Gość bigdaddy Opublikowano 1 września 2009 Opublikowano 1 września 2009 (edytowane) Też nie zauważyłem że Lucek to ten szczęściarz co grał i napisał playtest w PE @lucek - a w tej wersji co grałeś był patent gdy otarłeś/przywaliłeś w bandę/ściankę to zostawał na niej lakier samochodu? Nojka skirn szoty: :baby: Na trzecim screenie widać NYC. Edytowane 1 września 2009 przez bigdaddy Cytuj
pawel3569 20 Opublikowano 1 września 2009 Opublikowano 1 września 2009 (edytowane) @lucek - a w tej wersji co grałeś był patent gdy otarłeś/przywaliłeś w bandę/ściankę to zostawał na niej lakier samochodu? O dziwo przecież już w FM1 był ten patent, a nie wiedzieć czemu w dwójce go zabrakło. To jak będzie w trójce? Edytowane 1 września 2009 przez pawel3569 Cytuj
Magik 1 125 Opublikowano 1 września 2009 Opublikowano 1 września 2009 (edytowane) - Tak, gra będzie chodzić w 1080p i 60 FPS, Zaraz zaraz...poważnie?...Caly czas sądziłem ze to będzie 720p :o Przykładowo na Xbox Evolved piszą: "We have confirmed, on video, straight from the developer's mouth, that this simply is not true. The game upscales to 1080p from 720p. " Więc jak jest naprawdę? Jestem też ciekaw jak w FM3 jest z aliasingiem...w drugiej części potrafił wydłubywac oczy xD Edytowane 1 września 2009 przez Magik Cytuj
Lucek 4 417 Opublikowano 1 września 2009 Opublikowano 1 września 2009 @lucek - a w tej wersji co grałeś był patent gdy otarłeś/przywaliłeś w bandę/ściankę to zostawał na niej lakier samochodu? nie bylo, ale dlatego ze to wczesna wersja i, tak jak pisalem, sporej liczby efektow po prostu zabraklo Zaraz zaraz...poważnie?...Caly czas sądziłem ze to będzie 720p :o A jak w FM3 jest z aliasingiem...w drugiej części potrafil wydlubac oczy xD W 720p smigalo to demko, w ktore gralem. Pelna wersja ma miec 1080p i ponoc juz udalo sie to osiagnac. Co do aliasingu jest znacznie lepiej niz w 2. Cytuj
Gość donsterydo Opublikowano 1 września 2009 Opublikowano 1 września 2009 Ja jakiś czas temu czytałem na Neogaf, że gra spokojnie chodzi w 60FPS, zresztą to wszystko już nie ma znaczenia, chyba wczoraj bylo podane info, że gra już została ukończona i poszła do certyfikacji czy coś takiego. Co do Lucka to za mały mam staż z konsolami, żeby wiedzieć kto gdzie pisze i gdzie się udziela Cytuj
MaZZeo 14 242 Opublikowano 1 września 2009 Opublikowano 1 września 2009 W 720p smigalo to demko, w ktore gralem. Pelna wersja ma miec 1080p i ponoc juz udalo sie to osiagnac. Co do aliasingu jest znacznie lepiej niz w 2. Po co siać takie bzdury? Będzie tylko przeskalowywanie do 1080p. Przecież nawet Gt5P nie działa całkowicie w fullhd. Cytuj
Gość bigdaddy Opublikowano 1 września 2009 Opublikowano 1 września 2009 zobaczymy czy będzie czy nie, ludzie od forzy podobno na forach potwierdzają 1080p, zresztą gra będzie na 2x dvd więc od czegoś to musi być może tak być jak z gt5 że to będzie takie coś pomiędzy 720p a 1080p, albo np: menusy i samochody w 1080p a otoczenie 720p albo prawdziwe full hd....zobaczymy, no i co tutaj ma gt5 do rzeczy?! ehhh Cytuj
