Skocz do zawartości

Forza Motorsport 3


Gość Albert Wesker

Rekomendowane odpowiedzi

Gość bigdaddy
Opublikowano

Nie bijcie. Znalazłem to na NeoGaF'ie i mnie rozbawiło do łez.

 

fm3235.gif

fm3dog438.gif

 

niby się chwaliłeś że grałeś sporo w demo i nie wiesz co to jest na gifie? samochód po dachowaniu + prawy analog.....jaki fail feisar...heh

Gość bigdaddy
Opublikowano

Prawy analog to kamera przeciez, lewym sie obraca, podobnie bylo w GTAx - gdy wywrociles sie na bok wystarczylo kola przekrecic by powstac :)

 

ahe no samochód po dachowaniu + lewy analog :teehee:

Gość donsterydo
Opublikowano

W GT5 pewnie będzie się naciskało X i kibice będą zlatywać na tor i podnosić auto ;)

Gość donsterydo
Opublikowano

Albo jeszcze lepiej, wciskasz jakiś tam przycisk na padzie, samochód topi się na płynny metal jak T1000 po czym powraca do kształtu auta już stojącego na kołach :D

Opublikowano

Jesteście w błędzie. W GT5, który ma premierę w 2012 na Święta Wielkanocne, będzie trzeba wklepać ciężką kombinację. Kółko + trójkąt + krzyżyk + kółko + R1 + L3 + 720 stopni lewym analogiem. Wszystko naraz. Następnie naciskacie PS Button wchodzicie do XMB wybieracie nową opcję Translator Guy. Wracasz do gry i pojawia się tłumacz, który podnosi ręką samochód. Jedną.

 

dance.gif

Gość =-FEISAR-=
Opublikowano

Nie bijcie. Znalazłem to na NeoGaF'ie i mnie rozbawiło do łez.

 

fm3235.gif

fm3dog438.gif

 

niby się chwaliłeś że grałeś sporo w demo i nie wiesz co to jest na gifie? samochód po dachowaniu + prawy analog.....jaki fail feisar...heh

 

Ej, nie wiedziałem o tym. Po prostu nie przyszło mi to do głowy że w symulatorze zapodają takie coś. Chociaż w sumie po cofaniu czasu mogłem się spodziewać wszystkiego.

Opublikowano

nie wiem czemu mialby to byc jakis problem, skoro to nie jest jakis bug czy glitch - po prostu tak rozwiazali sposob przywracania auta na 4 kolka - lepiej by bylo jakby dali "wcisnij X zeby wrocic na tor"?

Opublikowano

Pogralem na ustawieniach Expert tyle ze automatem i dosc latwo sie gralo, top3 bez problemu zdobylem w dodatku zagralem tez ze sprzeglem i jak na 1 raz jadac na manualu (auta nie posiadam wiec nie znam zasad :>) udalo mi sie dostac na 3 pozycje za 1 razem, co prawda kilka backow bylo ale fajnie sie gralo. Pozycja wg strasznie latwa albo prawdziwe zycie jest rowniez takie latwe. Probojac driftu z opcjami ON to on zadko kiedy wychodzi a gdy byl OFF to fajnie sie juz driftuje. Pierwszy raz mam ochote pograc w "sima" badz gra mi bardzo przypomina PGRa ktory jest TOP1 racerow z Xa

 

Ps. czy auta beda mialy pelna gamme kolorow? Bo co to curwa Lancer ma 5 kolorow a Audi z 15? Wkuurwia mnie takie cos, chce zoltym pojezdzic to mam bialy, czerwony, zielony i czarny....

Opublikowano (edytowane)

nie wiem czemu mialby to byc jakis problem, skoro to nie jest jakis bug czy glitch - po prostu tak rozwiazali sposob przywracania auta na 4 kolka - lepiej by bylo jakby dali "wcisnij X zeby wrocic na tor"?

 

Przecież jest rewind. Moim zdaniem wywrócenie samochodu powinno być równoznaczne z zakończeniem wyścigu. IMO.

Edytowane przez MajorZero64
Gość donsterydo
Opublikowano

Przecież i tak wywrotka jest równoznaczna z zakończeniem wyścigu skoro nie ma już się szans nawet na dogonienie ostatniego wozu. Dla mnie to nawet EarthWorm Jim mógłby te furki stawiać :)

Opublikowano

Ja tam myślałem, że Forza3 zbliży się maksymalnie w stronę symulacji, że to jest pozycja, która inna być nie może. Myślałem, że Forza to będzie marka kojarząca się z jak najprawdziwszym odzwierciedleniem fizyki zachowania samochodów na najprawdziwszych i wiernie odwzorowanych torach gdzie każda nierówność jest wyczuwalna, gdzie piasek na asfalcie powoduje uślizg, gdzie padający deszcz wywołuje wzmożone poślizgi a porządny dzwon oznaczać będzie zjazd do boksu lub koniec wyścigu. Gdyby różne aspekty symulacyjne zostały w odpowiedni sposób rozwinięte i dopracowane do tego zmienna aura to myślę, że zachwyty fanów i nie tylko były by ogromne. Tymczasem Turn 10 wybrało drogę inną, popatrzyli na sprzedaż takiego Grida i starali się zrobić grę dla wszystkich.

 

Jeśli system uszkodzeń nie został przemodelowany, jeśli w kosmiczny sposób można cofnąć czas, automatyczne hamulce nie pozwolą na wylecenie z trasy a po dachowaniu autko grzecznie obracamy analogiem to w moich oczach ta pozycja nie ma prawa nawet nazywać się semi simulator.

Wiele podobnych rozwiązań znalazło się w innych racerach, ale forza miała być wyjątkowa. Dla mnie powielanie pomysłów z innych gier to pójście na łatwiznę a tak zrobiło Turn 10.

Czekam na pełną grę, kupię zapewne edycję limitowaną, ale jeszcze bardziej czekam teraz na GT5. I nie ważne kiedy się pojawi bo rynek bardzo obrodził ostatnio we wspaniale samochodówki.

Gość donsterydo
Opublikowano

Lucky77: Ktoś Ci każe używać dodatkowych udogodnień ? Nie, to o co ten płacz.

Opublikowano

nie wiem czemu mialby to byc jakis problem, skoro to nie jest jakis bug czy glitch - po prostu tak rozwiazali sposob przywracania auta na 4 kolka - lepiej by bylo jakby dali "wcisnij X zeby wrocic na tor"?

 

Przecież jest rewind. .

Co ma piernik do wiatraka. Rewind jest po to by cofnac cala krakse...postawienie auta na pomoca galki pozwala kontyuowac jazde uszkodzona maszyna.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...