Magik 1 124 Opublikowano 24 grudnia 2009 Opublikowano 24 grudnia 2009 Jak dla mnie wlasnie jazda furami typu TVR Sagaris, Viper Team Oreca to esencja tej gry... Przy tego typu pojazdach ogromna role odgrywa rowniez tuning....ustawienie sztywnosci zawieszenia/stabilizatorow poprzecznych, zmiana cisnienia w oponach potrafi zdzialac cuda Cytuj
Michał102 870 Opublikowano 24 grudnia 2009 Opublikowano 24 grudnia 2009 Przy wymianie klamotów starajcie się pierw wymieniać takie podzespoły jak zawieszenie oraz skrzynia biegów. Seryjne klamoty często nie nadają się na określone typy torów, wymieniając je na wyścigowe zyskamy możliwość dowolnej ich regulacji. Tyczy się to głównie samochodów seryjnych, bo w wyczynowych maszynach te części mamy w "standardzie" Cytuj
Gość donsterydo Opublikowano 24 grudnia 2009 Opublikowano 24 grudnia 2009 (edytowane) No pograłem trochę. Nie będę się wypowiadał o jeździe od strony technicznej bo nie mam o tym zielonego pojęcia, ale wiem jedno gra daje tony radochy, nie chce się odchodzić od konsoli. Samochody wyglądają świetnie, tak samo jak i tory. Nawet mam swojego bota, który mi kasę i punkty doświadczenia zarabia za mnie - moją siostrę Edytowane 24 grudnia 2009 przez donsterydo Cytuj
tomsecret1993 20 Opublikowano 25 grudnia 2009 Opublikowano 25 grudnia 2009 Zmieniłem FOV i mi się kloc zawiesza co chwilę. Co za (pipi). Ktoś też tak miał? Cytuj
Magik 1 124 Opublikowano 25 grudnia 2009 Opublikowano 25 grudnia 2009 Zmieniłem FOV i mi się kloc zawiesza co chwilę. Co za (pipi). Ktoś też tak miał? Bylo juz o tym kilka razy...po zmianie FOV gra moze sie wieszac przy wyborze "wolna gra" (podobno konsol podpietych do netu problem nie dotyczy). Problem calkowicie znika w "Karierze" Cytuj
MaZZeo 14 193 Opublikowano 25 grudnia 2009 Opublikowano 25 grudnia 2009 Kolejny dodatek w drodze, podobno tak bedzie wyglądać lista: 2010 Aston Martin 0ne-77 2009 Audi RS6 2009 Audi R8 LMS 2010 BMW M6 Coupe 2010 Corvette GS 2010 Mustang GT500 2009 HSV w427 2009 Lotus 2-11 2010 Zonda R 2010 Boxster S 2010 S5S Raptor Cytuj
peacekeeper119 6 Opublikowano 27 grudnia 2009 Opublikowano 27 grudnia 2009 Czemu ja mam dostęp do całej witryny i MP na koncie silver? Nie żebym narzekał, ale bardzo mnie to ciekawi... kie 'happy hours'? 1 Cytuj
MaZZeo 14 193 Opublikowano 28 grudnia 2009 Opublikowano 28 grudnia 2009 Kto mi wyjaśni, dlaczego ja mając Peżocika 207 S (ten rajdowy) rozgrywam ten turniej dla Peżotów only, a potem jak wchodzę w rankingi to wszyscy się w nim ścigają Audicami, Skyline'ami itp itd, nie rozumiem tego, to jakiś bug czy co? Cytuj
Scorp1on 8 Opublikowano 28 grudnia 2009 Opublikowano 28 grudnia 2009 Nie da rady w Wolnym Wyscigu grac pomalowanymi juz furkami? Cytuj
Colin 1 974 Opublikowano 28 grudnia 2009 Opublikowano 28 grudnia 2009 1 - bo to rankingi czasówek na danej trasie a nie eventa? (chyba) 2 - z garażu nie możesz wybrać swoich furek? Cytuj
Scorp1on 8 Opublikowano 28 grudnia 2009 Opublikowano 28 grudnia 2009 (edytowane) Zapomnialem ze mozna wejsc w ikonke w lewo, sadzilem ze to taka ikona garazow tych marek . Wydawalo mi sieze wybiera sie samochod a potem wgrywa naklejki jak to jest normalnie w trybie karierowym Edytowane 28 grudnia 2009 przez Scorp1on Cytuj
marbel007 857 Opublikowano 28 grudnia 2009 Opublikowano 28 grudnia 2009 Mazzeo - dokładnie jest tak, że po wyścigu możesz sprawdzić wyniki innych na tej trasie w tej samej klasie samochodu. Nie w danym evencie. Tak było w FM2. Tutaj jest bardziej ogólnie. Szkoda. Takie ogólne statystyki można było sobie sprawdzić na stronie Forzy lub w menu gry. Choć nie zawsze to działało prawidłowo. Tutaj mamy tylko Trasa-Klasa samochodu. Cytuj