Lucek 4 417 Opublikowano 1 września 2009 Opublikowano 1 września 2009 Po co siać takie bzdury? Będzie tylko przeskalowywanie do 1080p. Przecież nawet Gt5P nie działa całkowicie w fullhd. Ale jakie bzdury? Powoluje sie na zapowiedzi tworcow, potwierdzajac przy tym, ze demo dziala w 720p. Poki gra nie wyjdzie, prawdopodobnie nie dowiemy sie czy bedzie 1080p, czy nie. Poza tym co ma do tego GT5P? Cytuj
Shago 3 608 Opublikowano 1 września 2009 Opublikowano 1 września 2009 Drodzy koledzy - giga prosba . Moglby ktos podrzucic skana stron PSX Extreme, gdzie jest playtest tej Forzy ??, chcialbym poczytac, a za granica nie mam szans dostac gazety . Tylko strony gdzie forza jest, nic wiecej ... Cytuj
Gość bigdaddy Opublikowano 1 września 2009 Opublikowano 1 września 2009 ja opadam nie mam skanera, co do materiału z PE to masz w skrócie na ostatnich 3stronach tego tematu opisane co jest Cytuj
Shago 3 608 Opublikowano 1 września 2009 Opublikowano 1 września 2009 Przeczytalem caly ten temat . Wiadomo, ze z tego watku mozna wiele wyczytac... ale test to jednak test Cytuj
Gość bigdaddy Opublikowano 2 września 2009 Opublikowano 2 września 2009 http://www.joystiq.com/2009/09/02/forza-3-...eyron-supercar/ nowe video, co tu komentować...to trzeba zobaczyć Cytuj
Gooral 9 Opublikowano 2 września 2009 Opublikowano 2 września 2009 (edytowane) Lucek nie wydaje mi się by Forza 3 śmigała w natywnym 1920-1080.Będzie to zapewne 1280-720 i 60 klatek na sekundę (I to ostatnie jest właśnie wyzwaniem nad którym teraz pracują panowie z Turn 10). Poza tym co ma do tego GT5P? To, że grafika tej jakości na konsolach obecnej generacji nigdy nie będzie wyświetlana natywnie w 1920-1080 (Musisz sobie spróbowac uświadomić o ile większa jest to rozdzielczość od 1280-720. To 2,1 miliona pikseli do wyświetlenia. 720p to 930 tysięcy). Xbox 360 i PS3 nie dadzą rady tak zaawansowanej graficznie grze natywnie w 1080p. Chce zauważyć, że PS3 i X360 są wydajnościowo sobie równe, nie ma tu sytuacji większej wydajności jednej z nich o 40% więc jakikolwiek znakomity graficznie tytuł reklamowany przez twórców jako 1080p to bujda. Wszystkie gry śmigają w 720p. Edytowane 2 września 2009 przez Gooralesko Cytuj
Juchy 24 Opublikowano 2 września 2009 Opublikowano 2 września 2009 jesli by tak podchodzic do tematu to kazda gra na X0 jest w 1080p i nie zauwazylem by bylo inaczej, ustawiam 1080p i konsola skaluje kazda gre w dowolnej rozdzialce do 1080p fakt faktem jest ze nie zawsze gra jak pisze na opakowaniu 720p ma miec tak w rzeczywistosci, czesto sa to jakies dziwne rozdzialki przeskalowane do najblizszej jaka X0 obsluguje i zazwyczaj robia to w gore, moze i tu bedzie jakas rozdzialka posrednia miedzy 720p i 1080p i podbija ja skalowaniem na 1080p i na pudelku pochwala sie ze jest 1080p a czy pelne 1080p jest mozliwe bez oszukiwania na skalowaniu? zobaczymy, na PS3 RR7 masz pelne 1080p i 60 klatek nie wiem skad info ze GT5 ma byc skalowane? YAMAUCHI potwierdzil ze ma byc fullhd Cytuj
Daffy 10 628 Opublikowano 2 września 2009 Opublikowano 2 września 2009 nie wiem skad info ze GT5 ma byc skalowane? YAMAUCHI potwierdzil ze ma byc fullhd W jego słowa nie wierz bo on też cały czas uważa,że już Prologue chodzi w prawdziwym Full HD,tak samo zresztą jak całe Sony Cytuj
