kultywator 2 083 Opublikowano 20 maja 2018 Opublikowano 20 maja 2018 Wygląda spoko. Najbardziej mnie rozwala ciekłokrystaliczny wyświetlacz te 63 tys. km zrobione na nowym liczniku, a ile na starym to już nie ważne Sprzęt wygląda na zadbany. Pozostaje mieć nadzieję, że nie jest tylko odpicowany na sprzedaż. 1 Cytuj
PRQc 705 Opublikowano 20 maja 2018 Opublikowano 20 maja 2018 (edytowane) 18 godzin temu, kultywator napisał: Wygląda spoko. Najbardziej mnie rozwala ciekłokrystaliczny wyświetlacz te 63 tys. km zrobione na nowym liczniku, a ile na starym to już nie ważne Sprzęt wygląda na zadbany. Pozostaje mieć nadzieję, że nie jest tylko odpicowany na sprzedaż. skąd wiesz, że jest nowy licznik? dzwoniłem do gościa, starszy koleś, w motocyklu nic nie jest do zrobienia/wymiany oprócz tego, że nie pali lampka neutralnego biegu. Napęd w 50%, opony jeszcze ok, tak jak klocki. Kupiłem sobie kompletny ubiór wczoraj:) zastanawiam się czy wracać na kołach 270km jak mi się spodoba te suzuki, nie mając dużego doświadczenia w prowadzeniu czy lepiej przyczepka. Edytowane 21 maja 2018 przez PRQc Cytuj
kultywator 2 083 Opublikowano 20 maja 2018 Opublikowano 20 maja 2018 (edytowane) Mea culpa. Założyłem, że jak 98 r. to musi być analogowy licznik w serii. Chłodnica za to nie wygląda na oryginalną. Chyba, że ta kratka to jakaś nakładka chroniąca przed błotem Ja na Twoim miejscu wracałbym na moto, chociaż zawsze istnieje ryzyko, jeśli Ci brak doświadczenia, że gdzieś wyglebisz.. Z drugiej strony jest to świetna okazja żeby nałapać doświadczenia. Tu już Ty musisz zdecydować. e: Co za ciuchy i kask BTW? Edytowane 20 maja 2018 przez kultywator Cytuj
PRQc 705 Opublikowano 20 maja 2018 Opublikowano 20 maja 2018 (edytowane) No na tamte czasy to było coś ten lcd, o chłodnicę dopytam gościa. A ta kontrolka luzu to coś poważnego? czytałem, że motocykl trzeba odpalać na sprzęgle i bez podnóżki w takiej sytuacji. a koszt czujnika to ok 400zł (cena moto jest do negocjacji) Koleś na filmiku mówi o tym czujniku luzu, że może doprowadzić do rozwalenia silnika? czy chodzi o inny czujnik niż ten neutralnego luzu? (4:40) e: HJC IS-17, Kurtka i Spodnie Held i buty jakieś tańsze firmy rebelhorn. Edytowane 21 maja 2018 przez PRQc Cytuj
kultywator 2 083 Opublikowano 21 maja 2018 Opublikowano 21 maja 2018 9 godzin temu, PRQc napisał: A ta kontrolka luzu to coś poważnego? Ja problem z czujnikiem neutrala załatwiłem robiąc zabezpieczenie.Przewierciłem łby śrub i zabezpieczyłem drutem http://www.bractwo-suzuki.com.pl/forum/viewtopic.php?t=20598 Na szybko znalezione. 9 godzin temu, PRQc napisał: czytałem, że motocykl trzeba odpalać na sprzęgle i bez podnóżki w takiej sytuacji Nie koniecznie. Nie wiem od którego roku Suzuki to wprowadziło, ale wszystkie modele musisz odpalać z wciśniętą klamką sprzęgła. Z tego co doczytałem, to do sprawdzenia będzie czujnik luzu (czyszczenie, wymiana, usunięcie zwarcia). http://forum.gs500.pl/viewtopic.php?t=8106 Daj znać jak wrażenia z jazdy, jak już kupisz i dojedziesz. Cytuj
Adx 0 Opublikowano 21 maja 2018 Opublikowano 21 maja 2018 Co sądzicie o tym aby na pierwszy motocykl kupić docelową i mocną maszynę zamiast czegoś słabszego na objeżdżenie się i zapoznanie z jednośladami? Nie chce mi się bawić w używane sprzęty i marnować sezonu tylko od razu chciałbym wsiąść na Suzuki Hayabusę, w 2019 akurat wychodzi nowa generacja na 20 lecie modelu, którą mam w planach zakupić. Po zakupie Suzuki organizuje ich własną naukę jazdy, dodatkowo sporo elektroniki w moto. To może ma to sens zamiast szukać czegoś używanego na jeden sezon, a potem się przesiadać na to co mnie interesuje? Cytuj
PRQc 705 Opublikowano 22 maja 2018 Opublikowano 22 maja 2018 Z zakupu nic nie będzie, bo sprzedawca zaczął kręcić coś od wczoraj, jakieś historie ze dziś musi zastąpić kolegę z pracy i w końcu napisał, że sprzedał koledze bo nie mógł odmówić mu xD Gorzej niż dzieci:/ Cytuj
