Skocz do zawartości

Zdjęcia naszych aut

Featured Replies

Opublikowano
1 godzinę temu, Jakim napisał(a):

Ciężko to okreslić z czego to wynika ale czujesz że ten feeling jest inny.

Wynika to wprost techniki produkcji i materiałów. Dacia dość dobrze opanowała technikę taniej produkcji komponentów - wiele rzeczy to niestety jedna duża forma z plastiku, najczęściej taniego. Nie da się tego wrażenia taniości niestety przeskoczyć robiąc jeden twardy element, do tego dorzucając fotele z plastikowego materiału. Nie wiem jak jest w przypadku Bigstera bo jego jeszcze nie miałem okazji macać, ale podejrzewam że będzie podobnie.

I to nie jest tak że to zła technika bo podobną robi Tesla, ale jej dzięki lepszym materiałom udaje się unikać tego taniego feelingu.

1 godzinę temu, Jakim napisał(a):

Nie chce mi się bronić wyboru, bo na ten moment jest bardzo zadowolony.

Nie musisz nikomu nic tłumaczyć, najważniejsze że jesteś zadowolony :)

  • Odpowiedzi 6,2 tys.
  • Wyświetleń 638,2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Most Popular Posts

  • Ululululu Paaanowie! Co to była za wycieczka! Trip życia, naprawdę polecam każdemu! Tyrol, Bawaria, przełęcz  Grossglockner hochalpenstrasse jest niesamowita, i przez 4 dni 30 stopni, słońce i an

  • Sure   Mam ja co prawda dopiero kilka miesiecy, ale wrazen bylo przez ten czas pod dostatkiem   Dla mnie - jako chlopaka wychowanego na Gran Turismo, Initial D, F&F itd - mot

  • okej, czas się pochwalić nowym nabytkiem. Dopiero teraz pogoda dopisała żeby auto umyć i ogarnąć.   Pozbyłem się swojej białej alfy i nabyłem tym razem hot hatcha   to znowu alfa x

Opublikowano
35 minutes ago, KrYcHu_89 said:

Ja za swoją absolutnie maksymalną nową Sorento Prestige dałem 190k w 2021, teraz jest dalej tyle warta, a nowe teraz takie koreańce to koszt niemalże 300k xD, kogoś tutaj popierdoliło w motoryzacji, więc nie dziwię się, że Chinole tak weszli. Za parę lat wszyscy się przyzwyczają i nie będzie wytykania palcami na Jajca i Komody.

Z Koreańców też się śmiali, dzisiaj już nikt się nie śmieje :D.

Tylko Koreańcom zbudowanie obecnej pozycji zajęło koło 30 lat, Chinole by chcieli to samo zrobić w pewnie 3 do 5.

Opublikowano
2 godziny temu, balon napisał(a):

To jest prawie 15 cm, bo 14

jest dokładnie 11.4cm :) 4500mm vs 4386mm. I to jest dokładnie ten sam segment - kompaktowe suvy

Opublikowano

A propos koreańczyków to pamiętam dziadek kupił nowego Accenta w salonie w 1994 roku i w porównaniu do Poloneza to faktycznie była półka wyżej, ale jednak do europejskich aut to nadal była przepaść jakościowa i technologiczna.

Opublikowano

Z tymi chińskimi autami to teraz największe pytanie jak będzie wyglądać ich awaryjność, dostępność części oraz wartość przy odsprzedaży.

Ale nie ma wątpliwości, że idą śladami aut japońskich, a później koreańskich. Toyota i Kia też zaczynały jako nieznane marki, kupowane ze względu na atrakcyjną cenę.

Osobiście doceniam Chińczyków za skończenie z oszczędzaniem na bezpieczeństwie. O ile ich pierwsze propozycje na Europę dostały niezłe baty w testach zderzeniowych, o tyle ostatnio chińskie auta regularnie zgarniają po 5 gwiazdek i biją nie tylko Dacię, ale też tańsze modele Stellantisa.

Opublikowano
Godzinę temu, gtfan napisał(a):
  3 godziny temu, balon napisał(a):

To jest prawie 15 cm, bo 14

jest dokładnie 11.4cm :) 4500mm vs 4386mm. I to jest dokładnie ten sam segment - kompaktowe suvy

Walka o cm round two! No bardziej 14

IMG_5454.jpeg

Opublikowano

Toyota to zupełnie inna historia, w USA przebiła się podobnie jak Honda w trakcie kryzysu paliwowego, z malutkimi silnikami, a przy okazji wyszło, że w porównaniu do aut amerykańskich to w ogóle sie nie psują. W Europie też nie zaczynała od tanich aut, pierwsze 400 Toyot w Europie to były modele Crown, czyli wtedy najwyższa półka technologiczna i jakościowa.

Opublikowano
27 minut temu, balon napisał(a):

Walka o cm round two! No bardziej 14

IMG_5454.jpeg

tylko na zdjęciu to Seta a nie Cupra ;) co tylko potwierdza to co pisałem - same zderzaki mogą dokładać centymetry i takie porównywanie samej długości trochę mija się z celem :)

tu masz Cuprę

Zrzut ekranu 2025-04-7 o 11.07.30.png

Edytowane przez gtfan

Opublikowano

Czyli to tu mamy te mityczne zderzaki ;)

Kurde w Cuprze jest krótszy rozstaw osi?

Btw ta Cupra ze 190km 4x4 (robi robotę) w dsg to fajne auto.

Opublikowano
6 godzin temu, Mustang napisał(a):

ostatnio chińskie auta regularnie zgarniają po 5 gwiazdek i biją nie tylko Dacię

Mocna konkurencja ;)

Opublikowano

W ogóle VAGi z 2.0 tsi 4x4 wydają się naprawdę fajnym miksem wytrzymałego układu napędowego, dobrych osiągów / dużego momentu obrotowego, nadal rozsądnego spalania i do tego przyczepności przy starcie.

Jeśli 1.5 ma przy starcie problemy z trakcją, to przednionapędowe 2.0 trzeba dławić jeszcze bardziej.

Just now, balon said:

Mocna konkurencja ;)

Cenowa konkurencja jak najbardziej

Opublikowano

Dlatego tylko 4x4, trakcja to jest inny lvlfsg

5 minut temu, Mustang napisał(a):

Cenowa konkurencja jak najbardziej

Bardziej mi chodziło o bezpieczeństwo :)

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.