Michał102 870 Opublikowano 30 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2009 Tym bardziej, jeśli przyzwoitą kierownicę (Logitech FX) można znaleźć już za ok 100zł. Nie jest to jakość DFP, ale daje radę. Sam wyhaczyłem nowiutką kierownicę M$ za 200 zł Trzeba tylko trochę poszukać Cytuj Odnośnik do komentarza
tomsecret1993 20 Opublikowano 30 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2009 Brat ma właśnie FX. Nie wiem czy mi chce mi się przestawiać na jazdę na kierownicy bo próbowałem na niej jeździć i myślę, że musiałbym sporo potrenować w jakichś wolniejszych klasach bo jeździ się zupełnie inaczej. Cytuj Odnośnik do komentarza
Michał102 870 Opublikowano 30 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2009 Pierwsza przesiadka z pada na kierownicę może być dość bolesna Jednak po dłuższym treningu i załapaniu "o co chodzi" do pada nikt nie chce wracać Cytuj Odnośnik do komentarza
Magik 1 124 Opublikowano 30 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2009 Na padzie wielu rzeczy "nie da" się dobrze wykonać, np. trzymanie gazu na pół gwizdka, po jednym wyścigu to pewnie palcem wskazującym bym nie mógł ruszać dlatego oba mi latają jak u rewolwerowca Tak samo skręcanie na gałce jest szczególnie uciążliwe jak się redukuje z dużej prędkości przy ciasnym zakręcie, ciężko wyczuć, a im mniejszy ekran tym trudniej. Heh...ja podobnie jak tomsecrt nie mam z tym najmniejszych problemow...zarowno z precyzyjnym operowaniem gazem jak i skretem kol. Ale jak Tom slusznie zauwazyl...pewnie duzy wklad w to miala FM2 ktora byla znacznie bardziej wymagajaca w tej kwesti. Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość Opublikowano 30 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2009 (edytowane) Ja mam wyłączone (po Waszych radach) wszystkie wspomagacze, nie licząc linii hamowania, oraz włączone SI na hard. Gram na automatycznej skrzyni i veyrnonem daje radę w R3, gorzej z opanowaniem furek z tej klasy. Jaka jest najłatwiejsza w prowadzeniu? Co należy zmienić, by przy starcie nie kręcić się w miejscu? Jak daje gaz na pół gwizdka, to zostaje w tyle. Coś przy biegach trzeba pogrzebać? edit. jakaś dobra, średnio droga kierownica? Edytowane 30 Grudnia 2009 przez Gość Cytuj Odnośnik do komentarza
Michał102 870 Opublikowano 30 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2009 (edytowane) Ja mam wyłączone (po Waszych radach) wszystkie wspomagacze, nie licząc linii hamowania, oraz włączone SI na hard. Gram na automatycznej skrzyni i veyrnonem daje radę w R3, gorzej z opanowaniem furek z tej klasy. Jaka jest najłatwiejsza w prowadzeniu? Co należy zmienić, by przy starcie nie kręcić się w miejscu? Jak daje gaz na pół gwizdka, to zostaje w tyle. Coś przy biegach trzeba pogrzebać? edit. jakaś dobra, średnio droga kierownica? Co do startu z miejsca, to staraj się tuż po skończeniu odliczania depnąć ostrzej, by po chwili popuścić gaz aby koła nie straciły przyczepności. Następnie musisz wyczaić ten moment, kiedy należy znów "docisnąć" gaz do dechy (lecz trza to robić płynnie). Potrenuj dłużej, a dasz radę Co do fury prostej w prowadzeniu w klasie R3, to chyba będzie to Porsche 911 GT3. PS. O kierownicach masz wyżej, oraz w temacie im poświęconym. Edytowane 30 Grudnia 2009 przez Michał102 Cytuj Odnośnik do komentarza
Magik 1 124 Opublikowano 30 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2009 Co do startu to Michal ma w 100% racje Z R3 rzeczywiscie Porsche jest dosc latwe w prowadzeniu. Najlepsze czasy wykrecam Viperem (Team Oreca), tyle ze ta fura wymaga dosc drastycznego usztywnienia przodu (+miekki tyl) co by tyl mu uspokoic. Tyle ze nawet po poprawkach bedzie wymagal umiejetnego operowania gazem. Moja sugestia to zupdatuj Reventona do R3 (chocby automatycznie). Autko jest duzo bardziej neutralne od 911stki...rzeklbym nawet ze zbyt podsterowne ale dzieki temu na wyjsciach z zakretow mozesz dac gaz do oporu bez obaw ze tyl zacznie Ci tanczyc. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
Michał102 870 Opublikowano 30 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2009 Magik - ten Viper Team Oreca to rzeczywiście zacna fura. Właśnie go trochę "objeździłem", i prowadzi się naprawdę genialnie. Zdecydowanie najlepszy samochód w klasie R3 No i ta praca wydechu... coś pięknego Cytuj Odnośnik do komentarza
Magik 1 124 Opublikowano 30 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2009 (edytowane) Nom...mam do niego slabosc od czasow Gran Turismo 3....po dzis dzien mam koszmary o tym jak nie moglem zaliczyc czasowki na zloto tym Viperkiem na Laguna Seca (a to byla jedyna rzecz ktorej mi brakowalo do zaliczenia gry na 100%) Edytowane 30 Grudnia 2009 przez Magik Cytuj Odnośnik do komentarza
