Alec 2 Opublikowano 27 sierpnia 2008 Opublikowano 27 sierpnia 2008 Ja bym dał sobie spokój z czymś takim jak Golf, nie dość że również mi się nie podoba, to na dodatek cholerne, oklepane pospulstwo, które ma miliony ludzi/ oj tam Cytuj
Gość Grze(pipi) Opublikowano 27 sierpnia 2008 Opublikowano 27 sierpnia 2008 Akurat ten model Saaba mało komu przypadnie do gustu. Niby wygląda inaczej, ale w sumie szału designerskiego nie ma. Mnie się podoba. Szczególnie wersja trzydrzwiowa. Cytuj
Alec 2 Opublikowano 27 sierpnia 2008 Opublikowano 27 sierpnia 2008 mi z Saab'ow to najbardziej pasuja stare "Krokodyle" ^_^ super sa 8) Cytuj
Gość Oran Opublikowano 27 sierpnia 2008 Opublikowano 27 sierpnia 2008 Jeżeli pali 15 litrów to zdecydowanie wolał bym coś z V6 pod maską Nie będe pisał co, bo o jaką markę chodzi to się pewno każdy domyśli. ;D Każdy ma swój gust i tego się nie zmieni, na dodatek każdy swoje chwali także już w ogóle. Ale takie raczej mało spotykane auta w naszym kraju (i nie tylko) to jednak doceniam. Cytuj
Stoki Chan 1 Opublikowano 1 września 2008 Opublikowano 1 września 2008 No to dam jeszcze jedną fotke , tym razem z III Ogólnopolskiego Zlotu Civic 4g Fanatics . Fota na lotnisku po wyscigu na 1/4 mili Cytuj
QBH 246 Opublikowano 19 września 2008 Opublikowano 19 września 2008 tajm tu sej gudbajjjj :cierpienie: :zegnam: Tigra sprzedana, mimo wszystko bylo smutno ; ( Cytuj
Alec 2 Opublikowano 19 września 2008 Opublikowano 19 września 2008 no i bardzo dobrze ^_^ (nie zebym nie lubil Opli nawet chce sie przesiasc na OPLA ) teraz co kupujesz ?? Cytuj
Gość Oran Opublikowano 19 września 2008 Opublikowano 19 września 2008 Ty Alec, jak jeszcze powiesz, że na Kadetta albo Astrę GSI to ide rolmopsy robić. Cytuj
Alec 2 Opublikowano 19 września 2008 Opublikowano 19 września 2008 no wlasnie mysle nad Kadettem GSI 16V wiem bluzie ale mi zalezy na mocy a silnik KR ciezko sie modzi a koszt turbo to hmm 15k zl wiec chyba sobie daruje na razie jeszcze poczekam i pobujam sie KRem, ale jezdzilem juz kadettami GSi 8V i 16V i powiem Ci ze 16V to jest to i czuc roznice ze to 2.0 a ja mam 1.8 (gorzej ze buda rdzewieje <_< <_< ) Cytuj
Gość Oran Opublikowano 19 września 2008 Opublikowano 19 września 2008 W sumie jak Ci tak bardzo na osiągach zależy to dobrze, że rdzewieje bo będziesz miał lżejsze auto No nic ide robić rolmopsy, piontka. Cytuj
Alec 2 Opublikowano 19 września 2008 Opublikowano 19 września 2008 heheh fakt poczekam chyba do wiosny po zimie bedzie widac ktory Opel jest ok no i musze sprzedac jeszcze swojego 8) Cytuj
Baqś 0 Opublikowano 19 września 2008 Opublikowano 19 września 2008 Nowa zabawka, Imprezka STI 2003 rok, 2.5 305km. Powiem szczerze, że po przesiadce z golfa IV 1.9 TDI 150km to Impreza jest potforem:) Cytuj
Alec 2 Opublikowano 19 września 2008 Opublikowano 19 września 2008 po przesiadce z golfa IV 1.9 TDI 150km to Impreza jest potforem:) no na pewno kurde kazdy sie zbroi a ja dalej siedze w aucie co ma tylko 139KM Cytuj
QBH 246 Opublikowano 19 września 2008 Opublikowano 19 września 2008 no i bardzo dobrze ^_^ (nie zebym nie lubil Opli nawet chce sie przesiasc na OPLA ) teraz co kupujesz ?? bardzo dobrze to malo powiedziane teraz sam nie wiem. najgorsze jest wlasnie to, ze nie mam nic upatrzonego, na co bym polował i czego bym szukał. najbardziej skłaniam sie jednak do hondy coupe VI generacji. znalazlem jednego ladnego Rovera 200, ale cos nie moge sie przekonac. z funduszem jakim dysponuje cudow nie oczekuje, chcialbym jednak capnąć coś co nie bedzie sie psuło i nie bedzie powodowalo strachu w oczach przed dluzsza wyprawa. ogolnie jest ciezko. Cytuj
Baqś 0 Opublikowano 19 września 2008 Opublikowano 19 września 2008 po przesiadce z golfa IV 1.9 TDI 150km to Impreza jest potforem:) no na pewno kurde kazdy sie zbroi a ja dalej siedze w aucie co ma tylko 139KM eee tam, pierwsze auto jakie miałem to byl Citroen AX 1.4D o mocy 50KM, 0-100 zajmowało mu koło 19sec ale spalanie było bardzo niskie, mysle ze da się nim zejsc ponizej 3l na 100:), mi się udało z tego co pamietam do 3.0l na 100 zejsc:) Cytuj
Alec 2 Opublikowano 19 września 2008 Opublikowano 19 września 2008 mi sie jeszcze nie zdazylo zejsc ponizej granicy 100KM (3 auto teraz mam) najmniej na razie mialem w Peugeocie 205 - 122KM i raczej to sie nie zmieni (ewentualnie pojdzie w gore na 150:) ) Cytuj
