Gość bigdaddy Opublikowano 29 września 2009 Opublikowano 29 września 2009 Nie bijcie. Znalazłem to na NeoGaF'ie i mnie rozbawiło do łez. niby się chwaliłeś że grałeś sporo w demo i nie wiesz co to jest na gifie? samochód po dachowaniu + prawy analog.....jaki fail feisar...heh Cytuj
Scorp1on 8 Opublikowano 29 września 2009 Opublikowano 29 września 2009 Prawy analog to kamera przeciez, lewym sie obraca, podobnie bylo w GTAx - gdy wywrociles sie na bok wystarczylo kola przekrecic by powstac Cytuj
Gość bigdaddy Opublikowano 29 września 2009 Opublikowano 29 września 2009 Prawy analog to kamera przeciez, lewym sie obraca, podobnie bylo w GTAx - gdy wywrociles sie na bok wystarczylo kola przekrecic by powstac ahe no samochód po dachowaniu + lewy analog Cytuj
MaiorZero 1 400 Opublikowano 29 września 2009 Opublikowano 29 września 2009 Na serio analogiem się samochód obraca po tym jak wyląduje na dachu? Nie ma tu fanbojostwa, tylko pytanie jest. Cytuj
Gość ragus Opublikowano 29 września 2009 Opublikowano 29 września 2009 Tak, IMO trochę głupio to wygląda. Cytuj
Magik 1 124 Opublikowano 29 września 2009 Opublikowano 29 września 2009 Szczerze nie mam pojecia bo jak juz dachowalem to z reguly uzylem rewind Ale mozliwe. BTW. Piesek zaje(pi)sty Cytuj
Gość donsterydo Opublikowano 29 września 2009 Opublikowano 29 września 2009 W GT5 pewnie będzie się naciskało X i kibice będą zlatywać na tor i podnosić auto Cytuj
Emet 1 090 Opublikowano 29 września 2009 Opublikowano 29 września 2009 Heh, Kaz przyleci i przewróci auto na koła 1 Cytuj
jarken 33 Opublikowano 29 września 2009 Opublikowano 29 września 2009 W sumie lepsze to, niż jakieś teleporty. Cytuj
Gość donsterydo Opublikowano 29 września 2009 Opublikowano 29 września 2009 Albo jeszcze lepiej, wciskasz jakiś tam przycisk na padzie, samochód topi się na płynny metal jak T1000 po czym powraca do kształtu auta już stojącego na kołach Cytuj
MaiorZero 1 400 Opublikowano 29 września 2009 Opublikowano 29 września 2009 Jesteście w błędzie. W GT5, który ma premierę w 2012 na Święta Wielkanocne, będzie trzeba wklepać ciężką kombinację. Kółko + trójkąt + krzyżyk + kółko + R1 + L3 + 720 stopni lewym analogiem. Wszystko naraz. Następnie naciskacie PS Button wchodzicie do XMB wybieracie nową opcję Translator Guy. Wracasz do gry i pojawia się tłumacz, który podnosi ręką samochód. Jedną. Cytuj
Gość bigdaddy Opublikowano 29 września 2009 Opublikowano 29 września 2009 chyba nie byłoFujimi Kaido Drifting http://www.youtube.com/watch?v=hJZNcE3Lnmw Cytuj
Gość =-FEISAR-= Opublikowano 29 września 2009 Opublikowano 29 września 2009 Nie bijcie. Znalazłem to na NeoGaF'ie i mnie rozbawiło do łez. niby się chwaliłeś że grałeś sporo w demo i nie wiesz co to jest na gifie? samochód po dachowaniu + prawy analog.....jaki fail feisar...heh Ej, nie wiedziałem o tym. Po prostu nie przyszło mi to do głowy że w symulatorze zapodają takie coś. Chociaż w sumie po cofaniu czasu mogłem się spodziewać wszystkiego. Cytuj
Magik 1 124 Opublikowano 29 września 2009 Opublikowano 29 września 2009 Ej, nie wiedziałem o tym. Po prostu nie przyszło mi to do głowy że w symulatorze zapodają takie coś. Lepsze to niz "push X to return on track" ktory teleportuje na trase Cytuj
Lucek 4 417 Opublikowano 29 września 2009 Opublikowano 29 września 2009 nie wiem czemu mialby to byc jakis problem, skoro to nie jest jakis bug czy glitch - po prostu tak rozwiazali sposob przywracania auta na 4 kolka - lepiej by bylo jakby dali "wcisnij X zeby wrocic na tor"? Cytuj
Scorp1on 8 Opublikowano 29 września 2009 Opublikowano 29 września 2009 Pogralem na ustawieniach Expert tyle ze automatem i dosc latwo sie gralo, top3 bez problemu zdobylem w dodatku zagralem tez ze sprzeglem i jak na 1 raz jadac na manualu (auta nie posiadam wiec nie znam zasad :>) udalo mi sie dostac na 3 pozycje za 1 razem, co prawda kilka backow bylo ale fajnie sie gralo. Pozycja wg strasznie latwa albo prawdziwe zycie jest rowniez takie latwe. Probojac driftu z opcjami ON to on zadko kiedy wychodzi a gdy byl OFF to fajnie sie juz driftuje. Pierwszy raz mam ochote pograc w "sima" badz gra mi bardzo przypomina PGRa ktory jest TOP1 racerow z Xa Ps. czy auta beda mialy pelna gamme kolorow? Bo co to curwa Lancer ma 5 kolorow a Audi z 15? Wkuurwia mnie takie cos, chce zoltym pojezdzic to mam bialy, czerwony, zielony i czarny.... Cytuj
