kultywator 2 083 Opublikowano 9 marca 2015 Udostępnij Opublikowano 9 marca 2015 Głosuję na ostatnie zdjęcie. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
Pajda 2 282 Opublikowano 9 marca 2015 Udostępnij Opublikowano 9 marca 2015 (edytowane) Co to za model? Szybkie to jest? Aprilia RSV (roczniki 2003-2010) Czy szybki? Na tle obecnej generacji przecinaków, gdzie standardem staje się moc 190-200KM przy masie niespełna 200kg to raczej du.py nie urywa. W serii ma 140KM, jednak to dosyć specyficzne konie, ponieważ serduchem jest dwucylindrowy silnik w ukladzie V firmy ROTAX. Oprocz momentu obrotowego rodem z dobrego diesla, dodatkowymi atutami są m.in fantastyczny dźwięk i sucha miska olejowa, co w sumie jest raczej niespotykane w codziennej motoryzacji. Miłym akcentem jest darmowe (Berlin) lub odpłatne 300zł (Polska ;/) wgranie nowej mapy zapłonu, która w połączeniu z dobrym filtrem i przelotowymi tłumikami, sprawia, że przy każdym odkręcaniu manetki czujemy jak rozciągają się ścięgna w rękach. Oprócz tego jak to włoskie maszyny - mile zaskakują wyposażeniem serii. Dostajemy na standardzie bardzo dobre zawieszenie SACHSa, zaciski Brembo, przewody hamulcowe w stalowym oplocie, carbonowe tlumiki, a po 2006 roku dochodziła pełna zawiecha Ochlinsa. Dodatkowo wersja factory dostała masę carbonu, kute, leciutkie felgi OZ,magnezowe dekle silinika i amortyzator skrętu. Boli spalanie na poziomie 10l. Edytowane 9 marca 2015 przez Pajda 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
Infidel 218 Opublikowano 11 marca 2015 Udostępnij Opublikowano 11 marca 2015 Kto po pierwszej przejazdzce? Ja po dwuletniej przerwie znow wsiadlem na moto, jezdzi sie bezblednie. Bylem strasznie wyczulony na ludzi wyjezdzajacych z podporzadkowanej ( dzwon 2 lata temu), ale poza tym bylo swietnie, ulubiona trasa odchaczona Cytuj Odnośnik do komentarza
MrNorbi 38 Opublikowano 11 marca 2015 Udostępnij Opublikowano 11 marca 2015 a nie obłędnie? Cytuj Odnośnik do komentarza
Infidel 218 Opublikowano 11 marca 2015 Udostępnij Opublikowano 11 marca 2015 Pysznie Cytuj Odnośnik do komentarza
Pajda 2 282 Opublikowano 11 marca 2015 Udostępnij Opublikowano 11 marca 2015 Ja juz zrobilem lacznie w tym roku okolo 300km. Cytuj Odnośnik do komentarza
kultywator 2 083 Opublikowano 11 marca 2015 Udostępnij Opublikowano 11 marca 2015 Infidel czym śmigałeś? Cytuj Odnośnik do komentarza
Infidel 218 Opublikowano 12 marca 2015 Udostępnij Opublikowano 12 marca 2015 Yamaha FZ1 . Przerost mocy nad moimi umiejetnosciami,ale to jeden z niewielu motocykli, na ktorych jest mi w miare wygodnie, mam 196 wzrostu. Ogolnie byl to dosyc spontaniczny zakup, przechodzilo mi przez mysl ponowne kupienie moto,ale ani nic nie szukalem,ani nawet nie myslalem o tym.Przyjaciel mial go od nowosci, rzucil haslo,ze sprzedaje i pod wplywem impulsu kupilem. Jest swietny .Oby tym razem obylo sie bez przygod, bo moto traktuje zupelnie rekreacyjnie i pewnie zostanie u mnie na dlugo. Cytuj Odnośnik do komentarza
Gontaarek 0 Opublikowano 16 marca 2015 Udostępnij Opublikowano 16 marca 2015 Co myślicie o YZF R125 ?? Ładnie wygląda, niskie spalanie 4T, pojemność 125cm3, na pierwsze moto chyba powinno być ok? Infidel mam podobny problem bo też jestem wysoki 190cm i zastanawiam się czy będzie mi na niej wygodnie i czy nie będe wyglądał jak pajac. Podobno rozmiarowo jest taka jak YZF R6. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza
Pajda 2 282 Opublikowano 16 marca 2015 Udostępnij Opublikowano 16 marca 2015 Przy 190 na większości ścigów wygląda się jak na psie. Cytuj Odnośnik do komentarza
Infidel 218 Opublikowano 16 marca 2015 Udostępnij Opublikowano 16 marca 2015 Podtrzymuje, moze byc co najwyzej wygodnie,ale ja i tak troche pokracznie wygladam nawet na litrze. Cytuj Odnośnik do komentarza
