Cerb 7 Opublikowano 5 stycznia 2009 Opublikowano 5 stycznia 2009 Troche malo jak szesciu, reszta pewnie zakamuflowana albo boi sie o swoje narządy. Z drugiej strony motocykl to u nas w Polsce jeszcze rzecz z innego swiata i zbytek, stad tez jest malo popularny a polak na takie cos szybko kasy nie wylozy. Cytuj
Yacek 852 Opublikowano 5 stycznia 2009 Opublikowano 5 stycznia 2009 Ja marze o KTMie 250 w czterosuwie lub EXC 450 Cytuj
stabik 3 Opublikowano 5 stycznia 2009 Opublikowano 5 stycznia 2009 Czemu ludzie kupują te 450? Jak już bierzecie taki motor to bierzcie 525 albo nową 530. Cytuj
MeL 34 Opublikowano 6 stycznia 2009 Opublikowano 6 stycznia 2009 Troche malo jak szesciu, reszta pewnie zakamuflowana albo boi sie o swoje narządy. Z drugiej strony motocykl to u nas w Polsce jeszcze rzecz z innego swiata i zbytek, stad tez jest malo popularny a polak na takie cos szybko kasy nie wylozy. no tu to średnio się zgodzę. z drugiej strony mamy masę pajaców w wieku 19 lat którzy wytrzaskają kasę na zdechłą F2 albo FZR i sieją wiochę i zauważ że jest nas coraz więcej. może puszkarze łaskawie zaczną nas widzieć w nowym "Świecie Motocykli" jest krótki artykuł o komunikacji między atem a motorem. Taki system ostrzegający. Ale jakoś nie widzę w moim fazerze wmontowanej anteny ciągle mam nadzieję że ludzie zaczną myśleć. Czemu ludzie kupują te 450? Jak już bierzecie taki motor to bierzcie 525 albo nową 530. nie kumam - 450 są dużo gorsze czy jak? ja tam w tej dziedzinie nie siedze - bardziej w sportach Cytuj
stabik 3 Opublikowano 6 stycznia 2009 Opublikowano 6 stycznia 2009 Waga ta sama, cena niemal identyczna, tylko moc większa. Cytuj
Pajda 2 282 Opublikowano 6 stycznia 2009 Opublikowano 6 stycznia 2009 (edytowane) Cerb przy jakiej temp włącza się u Ciebie wentylator od chłodnicy? U mnie podobno przy 107, a przy 105 zaczyna się gotować płyn ;f Pewnie jakieś borygo z marketu, muszę kupić coś lepszego - słyszałem, że Prestone jest całkiem przyzwoity. Edytowane 6 stycznia 2009 przez Pajda Cytuj
Cerb 7 Opublikowano 6 stycznia 2009 Opublikowano 6 stycznia 2009 U mnie zalacza sie przy 104 topniach, gotowac zaczyna sie chyba powyzej 110 lub 120 stopni. Nie masz sie co obawiac o jakosc Borygo, to sa naprawde bardzo dobre plyny, kup zielone do chlodnic aluminiowaych i bedzie ok. Mojego Zeta wiele razy wygrzalem stojac gdzies w najwieksze upaly (stanie na swiatlach lub wyjazdy z podporzadkowanej - niekiedy kilkanascie minut) i nigdy sie plyn nie zagotowal. Jak masz sprawny termostat (czyli wiatrak zalacza sie przy okreslonej temperaturze) to nie ma obawy o sprzet. Sprawdz w serwisowce od jakiej temperatury powinien zalaczyc sie wentylator. Cytuj
stabik 3 Opublikowano 6 stycznia 2009 Opublikowano 6 stycznia 2009 Ubolewam, że tak jak skończyły się czasy Formuły gdzie bolidy dysponowały 1100km silnikami, tak wkurza mnie, że od kilku lat nie ma 500 czy choćby 400 w dwusówie off-road przy 103 kg wyciągałyby pod 80 hp, a tak bida Cytuj
Yacek 852 Opublikowano 7 stycznia 2009 Opublikowano 7 stycznia 2009 Na co ci 80 koni w terenie ? 0_o Cytuj
