Opublikowano 26 września 200915 l Porównywalismy wczoraj z kumplem auta z demka nowej Forzy, a pelna wersja F2.Obiektem porównywań był Mini, bo jest on dostępny w F2.Porównalismy auta podczas wyścigu, menusy nas nie interesowały.Powiem szczerze, że efekt jest po prostu o oszałamiajający, ale nie na plus F3.Gdzie podczas wyścigu 10 razy wiecej poly???Tego nie wiem bo model w demku F3 jest żywcem przeniesiony z F2, wystarczy spojrzeć na światła czy błotniki, pomijając fakt, że opona jest zrobiona z tych samych tekstur co w drugiej części.Nawet bierznik jest taki sam.Do tego jescze wystarczy przewrócić samochód do góry kołami, by ujrzeć ''śliczny'' widok podwozia i kół, które wiszą w powietrzu i nie mają wachaczy.Śmiech na sali.Fury podczas gry wyglądają niby troche lepiej przez to, że są lepsza refleksy na karoserii i oświetlenie jest inne niż w dwójce. Osobom, które mają możliwośc porównania radzę to obczaić, bo Turn10 się tu nie popisało.Pamiętam jeszcze filmik, na którym jakiś gośc z tej ekipy powiedział, że samochody mają 10 razy węcej poly podczas wyścigu.Dlatego właśnie się do tego przyczepiłem. Ostatecznie to jest tylko demo, pełnej wersji nie ma, mozliwe, że to jest jakaś wczensna wersja i produkt sklepowy będzie wyglądał lepiej, no ale na tę chwilę wielu ludzi, w tym i ja, czują się oszukani i koniec.Ja grałbym w F3 nawetr gdyby grafa była jak w dwójece bo to po prostu must have, no ale po co te wszystkie ściemy...?
Opublikowano 26 września 200915 l Ja oceniłbym to demo to tak w skali od 1 do 10: Grafika otoczenia: 9/10 Grafika pojazdów: 7+/10 Widok z kokpitu: 5/10 Model jazdy: 9+/10 Grawyalność: 9+/10 Zniszczenia: 6/10 Dźwięk: 9+/10 ja bym tak ocenił Grafika otoczenia: 9+/10 Grafika pojazdów podczas wyścigów: 8/10 (wszytko było by ok gdyby nie szyby które zamieniają się nie mal w czarne) Grafika pojazdów w menu 10/10 Widok z kokpitu: 6/10 (widok i detale są ok, tekstury są słabe i brak szyby) Model jazdy: 9/10 Grawyalność: 9+/10 Zniszczenia: 7/10 Dźwięk: 9/10 No i bardzo ważna informacja T10 potwierdziło że to demo z e3 z 60fpsami w kokpicie Lista poprawek jakie chciałbym zobaczyć w fullu? - samochody podczas wyścigu takie jak w menusach (przezroczyste szyby) i kilka detali bardziej poprawionych - kokpit tekstury i przednia szyba, trochę cofnięcie widoku do tyłu - dym/kurz I tyle
Opublikowano 26 września 200915 l Najpierw naoglądaliście się screenów z photo mode (wygładzonych), a teraz płacz bo "nie tak to miało wyglądać" Che na NeoGAF od E3 mówił, że Turn10 wypuszczając obrazki nikogo nie oszukuje i tak to będzie wyglądać, a teraz już tam się nie wypowiada...
Opublikowano 26 września 200915 l Najpierw naoglądaliście się screenów z photo mode (wygładzonych), a teraz płacz bo "nie tak to miało wyglądać" Che na NeoGAF od E3 mówił, że Turn10 wypuszczając obrazki nikogo nie oszukuje i tak to będzie wyglądać, a teraz już tam się nie wypowiada... Czytaj wyżej, na tą chwilę to naściemniali strasznie.Pamiętam jak się zarzekali że fury wyglądają podczas wyścigu tak jak w menusach.Za niecały miesiąc będzie judgement day, wszystko się wyjaśni.
Opublikowano 26 września 200915 l Na czym wy ludzie gracie, ze macie "zabki", u mnie na 46 calach (Samsung LE46A786) nic takiego nie wystepuje i gra prezentuje sie po prostu przepieknie. Jestem dosc wyczulony na aliasing i jezeli gra nie ma porzadnego AA to wnerwia mnie to niemilosiernie. PS. Widok z kokpitu ssie ale schodkow brak ;]
Opublikowano 26 września 200915 l Wersja sklepowa nie będzie się różnić znacznie. Jak już coś to znajdą się tylko drobne poprawki i dodatkowe efekty graficzne.
