Skocz do zawartości

Zdjęcia naszych aut


Lain

Rekomendowane odpowiedzi

31 minut temu, Mustang napisał:

Fajne auta, ale ja wiem, nie jest trochę rozrzutnie brać coś takiego do floty? IMO nic powyżej A6/BMW 5 nie ma za bardzo sensu dla kogoś nie będącego głównym szefem.

Powiem Tobie tak w PL niektóre firmy mają taką politykę, że wolą trochę mniej zapłacić (np o 2 tys) ale skusić furą (za 4 tys). Zawsze jest to koszt który łatwiej zredukować, a wiadomo koszty zmienne > koszty stałe oraz w budżetach lepiej się to pudruje.  :) 

Drugi czynnik to fakt, że specjalistów praktyków na rynku pracy jest naprawdę niedobór i np dobrego CFO czy nawet CTO ciężko skusić samymi „pieniążkami”, tym bardziej jak chcesz go dać do zarządu, a jak wiemy obecność w Zarządzie podnosi odpowiedzialność i wymusza bardziej przemyślane decyzje.
Po trzecie przy wypożyczeniach na 3 latach i niedużych przebiegach,  to są naprawdę „śmieszne” koszt dla większej /rentownej firmy. Często potrafi to wyjść 1% miesięcznie wartości auta, czyli z 4 tys netto, które jeszcze sobie w koszta wrzucisz. 

 

Główny szef (który chce jak najmniej już pracować i cedować co się da) jeździ m.in. Lambo, trochę inna liga:)  

Odnośnik do komentarza

Miałem okazję jeździć tym autem jakieś 3 lata temu i muszę przyznać, że chyba to wzór samochodu osobowego w sedanie. Niesamowicie dobrze zniosło próbę czasu, to taki bardziej współczesny Mercedes w124 ( z tym, że klasa wyżej)

 

Sam ostatnio myślałem, żeby takie kupić 

Edytowane przez Pajda
  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza
1 godzinę temu, Banny napisał:

Fajny, rodzinny taki samochodzik.

 

 

 

 

A tak serio to kocur, sztos  i zajebiste wozidło! :kratoswoke:

 

 

Haha dokładnie! Typowe rodzinne daily :P Młody się jara fest jak startujemy od 0.

 

Ale co by nie mówić, frajdę z jazdy daje mi cały czas. We wtorek zmieniam pełen układ wydechowy (obecnie jest zrobiony downpipe + sportowe katalizatory), to może wrzucę jak brzmi jeśl uda się to dobrze złapać z telefonu.

  • Lubię! 1
Odnośnik do komentarza
7 minut temu, krupek napisał:

Pojemne kombi, napęd 4x4 i frajda z jazdy. Czego chcieć więcej od auta? No może większego prześwitu, dlatego bardziej się jaram kombi typu allroad, aniżeli sportowymi.

 

Wszystko ma swoje plusy i minusy - ja jestem zwolennikiem jednak tych niższych/sportowych. Czasami jest to uciążliwe, na większość krawężników nie wjeżdżam(ale koła 21 cali robią swoje, on aż tak nisko nie siedzi jak by mógł:), jak stoisz w korku i leci karetka na sygnale to też czasami nie ma jak uciec - ale to takie wyjątkowe przypadki.

 

Tak to w każdym aspekcie jest to dla mnie na dzień dzisiejszy samochód kompletny, który spełnia wszystkie moje potrzeby + jak ktoś nie wie co ma RS6 pod maską, to się nie obróci na ulicy.

 

Jak jeździłem R8, to był dramat. Każdy robił zdjęcia, nagrywał filmy, wrzucał to do neta - nie dało się jeździć.

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza
13 minut temu, krupek napisał:

Pojemne kombi, napęd 4x4 i frajda z jazdy. Czego chcieć więcej od auta? No może większego prześwitu, dlatego bardziej się jaram kombi typu allroad, aniżeli sportowymi.

 

Dokładnie. Uterenowione kombi to chyba najbardziej sensowny i uniwersalny typ samochodu. Ma wszystkie zalety SUVa (czyli lepiej wjeżdża w "teren" w postaci wysokich krawężników czy drogi na działkę), jednocześnie bez generowania kosztów w postaci wyższego spalania, większych opon itp, do tego zwykle ma większy bagażnik niż w analogicznym SUVie. Taka C-klasa All-terain albo A4 Allroad to marzenie jakbym nie miał co robić z kasą. :) Ale nawet Octavią Scout czy Focusem Active bym nie pogardził. 

