Opublikowano 11 października 201014 l Tak czy siak ten silniczek jest bardzo fajny i dynamiczny. 86 koników daje radę
Opublikowano 12 października 201014 l 1.3 Wankla Małolitrażowe wiadomo, że szału nie robią. Bo 1.6 już małolitrażowym nie nazwiesz a coś by się fajnego znalazło
Opublikowano 12 października 201014 l 1.3 Wankla daje rade szczegolnie jak sie zepsuje i musisz fure na lawecie do warszawy wiezc
Opublikowano 12 października 201014 l A jakie malolitrazowe silniki bez turbiny robia szal ? jak to jakie ? Japońskie ! Np Hondowskie 1.6 tzw B seria: B16C4 169KM ze zmiennymi fazami rozrządu, zaczeli je produkować prawie 20 lat temu. Siedziały w civicach.
Opublikowano 12 października 201014 l To akurat wyjatek potwierdzajacy regule i raczej wiadomo, ze odnosze sie casualowych silnikow montowanych w wiekszosci aut. Nie mam na mysli perelek bo takie wiadomo, ze sie zdarzaja.
Opublikowano 13 października 201014 l B18c4 jak juz. B16 bylo w CRX 2 gen i mialo 150KM. niemniej to stare czasy , a obecnie honda produkuje wylacznie ekologiczny chlam. zadnego szybkiego auta w ofercie. ZADNEGO!!! Edytowane 13 października 201014 l przez POSNANIAK
Opublikowano 13 października 201014 l ale czy silnik 1.8 to silnik małolitrażowy? nie bardzo. Tak to bym wziął pod uwagę B16 z Civica, który wykręcał 185 koni Znajdźcie fajnego 1.0, 1.2. Tu jest problem Nie diesel i NA. B18c4 jak juz. B16 bylo w CRX 2 gen i mialo 150KM. niemniej to stare czasy , a obecnie honda produkuje wylacznie ekologiczny chlam. zadnego szybkiego auta w ofercie. ZADNEGO!!! Masz tam jakiegoś TypeR z ostatniej generacji. Ma ponad 200 kucy. Problem polega na tym, że stare Hondy były dużo lepsze. Miały w sobie to coś. Edytowane 13 października 201014 l przez MeL
Opublikowano 13 października 201014 l ale czy silnik 1.8 to silnik małolitrażowy? nie bardzo. Tak to bym wziął pod uwagę B16 z Civica, który wykręcał 185 koni Znajdźcie fajnego 1.0, 1.2. Tu jest problem Nie diesel i NA. B18c4 jak juz. B16 bylo w CRX 2 gen i mialo 150KM. niemniej to stare czasy , a obecnie honda produkuje wylacznie ekologiczny chlam. zadnego szybkiego auta w ofercie. ZADNEGO!!! Masz tam jakiegoś TypeR z ostatniej generacji. Ma ponad 200 kucy. Problem polega na tym, że stare Hondy były dużo lepsze. Miały w sobie to coś. nie ma B16 z fabryczna moca taka jak podajesz na europe tylko w ek9 na japonie bylo B16B 186hp ale to raczej bialy kruk. zreszta to moc podana wg ich norm (pomiar na silniku bez osprzetu) ktory nijak ma sie do rzeczywistosci. jednak zrobic pod 200KM to nie problem w tym motorze.
Opublikowano 16 października 201014 l POSNANIAK, piękna preluda, najlepsze auto na forum jak dla mnie.
