Mastah 103 Opublikowano 25 września 2009 Opublikowano 25 września 2009 Masakra, tak dobrze nie bawiłem się od czasu wyścigów w GTA IV . Kocham model jazdy - np. kiedy trafi się z rozpoczęciem hamowania na nierówność, lecisz na barierki jak po lodzie - a jazda na krawędzi jeszcze nigdy nie sprawiała mi tyle frajdy, no może poza wspomnianym wcześniej GTA IV . Dzisiaj rano wykręciłem Porsche 1:00.044 i jestem najwyżej sklasyfikowanym graczem z automatem, a gdybym złożył całe okrążenie to spokojnie zrobiłbym 59.5 i awansował do czołowej setki. Aż boję się pomyśleć co by się działo na kierownicy i ręcznej skrzyni, olo ^_^. Cytuj
jarken 33 Opublikowano 25 września 2009 Opublikowano 25 września 2009 Jeśli narzekacie na "ząbki", wyłączcie całkowicie opcję sharpness w TV. Podobno różnica jest kolosalna. Cytuj
Gość donsterydo Opublikowano 25 września 2009 Opublikowano 25 września 2009 (edytowane) Właśnie odpaliłem sobie demo z płyty i powiem jedno, trzeba mieć narąbane we łbie, żeby wciskać ludziom, że gra wygląda jak na tych screenach Dobrze, że są te ułatwienia bo metra bym nie ujechał Ten automatyczny hamulec więcej przeszkadza niż pomaga, heh. Dobra jest ta linia co pokazuje optymalny tor jazdy z przyhamowaniami. Jechałem z ABS i kontrolą trakcji, jakoś dojechałem 5 ze średnią trudnością przeciwników, więc chyba nie jest tak tragicznie Aliasing wcale nie jest taki mocny, normalne, że jest bo w jakiej grze go nie ma, ale jest na tyle mały, że w wyścigu nawet się uwagi za bardzo nie zwraca. Nigdy w takie bardziej symulacyjne wyścigi nie grałem, ale różnicę między typowymi arcade widać od razu, czuć kontrolę nad pojazdem, nikt nie jedzie na pałę 200h do samego zakrętu, gra jak dla mnie kosmos. Generalnie dla każdego coś dobrego, może grać ktoś zupełnie zielony jak ja i ktoś kto na takich grach zjadł zęby. Edytowane 25 września 2009 przez donsterydo Cytuj
peter 7 Opublikowano 25 września 2009 Opublikowano 25 września 2009 (edytowane) heh ja równiez pograłem sporo w to demo wczoraj wieczorem z płyty ale dobijały mnie loadingi i wczytywanie tekstur w locie to sobie dzis zassalem z XBL na dysk, co moge powiedzieć jest słabo a nawet bardzo słabo, jedynie co ratuje tę gre to model jazdy który mi sie bardzo podoba realistyczny tak jak powinno być nie mam nic do zarzucenia, natomiast cała reszta to bieda, zacznijmy od grafiki lata w 1080p natomiast wydaje sie ze kompletnie nie ma Antialiasingu nawet x2 a moze i ma ale stanowczo za słaby, jeden wielki ząbek, o anistropicu nie wspominając bo X chyba z tym sobie nie radził od początku, otoczenie jest jeszcze w miare ok, gdzie tu 10 razy lepsze pojazdy niz w Forza 2, a te rendery cos nas Turn10 zalewał buhaha. Zniszczenia tez bez rewelacji robia sie nie wiadomo skąd i od czego np. uderzymy w lewy bok to mamy całą maske zdartą z lakieru + pół samochodu w sumie standard jak to w Forzy czyli nic nie dopracowali lenie. Widok z kokpitu to tez niezla kicha (Shift, GT5 miażdżą) tekstury cienizna (Mini Cooper chyba najgorzej), do tego cholerne ząbki, łapska kierowcy przyspawane na stale do koła, kamera ustawiona za wysoko, oj nie jest dobrze jedynm słowem. Edytowane 25 września 2009 przez peter Cytuj
Xymek 62 Opublikowano 25 września 2009 Opublikowano 25 września 2009 http://www.gametrailers.com/video/tgs-09-forza-motorsport/56683 - super trailer muza z DIRT 2... Cytuj
