Skocz do zawartości

Forza Motorsport 3


Gość Albert Wesker

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Zresztą w FM3 mam tylko osiem aut na trasie.

Coś za coś...FM3 ma tylko 8 aut lecz dzięki zaoszczędzonej ilości polygonów mogli pięknie wymodelowac otoczenie (góry w lokacji zaprezentowanej na E3)...i vice versa... w GT5p oszczędzano na otoczeniu (bitmapy) i dzięki temu mogli wrzucic wiecej pojazdów. Po prostu panowie z PD i T10 obrali dwie różne drogi..

Opublikowano
Z tego co mi się wydaje GT5 jeszcze nie wyszło i nie mieliśmy żadnych oficjalnych informacji dotyczących tego co gra ma zaoferować. Lepiej poczekajmy na premierę obu gier. Zresztą w FM3 mam tylko osiem aut na trasie.

Tylko w Prologue wszystko odbywało się z lotnego startu ( co dla mnie osobiście było małą porażką ) i przy bardzo dużym "rozstrzeleniu" stawki, być może właśnie dlatego żeby nie "cięło" przy większej ilości wózków na ekranie.

Opublikowano
no i na koniec najlepszy i najwierniejszy realizmowi model jazdy na konsolach (GT i jego smieszny tunel aerodynamiczny ktory dziala niczym podtlenek nie daje rady).
Jeszcze nie grałeś to nie oceniaj...
Nieco oceniać może, bo tunel aerodynamiczny w GT5P to porażka. Kiedy dali wyścigi formułkami na High SRR to myślałem, że będzie świetnie, a było gorzej niż na owalach (typu Motegi Sp.), zero skilla ci z tyłu z łatwością doganali (i to nie ze względu na ogromny handicap). Więc trwała sieczka do samej mety, a na ostatniej prostej loteria, najlepiej nie być pierwszym, ot GT3 + Test Course.

 

Opublikowano

Z ostatniej chwili (tzn ja sie o tym przed chwila dowiedzialem ;) ).

Z kamera zza samochodu i z maski (nie wiem czy jest "ze zderzaka" ale raczej tak) mamy 60fps. Jak jezdziemy na kamerze ze srodka gra chodzi w 30fps.

Opublikowano

Miło że player z gamersyde odtwarza filmiki 60 fps^^

Szkoda ze ze to był off screen :(

Mimo wszystko jestem spokojny on 60 fps w finalnej wersji. W gameplayu z gamersyde pod koniec kolo zmienia kamerę na widok z za zamochodu i animacja nadal trzyma poziom 60fps:) A można sie domyślic ze model samochodu ma zapewne znacznie więcej polygonów niż sama deska rozdzielcza oraz dodatkowo odbijające sie otoczenie w karoseri a mimo to konsola daje radę wyświetlic wszystko w 1 ramce ^^

Według Turn10 widok z kabiny wrzucili dosłownie przed E3 i po prostu nie zdążyli jeszcze go dopieścic...teraz mają zamiar się skupic na oświetleniu wewnatrza samochodu (ktorego aktualnie w grze brak) i właśnie 60 fps^^

Jeśli udało im sie to z perspektywą zza pojazdu nie widzę powodu dlaczego nie daliby rady w widokiem z kabiny:>

Opublikowano (edytowane)
Kto powiedział, że w GT5 nie będzie można? Poczekajmy na preview i będziemy oceniać, a najlepiej na premierę gry.

 

Ta, kolejne 3 lata? może 4? I wyjdzie jak zwykle - nie ma zniszczeń bo nie, nie ma AI bo po co itd. Z serią GT jest tak jak z Pro evo zero zmian. Proponuję najpierw pograć w obie gry i wtedy porównywać.

A tak BTW - lepsze 8 aut na trasie jadących jak "auta" niż 16 pudełek które nie potrafią nic ominąć.

Edytowane przez mozi
Opublikowano (edytowane)

Le mans przypomniało mi o moim ulubionym wozie wyścigowym - Porsche 917. Ktoś wie czy będzie w F3? Jakaś lista samochodów jest juz dostępna?

Edytowane przez Gooralesko

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...