Juchy 24 Opublikowano 2 września 2009 Opublikowano 2 września 2009 (edytowane) hehe, ja tam na wiare nie przyjmuje niczego, jak zobacze to uwierze, na razie mozna tylko powtarzac to co twierdza producenci, bedzie jeszcze czas zeby po nich pojezdzic ze ich obiecnaki to bzdura... ale RR7 widziales, mozesz potwierdzic ze nie jest to fullHD i 60klatek? czyli pytanie czy jest mozliwe czy nie jest zeby jakas gra miala takie parametry na tej generacji konsol... Edytowane 2 września 2009 przez Juchy Cytuj
Gooral 9 Opublikowano 2 września 2009 Opublikowano 2 września 2009 (edytowane) jesli by tak podchodzic do tematu to kazda gra na X0 jest w 1080p i nie zauwazylem by bylo inaczej, ustawiam 1080p i konsola skaluje kazda gre w dowolnej rozdzialce do 1080p fakt faktem jest ze nie zawsze gra jak pisze na opakowaniu 720p ma miec tak w rzeczywistosci, czesto sa to jakies dziwne rozdzialki przeskalowane do najblizszej jaka X0 obsluguje i zazwyczaj robia to w gore, moze i tu bedzie jakas rozdzialka posrednia miedzy 720p i 1080p i podbija ja skalowaniem na 1080p i na pudelku pochwala sie ze jest 1080p a czy pelne 1080p jest mozliwe bez oszukiwania na skalowaniu? zobaczymy, na PS3 RR7 masz pelne 1080p i 60 klatek nie wiem skad info ze GT5 ma byc skalowane? YAMAUCHI potwierdzil ze ma byc fullhd Juchy jedno ważne słowo i cały ten twój post można o kant dupy "rozczasnąć" - NATYWNIE. Natywną rozdzielczośc ma każda gra wydawana na konsolach. Jeśli jest to 1066-600 to podbijana jest ona do 1280-720 lub 1920-1080 przez skaler konsoli. To ty wybierasz sobie rozdzielczośc w zależności od TV jakiego posiadasz w domu więc na opakowaniu musi być info, że gre można włączyć w 720p, 1080i, 1080p. Ponadto wyciskanie ostatnich soków jeśli chodzi o ilośc efektów graficznych wyświetlanych jednoczesnie na ekranie sprawia, że natywna rozdzielczość jest coraz bardziej obniżana. Jedynym wyzwaniem na jakie moga sobie pozwolić producenci gier to próba zachowania tej jakości i doszlifowania kodu gry tak by działał on płynnie w 60 klatkach na sekundę. PS: Sprawa przeze mnie nie poruszona czyli pośrednia rodzielczość natywna pomiędzy 1280-720 a 1920-1080 to owszem sensowne rozwiązanie ale wszystko rozbija się o wydajność konsol. Już przy 1440-810 mamy milion 200 tysięcy pikseli do wyświetlenia, przy 1600-900 to prawie milion 500 tysięcy pikseli. Architektura konsoli jest jak tort i wątpię by ktoś rezygnował z lepszej jakości oprawy na rzecz żyłowania rodzielczości natywnej swojej gry. Zdecydowanie łątwiej jest zrobić grę w 720p, dopracować kod by 8-16 świetnie odwzorowanych aut śmigało na pięknej trasie oblepionej efetkami cieniowania i ze świetnym oświetleniem (GT5P) niż dopracowywać produkt w 1080p z gorszymi teksturami, mniejszą ilością shaderów, mniejszą ilością polygonów składających się na każdy samochód oraz ciągle borykać się z spadkiem płynności builda. barier technologicznych nikt nie przeskoczy. PS2: Nawet twórcom God of Warów (czyli graficznych masakratorów poprzedniej genracji) się nie udało bo co z tego, że gra wygląda świetnie (Jak na PS2) ale widac na pierwszy rzut oka iż tam nie ma natywnego 640-480, bo pikseloza potrafi wykłuć oczy. GOWy mnie zachwyciły przede wszystkim efektami, które w obecnych czasach robi się na shaderach (płomienie, wybuchy, dym, kurz, mokre i lepkie powierzchnie). Te ekfekty sa renderowane przez maszynę, która nie posiada obsługi ani jednej wersji Shader Model czyli zrobione są inny sposobem. I to jest wyczyn, moim zdaniem. Edytowane 2 września 2009 przez Gooralesko Cytuj