Opublikowano 17 października 201014 l ale czy silnik 1.8 to silnik małolitrażowy? nie bardzo. Tak to bym wziął pod uwagę B16 z Civica, który wykręcał 185 koni Znajdźcie fajnego 1.0, 1.2. Tu jest problem Nie diesel i NA. B18c4 jak juz. B16 bylo w CRX 2 gen i mialo 150KM. niemniej to stare czasy , a obecnie honda produkuje wylacznie ekologiczny chlam. zadnego szybkiego auta w ofercie. ZADNEGO!!! Masz tam jakiegoś TypeR z ostatniej generacji. Ma ponad 200 kucy. Problem polega na tym, że stare Hondy były dużo lepsze. Miały w sobie to coś. nie ma B16 z fabryczna moca taka jak podajesz na europe tylko w ek9 na japonie bylo B16B 186hp ale to raczej bialy kruk. zreszta to moc podana wg ich norm (pomiar na silniku bez osprzetu) ktory nijak ma sie do rzeczywistosci. jednak zrobic pod 200KM to nie problem w tym motorze. Taaa popindoliło mi się z B18 hehe W EK4 (VI gen) były jeszcze b16a2 160 kucy (albo 169, nie pamietam juz), potem tak jak piszesz EK9 z 186 konikami. Roczniki 95-97-00.
Opublikowano 20 października 201014 l Jak wszyscy sie chwala to ja sie tez pochwale <skromny> Wczesniej juz wrzucalem foty ale strasznie ujowe. Te w sumie lepsze nie sa ale co tam.
Opublikowano 20 października 201014 l Ladny kolor. Czy mi sie wydaje,czy maska byla klepana? Edytowane 20 października 201014 l przez Infidel
Opublikowano 20 października 201014 l Tzn na masce jest male wgniecenie. Uderzony był na bank tylko nie wiem jak mocno ; )
Opublikowano 21 października 201014 l Zaje..ista choinka, serio... Nie sądziłem że kiedyś choinka na lusterku nawet mi się spodoba hehe
Opublikowano 21 października 201014 l Takie choinki mozesz kupic na shellu w cenie 5.90 jak sie nie myle
Opublikowano 21 października 201014 l Wszystko fajnie, ale czy tylko mi sie wydaje czy ten chromowany grill jakis krzywy u ciebie jest? ; P
Opublikowano 21 października 201014 l Bmw jak bmw, każdy element w innym kolorze ale i tak sprawia pozytywne wrażenie
Opublikowano 21 października 201014 l ładne BMW, tylko ze takie hologramy/rysy na lakierze mnie denerwują i bym już dawno wypolerował lakier
Opublikowano 22 października 201014 l Możliwe, że to na zdjęciach tak tylko wygląda ale auto jest po renowacji lakieru i wygląda jak lustro ;] No nie licząc wielkiech rysy, która jakiś chvj mi kluczem zrobił pod blokiem. Każdy element w innym kolorze? Co masz na myśli?
Opublikowano 22 października 201014 l Nie, tak nie wygląda lakier tylko na zdjęciu, po prostu mocne lampy i zdjęcie ułatwiają zauważanie hologramów który ty nie widzisz za pierwszym rzutem oka, jeśli lakier był po renowacji nie dawno to musisz się nauczyć myc samochód wygląd lakieru dla mnie jest najważniejszy, nie ważne jak stary samochód jest, albo w jakim świetle stoi, zawsze po kupnie kazdego mojego samochodu spedzilem weekend w garażu na doprowadzenie lakieru do jak najlepszego stanu się da, a potem utrzymywałem używając odpowiednich produktów i metod mogę nawet wstawić kilka zdjęć moich prac no ale dla mnie to nawet więcej niż hobby p.s. brak mi mojej 190e 2.6
Opublikowano 22 października 201014 l Efekt rewelacyjny. Możesz opisać jak uzyskałeś taką ładną polerkę? Będzie zajęcie na wolny weekend
Opublikowano 22 października 201014 l Możliwe, że to na zdjęciach tak tylko wygląda ale auto jest po renowacji lakieru i wygląda jak lustro ;] No nie licząc wielkiech rysy, która jakiś chvj mi kluczem zrobił pod blokiem. Każdy element w innym kolorze? Co masz na myśli? Taki żarcik sprowokowany utartą opinią o wypadkowej historii każdego e36 zwłaszcza w wersji coupe
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.