Desser 35 Opublikowano 9 października 2010 Opublikowano 9 października 2010 Niestety, wiem z własnego doświadczenia, że 75KM to aż nadto do miasta, natomiast na dłuższe wypady za miasto jest spory niedomiar mocy (mam Sienę z taką mocą, a co dopiero mówić o kilkaset kilo cięższym Goflie. Kumpel ma takiego z silnikiem 1,9 TDI 110 KM i bardzo zacne się on zbiera, myślę, że większy diesel w takim modelu to już jest zbytek (maksymalnie wyciągnęliśmy 210km/h (no prawie, kilku km/h zabrakło), a średnio pali 5,3l/100km, czego chcieć więcej?). Niemniej gratuluję zakupienie Golfiacza z (mam nadzieję) udokumentowanym super-niskim przebiegiem, u mnie w Sienolocie z 2001 roku już 91 tyś wpadło Cytuj
Mustang 1 741 Opublikowano 10 października 2010 Opublikowano 10 października 2010 Dokładnie, w mieści spokojnie wystarczy taka moc, na szosie dopóki nie trzeba wyprzedzić też jeszcze ujdzie. Gorzej jak już pojawi się ten TIR albo trzeba będzie przejechać więcej autostradą. Wtedy zaczyna się długie wyczekiwanie okazji do rozbujania samochodu, albo na autostradzie hałas i zerowa dynamika powyżej 130. Inna sprawa, że w ogóle żeby jeździć dynamicznie trzeba nawet w mieście wchodzić na obroty i przytrzymywać auto na biegu. Oczywiście i tak się wszędzie dojedzie, ale na pewno mniej przyjemnie i czasem trochę czasu się straci. W sumie jakbym już kupował auto, to zmuszony przez koszty, albo tak jak Kubaa korzystając z okazji, może wziąłbym coś słabszego, ale ogólnie jestem przekonany, że warto mieć pod maską przynajmniej 90-100 koni. Cytuj
QBH 246 Opublikowano 10 października 2010 Opublikowano 10 października 2010 dzieki za gratulacje;). no z silnikiem macie racje, ja tez nie bede sie sam oszukiwal i pisal, ze nawet zapierdala jak tak nie jest:). chociaz nie ma co dramatyzowac, do 100-120 km/h jakos sie rozpedza. chcialbym 1.6, ale wiadomo - trafilo sie tak jak sie trafilo i plakac nie bede, ba, nawet jestem zadowolony. kupowalem przede wszystkim stan w jakim jest ten samochod, za przebieg i bezwypadkowosc daje sobie jaja uciąć, szyby sobie zrobie i gitara. a 5 drzwi faktycznie juz okazalo sie bardzo praktyczne;o. Cytuj
kanabis 22 469 Opublikowano 10 października 2010 Opublikowano 10 października 2010 Ładny. Ile dałeś? Cytuj
QBH 246 Opublikowano 10 października 2010 Opublikowano 10 października 2010 10,5 tys. (z zimówkami i zestawem prawie nowych zoltych sprezyn do obnizenia i utwardzenia auta;). Cytuj
Mustang 1 741 Opublikowano 10 października 2010 Opublikowano 10 października 2010 Nie no za tą cenę to rzeczywiście okazja niezła. Cytuj
wilku00034 11 Opublikowano 10 października 2010 Opublikowano 10 października 2010 10,5 tys. (z zimówkami i zestawem prawie nowych zoltych sprezyn do obnizenia i utwardzenia auta. Nie wymieniaj tylko tych sprężyn. Standardowe na bank lepiej się będą sprawować Cytuj
Yacek 852 Opublikowano 10 października 2010 Opublikowano 10 października 2010 Sprezyny jesli sa osobno to na allegro. Jesli sa na aucie to wykrecic i tez na allegro. Widze ze trafil sie komus ten egzemolarz i jako, ze auto nie jechalo to zostal mu tuning optyczny czyli fele, dymione lamoy z tylu. Pakowanie w to auto zawiechy innej niz fabryczna oraz jakikolwiek tuning tego auta jest benzsensu. Z 1.4 cudow sie nie narobi. Na pocieszenie kolorowe zdjecie: Cytuj
