Pajda 2 282 Opublikowano 5 września 2015 Opublikowano 5 września 2015 (edytowane) Dzwiek nagrywany komorka,wiec dupy nie urywa...nie wylapuje niskich tonów i wystrzałów z tłumika przy schodzeniu z obrotów. Na samym filmiku tez nic sie w sumie nie dzieje- takie tam pyrkanie po miescie, ale jakby ktos chcial posluchac jak chodzi sportowa V-ka to proszę https://www.youtube.com/watch?v=MjPcB8vD9-w&feature=youtu.be Edytowane 5 września 2015 przez Pajda 4 Cytuj
Infidel 218 Opublikowano 6 września 2015 Opublikowano 6 września 2015 :banderas: Pajdzinski, jak to chodzi !!!! Chyba sie przeslyszalem jakies 100x,ale strzaly z wydechu normalnie slychac. Piekny dzwiek, kocur !! Aa i udostepnij film by mozna bylo na stronach ogladac, nie tylko na YT. 1 Cytuj
Pajda 2 282 Opublikowano 6 września 2015 Opublikowano 6 września 2015 (edytowane) Dzięki Slychac strzaly z tlumika, ale tak jakby sie dopalało w kolektorze wydechowym, a w sumie dopala się jeszcze w samym tłumiku Szukam teraz jakiegos mikrofonu do kamery, zeby nie bawic sie w synchronizacje dzwieku nagrywanego z komorki, co i tak slabo mi wyszlo. Jednak w tym sezonie chyba nie zdaze przerobic tlumika, a planuje skrócenie 10cm i zmiane srednicy rury perforowanej na większą, wtedy będzie szatan : ) Patrzcie na to hehe Edytowane 6 września 2015 przez Pajda 1 Cytuj
Kogut 308 Opublikowano 6 września 2015 Opublikowano 6 września 2015 Piekny motór, ile na takiego trzeba polozyc ? Nie obawiasz sie serwisu ? Cytuj
Pajda 2 282 Opublikowano 6 września 2015 Opublikowano 6 września 2015 (edytowane) Który, ten mój czy na dole? Ja za swój dałem około 18tysiecy, więc nie ma tragedii, a na dole na filmiku jest rsv4 i za nia trzeba dac minimum 35k. Moja RSV to taki "składak", włoska to jest tylko rama i plastiki (aprilia), elektronika (magneti marelli) + ecu siemensa. Zawias z przodu to Ohlins, a z tylu SACHS, koła są OZ, silnik to austriacki ROTAX, hamulce od Brembo. Dlatego bardzo lubie włoskie motocykle, bo w przeciwienstwie do samochodów to są składane z komponentów z górnej półki, za które w przypadku japoncow musisz sobie dopłacić. Serwis jest identyczny jak w przypadku japonskich motocykli, czyli duzo tanszy niz w przypadku Ducati. Silnik ma cechy silników od paralotni ( rotax produkuje silniki do lotnictwa), wiec jest sucha miska olejowa i mozesz sobie jezdzi nawet do góry nogami przy minimalnym poziomie oleju i tak się nic nie zatrze Jedyną rzeczą jaką będe serwisował poza swoim garażem do rozrząd, reszte sobie sam ogarniam. Edytowane 6 września 2015 przez Pajda 1 Cytuj
Kogut 308 Opublikowano 6 września 2015 Opublikowano 6 września 2015 Brzmi bardzi ciekawie tylko kurcze chcialem raczej do 600 wrocic a w przypadku takiej wloszczyzny to niewykonalne ;( Cytuj
Pajda 2 282 Opublikowano 6 września 2015 Opublikowano 6 września 2015 Hmm, ogólnie to nie wiem jakie masz doświadczenie z motocyklami, ale generalnie odradzam litrowych V-ek, zwłaszcza dwucylindrowych - na pierwsze moto. Hmmm, chyba nawet na drugie nie polecam i lepiej najpierw litrową rzędówką pojeżdzić. Czemu tak twierdzę? W trasie zamiast hamulca można używać samej skrzyni biegów. Silnik sam w sobie tak hamuje maszynę, że już samo odjęcie gazu powoduje, że mocniej napierasz rękoma na kierownicę. Jest to problematyczne np. na łukach podczas deszczu, bo lekkie odjęcie gazu