szaden 228 Opublikowano 4 maja 2010 Opublikowano 4 maja 2010 Nabyłem dzisiaj Kawache od kumpla i jestem mega zadowolony Piękna maszynka i w dobrym stanie. Cytuj
asfalt 439 Opublikowano 4 maja 2010 Opublikowano 4 maja 2010 r6 moze krzywa, cos tanio, chociaz nie wykluczam okazji. Obadaj jeszcze fazera, swietny motor, wole od Horneta. No właśnie o tyle o ile można to sprawdzić samemu bez serwisu to była sprawdzona. Jedzie prosto, i nie ma żadnych oznak, że rama krzwywa. Gość zaufany. Tyle, że nie bardzo odpowiada r6 na pierwszy motor. Niby się da, ale wolę, by początek był łatwy a nie od razu w motor który uważany jest za dość trudny w opanowaniu. MeL jakbyś tam miał jeszcze coś ciekawego, a jakbyś w ogóle trafił Horneta to daj znać ;d Cytuj
Cerb 7 Opublikowano 5 maja 2010 Opublikowano 5 maja 2010 Nabyłem dzisiaj Kawache od kumpla i jestem mega zadowolony Piękna maszynka i w dobrym stanie. No i brawo, na pewno bedziesz zadowolony. Co do R6 na pierwszy sprzet to troche to za brutalne, na wysokich obrotach to wscieklizna, nie chodzi nawet o to czy dasz rade ale czy spodoba ci sie takie rozwijanie mocy. Ja celowalbym w cos bardziej uniwersalnego czyli nakeda. Fazera juz znasz, pozostaja jeszcze Suzuki SV650, Ducati Monster 620-900, Bandit 600, Suzuki GSX750 Inazuma, , moze jeszcze Kawasaki ZR7 ? Albo nie bo ten silnik to nie za specjalnie im wyszedl. Cytuj
asfalt 439 Opublikowano 5 maja 2010 Opublikowano 5 maja 2010 No i właśnie tego nie chcę robić. Chcę się uczyć w miarę bezstresowych warunkach a nie z poczuciem, że siedzę na bombie zegarowej. Z resztą tak jak powiedziałeś naked a ścigacz ma inną specyfikę silnika. Na fazerze siedziałem i dla mnie niezbytnio wygodnie. A piz.da jeździć ze skurczami pachwiny xD. Nad sv650 też myślałem ale nie jest zbyt agresywny i porywisty? Takie opinie czytałem. No i czy za 10k da radę jakiś egzemplarz w dobrym stanie trafić. Z drugiej strony to kur.wica mnie bierze, że w 400 tys mieście to ofert jak na lekarstwo Cytuj
MeL 34 Opublikowano 6 maja 2010 Opublikowano 6 maja 2010 (edytowane) asfalt - ja po swój motor z Gliwice jechałem za Piłę Więc niestety trzeba szukać po całej Polsce.<br /><br />BTW<br /><br /><a href='http://www.youtube.com/watch?v=LqoRFFcWCq0' class='bbc_url' title='Zewnętrzny odnośnik' rel='nofollow external'>http://www.youtube.c...h?v=LqoRFFcWCq0 </a> edit po przejażdżce ---- (pipi) i problem mam. wydech do wersji bez centralnego podnóżka. a co za tym idzie? Nie ma na nim takiego małego uchwytu, który zatrzymuje podnóżek przez co ten się składa do samego końca i ociera mi o łańcuch. Zrobiłem tak ze 30 kmów i mi się stopka wytarła. Łańcuch wygląda na szczęście oka i nie starł się. musze dorobić taki uchwyt. Edytowane 6 maja 2010 przez MeL Cytuj
Silver 167 Opublikowano 8 maja 2010 Opublikowano 8 maja 2010 MeL nowy tłumik mruczy ładnie, ale najważniejsze jest to czy jak schodzisz z obrotów to słychać strzały z wydechu? (wiesz.. +15 do lansu na światłach i przystankach autobusowych/tramwajowych 8) Cytuj
MeL 34 Opublikowano 8 maja 2010 Opublikowano 8 maja 2010 MeL nowy tłumik mruczy ładnie, ale najważniejsze jest to czy jak schodzisz z obrotów to słychać strzały z wydechu? (wiesz.. +15 do lansu na światłach i przystankach autobusowych/tramwajowych 8) No właśnie nie. Wtrysk+katalizator Może jakbym wywalił kata to by strzelał. Ale nie chce pruć kolektorów. Ważne, że spie*dalają w głab chodnika jak jadę Cytuj
Cerb 7 Opublikowano 9 maja 2010 Opublikowano 9 maja 2010 A ja zamontowalem tego BOS'a co kupilem i powiem wam ze dupa, cichy jak nie wiem, jeszcze opaski mi nie doslal i musialem na tytyrytki mocowac. Sprzedam go i kupie cos z lepszym wygarem. Cytuj
