Skocz do zawartości

Zdjęcia naszych aut

Featured Replies

Opublikowano

Ale chyba nie porownujesz hamulców z gt86 z tą landarą? 

:mevek:

Edytowane przez mozi

  • Odpowiedzi 6,2 tys.
  • Wyświetleń 643,4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Ululululu Paaanowie! Co to była za wycieczka! Trip życia, naprawdę polecam każdemu! Tyrol, Bawaria, przełęcz  Grossglockner hochalpenstrasse jest niesamowita, i przez 4 dni 30 stopni, słońce i an

  • Sure   Mam ja co prawda dopiero kilka miesiecy, ale wrazen bylo przez ten czas pod dostatkiem   Dla mnie - jako chlopaka wychowanego na Gran Turismo, Initial D, F&F itd - mot

  • okej, czas się pochwalić nowym nabytkiem. Dopiero teraz pogoda dopisała żeby auto umyć i ogarnąć.   Pozbyłem się swojej białej alfy i nabyłem tym razem hot hatcha   to znowu alfa x

Opublikowano
6 minut temu, mozi napisał:

Ale chyba nie porownujesz hamulcy z gt86 z tą landarą? 

 

No nie, ale ogólnie jest dość słabo. Klocki poprzedni właściciel wymieniał co jakieś 12 000 km. Na forum niektórzy swapują na większe zaciski, wersja "sport" też chyba ma coś innego i może tu jest rozwiązanie. Temat do zastanowienia :) 

Opublikowano
W dniu 7.10.2019 o 07:02, blantman napisał:

Ja mam 2 typy znajomych w otoczeniu. Jeden sam kupuje nówki i już wie że jak raz kupisz nowy samochód to nie ma odwrotu. Ci tylko chwalą zakup i pytają się o wrażenia. Drugi typ to takie "fanki" i po zakupie przez miesiąc słyszałem teksty w stylu "stary za te pieniądze mogłeś mieć kilkuletnie audi suva po co ci Koreańczyk z salonu"  "przecież ten samochód od razu traci x ceny nie lepiej było kupić jakiegoś suva za 50 koła" i mój ulubiony kolega co sprowadza samochody z zagranicy "teraz wszyscy pozbywają się diesla mogłeś mieć prawie każde auto w tej cenie czemu kia z salonu?".   Wiecie co łączyło wszystkich tych znawców? Żaden z nich nigdy nie kupił nowego auta z salonu. Nie wiedzą jakie to za(pipi)iste uczucie i jaki komfort. 

 

 

Co do elantry to jak plastiki w środku? Pamiętam że jak zastanawiałem się między ceed a i30 to nie leżały mi twarde i lekko hałasujące plastiki w drzwiach i źle spasowane plastiki przy desce rozdzielczej. Poprawili to? Czy może elantra po lifcie ma lepiej to zrobione?

 

 

Wczoraj w końcu trafiły się boskie teksty, magnus opus polactwa :fsg: Typek z pracy, przed emeryturą.

Co to nowe auto? Twoje? Ilu letnie? Chyba dosyć młode.

No w sumie to nowe Panie Marku, odebrałem je kilka dni temu z salonu.

Jak z salonu? Co? Nowe ? Jak to?! ZA GOTÓWKĘ?!!!!

Spokojnie Panie Marku na leasing, przecież mam firmę oprócz etatu.

 

AAAA NA LEASING....TO W SUMIE >NIE TWOJE TYLKO BANKU<

xdddddd Panie Marku w sumie to moje bo wpłaciłem zaliczkę i za 4 lata bedzie na mnie przepisane

No nie wiadomo to już bank zdecyduje, może im się coś pozmienia, może zabiorą, co swoje to swoje, ale przecież wiadomo, że nikogo nie stać na nowe auto, zobacz ja całe życie uczciwie pracuje i nie mogę sobie pozwolić na nowe auto.

 

O jezuuu xdd Ucieszył się, że ręczna skrzynia, ale pomimo oczekiwań nie padł cccccombo breaker i nie rzucił nic o lepszej kontroli nad autem.

 

 

A co do srodka i plastików, to na początku chciałem kupić Elantrę przedliftową, bo były do wzięcia za dużo mniejsze pieniądze, ale faktycznie deska rozdzielcza była słabiej zrobiona. W polifcie jest duzo lepiej, jedynie boczki drzwi dalej są mocno plastikowe. Zdaje sobie sprawę, że to auto za 70tyś brutto, więc nie oczekuje alkantary. Postara się dzisiaj zaparkować koło i30 kombi sąsiada, żeby można było porównać gabaryty.

Opublikowano

Co swoje to swoje, bank nie zabierze. A ubezpieczenia AC pewnie nie ma.