Opublikowano 26 września 200915 l Nie no, nie ma co się tłumaczyć że niby co tam pare ząbków, że i tak jest lepiej. Problem w tym że (znowu) nam nawciemniali tymi podrasowanymi i wygładzonymi screenami że to tak bedzie wyglądać a rzeczywistość jak zwykle dała kopa w twarz. Ważne że super się jezdzi, ciężkie autka, a sterowanie na kierownicy jak zwykle super ino czasy gorsze niż na padzie wykręcam ale to reguła tej serii. A i mam nadzieję że full wersja będzie miała podział w leaderboards-ach na tych co jeżdżą ze wspomagaczami i na tych bez, bo jeżdzę bez wspomagaczy i dostaję kompleksów patrząc na czasy najlepszych
Opublikowano 26 września 200915 l Te ciemne szyby to lipa na maxa. Chyba, że to tylko na screnach tak wygląda.
Opublikowano 26 września 200915 l Nie wiem czemu jest taki lament nad grafiką. miało wyglądać za(pipi)iście mega, a wygląda po prostu za(pipi)iście. na pewno będzie lepiej. Mi widok z kokpitu pasuje, wszystko wyraźne, widać zegary, a przedewszystkim dobrze się jeździ
Opublikowano 26 września 200915 l Co do tych ząbków, to u mnie na 32calach, przy kamerze zza samochodu ich kompletnie nie widać, fakt przy kamerze ze środka na tych nieszczęsnych wycieraczkach już trochę je widać, ale tragedii nie ma- jest o wiele lepiej niż w FM2.
Opublikowano 26 września 200915 l Wersja sklepowa nie będzie się różnić znacznie. Jak już coś to znajdą się tylko drobne poprawki i dodatkowe efekty graficzne. no o to chodzi bo tu nie ma co poprawiać poza samochodami podczas wyścigu i kokpitami ale ciemne szyby raczej zostaną
Opublikowano 26 września 200915 l Nie no, nie ma co się tłumaczyć że niby co tam pare ząbków, że i tak jest lepiej. Problem w tym że (znowu) nam nawciemniali tymi podrasowanymi i wygładzonymi screenami że to tak bedzie wyglądać a rzeczywistość jak zwykle dała kopa w twarz. Ważne że super się jezdzi, ciężkie autka, a sterowanie na kierownicy jak zwykle super ino czasy gorsze niż na padzie wykręcam ale to reguła tej serii. A i mam nadzieję że full wersja będzie miała podział w leaderboards-ach na tych co jeżdżą ze wspomagaczami i na tych bez, bo jeżdzę bez wspomagaczy i dostaję kompleksów patrząc na czasy najlepszych Ja ze wspomagaczami uzyskuje gorsze czasy niż bez. Mi się wydaje, że one ograniczają moc samochodu, albo ja nie potrafię z nimi jeździć u mnie w 1080p na 46calach to normalnie masakra takie schody w całej grze, To polecam zmienić na 720p, u mnie przy 1080p na 32" też była tragedia z ząbkami. Edytowane 26 września 200915 l przez Matrox
Opublikowano 26 września 200915 l Nie no, nie ma co się tłumaczyć że niby co tam pare ząbków, że i tak jest lepiej. Problem w tym że (znowu) nam nawciemniali tymi podrasowanymi i wygładzonymi screenami że to tak bedzie wyglądać a rzeczywistość jak zwykle dała kopa w twarz. Ważne że super się jezdzi, ciężkie autka, a sterowanie na kierownicy jak zwykle super ino czasy gorsze niż na padzie wykręcam ale to reguła tej serii. A i mam nadzieję że full wersja będzie miała podział w leaderboards-ach na tych co jeżdżą ze wspomagaczami i na tych bez, bo jeżdzę bez wspomagaczy i dostaję kompleksów patrząc na czasy najlepszych Możecie potwierdzić, że czasy kręcone na padzie są lepsze niż te na kierownicy? Jeśli tak, to ja nie mam czego w tej grze szukać, bo wg mnie gra której bliżej do sima niż arcade musi doskonale obsługiwać kierownicę, a skoro czasy na padzie są lepsze to co to za sim? Przecież to nie Burnout, nie? W GT na przykład gra na padzie to jedno wielkie nieporozumienie, gra pokazuje swoje pazury dopiero po podłączeniu kierownicy i wtedy dopiero zaczyna się zabawa w symulację (choć to jeszcze nie to co np. w GTR EVO na blaszaka).