5 minut temu, Faranell napisał:

Jak jeździłem R8, to był dramat. Każdy robił zdjęcia, nagrywał filmy, wrzucał to do neta - nie dało się jeździć.

 

Ech te problemy użytkowników forum o gierkach dla dzieci... ;)

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
13 minut temu, LeifErikson napisał:

 

Dokładnie. Uterenowione kombi to chyba najbardziej sensowny i uniwersalny typ samochodu. Ma wszystkie zalety SUVa (czyli lepiej wjeżdża w "teren" w postaci wysokich krawężników czy drogi na działkę), jednocześnie bez generowania kosztów w postaci wyższego spalania, większych opon itp, do tego zwykle ma większy bagażnik niż w analogicznym SUVie. Taka C-klasa All-terain albo A4 Allroad to marzenie jakbym nie miał co robić z kasą. :) Ale nawet Octavią Scout czy Focusem Active bym nie pogardził. 

 

To prawda, to są plusy i te fury które wymieniłeś, są naprawdę fajne :) Kilka lat temu podchodziłem do A6 Allroad, ale wtedy postawiłem na zwykłą A6 i nie żałuje. Bardzo mało jeżdżę po takich terenach, gdzie jednak wyższy samochód dużo bardziej by mi siadł. Jak chcę polatać na offradzie, to biorę KTM'a na szalone rajdy:P

 

15 minut temu, LeifErikson napisał:

 

 

Ech te problemy użytkowników forum o gierkach dla dzieci... ;)

 

Ehhhh tak to jest ;(

4 minuty temu, Dave Czezky napisał:

A jak tam na takich felach sie jezdzi? Chcialem sobie wziac na lato 20, ale wszyscy odradzali, ze bedzie jak na taczkach :/

Wiesz co, ja nie narzekam - każdy narzeka, kto nie miał styczności.

 

W A6 miałem 20 calowe koła zima/lato a A6 miała najtwardsze możliwe sportowe zawieszenie i nie narzekałem,  nie wsadził bym tam mniejszego koła.

Teraz mam 21 i jeździ się zajebiście, we Wrocławiu nie ma super dróg - trzeba trochę na torach tramwajowych czy większych dziurach zwolnić, ale nigdy bym nie powiedział, że jeździ się jak taczkami :)

 

W RSQ8 latałem na 23 calowych tylko tam już pełna pneumatyka, to kompletnie tego nie czujesz a samochód prowadziło się rewelacyjnie.

 

 

Odnośnik do komentarza
9 minutes ago, Dave Czezky said:

A jak tam na takich felach sie jezdzi? Chcialem sobie wziac na lato 20, ale wszyscy odradzali, ze bedzie jak na taczkach :/

Ja bym nie brał bez adaptacyjnego zawieszenia. 
 

Do tego można je uszkodzić na czymkolwiek, z góry zaakceptuj zarysowania, bo jak nie, to tylko się będziesz wkurwiał, a każde parkowanie czy mcdrive będzie mordęgą.

Odnośnik do komentarza
2 minuty temu, Dave Czezky napisał:

Jest adaptacyjne zawieszenie :problem:

Poki co olalem i kupilem opony caloroczne, jezdze praktycznie tylko po miescie.

 

To też właśnie pytanie, ile jeździsz. Ja jeżdżę w miarę sporo, w październiku zrobiłem 3,5k km Rychem, więc coś tam latam.

 

Ale do paczkomatu po GoWa od Ciebie podjechałem wczoraj jak lord.

 

 

  • Lubię! 1
Odnośnik do komentarza
44 minutes ago, Dave Czezky said:

Jest adaptacyjne zawieszenie :problem:

Poki co olalem i kupilem opony caloroczne, jezdze praktycznie tylko po miescie.

To może byś jakoś dał radę. 
 

Generalnie konsensus bywał, że od 19 w zwykłych samochodach (nie SUV) robi się twardo, ale zwykle adaptacyjne zawieszenie pomaga w tym aspekcie i czyni takie rozmiary akceptowalnymi.

 

 

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...