mj 13 Opublikowano 19 września 2008 Opublikowano 19 września 2008 Nowa zabawka, Imprezka STI 2003 rok, 2.5 305km. Powiem szczerze, że po przesiadce z golfa IV 1.9 TDI 150km to Impreza jest potforem:) wow swietna subarka o ile to twoje zdjecia to opisz jaki jest komfort uzytkowania na codzien Cytuj
QBH 246 Opublikowano 19 września 2008 Opublikowano 19 września 2008 odbiegajac troche od tematu - znalazlem jeszcze cos takiego: http://www.allegro.pl/item439921366_chrysl...audi_od_ss.html tylko ch,uj wie jak z niezawodnoscia. podejrzewam, ze ceny czesci do tego urywają doope, a i z ich dostepnoscia ciezko. Cytuj
Baqś 0 Opublikowano 20 września 2008 Opublikowano 20 września 2008 (edytowane) Nowa zabawka, Imprezka STI 2003 rok, 2.5 305km. Powiem szczerze, że po przesiadce z golfa IV 1.9 TDI 150km to Impreza jest potforem:) wow swietna subarka o ile to twoje zdjecia to opisz jaki jest komfort uzytkowania na codzien Twarde zawieszenie daje odczuc wszystkie dziury, auto sztywne ale to mi odpowiada pomimo naszych dróg, samochodem zrobilem dopiero 1000km i to na terenie krakowa, za tydzien mam wyjazd do warszawy to wtedy bede wiedział wszystko bo zrobie jakies 700km na trasie. Osiągi są bardzo okej do 100km/h potrzeba jej 5sec, a zakręty,które golfem 4 1.9TDI 150km FWD pokonywałem maxymalnie z prędkoscią 80km/h , to impreza 305km AWD bez wiekszego problemu wchodze 120km/h. Spalanie nie jest az tak tragiczne jak myslalem:) Alu 18" ( złote jak widac, bo to podstawa w subaru ) , hamulce brembo , sprzęgło prodrive, większe turbo (mitsu TD 05H181G), większe wtryski ( PE 650 ccm ) kolektor wydechowy GT spec, układ dolotowy perrin, duży przedni intercooler (FMIC) marki turbo XS, BOV turbo XS. Seryjnie bylo 305KM, po kilku dokonanych zmianach moc wzrosła do około 350KM ( nie sprawdzane na hamowni, i nie wbite do dokumentów ) Przebieg 75k km, od pierwszego własciciela, servisowany , kupiony w polskum salonie, a co najwazniejsze od znajomego, i wiem ze autko nigdy nie miało dzwona, wiem ze nie bylo nigdy katowane. Edytowane 20 września 2008 przez Baqś Cytuj
Alec 2 Opublikowano 22 września 2008 Opublikowano 22 września 2008 moja motorownia skromne 139KM w budzie wazacej 960kg Cytuj
wilku00034 11 Opublikowano 23 września 2008 Opublikowano 23 września 2008 odbiegajac troche od tematu - znalazlem jeszcze cos takiego: http://www.allegro.pl/item439921366_chrysl...audi_od_ss.html tylko ch,uj wie jak z niezawodnoscia. podejrzewam, ze ceny czesci do tego urywają doope, a i z ich dostepnoscia ciezko. Przecież to chrysler... Znajomy ma 300M i jest bardzo zadowolony, ale gdy wsiadłem do tego samochodu wszystko wydawało mi się sztuczne, plastiki trzeszczą i nie robi to najlepszego wrażenia dotykowego. Jeśli siedziałeś wcześniej w mercedesie lub BMW serii 7 to nie będziesz zachwycony jakością wykonania wnętrza Jeśli chodzi o części to nie mam pojęcia jakie są koszty, ale dostępność jest dość mocno ograniczona Cytuj
Alec 2 Opublikowano 25 września 2008 Opublikowano 25 września 2008 ^_^ a mozna dokladniej ?? jaki tam motor ? 1.6 1.8 czy 2.0 ?? i ile KM ? (nie znam sie na BMW za bardzo ale jakbym mial brac do taniego Driftu to tylko E30 z 2.0 i 140KM ^_^ Cytuj
rajnerGT 159 Opublikowano 25 września 2008 Opublikowano 25 września 2008 (edytowane) a mozna dokladniej ?? jaki tam motor ? 1.6 1.8 czy 2.0 ?? i ile KM ? (nie znam sie na BMW za bardzo ale jakbym mial brac do taniego Driftu to tylko E30 z 2.0 i 140KM ^_^ BMW E30 318i rocznik 1991. 318i czyli 115 KM. ciekawostka: w modelu E30 wersja 318is ma wiecej mocy niż 320i 318is ma 136KM a 320i ma 129KM czyli do dritu lepszy 318is no chyba ze 325i 170 KM 8) Edytowane 25 września 2008 przez rajnerGT Cytuj
Alec 2 Opublikowano 25 września 2008 Opublikowano 25 września 2008 (edytowane) jest chyba tez cos takiego jak E30 320is i ma to chyba 140KM, wiec jest jeszcze wieksza moc a roznica momentu miedzy 1.8 a 2.0 jest oczywista (co bardziej przyda sie przy drifcie) poszukalem na allegro i znalazlem nawet nie 140KM tylko 150 6cylindrowe motorki niezle ale nie maja szans z moim KRem albo kadettem z silnikiem C20XE wiec dla mnie odpadaja (nie driftuje hehe) Edytowane 25 września 2008 przez Alec Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.