mozi 1 978 Opublikowano 29 grudnia 2009 Opublikowano 29 grudnia 2009 pytanko - co podrasowane z klasy S jeździ najlepiej? Veyrona sie nie da modować bo jest na szycie klasy S a wszystko inne fabryczne nie ma szans. Nie chce mi się pchać kasy w tuning Salena np aby sie przekonać że kupa. R8 trochę za słaba jednak. GT-R z DLC niby by dawał rade ale prz podobnym przyspieszeniu jest już w klasie r3. Cytuj
Magik 1 124 Opublikowano 29 grudnia 2009 Opublikowano 29 grudnia 2009 Ciezko powiedziec...wiele zalezy nie od samej mocy tylko od pdpowiednich ustawiem (nachylenie skrzydel, sztywnosc zawieszenia/stabilizatorow,cisnienie w oponach). Naprawde odpowiednimi ustawieniami mozna zmienic nature auta. Porownam dzis seryjnego Verona z moimi przerobionymi S-kami i dam ci znac czy przebije czas Bugatti Cytuj
Gość Opublikowano 29 grudnia 2009 Opublikowano 29 grudnia 2009 Jadąc Vernonem w klasie R3 wszyscy wąchają moje spaliny ( o ile nie jeżdżę po piasku i nie pizgam w ściany) i polecam każdemu początkującemu, bo łatwo się prowadzi. Jest coś szybszego ? Cytuj
Scorp1on 8 Opublikowano 29 grudnia 2009 Opublikowano 29 grudnia 2009 MINE'S R34 Skyline GT-R - juz na starcie wymijam wszystkie auta i jestem od kawalek od nich. Superprzyspieszenie i fajnie sie prowadzi Cytuj
tomsecret1993 20 Opublikowano 29 grudnia 2009 Opublikowano 29 grudnia 2009 (edytowane) Ferrarka FXX jest dobra fhuj mówię wam. Dostaje się ją za 35 albo 36 level jakoś. Przy okazji jakie macie włączone ułatwienia? Ja gram ze wszystkimi absami, tcesami, itp. wyłączonymi, ręczna skrzynia i SI na średnim. Trudny jest dla mnie za trudny i pierwszego typa nie mogę dogonić w większości przypadków mimo 25 restartów i cofania czasu. Na średnim jest za łatwo, odjeżdżam im i po okrążeniu, dwóch już nie widać ich w lusterku. Edytowane 29 grudnia 2009 przez tomsecret1993 Cytuj
Bartg 5 479 Opublikowano 29 grudnia 2009 Opublikowano 29 grudnia 2009 Nom to najwiekszy problem tej gry - zle zbalansowane AI, na hardzie tak jak mowisz, zeby wyprzedzic pierwszego typa trzeba jechac bezblednie i na wielu trasach wpychac sie na chama, bo inaczej nie ma szans, na medium natomiast objezdza sie AI bez wiekszego problemu. Jakis patch by nie zaszkodzil. Cytuj
Magik 1 124 Opublikowano 29 grudnia 2009 Opublikowano 29 grudnia 2009 pytanko - co podrasowane z klasy S jeździ najlepiej? Veyrona sie nie da modować bo jest na szycie klasy S a wszystko inne fabryczne nie ma szans. Nie chce mi się pchać kasy w tuning Salena np aby sie przekonać że kupa. R8 trochę za słaba jednak. GT-R z DLC niby by dawał rade ale prz podobnym przyspieszeniu jest już w klasie r3. Porownalem sobie czasy moich "esek" (nie mam ich zbyt duzo) na Circuit de Catalunya. Trasa ta zawiera 2 proste, delikatne luki, wolne zakrety i szykane, wiec jest swietna do porownania osiagow auta... Veron rzeczywiscie pozera na prostych wszystkie fury ze swoje klasy...i to zdecydowanie. Ma za to bardzo slabe hamulce i jest baardzo podsterowny. Generalnie na zakretach wydaje sie ociezaly i tam wlasnie traci sporo. Probowalem kilka fur z klasy S i ciezko bylo sie zbliczyc do czasy Bugatti na mniej niz 2 sekundy. Okazalo sie za to ze takie Audi R8 ktore jest o klase gorszy rowiez jest w stanie zblizyc sie na mniej niz 2 sekundy do Verona...jest przy tym latwy w prowadzeniu i czasy sa bardzo konsekwentne. Gdyby zupdatowac go "S" mysle ze spokojnie zrobilbym czas zblizony do Verona. Co zreszta sie udalo przerobionym Mercem SL65 AMG (tylko o 0.1 wolniej)..przy czym klasa S ma limit 700 "punktow" a Merc mial 670..moglbym wiec jescze cos dokupic i pozostac w klasie. Tyle ze SL-ka jest mocno nadsterowna i trzeba jednak zmienic to i owo w ustawieniach. Niemniej jestem pewien ze najbardziej oplaca sie przerobic Audi R8...biorac pod uwage latwosc prowadzenia, powtarzalnosc czasow w wyscigu to najlepszy wybor na wiekszosc torow (oczywiscie procz Le Mans lol) Cytuj
