schabek 5 346 Opublikowano 31 sierpnia 2019 Opublikowano 31 sierpnia 2019 To jest trojka, dokladnie 318i Silnik najslabszy chyba jaki jest, 1.5 benzyniak 136 kucy. Ale jak w polo mam niecale 70 to i tak czuje sie jak w rakiecie kosmicznej xd Cytuj
mozi 1 987 Opublikowano 31 sierpnia 2019 Opublikowano 31 sierpnia 2019 Fajnie wygląda ale ten motor to lipa mocno. Nie wiedziałem że taka (pipi)nie z koreańskich aut montujo. Cytuj
Fanek 669 Opublikowano 31 sierpnia 2019 Opublikowano 31 sierpnia 2019 F30 fajna fura, sam na początku zastanawiałem się nad tym tylko 2.0 diesel 200ps rok 2015, ale ostatecznie wybrałem Audi. 2018 rok to troche siana pewnie poszło, szkoda że nie mocniejszy silnik co wchodzi w M pakiet wewnętrzny? felgi to bym zmienił, no ale w końcu ładne konkretne auto na tle tych ostatnich aut z fabryki Cytuj
szejdj 2 804 Opublikowano 31 sierpnia 2019 Opublikowano 31 sierpnia 2019 136 koni a i tak poniżej 9s do setki? bmw umie w przeniesienie napędu Cytuj
Mustang 1 776 Opublikowano 31 sierpnia 2019 Opublikowano 31 sierpnia 2019 5 godzin temu, mozi napisał: Fajnie wygląda ale ten motor to lipa mocno. Nie wiedziałem że taka (pipi)nie z koreańskich aut montujo. Ale jesteś przyzwyczajony do mocy z Focusa ST, podczas gdy te 136 koni spokojnie wystarczy do normalnej jazdy. Dobra, samo przyspieszenie nie da jakiegoś wielkiego funu, ale jak ktoś chce, to też może jeździć szybko. Za to koszty też będą mniejsze. Silniki z taką mocą może nie zapewniają sportowych wrażeń, ale zauważalnie męczą się dopiero przy mocno załadowanym samochodzie i przy prędkościach powyżej 180. Cytuj
schabek 5 346 Opublikowano 31 sierpnia 2019 Opublikowano 31 sierpnia 2019 5 godzin temu, Fanek napisał: F30 fajna fura, sam na początku zastanawiałem się nad tym tylko 2.0 diesel 200ps rok 2015, ale ostatecznie wybrałem Audi. 2018 rok to troche siana pewnie poszło, szkoda że nie mocniejszy silnik co wchodzi w M pakiet wewnętrzny? felgi to bym zmienił, no ale w końcu ładne konkretne auto na tle tych ostatnich aut z fabryki No tez myslalem nad audi a3/a4. Fajna a3 w full sline z virtual kokpitem stala w Sopocie tylko ze ktos wzial a ja w sezonie nie moglem sie wyrwac. No ale pod koniec lipca pojawila sie ta bmka to troche zgrzany zaklepalem w ciemno bo w sumie wyborem nr 1 od poczatku bylo bmw. Ona skonfigurowana byla jako nowa na prawie 180tys a wystawili ja za 107, no w leasingu to wiadomo ze ciut drozej wyszla ale i tak jak niby nie ma okazji w autach to tutaj w miare sie udalo. Jakby to nie salon to podejrzewalbym podstep bo duzo gorzej wyposazone te roczniki sa drozej powystawiane czesto. Moze kiedys przy nastepnych autach bedzie jeszcze na mocniejszy silnik ale na razie yebac. A z mpakietu to tylko kierownica chyba. To jest sportline shadow czyli wszystko czarne, nery, ramki swiatel, wszystkie listwy, te kola i jeszcze jakies tam (pipi)y. Kola mialem zmieniac ale jak zobaczylem na zywo to mi sie spodobaly i poki co zostawiam Cytuj
jar3czek 489 Opublikowano 2 września 2019 Opublikowano 2 września 2019 W dniu 31.08.2019 o 14:12, schabek napisał: Pierwsza rejestracja koniec grudnia 2018, przekulane tylko 4600 jak odbieralem i to wszystko przez pracownikow salonu/jazdy testowe takze udalo sie ustrzelic troche okazje Polecam wymienić od razu olej + filtr, siedzi w nich prawdopodobnie masa metalowych opiłków. Patrząc na eko-normy BMW(brak wymiany oleju po dotarciu w nie emkowych modelach) podejrzewam, że jest tam jeszcze oliwa z fabryki. Cytuj
