PRQc 705 Opublikowano 22 czerwca 2015 Opublikowano 22 czerwca 2015 (edytowane) Miałem jechać już zobaczyć te kawasaki http://olx.pl/oferta/kawasaki-er5-CID5-ID8LZsh.html#1fa28f8ae4ale nagle urwał się kontakt A co myslicie o zadbanych ale starszych cb,xj? (1990-1995) np. takie: http://olx.pl/oferta/suzuki-gs500e-doinwestowany-kat-a2-CID5-IDa1DlX.html#406c7846bb;promoted http://olx.pl/oferta/yamaha-xj-600-n-okazja-CID5-ID9ZVGX.html#2f5aa6d27e http://olx.pl/oferta/suzuki-gs-500-CID5-IDajaT1.html#b1431ea5d9 http://olx.pl/oferta/suzuki-bandit-400-CID5-IDaBBaB.html#30244af151 czy lepiej coś w okolicach 2000r? Podoba mi się też Yamahafj 1200 z 1987r zrobiona na cacy, tylko pytanie czy 1200 nie za dużo jak na pierwszy motocykl? Edytowane 22 czerwca 2015 przez PRQc Cytuj
Pajda 2 282 Opublikowano 22 czerwca 2015 Opublikowano 22 czerwca 2015 ja (pipi)ie w koncu jakies fajne posty w temacie, a ja taki ejstem z(pipi)any po pracy. Jutro odpiszę :* Cytuj
kultywator 2 083 Opublikowano 22 czerwca 2015 Opublikowano 22 czerwca 2015 (...) Podoba mi się też Yamahafj 1200 z 1987r zrobiona na cacy, tylko pytanie czy 1200 nie za dużo jak na pierwszy motocykl? Nie! Ja na swoim się nie zabiłem i powiem Ci, że gdybym wiedział, że 600 już po pół roku (~3500km) będzie dla mnie miało za mało mocy, to wziąłbym litra. Weź się w ogóle nie oglądaj na gości, którzy zaczynali od motorynek i teraz prawią morały, jakie to ścigacze (nakedy, sport-turystyki) są niebezpieczne na pierwsze moto. Jak masz olej w głowie, to nie podkusi Cię żeby zapjerdalać tam gdzie lepiej tego nie robić (wtedy masz znacznie większe szanse na przeżycie ) BTW - dziś udało mi się zdać na kat. A. Być może zaliczyłbym w zeszłym tygodniu, ale tak byłem nakręcony, że zapomniałem okularów wziąć ze sobą i przepadł mi egzamin. Jestem z siebie zadowolony, ale to nie to samo - gdyby mi się udało tydzień temu, to było by to małe mistrzostwo, bo nawet 10h nie miałem z instruktorem wyjeżdżonych. Oczywiście niemal wszystko co tu piszę, to trolling w słusznej sprawie. Jak i moje poprzednie posty, gdzie wymyślałem, że nabiłem nie wiadomo to ile km w kilka dni. Wiecie - tak naprawdę to nie miałem odwagi wyjechać na ulicę bez prawka Co do moto: Bandit ma zarzygany czymś dekiel sprzęgła. GS500E rdzewieje na półce. Trzeba by pod tym kątem dobrze obejrzeć moto. XJ - nie wiem, kiepskie zdjęcia. GS 500 - prawy dekiel wygląda jakby był po szlifie. Ode mnie tylko tyle. Może Pajdziński coś więcej napisze. Co do oględzin - warto zwrócić uwagę na te ograniczniki, co o nich wspominałem. Jak są wygięte, to odpuść. Ważna rzecz żeby moto było zimne jak je uruchamiasz. Jak silnik jest ciepły przy oględzinach, to mogą być problemy z odpaleniem na zimno. No i coś o czym mówili w filmiku, co go wrzuciłem. Warto przejechać się i puścić kierownicę na prostej - jak znosi, to rama krzywa, a takie kawasaki to wyebać w krzaki. Oby udało Ci się znaleźć sprawny, zadbany sprzęt. Na wymarzony masz jeszcze czas 1 Cytuj