Pajda 2 282 Opublikowano 16 marca 2015 Udostępnij Opublikowano 16 marca 2015 Musialbys przymierzyc sie do 1100xx albo Hayabusy - to chyba najwieksze pastiki Cytuj Odnośnik do komentarza
kultywator 2 083 Opublikowano 22 marca 2015 Udostępnij Opublikowano 22 marca 2015 (edytowane) http://ridevideogame.com/ No tak - zapomniałem, że nie wstawia się samych linków. Wybieraj spośród 100 maszyn producentów, którzy tworzyli historię sportu motorowego i ruszaj na trasy Word Tour. Rzucaj wyzwania rywalom na motocyklowych festiwalach podzielonych ze względu na trasy: od emocji torów GP, poprzez piękne krajobrazy tras wiejskich, aż po stanowiące wyzwanie trasy miejskie. Wyścig po wyścigu ulepszaj i udoskonalaj swój motocykl, aby awansować w światowych rankingach i zostać najszybszym kierowcą w grze RIDE. Poza World Tour gracze mogą także uczestniczyć w innych trybach: Quick Race, Time Trial, Split Screen oraz w sieci przeciwko maksymalnie 12 graczom w trybach Quick Race i Championship. WORLD TOUR: World Tour to główny tryb gry RIDE, który pozwala uczestniczyć w festiwalach na całym świecie, podzielonych na różne kategorie: Superbike 1000, Supersport 600, Historic Championships, itd. Każdy z festiwali obejmuje szereg trybów: single race, championship, time trial, track day, drag race oraz endurance. Wynik każdego z wyścigów odbija się na reputacji i pozycji w światowym rankingu graczy RIDE. MULTIPLAYER: Maksymalnie 12 graczy może rywalizować w trybach sieciowych, m.in. quick race i championship. Można ścigać się na podzielonym ekranie, a wyniki wszystkich wyścigów zostaną odnotowane w rankingach. MOTOCYKLE: Wybieraj z szerokiego asortymentu najpiękniejszych motocykli, jakie są obecnie produkowane oraz spośród modeli, które tworzyły historię sportów motorowych. Dostępne są maszyny 14 wiodących producentów. W grze RIDE znajduje się ponad 100 modeli o pojemnościach od 250 do 1299 centymetrów sześciennych i produkowanych w latach 1987-2015. Każdy motocykl ma własną charakterystykę mechaniczną i dynamiczną (moc, rozkład masy, architekturę silnika, itd.), która stanowi kluczowy element modelu fizyki opracowanego na potrzeby gry RIDE, dzięki któremu gracze za pomocą pada mogą docenić charakterystykę prowadzenia unikalną dla każdego z motocykli. TUNING: RIDE pozwala kierowcy korzystać z szerokiego asortymentu wyposażenia od wiodących producentów ubrań, dzięki czemu możesz określić wygląd swojego kierowcy od kasku aż po buty. Do wyboru masz ponad 100 elementów wyposażenia i 400 wersji zabarwienia! Motocykl można w pełni tuningować w obrębie dwóch kategorii: wyglądu i osiągów. Wybieraj z ogromnego asortymentu lusterek i felg lub poprawiaj osiągi na torze poprzez dobór odpowiedniego wydechu i zmianę mapowania ECU. To tylko kilka z elementów, które można tuningować, wybierając opcje z katalogu zawierającego ponad 100 elementów! TORY: Gra RIDE zawiera 15 różnych torów zlokalizowanych w miejscach, gdzie organizowane są festiwale motocyklowe World Tour. Trasy wiejskie: górskie przełęcze, wiejskie okolice i parki, odtworzone wiernie z rzeczywistości. Trasy miejskie: miejskie trasy z długimi prostymi i ostrymi zakrętami sprawdzą twój refleks. Tory GP: prawdziwe tory wyścigowe, które zapewnią pełnię wrażeń z jazdy motocyklem na krawędzi. Odnowiony Evolving Track System sprawia, że po każdym okrążeniu trasa się zmienia. Na optymalnym torze jazdy pojawia się coraz ciemniejsza warstwa gumy pozostawionej przez przejeżdżające motocykle. Obserwując rywali będziesz mógł jechać coraz szybciej, ustalić optymalne punkty hamowania i optymalny tor jazdy. Demo już zainstalowane, ale gÓwno obesrane nie wykrywa mi grafiki na lapku i musiałem uruchomić na intelHDgraphics Fizyka jazdy nie powala, dźwięki niestety też nie. Zobaczy się recki na YT jak wyjdzie pełna gra. Edytowane 22 marca 2015 przez kultywator 1 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