Gość Oran Opublikowano 13 maja 2010 Opublikowano 13 maja 2010 r6 moze krzywa, cos tanio, chociaz nie wykluczam okazji. Obadaj jeszcze fazera, swietny motor, wole od Horneta. No właśnie o tyle o ile można to sprawdzić samemu bez serwisu to była sprawdzona. Jedzie prosto, i nie ma żadnych oznak, że rama krzwywa. Gość zaufany. Tyle, że nie bardzo odpowiada r6 na pierwszy motor. Niby się da, ale wolę, by początek był łatwy a nie od razu w motor który uważany jest za dość trudny w opanowaniu. MeL jakbyś tam miał jeszcze coś ciekawego, a jakbyś w ogóle trafił Horneta to daj znać ;d To WSK-e trza se było kupić, albo SHL-ke. Cytuj
Cerb 7 Opublikowano 17 maja 2010 Opublikowano 17 maja 2010 Gleba, jakby szedl powerslidem to krecha na asfalcie murowana. Cytuj
teddy 6 900 Opublikowano 3 czerwca 2010 Opublikowano 3 czerwca 2010 Opłaca się brać Aprilię RS 125 na start mojej przygody z moturami? Cytuj
Nightmare90 25 Opublikowano 4 czerwca 2010 Opublikowano 4 czerwca 2010 Powiem tak jeśli masz w okolicach 15 lat to bierz napewno się czegoś nauczysz, ale jeśli już kończysz 18 bądz masz nawet więcej, to lepszym wyjściem będzie prawko i jakaś 500ccm typu gs500 bądz nawet sv650. 125 to naprawdę mało, i szybko będzie brakować mocy. Narazie odkładam kase i jeśli będe cierpliwy kupię Bandit 600S, a jeśli już nie wytrzymam ze zbieraniem to jakiegoś gs500, bo tanie a w miare niezawodne. Cytuj
asfalt 439 Opublikowano 13 września 2010 Opublikowano 13 września 2010 Jest ktoś z Poznania kto mógłby się przejechać dla mnie motorem i go sprawdzić? Znalazłem fajną er 6n, ale mam duże wątpliwości, a nie pojadę tam, żeby się okazało, że to gniot ;/ Cytuj
Nightmare90 25 Opublikowano 19 września 2010 Opublikowano 19 września 2010 Pytanie do tych co się znają na motórach (wide mj, MeL i Cerb) co myślicie o Suzi RF 600 na pierwsze moto?. Jakieś pozytywy, może negatywy? ogółem Panowie proszę o porade bo motorek podoba mi się bardzo choć ma już swoje lata. Doświadczenie zerowe - "zdane prawko na A", 185cm wzrostu, 100+ jeśli chodzi o wage. 500-setki nie chce z racji moich gabarytów i tego że nie chce moto zmieniać za 2 sezony, a ponad 600cm to już dla mnie za dużo. Do wydania na samo moto będzie w okolicach 5k (oczywiście w okresie zimowym będzie kupno) bandyta i hornet choć fajne to już za dużo kosztują, a inne które mi się podobają (oprócz wymienionych wcześniej) to kawa ZZR600 i ThunderCat ale to już byczki są. Czekam na odp i z góry dzięki. Cytuj
Cerb 7 Opublikowano 19 września 2010 Opublikowano 19 września 2010 Co do RF600 to ja bym nie kupil, o ile z gabarytami i waga motocykla poradzisz sobie bez problemu to juz z serwisem, czesciami i akcesoriami bedzie kiepsko. To niezbyt udana konstrukcja Suzuki, motocykl ktory szybko zostal wycofany z produkcji i nie byl rozwijany. Rozejrzyj sie za Yamaha Thundercat, Honda CBR F2 lub F3 lub Kawasaki Ninja z pierwszych lat produkcji, w ostatecznosci Suzuki GSX600F lub 750 (wiem ze wyglad niezbyt piekny)na pewno beda to lepsze motocykle, tansze w utrzymaniu, latwiejszy dostep do czesci a to na poczatku przygody oznacza bezstresowe nawijanie kilometrow a nie np. szukanie linki sprzegla przez 3 tygodnie. Nie bierz tez ZZR600 bo te silniki Kawasaki to niewypaly i nie warto sie w nie pchac. Cytuj
Nightmare90 25 Opublikowano 19 września 2010 Opublikowano 19 września 2010 Oki dzięki Cerb za odpowiedz, co do RF600 to szkoda bo jak na taką starą konstrukcję moto wygląda fajnie. GSXF nie jest aż tak paskudny (stara wersja, bo "jajko" już mi się kompletnie nie podoba). Zobaczymy na co mnie będzie stać bo Thundercat i CBR-ki dostać w dobrym stanie to trzeba troszke kaski wpakować. Chyba zrobię tak, kupię gsxf a reszte kasy wpakuje w dobry kask, strój i serwis. Jeszcze raz dzięki Cerb. Cytuj
