Skocz do zawartości

Forza Motorsport 3


Gość Albert Wesker

Rekomendowane odpowiedzi

Gość donsterydo
Opublikowano

Ciekawią mnie te zniszczenia czy faktycznie jest tak jak Turn10 mówi, że teraz jeszcze nie pokazali pełnego modelu, bo takim poziomem na pewno wielu będzie zawiedzionych.

Opublikowano
Ciekawią mnie te zniszczenia czy faktycznie jest tak jak Turn10 mówi, że teraz jeszcze nie pokazali pełnego modelu, bo takim poziomem na pewno wielu będzie zawiedzionych.

Poziom z fm2 jest wporzo, porzadny dzwon niemal unieruchamia auto. Jakby mozna bylo wybierac poziom uszkodzen to tez byloby ok. Mi tam marzy sie urwac kolo... :D

Opublikowano

Ostatnie trailery i doniesienia spowodowały, że odłożyłem 2 stówki na preorder - jedyny który złożę tej jesieni. Jak wypuszczą demko to ciśnienie wyjdzie mi chyba uszami a póki co wracam do rewelacyjnej dwójki ;).

 

PS. Jakbyś ktos miał jakiś cynk gdzie można wyrwać oryginalne kółko Microsoftu za w miare przystępną cenę, to nie pogardze informacją ;).

Gość bigdaddy
Opublikowano

w nowym PE jest playtest wersji demo beta z e3 2009, ocena wstępna 9+ :D, ciekawostką jest to że odblokowanie w full wersji większości samochodów ma zająć ok 50h

Opublikowano

2jcbk36.jpg

 

Porsche Carrera GT na Catalunyi.

 

Developer Forzy powiedział, że przez ostatnie 3 miesiące poczynili dużo postępów, poprawili grafikę, wzbogacili otoczenie, poprawili framerate. Zmienili też trochę kamerę z środka, bo ta z builda na E3 wyglądała dość dziwnie (była za wysoko i za blisko kierownicy, praktycznie poza zegarami i kawałkiem kierownicy nic widac nie było). Teraz wygląda to tak jak w Gran Turismo 5 czy chociażby w Test Drive Unlimited.

 

Aha i taka ciekawostka - jeżeli np. obniżymy wagę auta czyli wywalimy te wszystkie duperele, wstawi się fotele i klatkę - te wszystkie zmiany będą widoczne w kamerze z środka auta.

Gość donsterydo
Opublikowano (edytowane)

Trzy nowe filmy z dema, 20 minut materiału.

 

http://konsolowisko.pl/index.php?t=news&am...128#lastComment

 

Narrator w grze jest zaj.ebisty :)

Facet, który prowadzi prezentacje mówi między innymi o ustawieniach poziomu trudności, jak dobrze usłyszałem to może być zmieniony w każdym momencie gry. Ułatwienia takie jak automatyczny hamulec nie sa narzucone i można je dowolnie włączać lub nie. Jeżeli chodzi zestawienia graczy, to będą osobne rankingi dla tych, którzy w wyścigach grają bez żadnych wspomagaczy. Mówi też o odblokowywaniu eventów (240 jak dobrze usłyszałem), jest tabela: biale pole - niedostępny; zielony - dostępny; niebieski - dostępny tylko trzeba zmienić samochód na inny dostępny w garażu. 50% więcej ulepszeń aut niż w Forza 2. Tryb Season Play - kalendarz eventów jest dostosowywany przez grę automatycznie do twoich upodobań na podstawie samochodów którymi jeździsz i tras które wybierasz, gra uczy się twoich preferencji, zaznacza na kalendarzu kolejne eventy na podstawie twoich upodobań, można powiedzieć, że gra prowadzi gracza - tryb z myślą o bardziej casualowych graczach, w tym trybie gra także "poleca" ulepszenia samochodu pod konkretny wyścig.

Edytowane przez donsterydo
Gość donsterydo
Opublikowano (edytowane)

O trasach nic nie mówili, tak jak opisałem wyżej cały materiał kręci się wokół ustawień między casual a hardcore i ogólnej mechaniki gry. Gra była cały czas ustawiona na easy czyli dalej nie pokazano lepszego modelu zniszczeń, jedyne co bardziej rzuciło mi się w oczy to jak uderzył kompaktem w bandę i coś mu od samochodu odpadło, chyba lusterko, albo jakaś część błotnika i widziałem zbitą lampę.

