Skocz do zawartości

Zdjęcia naszych aut


Lain

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

od japanized? myslalem o t7r monoblock do siebie, ale chyba finalnie zamówię avs model 5

e: zdjecie mojego "bolidu"
Brak opisu.

+ bonusowo w tle moj pierwszy samochod, ktory jest ze mna od ponad 7 lat

  • Plusik 7
Opublikowano
16 godzin temu, qvstra napisał:

od japanized? myslalem o t7r monoblock do siebie, ale chyba finalnie zamówię avs model 5

e: zdjecie mojego "bolidu"
Brak opisu.

+ bonusowo w tle moj pierwszy samochod, ktory jest ze mna od ponad 7 lat

 
od MegablastDFJ, kupione na crooooberze.
.
U mnie marzył się od zawsze Professor SP1 od SSR. Cudowny, skręcany klasyk 3tlg

 

2007 350Z Stance:Nation Feature in 2021 | Jdm wheels, Rims for cars, Wheel  rims
ABARCLAY'S clean 350Z with SSR SP1 in Spectrum Silver » More Japan Blog

ale znalezienie tego modelu z odpowiednimi parametrami odpuściłem po ok 6 miesiącach :( Za nówkę oczywiście można kupić kawalerkę w centrum Warszawy.

Ale i tak efekt na Workach jest porażający, zwłaszcza na żywo. Ludzie sobie szyje ukręcają.

 

obraz.thumb.png.d10e5c1a917f477b0b91e9bbbf8a96fb.png

Opublikowano
17 godzin temu, qvstra napisał:

od japanized? myslalem o t7r monoblock do siebie, ale chyba finalnie zamówię avs model 5

e: zdjecie mojego "bolidu"
Brak opisu.

+ bonusowo w tle moj pierwszy samochod, ktory jest ze mna od ponad 7 lat

Migacz na kleju do szyb, klasyka od czasów e36 i urwanych zaczepów :potter:

Opublikowano

Ja do jazdy na co dzień mam Hondę, zetką tylko na spoty albo w weekend się pobujać, lub gdy znam trasę. Niestety Poznań jest usiany tymi bandyckimi pyerdolonymi progami zwalniającymi które nie są znormalizowane i każdy wystaje na losową wysokość. To jest zalegalizowane niszczenie prywatnego mienia, patologia.

 

U mnie jeszcze pół biedy bo mam gwint więc mogę sobie auto podnieść, ale jest to upierdliwe nie ma co się czarować.

Opublikowano
2 godziny temu, smoo napisał:

Ja do jazdy na co dzień mam Hondę, zetką tylko na spoty albo w weekend się pobujać, lub gdy znam trasę. Niestety Poznań jest usiany tymi bandyckimi pyerdolonymi progami zwalniającymi które nie są znormalizowane i każdy wystaje na losową wysokość. To jest zalegalizowane niszczenie prywatnego mienia, patologia.

 

U mnie jeszcze pół biedy bo mam gwint więc mogę sobie auto podnieść, ale jest to upierdliwe nie ma co się czarować.

 

 

Próg jak próg, nasrało nam teraz poduszek Berlińskich. To jest patola. 

  • Plusik 1
Opublikowano
1 godzinę temu, Mustang napisał:

A to inne pytanie, da się po takim mocnym tuningu jeździć szybko, przekroczyć 200 bez obaw (załóżmy legalnie), czy też styl czasem może być wrogiem prowadzenia?


Sam nie jeżdżę z takimi prędkościami ale na logikę im niżej środek ciężkości tym lepsze właściwości jezdne, a ideą tych dokładek i spoilerów jest zapewnić jeszcze lepszy docisk do jezdni. Gry przesiadam się z zetki do Jazza to mam wrażenie jakbym jechał pontonem, bujanie i podskakiwanie na nierównościach. Zdecydowanie wolę "czuć jezdnię".