Maciejjy 92 Opublikowano 22 marca 2015 Udostępnij Opublikowano 22 marca 2015 A co tam! Tez się pochwale swoja cebula! : Zdjęcie jak kupowałem. Oczywiście owiewka już zdjęta. Czekam na wiosnę, bo w tym sezonie mam zamiar ostro ja przegonić. Panie, ile za to cudo? Chyba 6500 dałem z tego co pamiętam. Ostatni rocznik ze srebrnym silnikiem i właściwie tylko parę kosmetycznych rzeczy do zrobienia, więc długo się nie zastanawiałem. Cytuj Odnośnik do komentarza
Pajda 2 282 Opublikowano 23 marca 2015 Udostępnij Opublikowano 23 marca 2015 http://ridevideogame.com/ No tak - zapomniałem, że nie wstawia się samych linków. pszaj i udoskonalaj swój motocykl, aby awansować w światowych rankingach i zostać najszybszym kierowcą w grze RIDE. Poza World Tour gracze mogą także uczestniczyć w innych trybach: Quick Race, Time Trial, Split Screen oraz w sieci przeciwko maksymalnie 12 graczom w trybach Quick Race i Championship. WORLD TOUR: World Tour to główny tryb gry RIDE, który pozwala uczestniczyć w festiwalach na całym świecie, podzielonych na różne kategorie: Superbike 1000, Supersport 600, Historic Championships, itd. Każdy z festiwali obejmuje szereg trybów: single race, championship, time trial, track day, drag race oraz endurance. Wynik każdego z wyścigów odbija się na reputacji i pozycji w światowym rankingu graczy RIDE. MULTIPLAYER: Maksymalnie 12 graczy może rywalizować w trybach sieciowych, m.in. quick race i championship. Można ścigać się na podzielonym ekranie, a wyniki wszystkich wyścigów zostaną odnotowane w rankingach. MOTOCYKLE: Wybieraj z szerokiego asortymentu najpiękniejszych motocykli, jakie są obecnie produkowane oraz spośród modeli, które tworzyły historię sportów motorowych. Dostępne są maszyny 14 wiodących producentów. W grze RIDE znajduje się ponad 100 modeli o pojemnościach od 250 do 1299 centymetrów sześciennych i produkowanych w latach 1987-2015. Każdy motocykl ma własną charakterystykę mechaniczną i dynamiczną (moc, rozkład masy, architekturę silnika, itd.), która stanowi kluczowy element modelu fizyki opracowanego na potrzeby gry RIDE, dzięki któremu gracze za pomocą pada mogą docenić charakterystykę prowadzenia unikalną dla każdego z motocykli. TUNING: RIDE pozwala kierowcy korzystać z szerokiego asortymentu wyposażenia od wiodących producentów ubrań, dzięki czemu możesz określić wygląd swojego kierowcy od kasku aż po buty. Do wyboru masz ponad 100 elementów wyposażenia i 400 wersji zabarwienia! Motocykl można w pełni tuningować w obrębie dwóch kategorii: wyglądu i osiągów. Wybieraj z ogromnego asortymentu lusterek i felg lub poprawiaj osiągi na torze poprzez dobór odpowiedniego wydechu i zmianę mapowania ECU. To tylko kilka z elementów, które można tuningować, wybierając opcje z katalogu zawierającego ponad 100 elementów! TORY: Gra RIDE zawiera 15 różnych torów zlokalizowanych w miejscach, gdzie organizowane są festiwale motocyklowe World Tour. Trasy wiejskie: górskie przełęcze, wiejskie okolice i parki, odtworzone wiernie z rzeczywistości. Trasy miejskie: miejskie trasy z długimi prostymi i ostrymi zakrętami sprawdzą twój refleks. Tory GP: prawdziwe tory wyścigowe, które zapewnią pełnię wrażeń z jazdy motocyklem na krawędzi. Odnowiony Evolving Track System sprawia, że po każdym okrążeniu trasa się zmienia. Na optymalnym torze jazdy pojawia się coraz ciemniejsza warstwa gumy pozostawionej przez przejeżdżające motocykle. Obserwując rywali będziesz mógł jechać coraz szybciej, ustalić optymalne punkty hamowania i optymalny tor jazdy. Demo już zainstalowane, ale gÓwno obesrane nie wykrywa mi grafiki na lapku i musiałem uruchomić na intelHDgraphics Fizyka jazdy nie powala, dźwięki niestety też nie. Zobaczy się recki na YT jak wyjdzie pełna gra. Mial byc plus,ale nie trafilem palcem ;( 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