PRQc 705 Opublikowano 24 maja 2018 Opublikowano 24 maja 2018 (edytowane) https://www.olx.pl/oferta/ogledziny-motocykla-przed-kupnem-kupnie-pomoc-w-zakupie-mechanik-CID619-IDlOhhU.html Co myślicie o takim wsparciu w zakupie moto? nie mam znajomych motocyklistów, a nie chciałbym kupić w ciemno. Chciałem zobaczyć w Warszawie xj 600 i cb 500, są to tanie motocykle, ale mimo wszystko chyba warto dać te 150 zł i wiedzieć co się bierze niż dokładać potem 50% wartości, albo nie zauważyć oznak, że np. moto po jakiejś kolizji. Edytowane 27 maja 2018 przez PRQc Cytuj
kultywator 2 083 Opublikowano 24 maja 2018 Opublikowano 24 maja 2018 W dniu 22.05.2018 o 13:48, PRQc napisał: Z zakupu nic nie będzie, bo sprzedawca zaczął kręcić coś od wczoraj, (...) Trzeba mu było wysłać tą emotę Pewnie, że tak. Lepiej dać 150 za oględziny niż 1500 za ewentualny remont. Przy okazji sam się czegoś nauczysz. Cytuj
Pajda 2 282 Opublikowano 24 maja 2018 Opublikowano 24 maja 2018 Jakby co moja kolezanka chce sprzedac swojego GS500, chyba lepsza opcja niz zakup od handlarza Cytuj
kultywator 2 083 Opublikowano 25 maja 2018 Opublikowano 25 maja 2018 @PRQc no jak Pajda proponuje to grzech odmówić. Cytuj
Pajda 2 282 Opublikowano 26 maja 2018 Opublikowano 26 maja 2018 Ja będe oglądał w poniedzialek lub wtorek Aprilie Caponord w UK - jak przypasi cena i stan techniczny to wracam z wyspy do polszy na kołach Cytuj
MichAelis 5 618 Opublikowano 26 maja 2018 Opublikowano 26 maja 2018 Wiesz, że tam kierownice po drugiej stronie mają? 1 1 Cytuj
Banny 2 656 Opublikowano 7 czerwca 2018 Opublikowano 7 czerwca 2018 https://www.olx.pl/oferta/cafe-racer-suzuki-gn-125-kat-b-CID5-IDuht0w.html#34432bc0dd Nie powiem, trochę się napaliłem. Czy cena jest okej, czy warto negocjować coś więcej? 125, tak właśnie chcę na początek. Uprzedzając, nie mam prawka na kategorię A - jest to w planach dopiero. Cytuj
Banny 2 656 Opublikowano 7 czerwca 2018 Opublikowano 7 czerwca 2018 Na co zwrócić uwagę przy zakupie? Ja nie mam czasu przez najbliższe 2 tyg, więc chyba tatę wyślę - kiedys sporo jeździł na motorach i się troche zna, ale warto dopowiedzieć pewnie cos więcej. Cytuj
teddy 6 884 Opublikowano 7 czerwca 2018 Opublikowano 7 czerwca 2018 Czy jedzie prosto i czy odpala z zimnego silnika Cytuj
kultywator 2 083 Opublikowano 10 czerwca 2018 Opublikowano 10 czerwca 2018 Dlaczego ktoś to nazwał café racer? Cytuj
Banny 2 656 Opublikowano 19 czerwca 2018 Opublikowano 19 czerwca 2018 Czy znacie może jakieś marki ubrań, gdzie dostanę kurtkę na motor w takim stylu? Te są bez ochraniaczy, dlatego odpada. To firma Iron & Resin, chodzi mi o taką właśnie stylówkę Cytuj
kultywator 2 083 Opublikowano 19 czerwca 2018 Opublikowano 19 czerwca 2018 (edytowane) @Banny https://moto-tour.com.pl/product-pol-76612-Tekstylna-kurtka-motocyklowa-SECA-URBAN.html http://modeka.pl/produkty-lista/jesper/ Ewentualnie obadaj sobie tą stronę - https://moto-tour.com.pl/pol_m_Dla-motocyklisty_Kurtki-motocyklowe-12504.html?filter_producer=&filter_sizes=&filter_traits[1238100080]=1339398548&filter_instock=&filter_stock24availability=&filter_traits[1339397808]=&filter_traits[1339397133]=&filter_promotion=&filter_traits[1339397812]=&filter_traits[1339397137]=&filter_traits[1339397826]=&filter_traits[1339397117]=&filter_pricerange= Taki wybór, że oczopląsu można dostać, choć nie wiem czy znajdziesz coś, co Cię interesuje. Edytowane 19 czerwca 2018 przez kultywator 1 Cytuj
Banny 2 656 Opublikowano 19 czerwca 2018 Opublikowano 19 czerwca 2018 (edytowane) Ta pierwsza wydaje się spoko, tylko ciekawe jak na zywo się prezentuje. Mam około 800 pln na to, a skóry to raczej 1000 w górę. Chociaż cos takiego znalazłem, za 750 zł - ADRENALINE SHADOW 2.0 niezła : D Edytowane 19 czerwca 2018 przez Banny Cytuj
