Opublikowano 6 czerwca 200816 l Czy warto kupic tą kierownice z myslą pod GT5:P i pozniej GT5? Czy ta kierownica ma cos takiego jak opory? Czy kierownica ma wibracje? Czy lewarek zmiany biegów ma wibracje? Ogolnie jakies ciekawostki tej kierownicy bym prosil Dzieki i pozdro.
Opublikowano 6 czerwca 200816 l Trzeba było zapytać na forum: Kącik Wyścigowy > Kierownice zamiast tworzyć nowy temat by spytać tylko o kilka rzeczy. No ale po kolei: 1) Warto jeśli nie stać Cię na lepsze kierownice, czyli Driving Force GT i G25. Driving Force GT będzie chyba lepsze do GT5 (GT5P) bo została ona specjalnie stworzona z myślą o tej grze (co nie znaczy, że nie działa z innymi grami). 2) Tak, ma "opory", a konkretnie technologię force feedback. 3) Nie, bo ma force feedback. Tańsze kierownicę mają tylko wibracje. 4) Nie, a po co Ci w nim wibracje? 5) Ciekawostki? Przez jednoczesne naciśnięcie kombinacji: lewy przycisk/łopatka za kierownicą + R3 + SELECT zmieniasz siłę force feedbacku (są dwa poziomy siły: 100% i 40%). Poprzez kombinację prawy przycisk/łopatka za kierownicą + L3 + START można włączyć/wyłączyć tryb 200 lub 900 stopni obrotu. Edytowane 6 czerwca 200816 l przez PiotrB
Opublikowano 6 czerwca 200816 l Autor A czym sie rózni GT od normalnej wersji? Bo cena ta sama, a GT było raczej dedykowane do PS2 a ta ze znaczkiem logitech jest dedykowana pod ps3. Wibracje w gałce od biegów , fajna sprawa jak na wysokich obrotach by drgał to dodało by to realistyki bo tak jest w prawdziwym wozie:) No niestety na G25 mnie nie stac , na kierownice moge wydac 400-450zł.
Opublikowano 6 czerwca 200816 l Autor A teraz podobno wyszła nowa kierownica do GT5, z takim czerownymi kułeczkami na srodku oczywiscie od LOGI, ostatnio ją widzialem na allegro ale juz nie ma;/ Moze mi ktos dac do niej linka, jak sie nazywa, i czym sie rózni od poprzednich modeli?
Opublikowano 6 czerwca 200816 l Autor OK , a ma on cos wiecej od DFP? Czym sie ogolnie róznią, bo z tego co widze róznica w cenie jest nie wielka, dzisiaj byłem w krakowie w siriusie i Driving Force GT kosztuje 419zł. Więc w czym jest lepszy i ciekawszy od poprzednika?
Opublikowano 6 czerwca 200816 l GT ma dodany balans hamulcow na kole kierowniczym , do tego rozwiaznie FF jest ponoc z G25 - opory i szybkosc kiery. Opor jest mniejszy niz DFP , zas szybkosc jest wieksza...ponoc...
Opublikowano 6 czerwca 200816 l Autor Co to znaczy balans hamulców? Tzn jak to sie przekłada na gre:) Edytowane 6 czerwca 200816 l przez Baqś
Opublikowano 6 czerwca 200816 l Balans hamulców = rozkład siły hamowania na przód i tył. Chodzi o to, że możesz w czasie jazdy zmieniać ten parametr naciskając odpowiednie przyciski/ przekrętła. Edytowane 6 czerwca 200816 l przez PiotrB
Opublikowano 6 czerwca 200816 l Autor o to fajne moze byc. Jeszcze cos ciekawego mozecie powiedziec o kierwnicy DF GT?
Opublikowano 7 czerwca 200816 l GT ma więcej przycisków. Możesz w locie ASM, TSC, hamulce regulować. Na DFP z resztą też, ale mniej wygodnie.
Opublikowano 7 czerwca 200816 l mam dwie DFP i chętnie bym kupił DFGT ale to że 1.nie wiem czego oczekiwać po nowej kierownicy oraz 2.jestem bardzo ale to bardzo przyzwyczajony do swoich DFP sprawia ze strach przed nieznanym jest większy niż pragnienie posiadania. używam swoich niemal do wszystkich gier w które gram, włącznie z ridge racer 7 (toca3. gt4 mniej w 5:prolog dużo w gtr2 i głownie RBR i czekam wciąż na gtr evolution). nie jestem jakimś wielkim czasołamaczem w time trial ale czerpie radoche z grania na dobrej kierownicy. a wśród moich znajomych mam osoby które też mają DFP i śmigają nieraz lepiej niż jacyś leszcze na G25. Myślę ze warto kupić DFP bo ta kierownica od wielu już lat jest najlepszą kierownicą na rynku, konkurowała z MOMO, sorry ale to nie była konkurencja to było morderstwo, potem nowszy model wprowadzono na rynek i nie miała konkurencji, gdy G25 pojawiła sie na rynku nic sie praktycznie nie zmieniło DFP ustępuje jej technologicznie nie ma tego shiftera i nie ma sprzęgła co nic w zasadzie nie zmienia, ACT LAB shifter nadal chyba jest najlepszy i można go sobie dokupić jak ktoś sie uprze na taką akurat dźwignie. Bolączką będzie brak sprzęgła, ja jakoś specjalnie z tego powodu bym nie zaśmiecał forum narzekaniami. Jak dziś widzę cenę DFP to sie czasami zastanawiam czy nie kupić trzeciej, tak na wszelki wypadek, tak może kiedyś mi sie zepsuje coś tuż przed odcinkiem specjalnym w Richard Burns Rally a ja spać nie będe mógł z powodu awarji układu kierowniczego jeśli ktoś zaczyna ściganie lub z klawiatury czy pada przesiada sie na kierownice to nie warto mu polecać G25 ani DF:GT. Te dwie kierownice są dla zaawansowanych graczy, dla kogoś kto będzie wiedział jak wykorzystać ich możliwości. polecam DFP model rev B w zielonym pudelku z napisem kompatybilne z PlayStation 3