QBH 246 Opublikowano 10 października 2010 Opublikowano 10 października 2010 No lekko, ze nie bede tego zakladal - traktuje to w kategorii jakiegos gratisu wliczonego w cene;o. Auto zostaje tak jak jest, o "tuningach" ( ) nie ma mowy. Ładne zdjęcie... Cytuj
marcin_N 61 Opublikowano 10 października 2010 Opublikowano 10 października 2010 Niestety, wiem z własnego doświadczenia, że 75KM to aż nadto do miasta Szkoda, że to nie konie mechaniczne odgrywają najważniejszą rolę tylko biegi. W corsie mimo teoretycznie większej mocy mam takie gówni.ane przełożenia, że nie da się płynnie jeździć. Strzeżcie się silników 1.2 i mniejszych, bo to nie jeździ w ogóle. Cytuj
Yacek 852 Opublikowano 10 października 2010 Opublikowano 10 października 2010 Niestety, wiem z własnego doświadczenia, że 75KM to aż nadto do miasta Szkoda, że to nie konie mechaniczne odgrywają najważniejszą rolę tylko biegi. W corsie mimo teoretycznie większej mocy mam takie gówni.ane przełożenia, że nie da się płynnie jeździć. Strzeżcie się silników 1.2 i mniejszych, bo to nie jeździ w ogóle. Oto to to. Wsiadlem ostatnio do Citroena Jumpera z 2009r, silnik HDI 2.2 101KM. Bus dlugi, z tylu dwie palety wchodza. I obojetnie czy na pusto czy na maksa go zaje biesz weglem, to biegi sa tak zestrojone, ze to auto rusza zwawo za kazdym razem. Mozna sie scigac z GTI z pod swiatel. Serio. Znowu kolega mi sie pozalil, jest przedstawicielem handlowym i domyslnie jezdzi renault kangoo z kratka. Pewnego razu dostal bodajze Kangoo bez kratki i juz ch uj - inna skrzynia biegow, inne przelozenia i auto rzeczywiscie nie jechalo. A w obu silniki takie same - jakies slabe diesle 1.7 czy tam 1.9. Cytuj
wilku00034 11 Opublikowano 10 października 2010 Opublikowano 10 października 2010 Strzeżcie się silników 1.2 i mniejszych, bo to nie jeździ w ogóle. Ale chyba w corsach? Moja dziewczyna ma polo 1.0 i samochodzik daje radę. Fakt, przy 90km/h łapie już zadyszkę, ale jak na auto miejskie jest ok. Dobrze zestopniowana skrzynia jest bardzo ważna. Cytuj
Yacek 852 Opublikowano 10 października 2010 Opublikowano 10 października 2010 Strzeżcie się silników 1.2 i mniejszych, bo to nie jeździ w ogóle. Ale chyba w corsach? Moja dziewczyna ma polo 1.0 i samochodzik daje radę. Fakt, przy 90km/h łapie już zadyszkę, ale jak na auto miejskie jest ok. Dobrze zestopniowana skrzynia jest bardzo ważna. Generalnie Volkswageny maja fajne i dobrze zestopniowane skrzynie do kazdego silnika. Pamietam, ze jak jezdzilem kilka razy Vectra B 2.0 DTI to pierwsze 2 biegi to bylo jakies nieporozumienie. 1 strasznie krotka, 2 jakas zadluga i dziwna - ogolnie porazka. Moze ople tak juz maja. Cytuj
Mustang 1 741 Opublikowano 10 października 2010 Opublikowano 10 października 2010 tuning optyczny czyli fele, dymione lamoy z tylu Jeśli to wersja Trendline, a nie Basis, to seryjne miała takie lampy. Cytuj
Keymaker 25 Opublikowano 10 października 2010 Opublikowano 10 października 2010 Na kolana ! BMW E30 318i, rocznik '90. Cytuj
QBH 246 Opublikowano 11 października 2010 Opublikowano 11 października 2010 tuning optyczny czyli fele, dymione lamoy z tylu Jeśli to wersja Trendline, a nie Basis, to seryjne miała takie lampy. Oczywiście, że seryjne. No gdzie dymione :f. Cytuj
Yacek 852 Opublikowano 11 października 2010 Opublikowano 11 października 2010 A to sorry, dawno nie widzialem golfa z dymiona Hella, u mnie na miescie same basic line'y z zoltymi kierunkami i myslalem ze poprzedni wlasciciel zmienial lampy. Cytuj