Opublikowano 26 września 200915 l na tym forum jakos te nowinki z opoznieniem docieraja... radze zajrzec na xboxonline. czarne szyby to wina dema Zdjecia z poczatku czerwca , wnetrza aut nie oswietlone , kokpity z zewnatrz niewidoczne (tak jak w demie) A to juz zdjecie z poczatku lipca , kokpity widoczne z zewnatrz Czyli wyglada na to , ze nasze demko ma juz dobrych kilka miesiecy
Opublikowano 26 września 200915 l Przecież to są te fotki, o których mówiliśmy, że to ściema. Po prosty Was oszukali, co nie jest fair.
Opublikowano 26 września 200915 l Ale po co prorokować? Zostało mniej, niż miesiąc do premiery. I tak najważniejsza będzie grywalność kariery i multiplayeru.
Opublikowano 26 września 200915 l Co??? Czy to prawda że padem kręci się lepsze czasy niż kierownicą? Co na to PiotrB, który usilnie twierdzi że Forza ma symulacyjny model jazdy? W GT5:P jest zupełnie odwrotnie i padem nie wykręci sie takiego czasu jak kierownicą.
Opublikowano 26 września 200915 l Możecie skończyć już te swoje żale typu: grafika jest do bani, aliasing wali po oczach, ta gra mnie zawiodła, producenci nas oszukali. Nie ma gier idealnych, a jeśli chodzi o niespełnione obietnice, to pokażcie mi developera który robi wszystko o czym mówi. Zjawisko stare jak świat, a zachowujecie się jakbyście pierwszy raz się z tym spotkali i faktycznie czuli się oszukani. Giera jest fpyte i to jest chyba najważniejsze nie? (no może dla was nie- to kłóćcie się dalej ) Edytowane 26 września 200915 l przez pawel3569
Opublikowano 26 września 200915 l Całe szczęście, że mamy FEISARa i MajorZero64. Jakże oni martwią się bezinteresownie o FM3.
Opublikowano 26 września 200915 l a jeśli chodzi o niespełnione obietnice, to pokażcie mi developera który robi wszystko o czym mówi A najlepsze, że o oszukaniu i niespełnionych obietnicach napisał posiadacz PS3 Nie bronię Turn 10, ale jestem pewien że te fotki są z trybu photo, o tym już też ktoś pisał. Edytowane 26 września 200915 l przez Jordan23Carolina
Opublikowano 26 września 200915 l Jezu ale nasz T10 oszukalo buuuu Co z tego, ze gramy w demo z e3 z poprawionym frameratem w kokpicie, skoro znawcy branzowi juz wiedza, ze grafa ssie, tekstury sa slabe, Turn10 kłamie, model jazdy nie nadaje sie na kierownice, a opony zywcem przeniesli z dwojki
Opublikowano 26 września 200915 l Jak ktoś nie umie grać na kierze to wiadomo, że ma czasy gorsze niż padem. Padem nie wykręci się czasów tak dobrych jak kierownicą, czołówka ma czasy kręcone na kierownicy. Nie wiem skąd taka plotka, ale sony boje wszystko wymyślą. Aż tak czujecie się zagrożeni ? żal mi co niektórych, nie mówię o tym forum
Opublikowano 26 września 200915 l Ludzie to że na kierownicy kręci się gorsze czasy znaczy tyle że kierownica oddaje lepiej zachowanie auta. Force Feedback symuluje przednią oś, a wstrząsy tylną, dzięki temu wiadomo która oś traci przyczepność i można odpowiednio zareagować do sytuacji (dodać - odjąć gazu, zachamować itp.). W demku jadąc Mini zrobiłem taką kontrę że dachowałem nie dotykając nawet bandy mając ponad 150 na budziku. Granie na kierownicy to nieustająca walka z podsterownością i nadsterownością plus kontrowanie co chyba świadczy o realiźmie a nie arcadowym stylu jazdy. W demie nie idzie ustawić martwej strefy ani siły FF przez co trudno ferować opinie, jedno jest pewne, do pada już nie wrócę.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.