Lucek 4 417 Opublikowano 25 września 2009 Opublikowano 25 września 2009 demo to wersja alpha z e3 niestety, To jest jakis strasznie dziwny build. Nie jest to na pewno wersja z e3 - mi wyglada na cos wczesniejszego z dodana telemetria i obsluga sprzegla. a mógłbyś coś więcej powiedzieć ? jakie są róznice pomiędzy wersją z której pisałeś playtest a tym demkiem ? Z tego co udalo mi sie wczoraj zauwazyc podczas 15minutowej sesji: - aliasing zdecydowanie wiekszy jest w demku - nie da sie rozgladac po kokpicie, w tamtej wersji dalo sie - same kokpity sprawiaja wrazenie brzydszych - nie mam pojecia dlaczego - w buildzie z e3 moglem cofac czas w dowolnym momencie - w tamtej wersji nie bylo telemetrii, tu jest - nie bylo obslugi sprzegla, tu jest - w tamtej wersji nie bylo 60fps Mi to wyglada na troche starszy build z dodanymi kilkoma opcjami. Wydaje mi sie, ze bedzie jak z FM2, kiedy demo bylo zdecydowanie gorsze od pelnej wersji. Cytuj
saptis 620 Opublikowano 25 września 2009 Opublikowano 25 września 2009 (edytowane) Z tego co udalo mi sie wczoraj zauwazyc podczas 15minutowej sesji: - nie da sie rozgladac po kokpicie, w tamtej wersji dalo sie - w buildzie z e3 moglem cofac czas w dowolnym momencie Mi to wyglada na troche starszy build z dodanymi kilkoma opcjami. Wydaje mi sie, ze bedzie jak z FM2, kiedy demo bylo zdecydowanie gorsze od pelnej wersji. Przeciez mozna sie rozgladac po kokpicie - wystarczy wychylic prawy analog na ukos w gore, a nie calkiem w prawo lub lewo. Jesli chodzi o cofanie czasu to mozna to robic w dowolnym momencie wysciug, ale dopiero kilka sekund po starcie. Edytowane 25 września 2009 przez saptis Cytuj
Scorp1on 8 Opublikowano 25 września 2009 Opublikowano 25 września 2009 Raczej nie da sie w dowolnym momencie, musi sie pokazac informacja o BACK Cytuj
Lucek 4 417 Opublikowano 25 września 2009 Opublikowano 25 września 2009 Z tego co udalo mi sie wczoraj zauwazyc podczas 15minutowej sesji: - nie da sie rozgladac po kokpicie, w tamtej wersji dalo sie - w buildzie z e3 moglem cofac czas w dowolnym momencie Mi to wyglada na troche starszy build z dodanymi kilkoma opcjami. Wydaje mi sie, ze bedzie jak z FM2, kiedy demo bylo zdecydowanie gorsze od pelnej wersji. Przeciez mozna sie rozgladac po kokpicie - wystarczy wychylic prawy analog na ukos w gore, a nie calkiem w prawo lub lewo. Jesli chodzi o cofanie czasu to mozna to robic w dowolnym momencie wysciug, ale dopiero kilka sekund po starcie. mozliwe, mowie - mialem wczoraj 10-15 minut na obczajenie tylko, nie zdazylem w sumie nic zrobic. Ktos tu pisal, ze sie nie da rozgladac to zaufalem, podobnie z cofaniem czasu - moj blad W weekend przysiade na dluzej to obczaje inne roznice. Cytuj
Gość donsterydo Opublikowano 25 września 2009 Opublikowano 25 września 2009 Czyli gra może wyglądać jeszcze ładniej, super Cytuj
Gość bigdaddy Opublikowano 25 września 2009 Opublikowano 25 września 2009 dziś posiedziałem trochę dłużej przy demie i hmm gra wydaje się duuużo łatwiejsza, nawet po wyłączeniu wszystkich wspomagaczy (poza abs) i wybraniu poziomu trudności wysoki jeździło się zadziwiająco łatwo aż myślałem że mi ustawień nie zapisało i że jeżdżę ze wspomagaczami ps. całe to czepianie się grafiki przypomina mi premierę kz2. Dokładnie tak samo to wygląda. Cytuj
MaiorZero 1 400 Opublikowano 25 września 2009 Opublikowano 25 września 2009 (edytowane) Nice. Jak tam było z modelem jazdy w demie dwójki? Różnił się od pełniaka? Mnie bardziej teraz interesuje właśnie prowadzenie samochodu niż grafika. Chociaż da się zauważyć znaczne różnice w jakość modeli pomiędzy wyścigiem, a garażem. Rozumiem, że demo ma przyciągnąć jak największe grono klientów. Tak się niestety robi. Edytowane 25 września 2009 przez MajorZero64 Cytuj
Gość bigdaddy Opublikowano 25 września 2009 Opublikowano 25 września 2009 Nice. Jak tam było z modelem jazdy w demie dwójki? Różnił się od pełniaka? Mnie bardziej teraz interesuje właśnie prowadzenie samochodu niż grafika. Chociaż da się zauważyć znaczne różnice w jakość modeli pomiędzy wyścigiem, a garażem. Rozumiem, że demo ma przyciągnąć jak największe grono klientów. Tak się niestety robi. no taki fail zrobili też z demem fm2 czy demem motorstorm2.... :angry2: Model jazdy chyba się nie różnił pmiędzy demem fm2 a fullem, cóż trzeba czekać miesiąc jeszcze...model jazdy jest super no tylko że dla wymagających może być za łatwy. Cytuj
