Skocz do zawartości

Forza Motorsport 3


Gość Albert Wesker

Rekomendowane odpowiedzi

Gość donsterydo

Tak na marginesie, możecie sobie wejść do recki na polygamii i poczytać jak wielu PS3slave'ów boli Forza 3: http://polygamia.pl/Polygamia/1,96455,7170091,Recenzja__Forza_Motorsport_3.html

 

Ja mam ubaw po pachy :teehee:

 

Niektórym idiotom NFZ powinien refundować zakup drugiej konsoli, wyszłoby taniej niż późniejsze leczenie chorób wywołanych stresem i frustracją :potter:

Edytowane przez donsterydo
Odnośnik do komentarza

Huh pojechali po bandzie z niektorymi swapami silnikow - Fiesta z silnikiem z RS200 i napedem na 4 kola :blink:

Albo Audi R8 z silnikami z wyscigowych R10 ( w tym diesel ) :potter:

Troche szkoda, ze mozna robic dziwne kombinacje typu Mustang AWD, ale z drugiej strony nikt nas nie zmusza, a mamy wiekszy wybor aut do roznych wyscigow w karierze poprzez swapowanie napedow.

No i benchmark Ring - wpuscic tam 8 chlopa bedzie niezla zabawa :D

http://www.youtube.com/watch?v=IHSoIrRRMOI&feature=player_embedded

Odnośnik do komentarza

Tak na marginesie, możecie sobie wejść do recki na polygamii i poczytać jak wielu PS3slave'ów boli Forza 3: http://polygamia.pl/Polygamia/1,96455,7170091,Recenzja__Forza_Motorsport_3.html

 

Ja mam ubaw po pachy :teehee:

 

Niektórym idiotom NFZ powinien refundować zakup drugiej konsoli, wyszłoby taniej niż późniejsze leczenie chorób wywołanych stresem i frustracją :potter:

Hahaha, jak wyszła reka Uncharted 2 podobnie zachowywała się druga połowa zgromadzonej tam społeczności. Jak widać i po jednej i po drugiej stronie nie brakuje zwykłych troli, których boli to czego nie maja na stanie.

ps. nie wiem czy mam czyścić dysk w X360, jakieś fajne furki / plansze są na dodatkowym dysku? Na razie słyszałem, że cały Nurburgring ... co jest dla mnie argumentem na tak. Przynajmniej w tej chwili.

Odnośnik do komentarza

pograłem w nocy, rano przed robotą troche. z każdym wyścigiem jest coraz fajniej, do modelu jazdy trzeba się jednak troche po forzy2 dostosować. dźwięki silników są niesamowite, strzały z wydechu i ogólne doznania z jazdy są na duży plus (podskakiwanie na wybojach, nierówne fragmenty tras, niepewność przy hamowaniu "z górki"). masa frajdy a śmigam dopiero autami na poziomie alfy brery i mazdy rx-7. już się nie moge doczekać aż wpadnie mi w łapy f355 albo f360cs.

 

btw. do wystawiania aukcji, zdjęć na strone forzy itp potrzeba gold'a na live.. w forzy 2 chyba dało się na silverze zdjęcia wrzucać?

Odnośnik do komentarza

Ryo-San - były limitki na aledrogo ściągane z UK ale cena była przesadzona 300-314pln.

 

 

Dołączam się do pytania bigdaddyego "1.ten darmowy dlc z 2 lokacjami i 10 samochodami będzie tylko za free do pobrania w ten piątek?"

 

Piątek jest jutro a ja nie mam gry i raczej nie będę miał w tym tygodniu :confused:

Odnośnik do komentarza

1. No właśnie a jak to wygląda od strony technicznej. Tzn. co robimy w jakiej kolejności; najpierw instalujemy normalnie pierwsza płytę, potem drugą? Czy o instalacje drugiej płyty pyta się konsola? Gdzieś coś czytałem że, najpierw lepiej zainstalować dodatki z drugiej a dopiero potem pierwszą, prawda to? Jak zainstaluje cały stuff z drugiej płyty od razu to w zasadzie nie będzie ona mi już potrzebna więcej? Tzn. nie będę musiał jej wkładać podczas gry bo np. będę grał wyścig na trasie która była na drugiej płycie? Sorry za zamieszanie ale chcę być w pełni przygotowany kiedy zacznę grać.

 

2. Jest w końcu polski język w grze sprowadzonej zza granicy?

 

3. Dorwał ktoś w Polsce jakimś sklepie wersje ze zdrapkami czy tylko allegro?

Edytowane przez SłupekPL
Odnośnik do komentarza

Jestem już po dwu godzinnej jeździe w FM3.