mj 13 Opublikowano 7 stycznia 2009 Opublikowano 7 stycznia 2009 Ubolewam, że tak jak skończyły się czasy Formuły gdzie bolidy dysponowały 1100km silnikami, tak wkurza mnie, że od kilku lat nie ma 500 czy choćby 400 w dwusówie off-road przy 103 kg wyciągałyby pod 80 hp, a tak bida dalej robia takie silniki, chociazby w skuterach snieznych. a z motocykli zostaly wycofane bo ta moc byla dostepna tylko w gornym rejestrze obrotow i nie spelnialy rygorystycznych norm emisji spalin. druga kwestia kto ogarnie taki motocykl ;] ja troszke sie tymi sprzetami najezdzilem i uwierz mi ze nowa 250 w 4t wazy ponizej 100 kg majac ok.40 km takze jest to w zupelnosci wystarczajacy sprzet, czasem troche na wyrost dochodzi tylko kwestia serwisu wyczyna bo w 4t co 100-200h trzeba zrobic kompletny remont silnika, i co 25mh sprawdzic zawory i zmienic olej takze powodzenia. 525 w enduro ktm'a to grube przegiecie ;D tak samo jak yamaha yzf 426 takze zeby myslec o czyms wiekszym trzeba miec instynkt samobojcy Cytuj
Yacek 852 Opublikowano 7 stycznia 2009 Opublikowano 7 stycznia 2009 Kumpel ma 525EXC. Chlop wazy 120 kilo a motor niesie go az milo. Diabel. Cytuj
mj 13 Opublikowano 7 stycznia 2009 Opublikowano 7 stycznia 2009 no w koncu to ma 72 km ;o znalazlem taka maszynke w supermoto http://www.allegro.pl/item523850664_ktm_sx...to_gubinmx.html damn ;] Cytuj
Yacek 852 Opublikowano 8 stycznia 2009 Opublikowano 8 stycznia 2009 SXF to tez diabel. 4 biegi i mozna powiedziec, ze nadaje sie tylko na tor, bo do jazdy po lesie, wjazdow i zjazdow to lepszy jest exc. Brat kumpla ma 450sxf i kozacki to sprzecior ale skrzynia powoduje, ze najlepiej jezdzi sie nim tylko na torze. EXC jest uniwersalniejszy, chociaz jak kierowiec jest dobry i ma fantazje to na sxie tez bedzie super latal. To juz zalezy od wlasnych preferencji. Cytuj
Pajda 2 282 Opublikowano 8 stycznia 2009 Opublikowano 8 stycznia 2009 (edytowane) Jeśli komuś brakuje mocy w terenie to polecam: Edytowane 8 stycznia 2009 przez Pajda Cytuj
MeL 34 Opublikowano 9 stycznia 2009 Opublikowano 9 stycznia 2009 Jeśli komuś brakuje mocy w terenie to polecam: O KU*WA !!! Cytuj
Nightmare90 25 Opublikowano 13 stycznia 2009 Opublikowano 13 stycznia 2009 Witam Pytanko moje jest na temat zdania prawo jazdy kategori A bo słyszałem jeszcze o A1 (do 125cm3) czy poziom (procent zdających) zdaniu takiego prawa jazdy jest większy/mniejszy od kategori B i czy podczas egzaminu są takie cuda jak wyczytałem na necie w sensie prowadzenia motoru bez użycia rąk - trzymając się baku kolanami?? . Drugie pytanko jest o pierwszy motor (narazie prowadziłem tylko Rometa xD) czy taka cbr 400 rr by wpasowała sie czy jest za mocna czy celować w coś 250cm3 lub nawet 125cm3 ?? Cytuj
Hubi. 39 Opublikowano 13 stycznia 2009 Opublikowano 13 stycznia 2009 na necie w sensie prowadzenia motoru bez użycia rąk - trzymając się baku kolanam Ktoś nieźle wkręca idiotów na tym necie Oo Prawko kat. A stosunkowo łatwo zdać i procent zdających jest o wiele większy od kat. B. Powód? Na egzaminie jedziesz wyłącznie jedną, z dwóch (dostępnych do obczajenia, przejeżdzonych na jazdach) tras, które często można wybrać. Cytuj