MaiorZero 1 400 Opublikowano 29 września 2009 Opublikowano 29 września 2009 (edytowane) nie wiem czemu mialby to byc jakis problem, skoro to nie jest jakis bug czy glitch - po prostu tak rozwiazali sposob przywracania auta na 4 kolka - lepiej by bylo jakby dali "wcisnij X zeby wrocic na tor"? Przecież jest rewind. Moim zdaniem wywrócenie samochodu powinno być równoznaczne z zakończeniem wyścigu. IMO. Edytowane 29 września 2009 przez MajorZero64 Cytuj
Maciek9 0 Opublikowano 29 września 2009 Opublikowano 29 września 2009 Kolory są tylko fabryczne. W custom paint będzie można sobie wybrać dowolny z szerokiej palety Cytuj
Scorp1on 8 Opublikowano 29 września 2009 Opublikowano 29 września 2009 Jestem podobnego zdania - chyba ze po kraksie jakos ustawi sie na 4 lapy, w Bursie wywrotka oznaczala 20s straty jesli chcielismy auto by postawiono na droge Cytuj
Gość donsterydo Opublikowano 29 września 2009 Opublikowano 29 września 2009 Przecież i tak wywrotka jest równoznaczna z zakończeniem wyścigu skoro nie ma już się szans nawet na dogonienie ostatniego wozu. Dla mnie to nawet EarthWorm Jim mógłby te furki stawiać Cytuj
jarken 33 Opublikowano 29 września 2009 Opublikowano 29 września 2009 http://www.taxigamer.com/Xbox_360/Forza_Motorsport_3/72671/video/423/Gameplay_Lamborghini_Murcielago_LP640_on_Suzuka.html Tor Suzuka wygląda teraz przepięknie 24 dni do premiery... Cytuj
Lucky77 21 Opublikowano 29 września 2009 Opublikowano 29 września 2009 Ja tam myślałem, że Forza3 zbliży się maksymalnie w stronę symulacji, że to jest pozycja, która inna być nie może. Myślałem, że Forza to będzie marka kojarząca się z jak najprawdziwszym odzwierciedleniem fizyki zachowania samochodów na najprawdziwszych i wiernie odwzorowanych torach gdzie każda nierówność jest wyczuwalna, gdzie piasek na asfalcie powoduje uślizg, gdzie padający deszcz wywołuje wzmożone poślizgi a porządny dzwon oznaczać będzie zjazd do boksu lub koniec wyścigu. Gdyby różne aspekty symulacyjne zostały w odpowiedni sposób rozwinięte i dopracowane do tego zmienna aura to myślę, że zachwyty fanów i nie tylko były by ogromne. Tymczasem Turn 10 wybrało drogę inną, popatrzyli na sprzedaż takiego Grida i starali się zrobić grę dla wszystkich. Jeśli system uszkodzeń nie został przemodelowany, jeśli w kosmiczny sposób można cofnąć czas, automatyczne hamulce nie pozwolą na wylecenie z trasy a po dachowaniu autko grzecznie obracamy analogiem to w moich oczach ta pozycja nie ma prawa nawet nazywać się semi simulator. Wiele podobnych rozwiązań znalazło się w innych racerach, ale forza miała być wyjątkowa. Dla mnie powielanie pomysłów z innych gier to pójście na łatwiznę a tak zrobiło Turn 10. Czekam na pełną grę, kupię zapewne edycję limitowaną, ale jeszcze bardziej czekam teraz na GT5. I nie ważne kiedy się pojawi bo rynek bardzo obrodził ostatnio we wspaniale samochodówki. Cytuj
Gość donsterydo Opublikowano 29 września 2009 Opublikowano 29 września 2009 Lucky77: Ktoś Ci każe używać dodatkowych udogodnień ? Nie, to o co ten płacz. Cytuj
Magik 1 124 Opublikowano 29 września 2009 Opublikowano 29 września 2009 nie wiem czemu mialby to byc jakis problem, skoro to nie jest jakis bug czy glitch - po prostu tak rozwiazali sposob przywracania auta na 4 kolka - lepiej by bylo jakby dali "wcisnij X zeby wrocic na tor"? Przecież jest rewind. . Co ma piernik do wiatraka. Rewind jest po to by cofnac cala krakse...postawienie auta na pomoca galki pozwala kontyuowac jazde uszkodzona maszyna. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.