MaZZeo 14 242 Opublikowano 2 września 2009 Opublikowano 2 września 2009 http://www.joystiq.com/2009/09/02/forza-3-...eyron-supercar/ Film bardzo ciekawy, bo pokazuje jak modelują auta, ale zauważyłem coś innego. 3:14 - zauważcie ten tor - DRAG RACE? I na dodatek z takim otoczeniem... :baby: Cytuj
Daffy 10 628 Opublikowano 2 września 2009 Opublikowano 2 września 2009 (edytowane) ale RR7 widziales, mozesz potwierdzic ze nie jest to fullHD i 60klatek? czyli pytanie czy jest mozliwe czy nie jest zeby jakas gra miala takie parametry na tej generacji konsol... Gt5P nie chodzi w prawdziwym Full hd a 1280 na 1080 i pewnie GT5 będzie chodzić tak samo bo Kaz twierdzi,że już GT5P chodzi w prawdziwym Full HD (marketing Sony..) Ridge Racer ma prawdziwe Full HD i ultra płynne 60fps ale graficznie ta gra w porównaniu do GT to jak porównanie Malucha do Ferrari- nie ta liga niestety Zresztą nie ma źle z GT i F3 jeśli będą natywnie chodzić w rozdziałce między 720p a 1080p bo i tak dość sporo większych hitów natywnie chodzi dość znacznie poniżej 720p np CoD4,Haze itp Edytowane 2 września 2009 przez Ficuś Cytuj
Gooral 9 Opublikowano 2 września 2009 Opublikowano 2 września 2009 http://www.joystiq.com/2009/09/02/forza-3-...eyron-supercar/ Film bardzo ciekawy, bo pokazuje jak modelują auta, ale zauważyłem coś innego. 3:14 - zauważcie ten tor - DRAG RACE? I na dodatek z takim otoczeniem... :baby: Oj, w DRAG race bym sobie pograł. Pamiętam ten typ wyścigów w NFSie Underground. Co to było za przeżycie. Cytuj
Jordan23Carolina 11 Opublikowano 2 września 2009 Opublikowano 2 września 2009 ale RR7 widziales, mozesz potwierdzic ze nie jest to fullHD i 60klatek? czyli pytanie czy jest mozliwe czy nie jest zeby jakas gra miala takie parametry na tej generacji konsol... Gt5P nie chodzi w prawdziwym Full hd a 1280 na 1080 i pewnie GT5 będzie chodzić tak samo bo Kaz twierdzi,że już GT5P chodzi w prawdziwym Full HD (marketing Sony..) Ridge Racer ma prawdziwe Full HD i ultra płynne 60fps ale graficznie ta gra w porównaniu do GT to jak porównanie Malucha do Ferrari- nie ta liga niestety Zresztą nie ma źle z GT i F3 jeśli będą natywnie chodzić w rozdziałce między 720p a 1080p bo i tak dość sporo większych hitów natywnie chodzi dość znacznie poniżej 720p np CoD4,Haze itp Ficuś, ale kosztem "braku HD" w COD4 mamy płynne 60k/s. Coś za coś. Cytuj
Juchy 24 Opublikowano 2 września 2009 Opublikowano 2 września 2009 (edytowane) Juchy jedno ważne słowo i cały ten twój post można o kant dupy "rozczasnąć" - NATYWNIE. to trzeba lepiej czytac, bo ja nie pisze o natywnej tylko pisze o tym co producenci moga miec na mysli piszac na opakowaniu 1080p czyli czemu na jednej pisza ze ma 720p, a na drugiej 1080p zakladajac ze ta druga nie jest w natywnej 1080p? skoro i tak konsola skaluje to czy ja ustawie ta gre co na niej pisze 720p czy ta skalowana 1080p w dashu na 1080p to na obu bede mial wynikowo sygnal z konsoli 1080p skalowany (oczywiscie im