Łebi 311 Opublikowano 11 października 2010 Opublikowano 11 października 2010 Na kolana ! BMW E30 318i, rocznik '90. Byś go kolego przynajmniej umył do fotki... Szkoda że nie 318is, no ale w zimie to i tak się możesz tylnym napędem pobawić hehe Cytuj
kanabis 22 469 Opublikowano 11 października 2010 Opublikowano 11 października 2010 10,5 tys. (z zimówkami i zestawem prawie nowych zoltych sprezyn do obnizenia i utwardzenia auta;). To jest "czwórka"? Za 10 tysia? No przyznaj że z prawej strony bity <zazdrośnik> Cytuj
Keymaker 25 Opublikowano 11 października 2010 Opublikowano 11 października 2010 Łebi, przez 20 lat kolor samochodu z Alpenweiss II zmienił się na Brudenweiss Będę miał pieniądze, to podjadę do normalnej myjni albo kumplowi dam do mycia, bo ostatnia wizyta w bezdotykowej skończyła się niepowodzeniem i usunięciem jedynie wierzchniej warstwy brudu Cytuj
Łebi 311 Opublikowano 11 października 2010 Opublikowano 11 października 2010 Łebi, przez 20 lat kolor samochodu z Alpenweiss II zmienił się na Brudenweiss Będę miał pieniądze, to podjadę do normalnej myjni albo kumplowi dam do mycia, bo ostatnia wizyta w bezdotykowej skończyła się niepowodzeniem i usunięciem jedynie wierzchniej warstwy brudu Zawsze mozesz mówić, że to nie bród a szlachetna patyna hehehe Do makijażu bryki polecam kosmetyki tej firmy . Co prawda na boski efekt trzeba wydać trochę kasy (preparaty do głębokiego usuwania zabrudzeń, podkłady pod wosk, woski, utwardzacze) ale już zestaw samego szamponu i jakiś nabłyszczacz do tego daje super efekt. Widziałem 15-sto letni lakier po kuracji kompleksowej preparatami meguiars (ok 300 zeta kolo wydał na produkty) i efekt jest oszołamiający. Jeśli sie potem nie jeździ na myjnie szczotkową tylko samemu ręcznie myje za pomocą, utrzymujących efekt wosku, szamponami to nie trzeba się martwić że po tygodniu auto znowu wróci do matowego odcieniu Cytuj
MeL 34 Opublikowano 11 października 2010 Opublikowano 11 października 2010 Strzeżcie się silników 1.2 i mniejszych, bo to nie jeździ w ogóle. Ale chyba w corsach? Moja dziewczyna ma polo 1.0 i samochodzik daje radę. Fakt, przy 90km/h łapie już zadyszkę, ale jak na auto miejskie jest ok. Dobrze zestopniowana skrzynia jest bardzo ważna. Generalnie Volkswageny maja fajne i dobrze zestopniowane skrzynie do kazdego silnika. Pamietam, ze jak jezdzilem kilka razy Vectra B 2.0 DTI to pierwsze 2 biegi to bylo jakies nieporozumienie. 1 strasznie krotka, 2 jakas zadluga i dziwna - ogolnie porazka. Moze ople tak juz maja. Generalnie VW mają chu.jowe silniki. Nie oszukujmy się ale benzyniakami to oni nie zawojowali. TDI pchnął ich do przodu. A benzyniaki typu 1.4, 1.6, 1.8 to średniawy. Wiem bo mam 1.8 20V w A3. I co? I nie dość, że 125 niemieckich koniu szału nie robi to jeszcze żre 10-12l / 100km Te silniki 1.8T też szału nie zrobiły. Leciałem ostatnio z kumplem co ma Nissan 100NX z silnikiem 1.6 100 kuca. I kurde chyba będą z nim problemy. Bo niemieckie konie to nie japońskie Cytuj
Yacek 852 Opublikowano 11 października 2010 Opublikowano 11 października 2010 A jakie malolitrazowe silniki bez turbiny robia szal ? Cytuj
Gość Albert Wesker Opublikowano 11 października 2010 Opublikowano 11 października 2010 1.3 Yarisa jest super. Cytuj
Yacek 852 Opublikowano 11 października 2010 Opublikowano 11 października 2010 Ale yaris wazy kolo 900kg a golf kolo 1100 i wiecej. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.