Jako, że jest to jedyny słuszny konkurent GT5P na rynku, moje porównania będą właśnie do GT.

Pierwsze i dla mnie najważniejsze to model jazdy. Żeby było sprawiedliwie zarzuciłem time trial'a, Ferrari F40 (moja ulubiona fura z GT) i trasa Suzuka Circuit. Wszystkie wspomagacze obowiązkowo na off poza ABS'em (nie potrafię wyczuć hamulca na padzie :/ ). 3,2,1... start! I w tym momencie pojawia się moje zdziwienie - pierwszy zakręt, pedał gazu prawie w podłodze a fura sunie jak po torach, zero utraty przyczepności tylnej ośki. Dopiero wolniejszy przejazd przez ostrzejszy zakręt na pierwszym biegu i z gazem na max potrafi zmusić samochód do zarzucenia tyłem, ale wyprowadzenie auta z poślizgu to w tej grze dziecinada. Jest ZDECYDOWANIE łatwiej niż w GT na fizyce pro, tam trzeba jechać przez cały czas z "duszą na ramieniu", każdy błąd jest niewybaczalny. Forza pozwala na beztroską i bardzo przyjemną jazdę. Ale czy to źle? zdecydowanie nie! Model jazdy jako taki jest wręcz kapitalny, samochody zachowują się bardzo realistycznie (ach ta praca zawieszenia). Jedyny myk polega właśnie na tym, że kontrola nad poczynaniami samochodu jest bardziej uproszczona, ot taki ukłon w kierunku cusuali.

Natomiast jeśli chodzi o grafikę to jest bardzo dobrze, ale jeśli ktoś twierdzi, że wykonanie kokpitów jest porównywalne z tymi w GT5P to albo jest ślepy, albo nigdy GT5P na oczy nie widział (pomijam filmiki na YT). Wystarczy porównać chociażby Ferrari F40 - w GT mamy pięknie odwzorowanie deski rozdzielczej (specyficzny materiał) i znacznie ładniejsze i naturalniejsze oświetlenie. Co do wykonania samochodów, to te garażowe biją na łeb wszystko co do tej pory widziałem. Szczegóły układu hamulcowego, czy też same opony zwalają z nóg! Istne arcydzieło. Szkoda, że podczas wyścigu nie jest już tak pięknie, szczególnie kiepsko prezentują się sztucznie przyciemnione szyby i ciemna tekstura zamiast wnętrza.

Oczywiście jest jeszcze za wcześnie na jakiekolwiek oceny z mojej strony, ale na pierwszy strzał jest to bardzo mocne 9.

Wracam grać :)

Edytowane przez Michał102
Odnośnik do komentarza

Wkładamy pierwszą, której najpierw nie da się zainstalować (nie ma tej opcji). Po włączeniu gry zostajemy spytani, czy chcemy zainstalować dodatkowe materiały. Jeżeli tak, to gra prosi nas o wyjęcie 1 i włożenie 2 płyty. Tam wybieramy co chcemy zainstalować (wszystko/wybrane paczki aut/trasy) i xbox zaczyna instalować 2 płytę. Po instalacji 2 możemy wreszcie zainstalować normalnie pierwszą.

Odnośnik do komentarza

No właśnie a jak to wygląda od strony technicznej. Tzn. co robimy w jakiej kolejności; najpierw instalujemy normalnie pierwsza płytę, potem drugą? Czy o instalacje drugiej płyty pyta się konsola? Gdzieś coś czytałem że, najpierw lepiej zainstalować dodatki z drugiej a dopiero potem pierwszą, prawda to? Jak zainstaluje cały stuff z drugiej płyty od razu to w zasadzie nie będzie ona mi już potrzebna więcej? Tzn. nie będę musiał jej wkładać podczas gry bo np. będę grał wyścig na trasie która była na pierwszej płycie? Sorry za zamieszanie ale chcę być w pełni przygotowany kiedy zacznę grać.

Wkladasz pierwsza plyte ( "play disc")...po zaladowaniu gra zapyta sie ciebie czy chcesz zainstalowac "extra content"...potwierdzasz i zostajesz poproszony zmiane plyty na "instalation disc". Potwierdzasz instalacje po czym gra zaistaluje na dysku dodatkowe trasy i auta (1,9GB). Ponownie zmieniasz plyte na pierwsza i od tej chwili dysk nr 2 jest juz niepotrzebny ;)

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...