Krzys PL 28 Opublikowano 20 czerwca 2018 Opublikowano 20 czerwca 2018 Co sądzicie o tym aby na pierwszy motocykl kupić docelową i mocną maszynę zamiast czegoś słabszego na objeżdżenie się i zapoznanie z jednośladami? Nie chce mi się bawić w używane sprzęty i marnować sezonu tylko od razu chciałbym wsiąść na Suzuki Hayabusę, w 2019 akurat wychodzi nowa generacja na 20 lecie modelu, którą mam w planach zakupić. Po zakupie Suzuki organizuje ich własną naukę jazdy, dodatkowo sporo elektroniki w moto. To może ma to sens zamiast szukać czegoś używanego na jeden sezon, a potem się przesiadać na to co mnie interesuje?IMO to bardzo zły pomysł. Znam kilka osób, które mówiły, że kupią sobie coś mocnego na początek żeby było na długo a przecież nie muszą odkrecac na maxa. Przeważnie się to kończyło tak, że koleś po trzech latach dalej się boi motocykla i litrowym motocyklem nie może nadążyć za mała SVka. Albo w krótkim czasie nabierasz za dużo pewności siebie i wkońcu zaliczysz szlifa bo moc przerosnie twoje umiejętności.Oczywiście w twoim przypadku może być inaczej, ale nie chce mi się w to wierzyć. Nie myśl też że elektronika i kontrola trakcji uratuje cie w każdej sytuacji.Według mnie na początek lepiej sobie kupić coś taniego i nie za mocnego(Honda cb500, sv650, er-6, czy coś w tym stylu, zależy co ci się podoba), żeby nie było szkoda przy glebie i żebyś na spokojnie ogarnął ten motocykl. Zaoszczędzone pieniedze zainwestuj w porządne ciuchy, bo te pewnie będziesz miał dłużej niż motocykl(chyba że ci się przytyje ). A po dwóch trzech sezonach kupisz sobie coś innego. IMO to nie wstyd jedzic słabym motocyklem, wstyd jest jak nowa hajką nie możesz nadążyć za gs500 który kosztuje 1500zl 1 Cytuj
kultywator 2 083 Opublikowano 24 czerwca 2018 Opublikowano 24 czerwca 2018 Kupiłem sobie wczoraj nową zabawkę. Ponad 150 km zrobione w deszczu, w drodze powrotnej do domu. Kontrola trakcji działa wyśmienicie w przeciwieństwie do tylnej opony. Na liczniku ~7200 km. Erłana jak widać miała ślizga na prawym boku. Uszkodzona owiewka i niewielki ślad na ograniczniku skrętu. Sprzęt jest nieźle pojebany, gdzie silnik niemal przez cały zakres obrotów rwie tak, że ręce w łokciach prostuje. Dźwięk wydobywający się z kominów to czysta poezja, a mi banan z ryja nie schodzi podczas jazdy. 1 Cytuj
Krzys PL 28 Opublikowano 25 czerwca 2018 Opublikowano 25 czerwca 2018 Jakoś za rzędówkami i sportami nie przepadam, ale ten motor to wyjątek. Chyba najlepiej brzmiące rzedowka na rynku, wizualnie też ładnie, zwłaszcza te wydechu pod zadupkiem.BTW. Nawet nie wiedziałem, że one mają kontrolę trakcji.A trochę w innym temacie.Ostatnio kumpel dostał nowa sv650 jako moto zastępcze i dal mi trochę nią pojeździć.IMO wypada gorzej od starej Svki.Niby ma cztery konie więcej, ale chyba straciła na momencie, bo wydaje się trochę słabsza.Hamulce są dalej takie same (czyli słabe).Zawieszenie wydaje się gorsze, wywalili też regulacje z przodu.Dalej nikt nie pomyślał żeby chociaż zamontować immobiliser do motocykla.Zmniejszyki też bak, przez co spadł zasięg i motor wygląda jak jakaś 125.Ale z drugiej strony jest to budżetowy motocykl, więc nie ma co się spodziewać po nim cudów. Cytuj
kultywator 2 083 Opublikowano 25 czerwca 2018 Opublikowano 25 czerwca 2018 6 godzin temu, Krzys PL napisał: Jakoś za rzędówkami i sportami nie przepadam, ale ten motor to wyjątek. Chyba najlepiej brzmiące rzedowka na rynku (...) Osz Ty bluźnierco! Rzędowe czwórki wkręcające się pod czerwone pole to jeden z najlepszych dźwięków jakie można usłyszeć w swoim życiu. Co oczywiście nie zmienia faktu, że to kwestia gustu. No a ta yama piknie buczy. Nie spodziewałem się, że tak mi się ten dźwięk spodoba. 1 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.