Opublikowano 7 czerwca 200816 l ja miałem okazję grać na g25 i rozwala ona wszystko pod względem wykonania. i nie mówię tutaj o skrzyni w układzie H (wolę grać na sekwencyjnej) czy sprzęgle (do zabawy nie jest mi to potrzebne), ale sama kiera obszyta skórą, aluminiowe wykończenie, ogólnie wszystko rozwala DFP. jeśli ktoś zaczyna ściganie lub z klawiatury czy pada przesiada sie na kierownice to nie warto mu polecać G25 ani DF:GT. Te dwie kierownice są dla zaawansowanych graczy, dla kogoś kto będzie wiedział jak wykorzystać ich możliwości. polecam DFP model rev B w zielonym pudelku z napisem kompatybilne z PlayStation 3a czym różnie się ta wersja od poprzedniej ? jeszcze mam do Was pytanie - czy na DFP lub g25 gracie na 900 stopni czy obrocie ograniczonym do ok 200? sam mam pierwszego driving force (ten o obrocie 180 stopni) i szczerze to mi wystarczyło, a grając na 900 jakoś mi nie podpasowało, tylko teraz nie wiem czy to kwestia przezwyczajenia i 900 stopni sprawdza się w grze czy to tylko taki bajer?
Opublikowano 7 czerwca 200816 l Autor Wydaje mi sie, ze na 900stopni masz zdecydowanie więszka precyzje sterowania niz na 200...
Opublikowano 7 czerwca 200816 l rev A miała słabsze potencjometry które łatwo sie psuły, chodzi o gaz i hamulec, wymieniono je na mocniejsze metalowe. ja gram na 200* tylko w rFactor jak uczę sie jakiegoś toru w F1, w rbr śmigam na 540* i we wszystkie inne też. to że ty grasz na 360* nieznaczny że mi jest tak wygodnie, każdy ma inne preferencje
Opublikowano 7 czerwca 200816 l Ja RAZ gralem na Driving Force w GT4 i NFS:U2. Odrazu zakupilem G25, powiem tak, gram TYLKO w GT5:P, po czym nie umiem skonczyc tej scigalki ( na sekwencyjnej ) mimo iz redukcje biegow, wszystko mam do perfekcji, to mimo to na 900 stopniach ( bo tylko tak gram ) nie umiem okielznac jej na zakretach. Przymierzam sie do kupna DF:GT, jako drugiej kierownicy, do gry, w razie jak jakis ziomek przyjdzie ( nie sta mnie na druga G25... ) BTW: wszystie kiery dostepne na rynku, do driftu to bolaczka, brak recznego, jest K.O na przycisku? WTF! BTW2: ACT LAB shifter - nie dziala chyba z PS2/PS3, czy sie myle? Edytowane 7 czerwca 200816 l przez Dabman
Opublikowano 7 czerwca 200816 l Autor No to chyba zakupie DF:GT lub poczekam jeszcze jakis czas i moze mi sie uda wyrwac G25 za 550-600zł , w tym momencie najtaniej g25 znalazłem w krakowie za 700zł nówke + gwarnacje w sklepie:)
Opublikowano 7 czerwca 200816 l jeśli ktoś zaczyna ściganie lub z klawiatury czy pada przesiada sie na kierownice to nie warto mu polecać G25 ani DF:GT. Te dwie kierownice są dla zaawansowanych graczy, dla kogoś kto będzie wiedział jak wykorzystać ich możliwości. polecam DFP model rev B w zielonym pudelku z napisem kompatybilne z PlayStation 3a czym różnie się ta wersja od poprzedniej ? Ma lepsze pedały i logo Logitecha. Ja mam DFP z logiem GT rev B i jak do tej pory spisuje się doskonale. jeszcze mam do Was pytanie - czy na DFP lub g25 gracie na 900 stopni czy obrocie ograniczonym do ok 200? sam mam pierwszego driving force (ten o obrocie 180 stopni) i szczerze to mi wystarczyło, a grając na 900 jakoś mi nie podpasowało, tylko teraz nie wiem czy to kwestia przezwyczajenia i 900 stopni sprawdza się w grze czy to tylko taki bajer? W GT5P (i wcześniej w GT4) grałem w trybie 900 stopni bo w trybie 200 prawie nie da się grać. Także w GT4/5P lepsze czasy powinieneś robić na 900 stopni. W inne gry wyścigowe gram w trybie 200 stopni. BTW: wszystie kiery dostepne na rynku, do driftu to bolaczka, brak recznego, jest K.O confused.gif na przycisku? WTF! Przecież w większości gier można ustawić ręczny na shifter. Biegi będziesz zmieniał łopatkami. BTW2: ACT LAB shifter - nie dziala chyba z PS2/PS3, czy sie myle? Tak, działa tylko z PC.
Opublikowano 7 czerwca 200816 l Tak, działa tylko z PC. Jest niedostepny w Polsce , sprawadzany z Kanady i koszt tego czegos u nas to bodajze kolo 1000 zl jesli dobrze pamietam co pisal Dragoo z Simracingu: http://pl.youtube.com/watch?v=XJQOaLob8NQ&...6AF&index=0 DFP + ACT.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.