MeL 34 Opublikowano 20 września 2010 Opublikowano 20 września 2010 RF600 nie był jakimś super udanym motocyklem. Stara konstrukcja, stary silnik. Ja bym się pakował z CBR F3. Może dlatego, że mam F4i i jestem mega zadowolony Po za tym Hondę wszyscy mechanicy znają na pamięć i w razie czego nie będzie problemu I części dużo. Jeszcze jest Yamaha XJ. Szału nie robi ale jest wysoka. Ale to bardziej turystyk. Wczoraj nakręciłem 270 kmów. Salmopol zaliczyłem 2 razy Klocki hamulcowe śmierdziały masakrycznie Jeden koleś z ekipy wylądował w krzakach niestety:/ Nowa ZX6R. Cytuj
Yacek 852 Opublikowano 20 września 2010 Opublikowano 20 września 2010 Ja bym dodal SV650 albo GSR600. Przyjemne moto jesli nie chce sie miec typowego "scigacza" w tych pojemnosciach. Cytuj
Nightmare90 25 Opublikowano 20 września 2010 Opublikowano 20 września 2010 GSR600 fajny, ale ja tam celuje coś w okolicach góra 5k a nie 15k Gladius też mi się podoba, ale co z tego jeśli mnie na niego nie stać. Diversion to już inna brzydka bajka . Chyba będzie jak prawią Cerb i MeL czyli Cbr-ka ale F1 albo F2 bo trzecia generacja już troszke drogo stoi. Cytuj
Cerb 7 Opublikowano 20 września 2010 Opublikowano 20 września 2010 Powiedzmy sobie szczerze ze w kazdym przedziale cenowym jest spory wybor motocykli. Wybierz sobie kilka modeli ktore ci sie podobaja a pozniej jezdzij, ogladaj i kup ten ktory bedzie w najlepszym stanie. Ja szukalem Kawsaki ZX9R Ninja a trafil mi sie ladny GSXR i go lyknale. Im wiecej bedziesz kombinowal tym mniej bedziesz jezdzil. Na tym GSXR nakrecilem od kwietnia 10 tys, myslalem ze dam rade wiecej ale niestety sierpien byl totalnie do dupy. Cytuj
Yacek 852 Opublikowano 21 września 2010 Opublikowano 21 września 2010 Powiedzmy sobie szczerze ze w kazdym przedziale cenowym jest spory wybor motocykli. Wybierz sobie kilka modeli ktore ci sie podobaja a pozniej jezdzij, ogladaj i kup ten ktory bedzie w najlepszym stanie. Ja szukalem Kawsaki ZX9R Ninja a trafil mi sie ladny GSXR i go lyknale. Im wiecej bedziesz kombinowal tym mniej bedziesz jezdzil. Na tym GSXR nakrecilem od kwietnia 10 tys, myslalem ze dam rade wiecej ale niestety sierpien byl totalnie do dupy. Ale znowu trzeba zaznaczyc, ze tak do 5 tys jakis ciekawych i szalowych moto nie ma i wydaje mi sie, ze niestety ale na spoko motor trzeba wywalic z kielni troche wiecej golda. Cytuj
MeL 34 Opublikowano 22 września 2010 Opublikowano 22 września 2010 Cerb Ty masz teraz gixera jakiegoś? Cytuj
Cerb 7 Opublikowano 22 września 2010 Opublikowano 22 września 2010 Da, niezly masz zaplon hehehe. Dzis sobie posmigalem ale juz chlodno no i lancuch na wykonczeniu, strach majtnac gazem w zakrecie, za duzy luz. Szukalem Kawasaki ZX9R ale trafil mi sie ladny okaz GSXR'a wiec czym predzej go zakupilem bo cisnienie na jazde mam ogromne, juz ledwo zipalem jak taka pogoda za oknem. Wrzucam kilka fotek, sprzet za(pipi)isty, mocny, ale powoli go okielznam (mam nadzieje), chodzi cudnie, reakcja na gaz jest piekna, skrzynia troszke toporna ale mysle ze to dlatego ze dopiero sie w moto wjezdzam. Mial byc sprzet przynajmniej lekko turystyczny i jest, ma pasek dla pasazera i haki na zaczepienie bagazu :mrgreen: Cytuj
Yacek 852 Opublikowano 23 września 2010 Opublikowano 23 września 2010 Jak sie uda dzisiaj to przywieziemy Z750 2005r bo szlifie i z krzywiona prawa laga. Poskladamy go do kupy i jakby ktos byl chetny to dam cyne. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.