Bartg 5 529 Opublikowano 6 czerwca 2009 Opublikowano 6 czerwca 2009 (edytowane) Czy ja wiem czy sie za bardzo odbija, dobrze zrobione zdjecie normalnego samochodu z zadbanym lakierem metalik daje podobny efekt, zawsze mozna sobie matowo pomalowac auto zeby sie nie swiecilo A propos widoku z wnetrza, to martwi mnie troche strasznie maly kat skretu kierownicy - wiadomo ze w autach wyscigowych przelozenie jest bardzo bezposrednie, ale wchodzenie w zakrety 90 stopni i ruszanie kierą o raptem kilka stopni - :| Edytowane 6 czerwca 2009 przez Bartg Cytuj
Mastah 103 Opublikowano 6 czerwca 2009 Opublikowano 6 czerwca 2009 http://forums.forzamotorsport.net/blogs/tu...nd-e3-2009.aspx Perhaps the most surprising to me was when a couple developers from Gran Turismo makers Polyphony Digital came by to personally get hands-on with Forza 3, all the while taking careful notes, examining our UI system, shooting photos, and directly asking us some pretty interesting questions. The reason I say I was personally surprised was because PD aren’t generally known as a studio to acknowledge that there are racing games that exist beyond their own. Which could explain why the GT franchise has been so stagnant in the racing genre since GT3. So it seems competition is good for the consumer after all. I know for a fact that Turn 10 will never stop pushing racing games to the next level. Kilku pracowników Polyphony Digital osobiście przetestowało trzecią Forzę na targach, robiąc przy okazji notatki i zdjęcia, sprawdzając interfejs, czy też zadając Turn 10 kilka interesujących pytań . Cytuj
Bartg 5 529 Opublikowano 6 czerwca 2009 Opublikowano 6 czerwca 2009 Hehe, pewnie najwiecej bylo pytan "wow jak zrobic takie uszkodzenia" i "mozecie nam dac sample pisku opon" Cytuj
MaZZeo 14 241 Opublikowano 7 czerwca 2009 Opublikowano 7 czerwca 2009 Screeny wyglądają przepięknie, ale nie przesadzajcie z tym "obaleniem mocy PS3". Chyba ktoś zapomniał, ze w GT5 będzie conajmniej 20 aut, a FM3 nadal 8. Cytuj
raven_raven 12 014 Opublikowano 7 czerwca 2009 Opublikowano 7 czerwca 2009 20 niezniszczalnych, niecustomizowanych aut . Cytuj
44bronx 459 Opublikowano 7 czerwca 2009 Opublikowano 7 czerwca 2009 Dkoładnie i na dodatek trasy na poziomie graficznym FM2.Udławcie się tym przehype'owanym GT. Cytuj
Gooral 9 Opublikowano 7 czerwca 2009 Opublikowano 7 czerwca 2009 (edytowane) To widzieli? http://forums.gametrailers.com/thread/new-...-images-/831607 Jak było to sorry. Mały koment ode mnie - aż ciężko jest uwierzyć w tą jakość oprawy. Porównywalem ze skrinami z GT5P i wygląda to naprawdę na tym samym poziomie (jeśli nie lepiej ze względu na AAx4 w F3). Zarówno jeśli chodzi o tekstury i oświetlenie. A przede wszystkim dodali coś co wręcz uwielbiam w grach obecnej generacji. Samocieniowanie obiektów (aut w sensie) jest tutaj tak dokładne, że można się tym elementem znacznie poprawiającym realizm scen zachwycić http://img38.imageshack.us/img38/3979/mf36.jpg http://img188.imageshack.us/img188/4438/mf35.jpg Edytowane 7 czerwca 2009 przez Gooralesko Cytuj
orion50 632 Opublikowano 7 czerwca 2009 Opublikowano 7 czerwca 2009 Obejrzałem kilka Gameplayi i to chba faktycznie tak wygląda czekam na demo. Jestem pod wrażeniem. Cytuj
44bronx 459 Opublikowano 8 czerwca 2009 Opublikowano 8 czerwca 2009 Jeśli Forza 3 będzie wyglądać tak jak na tych wszystkich gameplayach no to sorry ale GT5P to inna liga oczywiście na niekorzyść GT.Spójrzcie na trasy (przedewszytkim pierwsze co mnie zmuliło po ujrzeniu GT5P to trasy element ktory wyglada na poziomie Forzy 2) dodajcie do tego prawie tak samo sliczne jak w GT auta (tak mysle ze najladniejsze auta i tak pozostana w GT ale dla mnie liczy sie grafika ogolnie a nie tylko jeden jej element Forza 3 jak narazie pokazuje ze wszytkie elementy sa na najwyzszym poziomie) zniszczenia (mozna nawet dachowac!!!) no i na koniec najlepszy i najwierniejszy realizmowi model jazdy na konsolach (GT i jego smieszny tunel aerodynamiczny ktory dziala niczym podtlenek nie daje rady). Cytuj