MaiorZero 1 400 Opublikowano 25 września 2009 Opublikowano 25 września 2009 No właśnie. Rozumiem, że na niedzielnych można zarobić, ale oczekuję wymagającego modelu jazdy. Jeśli ta gra ma walczyć o miano najlepszego konsolowego sima to nie ma zmiłuj. Cytuj
orion50 632 Opublikowano 25 września 2009 Opublikowano 25 września 2009 Ja myślę, że ta wersja jest w jakiś sposób specjalnie ułatwiona, aby przyciągać. W Fm2 nie dało się prawie jeździć bez ABS. w Fullu dojdą ustawienia wszystkiego etc. Mnie już T10. Jestem zachwycony. Dziś będę bił czasy. wspaniale, że dali taką możliwość. Da się wyłaczyć ducha, aby jechać samemu ja vs czas? Duch mnie irytuje i popełniam błędy Cytuj
Gość donsterydo Opublikowano 25 września 2009 Opublikowano 25 września 2009 To na pewno nie jest gra dla niedzielnych graczy bez wspomagaczy wierzcie mi, ja nie grałem wcześniej w takie racery i gdyby nie ABS, kontrola trakcji i linia to nie ujechałbym 10 metrów bez szorowania bandy. Cytuj
Colin 1 974 Opublikowano 25 września 2009 Opublikowano 25 września 2009 Raczej nie da sie w dowolnym momencie, musi sie pokazac informacja o BACK da się w każdej chwili. na początku też tak myślałem bo nie chciało mi załapać ale później cofałem się kiedy chciałem, musiałem konkretniej back wciskać tylko. Cytuj
orion50 632 Opublikowano 25 września 2009 Opublikowano 25 września 2009 Lucek a masz jakieś shoty zrobione aparatem czy telem ? Chetnie bym zobaczył jak wyglądał Twój preview Cytuj
Gość donsterydo Opublikowano 25 września 2009 Opublikowano 25 września 2009 Mam pytanie, jak u was cofanie wygląda, bo u mnie nie ma tak jak było na filmikach, że widzimy jak gra się cofa tylko pojawia się czarny ekran, ładowanie i pokazuje jakiś moment z kilkunastu metrów wcześniej. Cytuj
Emet 1 090 Opublikowano 25 września 2009 Opublikowano 25 września 2009 (edytowane) Co do teorii o grafice w demie... (oczywscie moge sie mylic, ale mysle ze istnieje taka mozliwosc). Jak wiadomo wersja, w ktora gral Lucek chodzila w 30fps na kamerze z kokpitu... Poza tym pisal, ze brakuje jej kilku efektow, ktore powinny byc w pelnej wersji. Teraz zakladajac, ze tutaj te efekty dodali, gra chodzi w 60fps zawsze to.. moze musieli poczynic jakies ciecia w innych elementach oprawy oraz AA. Oczywiscie to tylko teoria , a wszystko okaze sie za miesiac. Edytowane 25 września 2009 przez Emet Cytuj
Scorp1on 8 Opublikowano 25 września 2009 Opublikowano 25 września 2009 Mam pytanie, jak u was cofanie wygląda, bo u mnie nie ma tak jak było na filmikach, że widzimy jak gra się cofa tylko pojawia się czarny ekran, ładowanie i pokazuje jakiś moment z kilkunastu metrów wcześniej. U mnie z hdd normalne przewijanie do tylu, replay do przodu to chwile czarny ekran i juz Cytuj
Oziek 10 Opublikowano 25 września 2009 Opublikowano 25 września 2009 Ja myślę, że ta wersja jest w jakiś sposób specjalnie ułatwiona, aby przyciągać. W Fm2 nie dało się prawie jeździć bez ABS. w Fullu dojdą ustawienia wszystkiego etc. Mnie już T10. Jestem zachwycony. Dziś będę bił czasy. wspaniale, że dali taką możliwość. Da się wyłaczyć ducha, aby jechać samemu ja vs czas? Duch mnie irytuje i popełniam błędy da się, przed wyścigiem wchodzisz w HUD i będzie taka opcja. Powiedzcie mi dlaczego, jak zagrałem pierwszy raz... byłem tylko ja duch i czas... a teraz zawsze mam przeciwników ? Cytuj
