Skocz do zawartości

Zdjęcia naszych aut


Lain

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Niestety, wiem z własnego doświadczenia, że 75KM to aż nadto do miasta, natomiast na dłuższe wypady za miasto jest spory niedomiar mocy (mam Sienę z taką mocą, a co dopiero mówić o kilkaset kilo cięższym Goflie. Kumpel ma takiego z silnikiem 1,9 TDI 110 KM i bardzo zacne się on zbiera, myślę, że większy diesel w takim modelu to już jest zbytek (maksymalnie wyciągnęliśmy 210km/h (no prawie, kilku km/h zabrakło), a średnio pali 5,3l/100km, czego chcieć więcej?). Niemniej gratuluję zakupienie Golfiacza z (mam nadzieję) udokumentowanym super-niskim przebiegiem, u mnie w Sienolocie z 2001 roku już 91 tyś wpadło :D

Opublikowano

Dokładnie, w mieści spokojnie wystarczy taka moc, na szosie dopóki nie trzeba wyprzedzić też jeszcze ujdzie. Gorzej jak już pojawi się ten TIR albo trzeba będzie przejechać więcej autostradą. Wtedy zaczyna się długie wyczekiwanie okazji do rozbujania samochodu, albo na autostradzie hałas i zerowa dynamika powyżej 130.

Inna sprawa, że w ogóle żeby jeździć dynamicznie trzeba nawet w mieście wchodzić na obroty i przytrzymywać auto na biegu.

Oczywiście i tak się wszędzie dojedzie, ale na pewno mniej przyjemnie i czasem trochę czasu się straci.

 

W sumie jakbym już kupował auto, to zmuszony przez koszty, albo tak jak Kubaa korzystając z okazji, może wziąłbym coś słabszego, ale ogólnie jestem przekonany, że warto mieć pod maską przynajmniej 90-100 koni.

Opublikowano

dzieki za gratulacje;).

no z silnikiem macie racje, ja tez nie bede sie sam oszukiwal i pisal, ze nawet zapierdala jak tak nie jest:). chociaz nie ma co dramatyzowac, do 100-120 km/h jakos sie rozpedza. chcialbym 1.6, ale wiadomo - trafilo sie tak jak sie trafilo i plakac nie bede, ba, nawet jestem zadowolony. kupowalem przede wszystkim stan w jakim jest ten samochod, za przebieg i bezwypadkowosc daje sobie jaja uciąć, szyby sobie zrobie i gitara.

a 5 drzwi faktycznie juz okazalo sie bardzo praktyczne;o.

Opublikowano

Sprezyny jesli sa osobno to na allegro. Jesli sa na aucie to wykrecic i tez na allegro. Widze ze trafil sie komus ten egzemolarz i jako, ze auto nie jechalo to zostal mu tuning optyczny czyli fele, dymione lamoy z tylu. Pakowanie w to auto zawiechy innej niz fabryczna oraz jakikolwiek tuning tego auta jest benzsensu. Z 1.4 cudow sie nie narobi.

 

Na pocieszenie kolorowe zdjecie:

 

28.JPG

Opublikowano

No lekko, ze nie bede tego zakladal - traktuje to w kategorii jakiegos gratisu wliczonego w cene;o. Auto zostaje tak jak jest, o "tuningach" ( :mellow: ) nie ma mowy.

 

Ładne zdjęcie...

Opublikowano

Niestety, wiem z własnego doświadczenia, że 75KM to aż nadto do miasta

Szkoda, że to nie konie mechaniczne odgrywają najważniejszą rolę tylko biegi. W corsie mimo teoretycznie większej mocy mam takie gówni.ane przełożenia, że nie da się płynnie jeździć. Strzeżcie się silników 1.2 i mniejszych, bo to nie jeździ w ogóle.

Opublikowano

Niestety, wiem z własnego doświadczenia, że 75KM to aż nadto do miasta

Szkoda, że to nie konie mechaniczne odgrywają najważniejszą rolę tylko biegi. W corsie mimo teoretycznie większej mocy mam takie gówni.ane przełożenia, że nie da się płynnie jeździć. Strzeżcie się silników 1.2 i mniejszych, bo to nie jeździ w ogóle.

 

Oto to to. Wsiadlem ostatnio do Citroena Jumpera z 2009r, silnik HDI 2.2 101KM. Bus dlugi, z tylu dwie palety wchodza. I obojetnie czy na pusto czy na maksa go zaje biesz weglem, to biegi sa tak zestrojone, ze to auto rusza zwawo za kazdym razem. Mozna sie scigac z GTI z pod swiatel. Serio. Znowu kolega mi sie pozalil, jest przedstawicielem handlowym i domyslnie jezdzi renault kangoo z kratka. Pewnego razu dostal bodajze Kangoo bez kratki i juz ch uj - inna skrzynia biegow, inne przelozenia i auto rzeczywiscie nie jechalo. A w obu silniki takie same - jakies slabe diesle 1.7 czy tam 1.9.