Magik 1 125 Opublikowano 8 czerwca 2009 Opublikowano 8 czerwca 2009 Porównanie: Kurna. przy tym f433 widać miażdżącą różnicę. Aż sam zdziwiony jestem, że w dwójce były aż takie kwadraty na ekranie, chociaż spędziłem z nią dużo czasu. Bo nie było :> Ba nawet w pierwszej Forzie nie bylo az tak żle jak na zaprezentowanym screenie. Fotka niby z Forzy2 zostala po prostu spreparowana tak żeby pokazac wielkośc trzeciej częsci xD Z czystej ciekawości odpaliłem po długim czasie dwójeczkę żęby porownac to ze screenem pokazanym powyżej i oto efekt: Obrazek nie jest może najlepszej jakości ale wyraźnie widac ze mimo iż odbiega jakoscią od trojeczki to jest znacznie lepiej niż na tej spreparowanej fotce Chociaż faktem jest to że pomiędzy drugą i trzecią częscią jest wieksza różnica niż jedynką i dwójką Cytuj
coolkrzychu 0 Opublikowano 8 czerwca 2009 Opublikowano 8 czerwca 2009 Według mnie samochody lepiej będą wyglądać w forzie 3 niż w gran turismo 5. W wywiadzie tówrcy forzy powiedzieli że skupią sie do premiery na usprawnieniu oświetlenia i cieniowania. Tego brakuje w forzie . Cytuj
kts 2 Opublikowano 8 czerwca 2009 Opublikowano 8 czerwca 2009 (edytowane) Z całym szacunem do F3, samochody trzymają poziom GT5 ale otoczenie naprawdę jeszcze zapodaje plastikiem jak było w F1,F2. Mam tu na myśli tonacje kolorów ich dobranie...... Edytowane 8 czerwca 2009 przez kts Cytuj
44bronx 459 Opublikowano 8 czerwca 2009 Opublikowano 8 czerwca 2009 to spójrz na trasy w GT.Wyglądają na poziomie Forzy 2 więc niespecjalnie (drzewa i barierki w 2D przemilczę bo to już po prostu jest żal). Cytuj
Emet 1 100 Opublikowano 8 czerwca 2009 Opublikowano 8 czerwca 2009 (edytowane) Ale ty sie ta FM3 podniecasz... Trasy w GT wygladaje bardziej naturalnie, chyba nie zaprzeczysz? Z drugiej strony faktem jest, ze drzewka pochodza z PS2. @ Magik Zrob jeszcze jedno takie samo zdjecie ale z zapalonymi swiatlami. @ Gooralesko Nie patrz na to, ze na screenach z FM3 jest wysoki AA. To screeny z trybu photo. Edytowane 8 czerwca 2009 przez Emet Cytuj
PiotrB 9 Opublikowano 8 czerwca 2009 Opublikowano 8 czerwca 2009 no i na koniec najlepszy i najwierniejszy realizmowi model jazdy na konsolach (GT i jego smieszny tunel aerodynamiczny ktory dziala niczym podtlenek nie daje rady). Jeszcze nie grałeś to nie oceniaj. Ten tytuł (najlepszego symulatora na konsolach) i tak jest wybierany mocno subiektywnie. No i potrzebna jest świetna kierownica z dobrze zaprogramowanym force feedbackiem przez programistów by mówić o jakimś tam realiźmie. Cytuj
Gerath 2 Opublikowano 8 czerwca 2009 Opublikowano 8 czerwca 2009 44bronx mówisz o tych zniszczeniach gdzie gość przywalił w inne auto stojące w poprzek drogi posypały się jakieś szczątki i...tyle (co nie zmienia fakty, że leją te z GT5 na łeb w normalnych wyścigach bo o WRC ciężko coś powiedzieć ) ? A może o tej pięknej grafice trawy na poboczu, o wspaniale wykonanym kierowcy a może wnętrzu widzianym przez szybę (niedokładne fotele itp). Wstrzymajcie się z ocenami grafy bo picują ją na screenach i jedni i drudzy tyle, że w przypadku GT5P można mniej więcej wiedzieć czego się spodziewać. Do simów i jednej i drugiej brakuje i to sporo . Ale bliższy realizmowi mimo wszystko jest model jazdy z GT5P !!!IMO!!! Cytuj
orion50 632 Opublikowano 8 czerwca 2009 Opublikowano 8 czerwca 2009 Widzę kolejny fanboy. Obie gry wyjdą to się oceni. Zagraj w FM2 na kierze to wtedy pogadamy nioch nioch. Ja kupuje w wakacje PS3 dla GT5. ;] joł Cytuj
jarken 33 Opublikowano 8 czerwca 2009 Opublikowano 8 czerwca 2009 (edytowane) Widzę, że tak jak i na innych forach, tak i tutaj ssonyboje muszą gnoić Forzę 3 ^_^ prośba do wszystkich: bez personalnych wycieczek proszę, trzymajmy się tematu samej gry. [senti] Edytowane 9 czerwca 2009 przez sentinel Cytuj