Grzegorzo 1 411 Opublikowano 23 marca 2015 Udostępnij Opublikowano 23 marca 2015 Mial byc plus,ale nie trafilem palcem ;( Spoko, ja zapłaciłem za Ciebie 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
kultywator 2 083 Opublikowano 24 marca 2015 Udostępnij Opublikowano 24 marca 2015 (edytowane) Mial byc plus,ale nie trafilem palcem ;( Whateva. Już praktycznie nie zwracam uwagi na te punkty. Przeglądanie forumka na telefonie dość skutecznie z tego leczy e: Edytowane 24 marca 2015 przez kultywator 2 Cytuj Odnośnik do komentarza
PRQc 705 Opublikowano 31 marca 2015 Udostępnij Opublikowano 31 marca 2015 wow, duże umiejętnosci i spokój motocyklisty. oglądajac pierwszy raz filmik w okienku na forum nawet nie zauwazylem auta które przecieło drogę. Ja bym gonił to auto jak bym już ochłonął Cytuj Odnośnik do komentarza
waldusthecyc 4 767 Opublikowano 31 marca 2015 Udostępnij Opublikowano 31 marca 2015 wow, duże umiejętnosci i spokój motocyklisty. oglądajac pierwszy raz filmik w okienku na forum nawet nie zauwazylem auta które przecieło drogę. Ja bym gonił to auto jak bym już ochłonął i gdybyś mnie złapał to jeszcze byś wyłapał ode mnie wpyerdol za jeżdzenie powiatówką 220km/h to jest chore. ja mam cięzką nogę, ale są granice. A potem naklejki "patrzcie w lusterka". Nawet przez przednią szybę bym Cię nie zauwazył. Cytuj Odnośnik do komentarza
krupek 15 475 Opublikowano 31 marca 2015 Udostępnij Opublikowano 31 marca 2015 Jak się zapyerdala 2 paki to trzeba się liczyć z tym, że jest się ciężko zauważalnym na drodze. W tym przypadku, większa wina motocyklisty. Cytuj Odnośnik do komentarza
kultywator 2 083 Opublikowano 31 marca 2015 Udostępnij Opublikowano 31 marca 2015 Tak jak uwielbiam motocykle, tak tu muszę się zgodzić z Waldkiem. Koleś na własne ryzyko zapjerdalał po dwukierunkowej i miał nie lada farta, że się nie zabił. Cytuj Odnośnik do komentarza
PRQc 705 Opublikowano 2 kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 2 kwietnia 2015 nie pochwalam takiej jazdy tylko wygladało to na "a jeszcze zdąże" kierowcy auta. Możliwe , że nie zauważył go, udało im się bo i samochód pewnie by przecieła siła uderzenia. Motory uwielbiam od dziecieka ale też mnie (pipi)ica bierze jak niektórzy jezdzą i te nalepki "patrz w lusterka" i wyzwiska do osobówek, ze zajechał drogę, no ale (pipi)a jak jezdze autem w lato, to głupawki idzie dostać jak skakają z pasa na pas co pół sekundy i szukasz ich po lusterkac i szybach jak bys uciekał jakimś samolotem przed rakietami:) Cytuj Odnośnik do komentarza
Pajda 2 282 Opublikowano 5 kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 5 kwietnia 2015 Jutro przyjezdza kupiec ogladac moja Honde... Cytuj Odnośnik do komentarza
kultywator 2 083 Opublikowano 5 kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 5 kwietnia 2015 Czemu smutna mina? Nie przepuściłeś go na przejściu dla pieszych? Cytuj Odnośnik do komentarza
Pajda 2 282 Opublikowano 6 kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 6 kwietnia 2015 Nie lubię buractwa, najchętniej oddalbym motocykl do komisu, bo na myśl o wysluchiwaniu jakie mój sprzęt ma wady robi mi się słabo. Chociaż może milo się zaskoczę, bo przez telefon wydawał się gość sympatyczny. Cytuj Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.