Skyline 0 Opublikowano 31 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2009 (edytowane) 100 % kariery na hardzie i padzie ha ! ;-).Na Camino Viejo w klasie R1 i hardzie (bez wspomagaczy z wyjątkiem trakcji) miałem raz nawet przewagę jakieś 45 sekund :)Wprawdzie chyba wtedy ci za mną się pozderzali bo tracili po 5 sekund na każdym okrążeniu no ale się da .Natomiast by wygrywać na hardzie nie można mieć samochodu słabszego niż najlepszy w danej klasie-wtedy jest to łatwiutki poziom.Ewentualnei samochód moze byc słabszy ale mieć przerobioną całą trakcję +zawieszenie,bez tego nie ma co próbować.Wyjątkiem jest klasa S gdzie bezsensownei wsadzono wszędzie Bugatti i wygranie z nim jest bardzo trudne a na trasach z prostymi odcinkami graniczy z cudem-wtedy da się wygrać tylko Veyronem albo fantastycznym wręcz Saleenem Edytowane 31 Grudnia 2009 przez Skyline Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość bigdaddy Opublikowano 1 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2010 Pierwsza przesiadka z pada na kierownicę może być dość bolesna Jednak po dłuższym treningu i załapaniu "o co chodzi" do pada nikt nie chce wracać dokładnie, po pierwszym kontakcie z kierownicą się wystraszyłem jak na tym można grać :potter: ale po kilku godzinach już sobie nie wyobrażałem by powrót do pada dał mi tyle frajdy Cytuj Odnośnik do komentarza
MaZZeo 14 180 Opublikowano 3 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2010 słuchajcie, na forum Forzy trzeba mieć jakieś uprawnienia, żeby założyć topic? Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość Opublikowano 3 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2010 Jeżeli Ci go zamknie siła wyższa, to będziesz wiedział, że tak Cytuj Odnośnik do komentarza
Redmitsu 971 Opublikowano 8 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2010 Gdzie moge zmienic jezyk tzn napisy w grze? Bo slyszalem ze mozna po polsku ; ] Cytuj Odnośnik do komentarza
orion50 632 Opublikowano 8 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2010 Wejdź w ustawienia konsoli i Ustawienia Regionalne weź na Polska Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość =-FEISAR-= Opublikowano 11 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2010 Skoro fanboje FM wbijają do temu o GT5 i sieją zamęt to ja tak delikatnie coś pokażę. Uber fizyka. http://www.youtube.com/watch?v=PkZBuSmdCeA 2 Cytuj Odnośnik do komentarza
Bartg 5 435 Opublikowano 11 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2010 (edytowane) Kolejna paczka aut w drodze : Autoweek car show pack http://www.youtube.com/watch?v=mfDGCtPvfWw Audi RS6 2009 Audi R8-LMS 2010 Ford Shelby Mustang GT-500 Holden HSV W427 / Saleen S5S <- ciekawe, ktore auto bedzie dla europy, stawiam na Saleena. 2009 Lotus 2-eleven 2010 Pagani Zonda-R 2010 BMW M6 2010 Aston Martin one-77 2010 Porsche Boxster S 2010 Corvette Grandsport Screeny pewnie beda sie sukcesywnie pojawiac. W kolejnej paczce mam nadzieje na pare bardziej przyziemnych aut, np Golf/Scirocco R i w koncu jakies nowe Mietki AMG - C63/E63. Edytowane 11 Stycznia 2010 przez Bartg Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość donsterydo Opublikowano 11 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2010 A będą znowu jakieś darmowe dwa auta z tej paczki do pobrania ? Cytuj Odnośnik do komentarza
mozi 1 977 Opublikowano 12 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2010 Feisar - wyjdź duspko Cie boli bo nie mozesz grac :> Z tego co czytałem to ta paczka wychodzi dzisiaj. Cytuj Odnośnik do komentarza
hooki 194 Opublikowano 12 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2010 jest sample do pobrania, ale co w nim to nie wiem. ja zasysam pełną paczkę, bo jest konkretna (jak i poprzednia z resztą). tylko zaraz spadam do pracy więc wrażenia opiszę wieczorem.. Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość donsterydo Opublikowano 12 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2010 Darmowy samochód to - 2009 Lotus 2-Eleven Cytuj Odnośnik do komentarza
orion50 632 Opublikowano 12 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2010 (edytowane) jak od nowa kupię Fm'kę to łykam oba car paki + Dodał MODERATOR ciesz sie, ze tylko zedytowal Ci posta. Piane toczcie sobie gdzies indziej to niech się chociaż podpisze.. Edytowane 19 Stycznia 2010 przez orion50 Cytuj Odnośnik do komentarza
xtomashx 162 Opublikowano 13 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2010 mam pytanie... wlasnie przyszla do mnie gra z allegro... czy w normalnej wersji jest papierowa instrukcja ? bo u mnie jest tylko jednak karteczka ? Cytuj Odnośnik do komentarza
Q-Jot 321 Opublikowano 13 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2010 Jest kilku stronicowa po polsku i chyba rosyjsku. Cytuj Odnośnik do komentarza
xtomashx 162 Opublikowano 13 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2010 hmm no to ja mam tylko kartke jedna... Cytuj Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.