Emet 1 100 Opublikowano 8 czerwca 2009 Opublikowano 8 czerwca 2009 Mam nadzieje, ze to nie bylo do mnie... Nigdzie Forzy nie gnoje tylko lekko prostuje stwierdzenia niektorych. Powiem wiecej... na chwile obecna jestem mocno zawidziony tym co pokazalo Polyphony wzgledem Forzy 3, ktora IMO zapowiada sie wysmienicie. @ Gerath Modele samochodow w Forzy 3, pod katem ilosci polygonow i wykonania wnetrza stoja na conajmniej takim poziomie jak te z GT5:Prologue. Cytuj
coolkrzychu 0 Opublikowano 9 czerwca 2009 Opublikowano 9 czerwca 2009 Wszyscy uważają że GT5 ma taką grafe ponieważ naoglądali się filimków i replay'ów i teraz mają je w głowie. Gdy gra gra się w gran turismo 5 proloque grafika już tak nie kopie jak na filmikach. Model jazdy w forzie jest lepszy niz w gt5. W forzie samochód bardziej narzuca na zakrętach ale da się w miare z tego wyjść. W gt5 mam czasami wrażenie że ścigam się samochodami serii WTCC lub DTM. Cytuj
orion50 632 Opublikowano 9 czerwca 2009 Opublikowano 9 czerwca 2009 Nie do Ciebie Emet, spokojnie . Po prostu irytujące jest to, że GT zawsze musi być lepsze bo jest GT. Bez przesady. Miejmy nadzieję, że GT5 wyjdzie pod koniec 2009 i będziemy porównywać. Na razie my mamy tylko filmiki, a Wy GT5 Prologue. Ja czekam na demo z wywieszonym jęzorem i żałuję, że nie możemy dostać FM 3 Prologue Pozdro Cytuj
Gooral 9 Opublikowano 9 czerwca 2009 Opublikowano 9 czerwca 2009 (edytowane) Modele samochodow w Forzy 3, pod katem ilosci polygonow ... stoja na conajmniej takim poziomie jak te z GT5:Prologue. A powiedz mi jak to można sprawdzić bo ja nie mam takiej mocy? Jedziesz na oko czy używasz dodatkowo linijki i ekierki? @ Gooralesko Nie patrz na to, ze na screenach z FM3 jest wysoki AA. To screeny z trybu photo. Spoko, spoko. Wiem. Ale na trailerze w którym jest in-game footage też nie ma aliasingu. Być może w tej wewrsji silnika Forzy (bo nie wierzę, że to nowy silnik zrobiony od podstaw) bezstratne AAx4, możliwe dzięki eDRAM, jest używane. Przy 1280-720 z AAx4 tak mniej więcej powinny wyglądac wygładzone ząbki w grze jak na tych skrinaczach. Na podstawie tego co wyżej napisałem mniemam, że jednak będzie pełnoekranowy antyaliasing (conajmniej x2) zastosowany bezpośrednio w czasie wyścigów, nie tylko w trybie foto. Bronx - za dużo jadu w twoich postach czuję. Wyluzuj stary bo na fanboja się lansujesz Edytowane 9 czerwca 2009 przez Gooralesko Cytuj
Gerath 2 Opublikowano 9 czerwca 2009 Opublikowano 9 czerwca 2009 (edytowane) Model jazdy w forzie jest lepszy niz w gt5. - oczywiście dla ciebie . Dla mnie model z GT5P jest realistyczniejszy niż ten z Forzy. Grałem i w jedną i w drugą na kierze (Na co dzień jeżdzę 200 konnym RWD lub 300 konnym AWD - czasem zdarza mi się jeździć 5.5l 500konnym RWD). Oczywiście jedna i druga ma swoje downsidy, ale mimo wszystko... . Żeby nie było nie jadę po FORZY 3 ba nawet wręcz przeciwnie strasznie mi się spodobało to co zobaczyłem na trailerze (ale jednak z kupnem xboxa się wstrzymam - łatwiej by było gdyby g25 działało ) piszę tylko po to aby pokazać też punkt widzenia osoby podchodzącej na chłodno do tematu. Ilość polygonów była podawana i przez PD i T10 czy wierzyć...chyba można i jednym i drugim. Edytowane 9 czerwca 2009 przez Gerath Cytuj
Ryo-San 1 756 Opublikowano 9 czerwca 2009 Opublikowano 9 czerwca 2009 Jedynie co mnie mocno irytuje to model zniszczen. Wogole po filmikach z gameplayu widac jak na dloni, ze zniszczenia mocno kuleja. Niech mowia co chca, ale GRID w tym temacie jest poza jakimkolwiek zasiegiem. Nie ma to jak przy 150 km/h uderzyc w bande i....pojechac dalej. Absurd - wyscig powinien sie konczyc po jednym konkretnym dzownie. Mam cicha nadzieje, ze w trybie "Kariery" cos takiego zaimplementuja. Cytuj
Fisiu 4 Opublikowano 9 czerwca 2009 Opublikowano 9 czerwca 2009 Ale tam coś było mówione o Arcade trybie czy mi się tytuły pomieszały? W takim wypadku może w trybie Arcade można wyłączyć zniszczenia. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.