opublikowano 22 czerwca 2018 Opublikowano 22 czerwca 2018 Analogowe zegary są spoko, ale najbardziej spoko to jest cały elektroniczny ekran jak np. w VW. Cytuj
krupek 15 493 Opublikowano 22 czerwca 2018 Opublikowano 22 czerwca 2018 Eee tego to już w ogóle nie kupuję, tak samo ekranu zamiast kokpitu jak w nowych Volvo. Chociaż z drugiej strony, nie miałem okazji obcować z tym, więc może niepotrzebnie się zniechęcam. Cytuj
Mustang 1 777 Opublikowano 22 czerwca 2018 Opublikowano 22 czerwca 2018 (edytowane) Jak ustawiasz prędkość pod radary, warto szybko widzieć ją co do kilometra. Analogi były spoko jak 5 km/h w jedną czy drugą stronę nie robiło różnicy. U mnie 50 GPS jest przy 52, 90 przy 95, itd. Edytowane 22 czerwca 2018 przez Mustang Cytuj
Lucek 4 417 Opublikowano 22 czerwca 2018 Opublikowano 22 czerwca 2018 świetne auto - wprawdzie daleko mi do #teamAnalog, ale jak kiedyś będę miał czas i warunki to z pewnością sobie takiego roz(pipi)anego grata do pucowania w garażu kupię, props Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.