Nie sposób u mnie mówić o "mocnym tuningu", to tylko stylistyka, tuning to by był jakbym tam wrzucił turbinę i z seryjnych ~300koni zrobiło się 2-3 razy tyle.

 

 

Opublikowano

Trochę źle się wyraziłem, chodziło mi właśnie o taki tuning wizualny. Akurat masz samochód zmodyfikowany dyskretnie i ze smakiem, ale podejrzewam, że niektóre tuningi bardziej w stylu nfsu, mogą przynieść więcej szkody niż pożytku.

 

  • Lubię! 1
  • Dzięki 1
Opublikowano

u mnie amortyzatory pracują w pełnym zakresie, mam zawieszenie na poliuretanach, grube stabilizatory, wiec samochod prowadzi sie pewnie. jedynie camber z przodu (-5 stopni) nie poprawia właściwości jezdnych na wprost, oraz pochylenie kol z tylu (-4.5 stopnia) sprawia, ze tylko pol opony ma styk z asfaltem, wiec gorzej sie napedza. no ale to gruz do ślizgania sie, a nie zapi3rdalania. natomiast w żadnym e46 tak przyjemnie mi sie nie jeździło po szybkich lukach jak tym

 

dołożenie dokładki, czy lotki ma wpływ na właściwości jezdne tylko wśród pasjonatów-teoretykow - w codziennej jeździe jest to niewyczuwalne 

  • Plusik 1
Opublikowano

A to doszła ta Octavia co "wybieraliśmy" kolor, gratki.

 

Z ciekawości, co robi lane assist jeśli świadomie ściąć zakręt albo jeśli są roboty drogowe? Niebawem będę miał te same gadżety w Golfie i ostatnio się nad tym zastanawiałem.

Opublikowano
2 godziny temu, Mustang napisał:

Z ciekawości, co robi lane assist jeśli świadomie ściąć zakręt albo jeśli są roboty drogowe? Niebawem będę miał te same gadżety w Golfie i ostatnio się nad tym zastanawiałem.

Odbija kierownicę jak zbliżasz się do linii, ale na upartego można skręcić mocno i przekroczyć.

Odnośnie robót drogowych - na autostradzie przy zwężeniu do jednego pasa, system załapał co się dzieje i przejechał między pasami. Może ma zakodowane że słupki pod skosem wyznaczające trasę są ważniejsze niż linie wdłuż jezdni. Nie wiem, ale działa fajnie. 

 

6 minut temu, balon napisał:

@Qra co to za silnik. Ładna Skodzinka.

2.0 TSI 245 km

  • Plusik 1
Opublikowano

Juz ostrzę zęby na wymiane Oktawii III na IV za te 1.5 roku <3 Jedynie co mi na razie nie leżalo, gdy przejechalem się jako pasazer:

- mam wrazenie, ze sufit jest mocniej nachylony i bardziej zahaczalem głowa

- komputer wygladajacy jak tablet. Jakos bardziej wpada w mój gust zabudowany.

 

No i jeśli się nie mylę, automat jest tylko w wersji 115KM co jest jakieś lipne. Poniżej obecnego silnika 150KM nie chcę schodzić.

Opublikowano
30 minut temu, Qra napisał:

Odbija kierownicę jak zbliżasz się do linii, ale na upartego można skręcić mocno i przekroczyć.

Odnośnie robót drogowych - na autostradzie przy zwężeniu do jednego pasa, system załapał co się dzieje i przejechał między pasami. Może ma zakodowane że słupki pod skosem wyznaczające trasę są ważniejsze niż linie wdłuż jezdni. Nie wiem, ale działa fajnie

Na autostrady i ekspresówki mega dobry bajer. Od kilku lat używam i bardzo sobie chwalę. Kierunkowskaz go jak coś „pauzuje”. 
No i minus taki, że utrzymywanie toru jazd + aktywny tempomat + automat  mocno rozleniwia. Dobrze, że co jakiś czas każe kierownicę złapać :wujaszek:

Opublikowano

Zastanawialem sie tylko jak zachowa się lane assist (i czy nie zglupieje) gdy na polskich drogach czasem pasy są powycierane albo malowane żółte na białych (lub skreślone żółta farbą jako nieaktualne). Czesto mijam jakies odcinki w remoncie i czy nagle mnie nie ściągnie na zły pas? Nie chcialbym by kierownica siłowała się ze mną jak mam jechać, gdy np. awaryjnie chcę wyprzedzić rowerzystę, a ta zacznie stawiac opór.