i tylne koło łapie uślizg. W sumie to wyrabia dobry nawyk, żeby stale i płynnie dodawać gazu w zakręcie Ostatnio uciekalem przed deszczem i na długiej prostej chciałem zredykować z 4 na 2 bieg, to przy kazdym puszczeniu sprzegla, blokowało mi koło. Druga sprawa to moment obrotowy,ktory inaczej jak w DOHC jest juz w sporej ilosci na dolnym zakresie. Tę połączenie (hamowanie silnikiem + szarpanie na niskich obrotach) to niezly hardkor na małych rondach podczas deszczu, albo na pasach. No, ale ogólnie już nei planuje powrotu do DOHC, następna będzie RSV4, ewentualnie na miasto myślałem o małym Monsterze. Wiadomka, ze swoje czesto sie chwali, ale serio ta moja Aprilia prowadzi się świetnie i do tego jest bardzo wygodna. W porównaniu do bliźniaczej Hondy VTR SP2 to Włoszka jest bardziej cywilizowana i zdecydowanie bezpieczniej czuje się na niej. 1 Cytuj
Kogut 308 Opublikowano 7 września 2015 Opublikowano 7 września 2015 Generalnie to wszelakie sportowe 600 miałem i raczej bez stresu tym się lata, ale zawsze chciałem jakąś V. Ale sv650/1000 ma słabe heble i zawieszenie więc zawsze odpadało, ducati za(pipi)iste ale drogie no i żadnej aprilki w sumie nie brałem pod uwagę nigdy. Trochę się obawiam części używanych bo tych motocykli jest po prostu mało, gdzie w przypadku gleby na torze jakąś hondą czy kawasaki nie ma problemu z odbudową. Cytuj
krupek 15 481 Opublikowano 7 września 2015 Opublikowano 7 września 2015 Mam pytanie odnośnie prawka na motocykl. Co się dzieje, jeśli ma się kategorię A i B, a popełnimy na motocyklu wykroczenie, za które odbierają nam prawo jazdy? Tracimy tylko te kategorii A, czy B też? Cytuj
Krzys PL 28 Opublikowano 10 września 2015 Opublikowano 10 września 2015 Mi tak chodzi po glowie sv1000. Miałem sv650 ale ja rozwaliłem tak że nic z niej nie zostało (wypadek nie z mojej winy, ciapaty zajechał mi drogę). I tak się zastanawiam czy wrócić do 650 bo w sumie nic w niej mi nie brakowało, czy juz kupic sobie tysiąca. Duza różnica w mocy jest między nimi ? Cytuj
Kogut 308 Opublikowano 11 września 2015 Opublikowano 11 września 2015 Mi się wydaje że sv 1000 ma za wiotkie zawieszenie i heble nie zbyt jak na taki silnik. W sumie to to mnie powstrzymało przed kupnem takiego motóra A na przeszczepy przodu od GSX-R to trzeba mieć nerwy i kasę dodatkową. Cytuj
Krzys PL 28 Opublikowano 11 września 2015 Opublikowano 11 września 2015 Ogólnie Svki nie słynął z dobrych zawieszeń i hamulców, wiec jestem świadom tego problemu. Bardziej mi chodzi o to czy jest duży przeskok mocy pomiędzy 650 a 1000 Cytuj
Pajda 2 282 Opublikowano 13 września 2015 Opublikowano 13 września 2015 Jezdzilem i jednym i drugim, ale bylo to zbyt mocno rozlozone w czasie, zebym wyrobil sobie jakąś opinię. Ogólnie SV-ki jakoś mnie nie powaliły. Trzymajta nagranie kominów tym razem na postoju. Jakosc dzwieku dalej nie powala, jeszcze nie polutowalem nowego mikrofonu. 1 Cytuj
kristoff_mk 54 Opublikowano 13 września 2015 Opublikowano 13 września 2015 to i ja się pochwalę swoim. obecnie jeżdżę na Honda Black Widow 750. zdjęcie najbardziej aktualne, bo niedawno zamontowałem oparcie pasażera i szybę. to jest moja 3 maszyna. jako pierwsze moto miałem suzuki gs 125 , a potem bmw F650 CS (super maszyna, mało pali i jest bardzo dynamiczna. do miasta idealna) 3 Cytuj