Opublikowano

Strzeżcie się silników 1.2 i mniejszych, bo to nie jeździ w ogóle.

 

Ale chyba w corsach? Moja dziewczyna ma polo 1.0 i samochodzik daje radę. Fakt, przy 90km/h łapie już zadyszkę, ale jak na auto miejskie jest ok. Dobrze zestopniowana skrzynia jest bardzo ważna.

 

 

 

Opublikowano

Strzeżcie się silników 1.2 i mniejszych, bo to nie jeździ w ogóle.

 

Ale chyba w corsach? Moja dziewczyna ma polo 1.0 i samochodzik daje radę. Fakt, przy 90km/h łapie już zadyszkę, ale jak na auto miejskie jest ok. Dobrze zestopniowana skrzynia jest bardzo ważna.

 

Generalnie Volkswageny maja fajne i dobrze zestopniowane skrzynie do kazdego silnika. Pamietam, ze jak jezdzilem kilka razy Vectra B 2.0 DTI to pierwsze 2 biegi to bylo jakies nieporozumienie. 1 strasznie krotka, 2 jakas zadluga i dziwna - ogolnie porazka. Moze ople tak juz maja.

Opublikowano

tuning optyczny czyli fele, dymione lamoy z tylu

Jeśli to wersja Trendline, a nie Basis, to seryjne miała takie lampy.

 

Oczywiście, że seryjne. No gdzie dymione :f.

Opublikowano

10,5 tys. (z zimówkami i zestawem prawie nowych zoltych sprezyn do obnizenia i utwardzenia auta;).

To jest "czwórka"? Za 10 tysia? No przyznaj że z prawej strony bity ;) <zazdrośnik>

Opublikowano

Łebi, przez 20 lat kolor samochodu z Alpenweiss II zmienił się na Brudenweiss :) Będę miał pieniądze, to podjadę do normalnej myjni albo kumplowi dam do mycia, bo ostatnia wizyta w bezdotykowej skończyła się niepowodzeniem i usunięciem jedynie wierzchniej warstwy brudu :)

 

Zawsze mozesz mówić, że to nie bród a szlachetna patyna hehehe

 

 

Do makijażu bryki polecam kosmetyki tej firmy . Co prawda na boski efekt trzeba wydać trochę kasy (preparaty do głębokiego usuwania zabrudzeń, podkłady pod wosk, woski, utwardzacze) ale już zestaw samego szamponu i jakiś nabłyszczacz do tego daje super efekt. Widziałem 15-sto letni lakier po kuracji kompleksowej preparatami meguiars (ok 300 zeta kolo wydał na produkty) i efekt jest oszołamiający. Jeśli sie potem nie jeździ na myjnie szczotkową tylko samemu ręcznie myje za pomocą, utrzymujących efekt wosku, szamponami to nie trzeba się martwić że po tygodniu auto znowu wróci do matowego odcieniu :)

 

 

Opublikowano

Strzeżcie się silników 1.2 i mniejszych, bo to nie jeździ w ogóle.

 

Ale chyba w corsach? Moja dziewczyna ma polo 1.0 i samochodzik daje radę. Fakt, przy 90km/h łapie już zadyszkę, ale jak na auto miejskie jest ok. Dobrze zestopniowana skrzynia jest bardzo ważna.

 

Generalnie Volkswageny maja fajne i dobrze zestopniowane skrzynie do kazdego silnika. Pamietam, ze jak jezdzilem kilka razy Vectra B 2.0 DTI to pierwsze 2 biegi to bylo jakies nieporozumienie. 1 strasznie krotka, 2 jakas zadluga i dziwna - ogolnie porazka. Moze ople tak juz maja.

 

Generalnie VW mają chu.jowe silniki. Nie oszukujmy się ale benzyniakami to oni nie zawojowali. TDI pchnął ich do przodu. A benzyniaki typu 1.4, 1.6, 1.8 to średniawy. Wiem bo mam 1.8 20V w A3. I co? I nie dość, że 125 niemieckich koniu szału nie robi to jeszcze żre 10-12l / 100km :)

Te silniki 1.8T też szału nie zrobiły. Leciałem ostatnio z kumplem co ma Nissan 100NX z silnikiem 1.6 100 kuca. I kurde chyba będą z nim problemy. Bo niemieckie konie to nie japońskie :)

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...