Mustang 1 776 Opublikowano 3 września 2019 Opublikowano 3 września 2019 Na bank jest, większość jest w leasingu i będzie jeździła przez 2 lata albo 20/30k na fabrycznym. Cytuj
kanabis 22 645 Opublikowano 3 września 2019 Opublikowano 3 września 2019 Ponizej 9sek do 100 a forumek pisze ze chu.jowo Nie zmieniajcie sie. Bmw zaje,biste silnik elegancki bo stosunkowo niedrogi w utrzymaniu a do normalnej jazdy wystarczy w 100%. Chyba ze ktos chce leczyc kompleksy i mrugac swiatelkami na lewym pasie. 1 Cytuj
Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. Pajda 2 282 Opublikowano 5 października 2019 Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. Opublikowano 5 października 2019 No i udało się odebrać brzydala 18 5 Cytuj
MichAelis 5 625 Opublikowano 5 października 2019 Opublikowano 5 października 2019 W koncu jakies fajne auto, a nie pedalskie używki i skody 3 Cytuj
Kenny tJJger 3 784 Opublikowano 5 października 2019 Opublikowano 5 października 2019 Potwierdzam. BARDZO ładne. 1 Cytuj
krupek 15 493 Opublikowano 5 października 2019 Opublikowano 5 października 2019 Ale mu rasowo i dynamicznie patrzy z oczu. Cytuj
Pajda 2 282 Opublikowano 5 października 2019 Opublikowano 5 października 2019 A tu tylko wolnossące 1.6 Cytuj
Pajda 2 282 Opublikowano 5 października 2019 Opublikowano 5 października 2019 (edytowane) A tam, to miał być dupowoz. I tak pierwotnie miałem kupić Fiata Tipo. Jak ja byłem w waszym wieku to z 1.6 jak wyciśnięto sto czydziesci kuni to była rakieta. Edytowane 5 października 2019 przez Pajda Cytuj
Mani 697 Opublikowano 5 października 2019 Opublikowano 5 października 2019 Nie no znacznie lepszy wybór niż Tipo. Cytuj
Mustang 1 776 Opublikowano 5 października 2019 Opublikowano 5 października 2019 3 godziny temu, MichAelis napisał: W koncu jakies fajne auto, a nie pedalskie używki i skody I przede wszystkim w końcu jakaś ciekawsza sesja zdjęciowa, a nie foty z parkingu. Cytuj
SebaSan1981 3 631 Opublikowano 6 października 2019 Opublikowano 6 października 2019 11 godzin temu, Pajda napisał: No i udało się odebrać brzydala Fajne autko, scrollując forum od spodu i widząc pierwsze zdjecie (a ostatnie z galerii) pierwsze co mi przez myśl przeszło to: "Fajny mod graficzny do jakiegoś nowego NFS-a, cholernie realistyczny". Scrolluję dalej a tam fajne jak najbardziej prawdziwe autko Bardzo podobają mi się klosze z przodu i z tyłu, ostre i wyraziste. Dodają trochę agresjii do całej sylwetki. Cytuj
blantman 5 780 Opublikowano 6 października 2019 Opublikowano 6 października 2019 Bardzo ładny wóz sam się nad elantrą zastanawiałem ale jak kupowałem akurat było przed liftem Ta po lifcie pięknie się prezentuje. Ledy do jazdy dziennej świetnie się komponują z przodem auta. No za(pipi)isty samochód! Cytuj
_Red_ 12 065 Opublikowano 6 października 2019 Opublikowano 6 października 2019 Elantra to cos jak i40, czy inna półka? Tez wczesniej myslalem jak przesiadalem sie z i30. Cytuj
Mustang 1 776 Opublikowano 6 października 2019 Opublikowano 6 października 2019 Bardziej jak i30. W USA i30 hatchback jest zresztą sprzedawany jako Elantra GT. 1 Cytuj
adi 189 Opublikowano 6 października 2019 Opublikowano 6 października 2019 20 godzin temu, Pajda napisał: A tam, to miał być dupowoz. I tak pierwotnie miałem kupić Fiata Tipo. Jak ja byłem w waszym wieku to z 1.6 jak wyciśnięto sto czydziesci kuni to była rakieta. Napisałbyś coś wiecej o wykonaniu środka i odczuciach z samej jazdy (wyciszenie, komfort), skoro już masz autko? Oglądałeeś wcześniej Tipo, tak?-jakiś porównanie na szybko? Cytuj