 

Fajnie wyglądał wyścig kompaktów, jak wyścigi rodzin na wakacje po najlepsze miejsce na polu namiotowym :) Podobają mi się bardzo elastyczne ustawienia poziomu trudności, przed wyścigiem pokazali listę wspomagaczy, kilkanaście rzeczy które można włączyć lub wyłączyć, można się stopniowo uczyć gry. Jak facet o tym wszystkim opowiadał, o eventach i Season play to dawało to wszystko wrażenie ogromnej gry, do tego wszystko podgrzewa ten Narrator :)

 

Nie ma co kupuję dysk twardy i Forza 3 w dniu premiery :]

Edytowane przez donsterydo
Opublikowano
gra naprawde tak wyglada, to nie jest ani troche podrasowane :)

nie no wcale nie podrasowane :lol: AAx16 albo lepiej na tych fotach. a w realu będą niezłe schodki zapewne.

 

wypowiadam sie na podstawie tego co widzialem

Gość donsterydo
Opublikowano

Ja po obejrzeniu tego materiału tak się napaliłem, że zamówiłem dzisiaj sobie nowy panoramiczny 21.5' monitor :] Zgrzeszyłbym jakbym w taką grę grał na standardowym 17' ;)

Gość bigdaddy
Opublikowano
To ostatnie jest logiczne nie sprawiedliwym byłoby stawianie obok siebie graczy korzystających z ułatwień obok hardcorów. Coś podobnego jest w GT5P.

 

Wiadomo coś o trasach?

 

 

wiadomo że 40% to będą trasy wymyślone, 60% to będą trasy prawdziwe. Ma być ok 60% wiecej tras niż w fm2.

O nowych trasach wiadomo też że będą na pewno 4 typy - trasa w górach ( tam gdzie najwięcej gameplay-a), wielki kanion (widać na zdjęciach) oraz miasteczko nad morzem i kręta górzysta trasa w lesie. O innych nic nie wiadomo.

T10 twardo nie pokazuje innych tras poza tą w górach, hmmm...

 

220 eventów da nam z 110h zabawy do tego inne tryby i online wooow

 

Komentator w menusach za(pipi)isty, muzyka też super, jeszcze 2mc :1pl:

Gość donsterydo
Opublikowano

bigdaddy: Co do tych 220 eventów, to nie wiem czy dobrze wyłapałem, ale zrozumiałem, ze każdy event to trzy wyścigi, więc możesz mnożyć dalej :P Ale ręki sobie nie dam uciąć za to, nie chce mi się jeszcze raz zapuszczać tych filmików. Zresztą chyba pamiętam, ze otwierał event i były 3 różne wyścigi.

Gość bigdaddy
Opublikowano (edytowane)
bigdaddy: Co do tych 220 eventów, to nie wiem czy dobrze wyłapałem, ale zrozumiałem, ze każdy event to trzy wyścigi, więc możesz mnożyć dalej :P Ale ręki sobie nie dam uciąć za to, nie chce mi się jeszcze raz zapuszczać tych filmików. Zresztą chyba pamiętam, ze otwierał event i były 3 różne wyścigi.

 

chodzi mi o to że w fm2 przejście jednego eventu średnio zajmowało ok.30min (z grzebaniem w samochodach/szukaniem ich) więc w fm3 220:2 = ok 110h na przejście samej kariery :P

Z eventami będzie pewnie tak samo jak w fm2, jeden może zawierać 5 wyścigów, drugi 2, trzeci 1 wyścig długodystansowy.

Dolicz do tego inne tryby gry + online to wyjdzie nam kosmiczna liczba godzin przy fm3 :P

 

kilka ciekawostek na temat fm3 z testów wersji alpha z nowego PE oraz strony oficjalnej strony turn10

 

- 1080p

- ponad 100 tras (40% trasy wymyślone)

- ponad 400 samochodów

- stałe 60fps-ów

- samochody mają 10x więcej polygonów niż w fm2

- zmienne pory roku

- znacznie rozwinięty tunning o 50% względem fm2 i usprawnione kolizje/uszkodzenia pojazdów

- miażdżący model jazdy

- większa dynamika

- lektor w menu

- 60 opcji przy tworzeniu wyścigu online

- ok 60% więcej tras niż fm2

- grafika uległa jeszcze... ulepszeniu w stosunku do materiałów z e3

Edytowane przez bigdaddy
Gość bigdaddy
Opublikowano

@dabman - raczej będzie to wersja z playtestu czyli alpha z e3

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...