mniejsza natywna tym jakosc obrazu wynikowego gorsza), czyli Ci co pisza na opakowaniu 720p tez by mogli napisac 1080p, wiec czemu nie pisza?, musza jakis schemat przyjmowac i jedyne co mi sie nasuwa to wlasnie to ze gry ktore maja wieksza rozdzialke natywna od zakladanych i sa skalowane wyzej do pierwszej wolnej (w rozumieniu rozdzielek TVHD) to tak podaja na opakowanich, czyli np. 800x600 dla nich bedzie max 720p (i zapewne 1080i wtracic moga do tego), a 1280x1024 bedzie 1080p jak ktos ma inna teorie nazewnictwa i podawania tego to niech zapoda,a nie pisanie jakis banialuk oczywistych o natywnej jakby ktos sie chcial pochwalić ze wie co to jest, a jeszcze glupsze stwierdzenie jesli chodzi o X0 ze na opakowaniach podaje sie w jakich ustawieniach moze gra chodzic, to ja Cie zapewniam ze gre na opakowaniu z 720p uruchamiam w 1080p podobna sytuacja jest na PS3 ale nie ze wszystkimi grami mimo iz pisza np w killzone ze 720p to wystarczy zaznaczyc tylko 1080p i gra chodzi w 1080p o dziwo lepiej wyglada nawet a to ze nie ma takiej natywnej od tego co na opakowaniu to juz wiele razy tak bylo, a nawet nie wiadomo tak naprawde ktora jaka rozdzialke ma natywna chyba ze ktos to zweryfikuje czy ktos poda tylko na PCtach to co ustawiamy to mamy... mi tam bez roznicy co pisza na opakowaniu, wszystko wychodzi jak sie gre zalaczy, dla tego napisalem, jak bedzie Forza na rynku, zagra sie i bedzie wiadomo moim zdaniem w cale nie bedzie to natwyne 720p tak jak Ty to piszesz, a wyzej, wlasnie po tym co podawac beda na opakowaniu wnioskuje i po tym co mysle skad te oznaczenia ich, tez nie twierdze ze natywne 1080p bo tez w to nie wierze...tym samym "Wszystkie gry śmigają w 720p." wystarczy ze bedzie 1280x1024 i "cały ten twój post można o kant dupy "rozczasnąć"" Ridge Racer ma prawdziwe Full HD i ultra płynne 60fps ale graficznie ta gra w porównaniu do GT to jak porównanie Malucha do Ferrari- nie ta liga niestety mam tego swiaodmosc, jak dla mnie po zagraniu w demo to gra kompletne dno, ale fakt faktem ze pelne 1080p w natywnej posiadacze PS2 tez wiedza jaki postep byl gier ktore wychodzily na poczatku do tych jakie wychodzily i wychodza teraz na ta konsole zakladajac ze GT5 to jednak poczatek tej konsoli jesli ona ma byc przewidziana na minimum 10 lat, to jeszcze moga nas zadziwic ze bedzie jakis killer w natywnej 1080p...a na pewno bedzie sporo gier z natwyna powyzej 720p i to bez dwoch zdan... w X0 za bardzo nie wierze zeby z niego wyciagali cala moc programistyczna, MS zawsze wolal wydac cos nowszego, w rozumieniu nowy sprzet- nowa konsole i tak zapewne i teraz bedzie... Edytowane 2 września 2009 przez Juchy Cytuj
Gość bigdaddy Opublikowano 2 września 2009 Opublikowano 2 września 2009 ja pie%#........ludzie przestańcie już przynudzać z tą rozdzielczością, programujecie x360 że wiecie co jest możliwe? za miesiąc demo fm3 więc się przekonamy jak jest :wkurzony: Cytuj
KOŁD 1 101 Opublikowano 2 września 2009 Opublikowano 2 września 2009 (edytowane) Jak sądzicie czy to cudo trafi do FM3 czy raczej będzie dlc bo dla mnie jako fana aut z Maranello szęka opadła :o Edytowane 2 września 2009 przez Codename Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.