Skocz do zawartości

Forza Motorsport 3


Gość Albert Wesker

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Ojacie! Le Mans w 8 aut na trasie, bez zmiennych warunków pogodowych, bez zmiany pory dnia! Smakowite!

Wydaje mi się, że w dzisiejszych czasach priorytetem dla twórców racerów powinno być przynajmniej 20 aut na trasie, 8, to delikatnie mówiąc, nieporozumienie. 8 aut starczyło w wyścigach 10 lat temu, GT nawet nie udawało prawdziwych serii wyścigowych, dziś dając trasę w LeMans, *100* różnych modeli aut z tejże serii, 8 pojazdów na torze to śmiech na sali.

Edytowane przez cosmaty
Opublikowano (edytowane)

Po obejrzeniu tego filmiku stwierdzam, że:

 

- tor Circuit de La Sarthe jest świetnie odwzorowany, nie idealnie, ale lepiej niż np. w Race Driver GRID

- prędkość maksymalna i przełożenia 908 HDI FAP dobrze odwzorowane

- wciąż nie widać Audi R15; na filmiku są dwa R10 (mogę się mylić)

- prędkość z jaką kierowca pokonuje zakręty jest dużo wyższa niż w realu; droga hamowania jakby też

- fajny widok z kokpitu

Edytowane przez PiotrB
Opublikowano (edytowane)

Może to o czym pisze Piotr, ma związek z tym, że na filmiku delikwent jechał ze wszystkimi wspomagaczami włączonymi (poza auto hamowaniem).

Edytowane przez cosmaty
Opublikowano
Modele samochodow w Forzy 3, pod katem ilosci polygonow ... stoja na conajmniej takim poziomie jak te z GT5:Prologue.

A powiedz mi jak to można sprawdzić bo ja nie mam takiej mocy? Jedziesz na oko czy używasz dodatkowo linijki i ekierki?

 

@ Gooralesko

Nie patrz na to, ze na screenach z FM3 jest wysoki AA. To screeny z trybu photo.

Spoko, spoko. Wiem. Ale na trailerze w którym jest in-game footage też nie ma aliasingu. Być może w tej wewrsji silnika Forzy (bo nie wierzę, że to nowy silnik zrobiony od podstaw) bezstratne AAx4, możliwe dzięki eDRAM, jest używane. Przy 1280-720 z AAx4 tak mniej więcej powinny wyglądac wygładzone ząbki w grze jak na tych skrinaczach. Na podstawie tego co wyżej napisałem mniemam, że jednak będzie pełnoekranowy antyaliasing (conajmniej x2) zastosowany bezpośrednio w czasie wyścigów, nie tylko w trybie foto.

 

Bronx - za dużo jadu w twoich postach czuję. Wyluzuj stary bo na fanboja się lansujesz ;)

 

Nigdy w życiu na żadnego fanboja się nie lansowałem i nie będę się lansował, denerwuje mnie po prostu to, że pełno ludzi uważa GT za jakiegoś bożka czy nie wiadomo co jeszcze, a czasy się zmieniły i gry idą do przodu.Zobacz - wyszedł RE i MASA ludzi narzeka, że jest archaiczny, że powinni coś zminić itp. a takie GT, w którym mechanika i brak zniszczeń nie zmieniły się od czasów PSX-a jest przez wielu ludzi uważane za jakieś arcydzieło.Nigdy nie powiem, że GT to zła gra bo taką nie jest, ba, jest bardzo dobrą samochodówką, jednak FM podchodzi mi w wielu aspektach o wiele bardziej niż to ''dzieło sztuki'' od Polyphony, denerwuje mnie na dodatek polityka tej firmy bo żądanie 150 zł za demko (tak wiem, jak na demko jest sporo samochodów i parę tras, ale kurde, to w dalszym ciągu jest demko, które tak naprawdę nie kosztuje wiele mniej niż ''duża gra'').Tyle.Gooralesko proszę Cię nie posądzaj mnie o fanbojstwo bo brzydzę się tego słowa.

 

Dobra koniec tego offtopab bo się ludzie wkurzą.

 

Co do FM3 martwi mnie troszkę fakt, że na samochodach przeciwników nie ma w dalszym ciągu odbić w czasie rzeczywistym...W GT to jest i praktycznie w każdym innym dobrym racerze to jest.No i twórcy powiedzieli, że skupiają się nad samochodami, że mają być przepiękne, więc taka podstawowa rzecz mam nadzieję, że się znajdzie w pełnej wersji, bo byłaby mała lipka...No nic, pożyjemy zobaczymy..

Opublikowano
Ojacie! Le Mans w 8 aut na trasie, bez zmiennych warunków pogodowych, bez zmiany pory dnia! Smakowite!

Wydaje mi się, że w dzisiejszych czasach priorytetem dla twórców racerów powinno być przynajmniej 20 aut na trasie, 8, to delikatnie mówiąc, nieporozumienie. 8 aut starczyło w wyścigach 10 lat temu, GT nawet nie udawało prawdziwych serii wyścigowych, dziś dając trasę w LeMans, *100* różnych modeli aut z tejże serii, 8 pojazdów na torze to śmiech na sali.

 

Niestety archaiczne GT całą moc ładuje w grafikę, olewając zniszczenia i pogodę. Teraz, aby pobić tego boga posiadaczy PS3, Forza 3 musi prezentować się przynajmniej tak dobrze albo i lepiej, przez co znowu duża ilość mocy pójdzie na grafikę, zamiast na zmienne warunki pogodowe, ale przynajmniej zniszczenia są :).

Opublikowano (edytowane)
O gt to wiemy tylko tyle że kiedyś wyjdzie .

Taki Duke na PS3? :)

Ja tam jestem o tą pozycję spokojny. Forza 2 mi się bardzo podobało, pomimo swojego poziomu graficznego. A jak widzimy FM3 jest poprawiona w sporym stopniu. Jeżeli tylko będzie opcja Real simulation, a nie jakieś cofanie czasu, to będzie murowany hit :) A tryb Arcade myślę, że przyda się niedzielnym graczom /zawsze to więcej $$$/.

Edytowane przez Fisiu
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Widać że poprawili tą skopaną kolorystykę z dwójki, głównie przez którą samochody wyglądały tak c(pipi). Zapowiada się nie źle, a z tym cofaniem to też bardzo dobry pomysł, bo czasami lubie się zamyśleć pod koniec wyścigu. :D

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...