teddy 6 884 Opublikowano 23 czerwca 2015 Opublikowano 23 czerwca 2015 Ja bym er5 olał, jak szukałem kiedyś moto to sporo się o nich naczytałem i dużo ludzi narzekało na przeciętne wykonanie i na bardzo słabe hamulce nazywane w tym modelu spowalniaczami. Ja bym na pierwsze moto brał CB500 albo GS500. Miałem GSa i działał bez zarzutu, golas, prosta konstrukcja, zalewasz i jeździsz. Cytuj
PRQc 705 Opublikowano 23 czerwca 2015 Opublikowano 23 czerwca 2015 A ta yamaha xj600n? Dobra honda cb500 to koszt ok. 6k. Taka yamahe bym kupil spokojnie za 3,5tys. Hamulce w motocyklu najwazniesza rzecz wiec tez sie zastanawialem bo duzy minus Cytuj
PRQc 705 Opublikowano 23 czerwca 2015 Opublikowano 23 czerwca 2015 co może być powodem wycieku oleju z wału korbowego? Jadę jutro po południu obejrzeć te niebieskie xj600, które pokazywałem wyżej (link), mógłbym coś droższego kupić (np. cb/gs500) i +-2000 r. ale to dopiero za 2 miesiące, no i zostanie mi z miesiąc jazdy w tym sezonie, może trochę października. A w wakacje z chęcią bym pośmigał w jakieś dłuższe trasy na weekend, taka xj idealna do podróży, tylko stelaż plus kufer by się przydał. Jak by było wszystko w porządku, to te niecałe trzy koła spoko cena, bo bym pojeździł sporo pewnie, a wymagań jak na 1-wsze moto też nie mam wygórowanych. tyle kasy to ludzie wydają na dobre opony do nowszego auta... Jedyne co mnie zniechęca to rocznik - 1994. Cytuj
Infidel 218 Opublikowano 23 czerwca 2015 Opublikowano 23 czerwca 2015 Nie patrz na rocznik, liczy sie stan. Podoba Ci sie sie? Kupuj Cytuj
PRQc 705 Opublikowano 24 czerwca 2015 Opublikowano 24 czerwca 2015 (edytowane) Byłem zobaczyć XJ na czterech kółkach, a wróciłem już na dwóch. Potem opiszę oględziny i dojazd do domu. Edytowane 8 sierpnia 2015 przez PRQc 1 Cytuj
kultywator 2 083 Opublikowano 24 czerwca 2015 Opublikowano 24 czerwca 2015 (edytowane) Gratki. Oby szpej służył jak najdłużej. LwG! e: Mój sprzęt teraz wygląda tak: Wymiana kapcia przy następnym urlopie :smutnażaba: Edytowane 24 czerwca 2015 przez kultywator Cytuj
PRQc 705 Opublikowano 25 czerwca 2015 Opublikowano 25 czerwca 2015 (edytowane) . Edytowane 8 sierpnia 2015 przez PRQc Cytuj
teddy 6 884 Opublikowano 25 czerwca 2015 Opublikowano 25 czerwca 2015 Paliwa masz? Może kratka zasyfiona i po wypaleniu tego co spłynęło zaczął gasnąć. Mi kiedyś zdechł w trakcie jazdy i jak przełączyłem kranik na rezerwę to mogłem jechać dalej, na zwykłym nie chciał odpalić Cytuj
PRQc 705 Opublikowano 25 czerwca 2015 Opublikowano 25 czerwca 2015 paliwo jest, teraz nawet nie chce odpalić, brałem już sam na rezerwe i nic, dziwne te obroty, ze jak udalo sie ruszyc to jechał ale przy postoju zdechł. Mam nadzieje ze drobnostka jakas bo jak nie i coś grubszego to pakuje to w busa i z powrotem. nie wazne czy za 3, 5 czy 15tys.. Kupiłem sprawnego i taki miał być. Cytuj
Pajda 2 282 Opublikowano 25 czerwca 2015 Opublikowano 25 czerwca 2015 Padniety akumulator podczas jazdy = brak ładowania. Naładuj akumulator i sprawdz czy zacznie krecic, jesli odpali to zmierz napiecie na zaciskach baterii. Powinno wynosic 13,9 albo 14,4V Cytuj
