Opublikowano 13 godzin temu13 godz. 1 godzinę temu, Jakim napisał(a):Ciężko to okreslić z czego to wynika ale czujesz że ten feeling jest inny.Wynika to wprost techniki produkcji i materiałów. Dacia dość dobrze opanowała technikę taniej produkcji komponentów - wiele rzeczy to niestety jedna duża forma z plastiku, najczęściej taniego. Nie da się tego wrażenia taniości niestety przeskoczyć robiąc jeden twardy element, do tego dorzucając fotele z plastikowego materiału. Nie wiem jak jest w przypadku Bigstera bo jego jeszcze nie miałem okazji macać, ale podejrzewam że będzie podobnie.I to nie jest tak że to zła technika bo podobną robi Tesla, ale jej dzięki lepszym materiałom udaje się unikać tego taniego feelingu.1 godzinę temu, Jakim napisał(a):Nie chce mi się bronić wyboru, bo na ten moment jest bardzo zadowolony.Nie musisz nikomu nic tłumaczyć, najważniejsze że jesteś zadowolony :)
Opublikowano 13 godzin temu13 godz. 35 minutes ago, KrYcHu_89 said:Ja za swoją absolutnie maksymalną nową Sorento Prestige dałem 190k w 2021, teraz jest dalej tyle warta, a nowe teraz takie koreańce to koszt niemalże 300k xD, kogoś tutaj popierdoliło w motoryzacji, więc nie dziwię się, że Chinole tak weszli. Za parę lat wszyscy się przyzwyczają i nie będzie wytykania palcami na Jajca i Komody.Z Koreańców też się śmiali, dzisiaj już nikt się nie śmieje :D.Tylko Koreańcom zbudowanie obecnej pozycji zajęło koło 30 lat, Chinole by chcieli to samo zrobić w pewnie 3 do 5.
Opublikowano 12 godzin temu12 godz. 2 godziny temu, balon napisał(a):To jest prawie 15 cm, bo 14jest dokładnie 11.4cm :) 4500mm vs 4386mm. I to jest dokładnie ten sam segment - kompaktowe suvy
Opublikowano 12 godzin temu12 godz. A propos koreańczyków to pamiętam dziadek kupił nowego Accenta w salonie w 1994 roku i w porównaniu do Poloneza to faktycznie była półka wyżej, ale jednak do europejskich aut to nadal była przepaść jakościowa i technologiczna.
Opublikowano 11 godzin temu11 godz. Z tymi chińskimi autami to teraz największe pytanie jak będzie wyglądać ich awaryjność, dostępność części oraz wartość przy odsprzedaży. Ale nie ma wątpliwości, że idą śladami aut japońskich, a później koreańskich. Toyota i Kia też zaczynały jako nieznane marki, kupowane ze względu na atrakcyjną cenę. Osobiście doceniam Chińczyków za skończenie z oszczędzaniem na bezpieczeństwie. O ile ich pierwsze propozycje na Europę dostały niezłe baty w testach zderzeniowych, o tyle ostatnio chińskie auta regularnie zgarniają po 5 gwiazdek i biją nie tylko Dacię, ale też tańsze modele Stellantisa.
Opublikowano 11 godzin temu11 godz. Godzinę temu, gtfan napisał(a): 3 godziny temu, balon napisał(a): To jest prawie 15 cm, bo 14jest dokładnie 11.4cm :) 4500mm vs 4386mm. I to jest dokładnie ten sam segment - kompaktowe suvyWalka o cm round two! No bardziej 14
Opublikowano 11 godzin temu11 godz. Toyota to zupełnie inna historia, w USA przebiła się podobnie jak Honda w trakcie kryzysu paliwowego, z malutkimi silnikami, a przy okazji wyszło, że w porównaniu do aut amerykańskich to w ogóle sie nie psują. W Europie też nie zaczynała od tanich aut, pierwsze 400 Toyot w Europie to były modele Crown, czyli wtedy najwyższa półka technologiczna i jakościowa.
Opublikowano 11 godzin temu11 godz. 27 minut temu, balon napisał(a):Walka o cm round two! No bardziej 14tylko na zdjęciu to Seta a nie Cupra ;) co tylko potwierdza to co pisałem - same zderzaki mogą dokładać centymetry i takie porównywanie samej długości trochę mija się z celem :)tu masz Cuprę Edytowane 10 godzin temu10 godz. przez gtfan
Opublikowano 7 godzin temu7 godz. Czyli to tu mamy te mityczne zderzaki ;) Kurde w Cuprze jest krótszy rozstaw osi?Btw ta Cupra ze 190km 4x4 (robi robotę) w dsg to fajne auto.
Opublikowano 5 godzin temu5 godz. 6 godzin temu, Mustang napisał(a):ostatnio chińskie auta regularnie zgarniają po 5 gwiazdek i biją nie tylko DacięMocna konkurencja ;)
Opublikowano 5 godzin temu5 godz. W ogóle VAGi z 2.0 tsi 4x4 wydają się naprawdę fajnym miksem wytrzymałego układu napędowego, dobrych osiągów / dużego momentu obrotowego, nadal rozsądnego spalania i do tego przyczepności przy starcie. Jeśli 1.5 ma przy starcie problemy z trakcją, to przednionapędowe 2.0 trzeba dławić jeszcze bardziej. Just now, balon said:Mocna konkurencja ;)Cenowa konkurencja jak najbardziej
Opublikowano 5 godzin temu5 godz. Dlatego tylko 4x4, trakcja to jest inny lvl5 minut temu, Mustang napisał(a):Cenowa konkurencja jak najbardziejBardziej mi chodziło o bezpieczeństwo :)
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.