kultywator 2 083 Opublikowano 30 września 2015 Opublikowano 30 września 2015 Foto z wypadu do toronto. 2 Cytuj
Pajda 2 282 Opublikowano 3 stycznia 2016 Opublikowano 3 stycznia 2016 (edytowane) Jako, ze temperatury sa juz minusowe ( w drugi dzien swiat zrobilem 200km x) ) czas na male apgrejdy i serwis. W koncu dopchalem sie do Edzia z Edhaust i wysylam w srode swoje tlumiki do niego na maly lifting. Docelowo maja wyjsc tlumiki odpowiadajace mivv gp https://www.youtube.com/watch?v=or7HNJ7H-Ek tutaj moje obecne kominy, na wysokich obrotach brak pie.rdolniecia Edytowane 3 stycznia 2016 przez Pajda 2 Cytuj
Pajda 2 282 Opublikowano 9 lutego 2016 Opublikowano 9 lutego 2016 Monologu ciąg dalszy, dostalem do testów parę yoshimurek <3 1 Cytuj
Pajda 2 282 Opublikowano 28 marca 2016 Opublikowano 28 marca 2016 (edytowane) Jezdzicie coś czy tylko cykacie fotunie na fejsbuczka pod lokalnym mcdonaldem? Umylem koze, zatankowalem i wpadlo mi do glowy zeby pobujac sie po karkonoszach. Nie do konca przemyslalem fakt,ze u górali niskopiennych jeszcze zalega snieg - pewnie sztuczny, zeby ssac dudki za wypozyczanie sanek. W kazdym razie nie liczac 400km dojazdu i powrotu, pokrecilem jeszcze niecale 100km po gorskich szlaczkach. Cos pieknego Edytowane 28 marca 2016 przez Pajda 2 Cytuj
kultywator 2 083 Opublikowano 29 marca 2016 Opublikowano 29 marca 2016 Nie chwaliłem się wcześniej, ale byłem w polszy z początkiem roku. 1 stycznia ok. 10:00 wyskoczyłem pośmigać i przyznam, że przy małym natężeniu ruchu całkiem przyzwoicie się lata krajówkami. Oczywiście dopóki łapy nie zamarzną. Będę kombinować żeby sprowadzić moto do żabojadów, bo najbliższe wolne mam mieć w lipcu, a moto w polszy w garażu się kurzy... Cytuj
sosnaa 1 205 Opublikowano 3 czerwca 2016 Opublikowano 3 czerwca 2016 Co możecie polecić na pierwsze moto, prawko tylko B więc szukam 125 do bujania się po mieście i okolicznych szosach. Budżet 5-6k, używany, chińczyków jak rometr/junak nie chcę ale hyosung 125 przykuł moją uwagę. jeśli chodzi o typ to raczej coś typu honda varadero Cytuj
teddy 6 884 Opublikowano 7 czerwca 2016 Opublikowano 7 czerwca 2016 Obczaj sobie supermoto jakieś. Na przykład taką yamaszke dt. Najlepszy środek do jazdy po mieście, wszędzie się tym dostaniesz Cytuj
kultywator 2 083 Opublikowano 24 lipca 2016 Opublikowano 24 lipca 2016 Byłem na urlopie w polszy i wybrałem się na tor w Toruniu, tak jak kiedyś zalecał Wretched. Tor sam w sobie nie nadaje się za bardzo do pałowania, bo asfalt pozostawia wiele do życzenia. Jest jednak tam parę winkli (chyba ze 2) gdzie można ślizgać kolanem. Poniżej krótki filmik z jednego z wiraży: http://www.dailymotion.com/video/x4llet5 Ogólnie to tego dnia zjechało się ludzi z okolic, jak i z północy kraju i wśród nich były dwie laski, gdzie jedna objeżdżała wszystkich gixem 600 (chyba L0). Ja oczywiście dzielnie dawałem radę na samym końcu (pierwszy raz w życiu na torze). Objeżdżali mnie nawet goście na słabszych nakedach Poletzam motzno nawet jak ktoś nie jest pewien swych umiejętności, bo człowiekowi znacznie łatwiej przekonać się do głębokiego złożenia maszyny nawet na bylejakim torze, niż na drodze publicznej. Tu jeszcze foty tylnego kapcia: 1 Cytuj
Pajda 2 282 Opublikowano 28 lutego 2017 Opublikowano 28 lutego 2017 "co tam sandra? dupy nasmarowane?" Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.