PRQc 705 Opublikowano 25 czerwca 2015 Opublikowano 25 czerwca 2015 Podlaczylem akumulator i kreci ale nie odpala. Paliwo dostaje bo sprawdzalem filtr kranika i leci. Wstrzyknalem paliwo strzykawa i tez nic Cytuj
PRQc 705 Opublikowano 25 czerwca 2015 Opublikowano 25 czerwca 2015 (edytowane) . Edytowane 8 sierpnia 2015 przez PRQc Cytuj
Pajda 2 282 Opublikowano 26 czerwca 2015 Opublikowano 26 czerwca 2015 (edytowane) Sprawdź napięcie na regulatorze lądowania i alternatorze ;-) Nie martw się,koszta naprawy nawet przy przezwajaniu uzwojeń alternatora nie są duże. Sprawdź wszystkie kostki połączeniowe, popsikaj je sprayem kontakt. Moja Rsv po zakupie tez zdechla, bo stala w wilgotnym garażu ;-) Edytowane 26 czerwca 2015 przez Pajda Cytuj
PRQc 705 Opublikowano 27 czerwca 2015 Opublikowano 27 czerwca 2015 Alternator dobry. regulator jakis zwalony byl bo jak wymienil mi mily Pan na swoj stary dojechany, to obroty normalnie chodza i nie gasnie. Przy dodawaniu gasu kontrolka zielona neutral pojasnia sie, tak samo jak swiatlo. Wczesniej nie pojasnialo. W poniedzialek bede mial nowke oryginalna za sto zl. Wiec cena jak za lepszy zammiennik. Mam pytanie jeszcze. Ta 600tka strzela z tlumnika jak mam wysokie obroty i odpuszcze calkowicie manetke, nie zawsze ale slychac to. Normalne czy cos nie tak z silnikiem? W scigaczach to normalne, a tu w 600 sportowym turystyku? Cytuj
kultywator 2 083 Opublikowano 27 czerwca 2015 Opublikowano 27 czerwca 2015 A to nie jest tak, że każdy gaźnikowiec wali z tłumika, jak nie przepali paliwa (przegazówki)? Cytuj
Krzys PL 28 Opublikowano 9 lipca 2015 Opublikowano 9 lipca 2015 Nie masz oryginalnego tłumika, to bym zbytnio się tym nie przejmował ze strzela. Cytuj
PRQc 705 Opublikowano 17 sierpnia 2015 Opublikowano 17 sierpnia 2015 Sprzedałem tą XJ w cholerę, szkoda pisać. Teraz szukam klasyka z prl do remontu i zrobienia na cacy (WSK, CZ, Jawa 350, MZ250) Mam pytanie - czy można swobodnie przewieść motocykl na leżąco na przyczepie czy coś się stanie? Cytuj
Krzys PL 28 Opublikowano 18 sierpnia 2015 Opublikowano 18 sierpnia 2015 Płyny mogą Ci się wylać i uważaj żeby niczego nie urwać ani nie wygiąć, np. wajchy zmiany biegów, klamek itp. a tak to się nic nie stanie. 1 Cytuj
PRQc 705 Opublikowano 18 sierpnia 2015 Opublikowano 18 sierpnia 2015 (edytowane) paliwo i olej bym wylał, a akumulator zdjął. Ale mi się podobają te stare motocykle z lat 60-80 wtedy popularne u nas. WSK chyba najładniej wyglądają jak się je zrobi na cacy. Ta jawa 350 co wrzucał Pajda kilka stron wcześniej też świetna i bardzo dobrze wygląda. Samo grzebanie i doprowadzanie sprzętu do takiego stanu to Edytowane 18 sierpnia 2015 przez PRQc Cytuj
Infidel 218 Opublikowano 19 sierpnia 2015 Opublikowano 19 sierpnia 2015 (edytowane) Kolega kupil wczoraj identyczne moto. Mistrzostwo. Chyba najladniejszy chopper jakiego kiedykolwiek widzialem Edytowane 19 sierpnia 2015 przez Infidel 2 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.