Pajda 2 282 Opublikowano 6 października 2019 Opublikowano 6 października 2019 (edytowane) Na początki bardzo dziękuję za serdeczne słowa i plusiki :* Możecie nie wierzyć, ale oprócz najbliższej rodziny ( brat,dziewczyna, rodzice) tylko jedna osoba powiedziała coś miłego, a w pracy na 100osób na zmianie tylko dwie zauważyły auto i zdobyły się tylko na zgryźliwe komentarze ( "eeeee takie kupiłes....teraz się suvy kupuje, a nie takie coś, to przezytek " - facet, który jeżdzi pierwszą astrą, a drugi " ja to bym w zyciu takiego nie kupił, ile już straciłeś na wartości?" ) xD Jezu ta polska mentalność, ja pie.rdole, boje się, że mi będą pluć na to auto. Jeśli chodzi o wrażenia to zacznę od wad może: - standardowo hyundai wrzucił głośne opony, zaskoczyła mnie tylko marka, bo zazwyczaj jest nexen albo hankook, a tutaj wsadzili jakies kumho. W zakresie 60-90 są głośne, jak całoroczne. Tak samo było w i30 tesciowej, po zmianie opon problem znikł. O dziwo powyżej 100km/h już tak nie doskwierają. Na plus zaliczam trzymanie na mokrym, ale i tak zrobią wypad na wiosnę. - prowadzi się gorzej jak focus w kombi na wielowahaczu, ale jest to widoczne w pewnych warunkach ( test łoscia albo szybkie łuki na podziurawionej drodze), czyli zachowuje się jak auto z belką. - jest kilka gniazd usb, ale tylko to pod kolo gniazda zapalniczki sluzy do transferu danych, reszta to tylko ładowanie. Wkurza mnie to, bo lubie schowac telefon w podlokietniku i nie patrzec na kable podczas uzywania android auto. - silnik - charakterystka typowej rzędówki bez turbo, więc wyprzedzanie = redukcja - piętą achillesową jeśli chodzi o wykonanie są drzwi, prawie 100% plastyku o jakosci tego użytego w dolnych partiach deski Zalety: - wyciszenie co prawda klasę gorzej od najnowszego focusa ( które tam jest rewelacyjne), ale nadrabia aerodynamika. Można komfortowo rozmawiać przy 140km/h - wyżej nie próbowałem ze względu na docieranie. - wygląd to wiadomo, kwestia gustu, ale na żywo dużo bardziej mi się podoba - zawieszenie nastawione na komfort, jednak nie ma takiego irytującego dobijania jakie miałem w Seat Ateca ( zawieszenie czasami dobijało jakby nie było ograniczników w amortyzatorach) - przestronne wnętrze, może to subiektywne odczucie, ale zastanawiałem się nad i30 w kombi i one serio wydaje się być ciaśniejsze w srodku. - ogólnie wrzucanie biegów, sama jazda jest bardzo fajna, w tej cenie ciężko o coś lepszego. - spalanie na dotarciu to 6l przy 135km/h . Przy wolnossącym silniku, z wtryskiem pośrednim - jakaś magia. Nie licząc dojazdu z krakowa, to zrobiłem nią 300km w cyklu 50/50 i spalanie mam 6.2 Ciężko to porównać do Tipo, jeśli odrzucić czynnik ekonomiczny to Elantra jest większa, lepiej spasowana, bardziej komfortowa, jednak rozpatrując bazowe wersje to różnica jest spora, bo 20 tyś ( tipo sedan 44000 wyjściowo, ale można kupić za równe 40, a elantra 64900, realnie można za 60000). Gdybym nie mógł sobie pozwolić na dodatkowe środki to brałbym Tipo, tylko do wyboru jest albo kaszaniaste 1.4 95koni lub paliwożerne 1.4 t-jet. Gdybym miał dodatkowe 20 tyś to brałbym Ceeda z 1.4 t-gdi Już zdążyłem przycebulić Zamówiłem graty do aktywacji tempomatu ( 70zł ) zamiast dokupować w ASO. Edytowane 6 października 2019 przez Pajda 4 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.