mj 13 Opublikowano 13 stycznia 2009 Opublikowano 13 stycznia 2009 @nightmare90 sprecyzuj czy musi to byc przecinak czy moze byc enduro, jak tak to polecalbym ci jakies supermoto, np. drz 400 (akurat w enduro jest ta pojemnosc i ma sie dobrze) na sm nauczysz sie doskonale jezdzic, wybaczaja duzo, maja mala mase (120-130 kg) chociaz na jazde powyzej 160-180 nie licz. ten sprzet daje mase frajdy i moim zdaniem jest to genialne moto do nauki jak i do wyglupow, z reszta poczytaj na necie co na ten temat pisza swietna zabawka do miasta jak i na tor, bo na trasie to nie to ;] na placu musisz zrobic osemke, i podjechac na wzniesienie ale zeby sie upewnic poszukaj dokladnie w internecie plac to banal ale rozgrzej przed nim motocykl Cytuj
lmz 48 Opublikowano 13 stycznia 2009 Opublikowano 13 stycznia 2009 (edytowane) Drugie pytanko jest o pierwszy motor (narazie prowadziłem tylko Rometa xD) czy taka cbr 400 rr by wpasowała sie czy jest za mocna czy celować w coś 250cm3 lub nawet 125cm3 ?? Dołączam się do pytania. Od jakich motorów zaczynaliście? Co polecacie do nauki? Za dzieciaka jeździłem na motorynkach, komarkach, później trochę na wuesce wujka. Jest sens zaczynania od małych pojemności i z rosnącym doświadczeniem zwiększać? Chodzi mi raczej o motocykle sportowe. Edit: Dzięki mj, twój poprzedni post wskoczył gdy to pisałem, pewnie bym nie zauważył Edytowane 13 stycznia 2009 przez Łu# Cytuj
mj 13 Opublikowano 13 stycznia 2009 Opublikowano 13 stycznia 2009 przeczytaj mojego posta na poprzedniej stronie. sporty sa dosc narowiste, szukaj czegos co delikatnie oddaje moc, bo w przypadku laika siadajacego na moto o pojemnosci 1000 i wiekszej nie trudno o tragedie. jak masz duzo oleju w glowie to szukaj jakiegos 600, np. cbr f4 albo r6 badz gsxr chociaz to sa sprzety stricte sportowe i mimo wszystko lepszy bylby sprzet szosowo- turystyczny typu fazer albo hornet . oczywiscie zeby na takim czyms jezdzic trzeba cos tam juz umiec. od siebie jeszcze raz polecam sm poprostu czysty miod, jesli nie zamierzasz jezdzic 250 na tylnym kole to sa super, to prowadzenie i przekladanie z zakretu w zakret, no bajka przeczytaj mojego posta na poprzedniej stronie. sporty sa dosc narowiste, szukaj czegos co delikatnie oddaje moc, bo w przypadku laika siadajacego na moto o pojemnosci 1000 i wiekszej nie trudno o tragedie. jak masz duzo oleju w glowie to szukaj jakiegos 600, np. cbr f4 albo r6 badz gsxr chociaz to sa sprzety stricte sportowe i mimo wszystko lepszy bylby sprzet szosowo- turystyczny typu fazer albo hornet . oczywiscie zeby na takim czyms jezdzic trzeba cos tam juz umiec. od siebie jeszcze raz polecam sm poprostu czysty miod, jesli nie zamierzasz jezdzic 250 na tylnym kole to sa super, to prowadzenie i przekladanie z zakretu w zakret, no bajka Cytuj
Yacek 852 Opublikowano 13 stycznia 2009 Opublikowano 13 stycznia 2009 Mozna do tego dodac Yamahe Thundercat i SV650. Cytuj
QBH 246 Opublikowano 13 stycznia 2009 Opublikowano 13 stycznia 2009 dzwonilem w sobote do osrodka jazdy jak wyglada kwestia wieku przy kat. A, wszystko ok, przynajmniej w najblizszym czasie nowa ustawa (dotyczaca tego chorego podzialu na grupy wiekowe) nie wchodzi w zycie, wiec w okolicach marca planuje sie zapisac, oby teraz nie zabraklo motywacji. pomysl na pierwsze moto pozostal bez zmian - SV650. Cytuj
mj 13 Opublikowano 13 stycznia 2009 Opublikowano 13 stycznia 2009 dobry pomysl, Cerb sie szeroko rozpisywal na jego temat :] Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.