 

Alcantarę można mieć w Astrze btw. Z kolei nowa Corsa będzie pierwszym małym autem z opcjonalnymi światłami Matrix LED - interesująca strategia Opla z wyróżnianiem się ciekawymi opcjami w niezbyt drogich modelach 

Opublikowano

W Astrze i innych autach w tym segmencie można mieć co najwyżej a,laAlcantarę, bo prawdziwa Alcantara jest zastrzeżoną nazwą towarową i jest produkowana tylko przez jedną firme na świecie.No i kosztuj drożej od skóry naturalnej ;)

Opublikowano

A propos Astry, miał ktoś styczność z aktualną generacją? Roczniki tak 2017 i wzwyż? Często widzę fajne oferty używanych od dealerów i prezentują się fajnie.

Opublikowano

IMO to jest prawdziwa Alcantara, bo mówimy o topowych wersjach, gdzie jest alternatywą dla skóry, a poza tym tam są te metki z logo.

 

Pisałem o tej Astrze co ją tata kupił. Bardzo w porządku samochód, atrakcyjnie wyceniony i nowoczesny. Stylistyka ciekawsza niż Golf. Intelliluksy to najbardziej zaawansowane światła w tej półce cenowej, jeśli jeździsz w nocy dobry perk. Jako nówka będzie miał coraz trudniej na rynku, szczególnie kiedy wyjdą nowe kompakty VAG. Jako używka jedna z ciekawszych propozycji w klasie z racji młodego wieku modelu. Najtańsze 200 km na rynku przed wycofaniem 1.6. Uwaga na benzyny 1.4 turbo sprzed 2017 bodajże, były problemy pękania tłoków, problem został później rozwiązany. Masz spore polskie forum astra5klub.

Opublikowano

A jak to wygląda w przypadku leasingu na luksusowe fury typu BMW 5? Zachorowałem na ten samochód (mam nadzieję, że mi przejdzie), ale nie rozpoznawałem tematu. Ile mniej więcej rata leasingowa wychodzi za taki samochód?

 

Nie ukrywam, że chcę przejść na wyższy level i poważnie biorę pod uwagę nowe Volvo S60, natomiast to BMW 5 pięknie się prezentuje, z tymże raczej mnie nie stać na taki samochód, a też nie jestem na tyle głupi, by sporą część zarobków przeznaczać na fanaberię typu samochodzik premium.

Opublikowano

Zalezy od leasingodawcy, wielkosci wkładu własnego, wariantu (czy np. wykupujesz auto na koniec za pare stowek czy oddajesz do salonu, traktując go bardziej jako kilkuletni wynajem, ale przy niskiej racie), czy raty maja zawierać koszt ubezpieczenia GAP (czyli odszkodowanie w pelnej kwocie oryginalnej gdybys skasowal auto pod koniec).

 

Dla przykladu moj leasing kosztuje jedynie jakies 5% przy rozlozeniu na 48 rat, przy czym 18k bylo wlozone na start w postaci zbycia hyundaia.

 

Auto wg faktury 77k, wkład 18k, wyliczono zatem 47 rat po 1320 brutto (liczę brutto bo firma nie odlicza vatu, nie wiem jak u Ciebie) i ostatnia jako wykup za około 700 zl.

 

Wyjdzie calosc po 4 latach ok 81k brutto vs 77k katalogowo gdybym bral za gotowke.

 

Teraz wstaw tu cene BMW bo nie znam i zobacz u siebie :usmiech:

 

ps

i jesli chcesz sobie obniżyć podatki to od tego roku chyba sa jakies limity kwotowe ceny auta, do ktorej mozna odliczać (150000 zl chyba) aby zapobiec optymalizacji podatkowej dzieki autom nazbyt l u k s u s o w y m.

Edytowane przez _Red_

Opublikowano

Mam dwie fury w leasingu - Hondę Civic i Mazdę 6. Jak umowa na tę Mazdę wygaśnie (nie wykupuję), to chcę coś z wyższej półki. O ile jak mi zrobili symulację, to Volvo ma korzystną ofertę oraz na wstępie dostałem - 15.000,00 zł dla grupy zawodowej, tak w przypadku BMW 5 wydaje mi się, że w przypadku tej marki i modelu to jest przepaść.

 

Opublikowano

Z tego wynika, ze wiesz jak działa leasing (a ja krowie na rowie powyzej rozpisuje na przykładach xD), wiec znając cenę bmw chyba wiesz, ile może wyjść rata?

 

Chyba ze chodzi Ci o to, ze dla auta premium koszt (oprocentowanie leasingu) moze wynieść więcej np. nie 5% w 4 lata ale np. 15%? Tego nie wiem, mialem tylko jeden leasing na wóz dla plebsu i tylko dla niego wyliczalem symulacje.

Opublikowano

Poszedłem trochę na skróty, bo za leniwy jestem, a też nie chcę iść do salonu BMW by sobie tylko poględzić - myślałem, że Ktoś się orientuje ile mniej więcej wyjdzie rata.