Lucek 4 417 Opublikowano 25 września 2009 Opublikowano 25 września 2009 Lucek a masz jakieś shoty zrobione aparatem czy telem ? Chetnie bym zobaczył jak wyglądał Twój preview Mam, ale generalnie nie moge ich pokazywac Tzn w sumie wytne ze zdjec sam obraz z telewizora i wrzuce, ale to jak do domu wroce. Jak wiadomo wersja, w ktora gral Lucek chodzila w 30fps na kamerze z kokpitu... Poza tym pisal, ze brakuje jej kilku efektow, ktore powinny byc w pelnej wersji. Teraz zakladajac, ze tutaj te efekty dodali, gra chodzi w 60fps zawsze to.. moze musieli poczynic jakies ciecia w innych elementach oprawy oraz AA. Oczywiscie to tylko teoria , a wszystko okaze sie za miesiac. No tylko wlasnie wydaje mi sie to tez troche dziwne, bo... przeciez w demie nadal nie ma tych efektow Cytuj
Jared 0 Opublikowano 25 września 2009 Opublikowano 25 września 2009 Chyba już wszystko zostało napisane nt. tego demka, ale jak mogę, to opisze swoje wrażenia - dla mnie tak jak dla parę tu osób, model jazdy jest zdecydowanie łatwiejszy niż ten w Forzy 2, trochę się zdziwiłem bo byłem przygotowany na to co było w FM2, no ale może macie racje, że tak specjalnie zrobili. Graficznie gra dla mnie wygląda świetnie, szczególnie trasa, bez porównania to co było w poprzedniej odsłonie, a jak jeszcze jesteśmy przy grafice to przechodziłem swojego czasu GT5P i zgodzę się, że modele samochodów są lepsze w GT, no i zapomniało mi się, że w nowej odsłonie FM'a mamy widok z kokpitu no i ... dla mnie to trochę słabo wygląda, tak jak pisał 44bronx, jest szczegółowo, ale jakoś to tak właśnie plastikowo wygląda, porównując z innymi tytułami, to dla mnie na razie tip-top to ten z NFS Shift'a, na drugim miejscu GTP5 i oczywiście DiRT 2 (tutaj te oświetlenie i szczegóły na desce, miazga). Trochę mnie wkurza ten patent z cofaniem czasu, tak jak czytałem playtesta z extreme'a, mam nadzieje, że będzie się dało to wyłączyć tak, żeby się to w ogóle nie pokazywało. Początek startu wyścigu zalatuje mi GT, wiem, że też tak było w FM2, ale tutaj to jakoś tak wyraziście widać, zaraz mi się kojarzy z GT. Szkoda, że dali tak mało samochodów, myślałem, że będzie ich trochę więcej tak jak było w demku FM2. btw. też macie, że macie gaz automatycznie wciśnięty przez pare sek. na starcie ? wolałem tak jak było w FM2, że od początku manewruję gazem, zawsze starałem się mieć tą strzałkę przed tą czerwona kreską, do dziś nie wiem czy to dobrze , ale jakoś tak się przyzwyczaiłem, a tu patrzę, start i strzała na obrotomierzu na maksa albo wariuje FM3 zarządzi tak jak poprzednie odsłony, dla mnie to to FM2 z jeszcze lepszą grafą, więcej samochodów, tras, czego chcieć więcej Jeszcze wracając do modelu jazdy to przecież można sobie ściągnąć demko FM2 i porównać, chociaż tak jak pisaliście full się bardzo różni od dema. Cytuj
Bartg 5 476 Opublikowano 25 września 2009 Opublikowano 25 września 2009 Masakra, tak dobrze nie bawiłem się od czasu wyścigów w GTA IV . Kocham model jazdy - np. kiedy trafi się z rozpoczęciem hamowania na nierówność, lecisz na barierki jak po lodzie - a jazda na krawędzi jeszcze nigdy nie sprawiała mi tyle frajdy, no może poza wspomnianym wcześniej GTA IV . Dzisiaj rano wykręciłem Porsche 1:00.044 i jestem najwyżej sklasyfikowanym graczem z automatem, a gdybym złożył całe okrążenie to spokojnie zrobiłbym 59.5 i awansował do czołowej setki. Aż boję się pomyśleć co by się działo na kierownicy i ręcznej skrzyni, olo ^_^. Ja wczoraj sie meczylem strasznie zeby w ogole wykrecic czas mniej niz 5s straty to najlepszego ghosta, ale z manualna skzynia na padzie po paru probach wskoczylem do setki kazdym autem oprocz Porsche, ktorego nie meczylem W moim przypadku manual minimum -1s na okrazeniu, bo automat bardzo dziwnie zachowuje sie na hopkach i do tego regularnie zmienia biegi o 500-700 obrotow za wczesnie. Teraz pewnie spadlem, bo liczba czasow rosla w tempie 20000/godzine Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.