Opublikowano
18 minut temu, _Red_ napisał:

Zastanawialem sie tylko jak zachowa się lane assist (i czy nie zglupieje) gdy na polskich drogach czasem pasy są powycierane albo malowane żółte na białych (lub skreślone żółta farbą jako nieaktualne). Czesto mijam jakies odcinki w remoncie i czy nagle mnie nie ściągnie na zły pas? Nie chcialbym by kierownica siłowała się ze mną jak mam jechać, gdy np. awaryjnie chcę wyprzedzić rowerzystę, a ta zacznie stawiac opór.

Primo - jest to system dedykowany na autostrady i ekspresówki, ciężko tam o żółte pasy, a jak jest znak robót drogowych to wiadomo, że wzmożona ostrożność i rączki na kierownicę.

 

Primo secundo - ten opór to wiesz, to nie opór, raczej taki układ kierowniczy bez wspomagania albo wrażenie jak przy mocnym FF w kierownicach do gierek. Nic nie będzie z tobą walczyć, to dość inteligenty system. 

 

  • Plusik 1
Opublikowano
1 hour ago, _Red_ said:

No i jeśli się nie mylę, automat jest tylko w wersji 115KM co jest jakieś lipne. Poniżej obecnego silnika 150KM nie chcę schodzić.

ke? Do wszystkich wersji może być automat, w tym do 1.5 TSI 150. Dodatkowo w benzynowych wersjach 110 i 150 automat dodaje układ mikro-hybrydowy z delikatnym boostem elektrycznym przy ruszaniu i paroma innymi usprawnianiami. To z manuałem nie można mieć niektórych mocniejszych silników (190 TSI czy 200 TDI).

  • Dzięki 1
Opublikowano

No faktycznie

 

IMG_20210607_231120.thumb.jpg.dc946fca56cc30c753be31a2acb45363.jpg

 

 

A dam sobie łeb uciąć, że jak patrzylem na ostatni cennik (byc moze z 2020) to w benzynie bylo jedynie 1.0TSI 110KM / automat 7-biegowy DSG.

Opublikowano

Może przez chwilę, gama się powoli rozkręcała. Obecnie jest wyjątkowo bogata, tutaj jest 12 kombinacji układu napędowego, a cennik nie obejmuje jeszcze kilku wariantów RS. Do tego alternatywne Golf albo Leon mają jeszcze inne opcje, przykładowo 2.0 TSI bez 4x4, słabsze 1.0 TSI czy wersje 300 konne.

Opublikowano

Świetnie te Skody wyglądają. Ja nie zwracałem na te auta uwagi dopóki nie przyszło mi jej kupować :) Ja swoją zrobiłem dopiero nieco ponad 400km. Jeździ się elegancko. Adaptacyjny tempomat to faktycznie cudo (nie mam Lane Assist :( ). Uwielbiam te Superb za miejsce i smaczki (takie pierdoły jak półka chowana za oparciem tylnych siedzeń, dwa chłodzone schowki, parasole w drzwiach, wysoki, regulowany podłokietnik, haczyk na dywan bagażnika jak wyjmujesz pompkę/koło, latarka w bagażniku, trzymadła na rzepach, żeby zakupy nie latały w bagażniku). Nie chcę zapeszać ale jak tak będę zadowolony to za te 3-4 lata biorę kolejną ale z pełnym wyposażeniem :D

 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...