 

W przypadku takiego samochodu celowałbym raczej w najem, bez wykupu, ot tak, by sobie pojeździć. Wygodna sprawa, zero wkładu własnego, nie płaci się za przeglądy, ubezpieczenie itd. Za miesiąc na takiego CIvica wartego 106.000,00 zł w przyszłym miechu mam kombo 3300 ubezpieczenie i 1300 zł przegląd. A co tam się kuźwa miało zepsuć? Tak samo ubezpieczenie - auto traci na wartości, a kwota ubezpieczenia podobna. Ok, będzie moje itd., ale z drugiej strony późniejsze sprzedawanie tego jakimś januszom (sport ekstremalny - obecnie sprzedaję używane auto i jest to koszmar) już mnie osłabia.

Opublikowano

Jest też ciemna strona najmu długoterminowego - utrata wartości pojazdu w wymiarze większym niż przewiduje to użyczający auto.  Sam chciałem wynająć samochód, na początku było wszystko cudownie i wspaniale - nic sie pan nie martwi oponami, olejami, tylko lac paliwo i plyn do spryskiwaczy, w razie kradziezy lub szkody całkowitej jest ubezpieczenie. A co w przypadku jak auto bedzie posiadalo uszkodzenia wizualne lub mechaniczne ? Tutaj już regulamin nie zostawia pola do manewru, rysy mają dopuszczalną długośc i zagęszczenie, a wszystko co obniża rynkową wartość pokryje użytkownik. Niby wszystko ubezpieczone, ale jednak trzeba dbać bardziej jak o swoje.

 

edit:

 

zdjecia srodka, bo chyba wujaszek chcial zobaczyc

 

1.jpg


2.jpg
 

Edytowane przez Pajda

Opublikowano

To moja fura prawie prywatna czyli samochód zastępczy z warsztatu mercedesa :lapka: nie wiem jak wrócę do swojej 11 letniej c klasy :beksa:7685b0d268ed295521174e9c6bdd8769.jpg

Opublikowano
  • Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem.
W dniu 8.10.2019 o 14:51, [InSaNe] napisał:

A jak to wygląda w przypadku leasingu na luksusowe fury typu BMW 5? Zachorowałem na ten samochód (mam nadzieję, że mi przejdzie), ale nie rozpoznawałem tematu. Ile mniej więcej rata leasingowa wychodzi za taki samochód?

 

Nie ukrywam, że chcę przejść na wyższy level i poważnie biorę pod uwagę nowe Volvo S60, natomiast to BMW 5 pięknie się prezentuje, z tymże raczej mnie nie stać na taki samochód, a też nie jestem na tyle głupi, by sporą część zarobków przeznaczać na fanaberię typu samochodzik premium.

 

Przy leasingu(nie BMW Comfort Lease, tylko zwykły leasing na firmę) na 5 lat z małym wkładem i średnim wykupem wychodzi jakieś 4-5k zł brutto z ubezpieczeniem i GAP za 530i G30 z w miarę wyposażeniem, tylko przy na nowych zasadach leasingu wrzucisz w koszta pi razy drzwi połowę z tego(limit 150k). Jeśli auto ma być na firmę i zostać na dłużej to można pomyśleć o dużym wykupie i amortyzacji tego, z limitem leasingu podniesiony został limit amortyzacji do 150k.

Z salonu bez rabatu może wyjść więcej, najlepiej szukać czegoś ze stocku w salonach albo u brokerów(jak np select automotive), teraz pod koniec roku jak raz powinny być wyprzedaże roczników, więc można urwać dobry rabat. Na nowe auto według własnej konfiguracji też można dostać rabat, jednak zwykle będzie on niższy.


Przy okazji korzystając z tematu wrzucam zdjęcia sztrucla:

Spoiler

qZgAX6Y.jpg

HQ86QAY.jpg

C80NCSm.jpg

uFJ5fqB.jpg

vkb5hV1.jpg

L1RmMof.jpg

G2dTQyH.jpg

DDbsBXV.jpg

 

Edytowane przez jar3czek
dodane zdjęcia

Opublikowano

Trudno nie dawać plusa za M2, ale ten poprzedni kolor IMO już totalnie robił. Bardzo ładne felgi.

 

A leasing na 5 lat to nie jest już trochę dużo? U mnie w firmie są 3 lata albo czasem przedłużą jak ktoś mało jeździł i nie zrobił przebiegu z kontraktu, ale generalnie chcą potem odsprzedawać auta jeszcze w miarę świeże. 

Opublikowano

Długość leasingu to już indywidualna kwestia, podałem tylko realny przykład na podstawie kogoś, kto zamawiał to auto na takich parametrach :) 

Opublikowano

Tak, jeden z powodów to to, że miałem poprzednie M2 w tym kolorze, drugi jest taki - w niebieskim jeździ 3/4 tych aut(albo i więcej, czasami to dosłownie atak klonów). Trzeci - po prostu Hockenheim Silver mi się podoba i wbrew pozorom jest to bardzo "żywy" i dynamiczny kolor.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

vzsgw14hgwd1.jpg

 

 

Spoiler

jaxjtkvlc6kp.jpg

 

Edytowane przez Pajda

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.