mozi 1 978 Opublikowano 29 grudnia 2009 Opublikowano 29 grudnia 2009 (edytowane) Magik - byłbym wdzięczny :> co do veyrona to może i jest szybki ale niestety na krętych trasach jest do dupy. Wyścigi z klasy r3 robię Ferrari Fxx bo trzyma się dużo lepiej drogi niż veyron - problem jest jeszcze taki że fury z klasy S (właśnie veyron) stunowany do r3 będzie jeździł gorzej niż słaby r3. Słabiej skręca, hamuje itd. Jeżdżę bez wspomagaczy i na manualu i dla mnie ma to duże znaczenie. Edit - Magik - r8 próbowałem ale przy prostych trasach (Sebring, Lemans np) jest problem. Znaczy da się zrobić ale AI jakoś nie ma kłopotów ze skręcaniem tym czołgiem albo zapamiętaniem całej Nürburgring Nordschleife :> Edytowane 29 grudnia 2009 przez mozi Cytuj
Magik 1 124 Opublikowano 29 grudnia 2009 Opublikowano 29 grudnia 2009 Z R3 najlepiej mi sie jezdzi Viperem Team oreca (podrasowany Reventon tez sobie radzi;) Cytuj
Michał102 870 Opublikowano 29 grudnia 2009 Opublikowano 29 grudnia 2009 (edytowane) Ferrarka FXX jest dobra fhuj mówię wam. Dostaje się ją za 35 albo 36 level jakoś. Przy okazji jakie macie włączone ułatwienia? Ja gram ze wszystkimi absami, tcesami, itp. wyłączonymi, ręczna skrzynia i SI na średnim. Trudny jest dla mnie za trudny i pierwszego typa nie mogę dogonić w większości przypadków mimo 25 restartów i cofania czasu. Na średnim jest za łatwo, odjeżdżam im i po okrążeniu, dwóch już nie widać ich w lusterku. Aby wygrywać na hardzie, musisz znać każdy tor na wylot, opanować idealną linie przejazdu, i praktycznie każde okrążenie musi być kalką poprzedniego. Nie ma mowy o jakichkolwiek błędach. Wszystkie wspomagacze oczywiście na off, bo bardzo spowalniają samochód. Oczywiście trybu hard nie wyobrażam sobie na padzie - moje zdolności manualne są za słabe, aby w pełni opanować furę za pomocą gałki i spustów Szkoda, że T10 nie pokusiło się o odwzorowanie w pełni wyścigu LeMans 24h (czas nie koniecznie musiałby być ustawiony na 24h), z kwalifikacjami itp. Bardzo mi czegoś takiego brakuje. Bolidy LMP1 aż same proszą o ten legendarny wyścig Edytowane 29 grudnia 2009 przez Michał102 Cytuj
Gość donsterydo Opublikowano 29 grudnia 2009 Opublikowano 29 grudnia 2009 (edytowane) W jazdę bez wspomagaczy na padzie od klasy A czy tam S to ja się pobawię jak skończę całą karierę... za jakieś 2 miesiące Na padzie wielu rzeczy "nie da" się dobrze wykonać, np. trzymanie gazu na pół gwizdka, po jednym wyścigu to pewnie palcem wskazującym bym nie mógł ruszać dlatego oba mi latają jak u rewolwerowca Tak samo skręcanie na gałce jest szczególnie uciążliwe jak się redukuje z dużej prędkości przy ciasnym zakręcie, ciężko wyczuć, a im mniejszy ekran tym trudniej. No i mogliby wprowadzić jakiś poziom trudności między normal a hard (na ten drugi nie mam nerwów ). Edytowane 29 grudnia 2009 przez donsterydo Cytuj
tomsecret1993 20 Opublikowano 30 grudnia 2009 Opublikowano 30 grudnia 2009 (edytowane) Ja gram na padzie Może mi łatwiej bo Forza 2 urwała mi spory kawał życia i tam też grałem na padzie. Teraz w trójce wygrywam na hardzie z botami ale tylko na torach dobrze mi znanych właśnie z dwójki (Sebring, Tsukuba, Road Atlanta, Mugello, itp.) Gorzej z nowymi trasami (w szczególności disc 2 - oprócz Nurburgring Nordschliefe, który znam na pamięć). Na padzie też da się gazować "na pół gwizdka" i analogi można wyczuć ale potrzeba trochę czasu Edytowane 30 grudnia 2009 przez tomsecret1993 Cytuj
mozi 1 978 Opublikowano 30 grudnia 2009 Opublikowano 30 grudnia 2009 W forzę powinno się grać na kierownicy. Bez tego znudziło by mi się po 3 dniach. A tak widok z maski i jazda. Z początku trudno się przyzwyczaić ale warto. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.