MaiorZero 1 400 Opublikowano 9 czerwca 2009 Opublikowano 9 czerwca 2009 Z tego co mi się wydaje GT5 jeszcze nie wyszło i nie mieliśmy żadnych oficjalnych informacji dotyczących tego co gra ma zaoferować. Lepiej poczekajmy na premierę obu gier. Zresztą w FM3 mam tylko osiem aut na trasie. Cytuj
coolkrzychu 0 Opublikowano 9 czerwca 2009 Opublikowano 9 czerwca 2009 Zresztą w FM3 mam tylko osiem aut na trasie. Forza ma osiem aut na trasie w których można tuningować karoserie. Cytuj
MaiorZero 1 400 Opublikowano 9 czerwca 2009 Opublikowano 9 czerwca 2009 Kto powiedział, że w GT5 nie będzie można? Poczekajmy na preview i będziemy oceniać, a najlepiej na premierę gry. Cytuj
Magik 1 125 Opublikowano 9 czerwca 2009 Opublikowano 9 czerwca 2009 Zresztą w FM3 mam tylko osiem aut na trasie. Coś za coś...FM3 ma tylko 8 aut lecz dzięki zaoszczędzonej ilości polygonów mogli pięknie wymodelowac otoczenie (góry w lokacji zaprezentowanej na E3)...i vice versa... w GT5p oszczędzano na otoczeniu (bitmapy) i dzięki temu mogli wrzucic wiecej pojazdów. Po prostu panowie z PD i T10 obrali dwie różne drogi.. Cytuj
coolkrzychu 0 Opublikowano 9 czerwca 2009 Opublikowano 9 czerwca 2009 Nawet nie zapowiedzieli tuningu zewnętrznego. Znając polyphony wszystko zapowiadają dużo wcześniej przed wydaniem gry. Cytuj
adi 189 Opublikowano 9 czerwca 2009 Opublikowano 9 czerwca 2009 Z tego co mi się wydaje GT5 jeszcze nie wyszło i nie mieliśmy żadnych oficjalnych informacji dotyczących tego co gra ma zaoferować. Lepiej poczekajmy na premierę obu gier. Zresztą w FM3 mam tylko osiem aut na trasie. Tylko w Prologue wszystko odbywało się z lotnego startu ( co dla mnie osobiście było małą porażką ) i przy bardzo dużym "rozstrzeleniu" stawki, być może właśnie dlatego żeby nie "cięło" przy większej ilości wózków na ekranie. Cytuj
Arek_ 21 Opublikowano 10 czerwca 2009 Opublikowano 10 czerwca 2009 no i na koniec najlepszy i najwierniejszy realizmowi model jazdy na konsolach (GT i jego smieszny tunel aerodynamiczny ktory dziala niczym podtlenek nie daje rady).Jeszcze nie grałeś to nie oceniaj...Nieco oceniać może, bo tunel aerodynamiczny w GT5P to porażka. Kiedy dali wyścigi formułkami na High SRR to myślałem, że będzie świetnie, a było gorzej niż na owalach (typu Motegi Sp.), zero skilla ci z tyłu z łatwością doganali (i to nie ze względu na ogromny handicap). Więc trwała sieczka do samej mety, a na ostatniej prostej loteria, najlepiej nie być pierwszym, ot GT3 + Test Course. Cytuj
Gooral 9 Opublikowano 10 czerwca 2009 Opublikowano 10 czerwca 2009 http://www.gamersyde.com/leech_11582_en.html Gameplay znalazłem. Był linkacz do niego? Jak tak to sry. Cytuj
Emet 1 100 Opublikowano 10 czerwca 2009 Opublikowano 10 czerwca 2009 Z ostatniej chwili (tzn ja sie o tym przed chwila dowiedzialem ). Z kamera zza samochodu i z maski (nie wiem czy jest "ze zderzaka" ale raczej tak) mamy 60fps. Jak jezdziemy na kamerze ze srodka gra chodzi w 30fps. Cytuj
coolkrzychu 0 Opublikowano 11 czerwca 2009 Opublikowano 11 czerwca 2009 Skąd to wiesz?? To jest niemożliwe. Cytuj
Emet 1 100 Opublikowano 11 czerwca 2009 Opublikowano 11 czerwca 2009 (edytowane) Od ludzi z gamersyde, ktorzy grali na E3. "[...] 60 frames per second, only in external or hood view since switching in cockpit view divides the framerate by two [...]" http://www.gamersyde.com/news_8063_en.html Dev. podobno twierdzi, ze to wina wersji gry, i ze na premiere powinno byc 60fps. Edytowane 11 czerwca 2009 przez Emet Cytuj
Magik 1 125 Opublikowano 11 czerwca 2009 Opublikowano 11 czerwca 2009 Miło że player z gamersyde odtwarza filmiki 60 fps^^ Szkoda ze ze to był off screen Mimo wszystko jestem spokojny on 60 fps w finalnej wersji. W gameplayu z gamersyde pod koniec kolo zmienia kamerę na widok z za zamochodu i animacja nadal trzyma poziom 60fps:) A można sie domyślic ze model samochodu ma zapewne znacznie więcej polygonów niż sama deska rozdzielcza oraz dodatkowo odbijające sie otoczenie w karoseri a mimo to konsola daje radę wyświetlic wszystko w 1 ramce Według Turn10 widok z kabiny wrzucili dosłownie przed E3 i po prostu nie zdążyli jeszcze go dopieścic...teraz mają zamiar się skupic na oświetleniu wewnatrza samochodu (ktorego aktualnie w grze brak) i właśnie 60 fps^^ Jeśli udało im sie to z perspektywą zza pojazdu nie widzę powodu dlaczego nie daliby rady w widokiem z kabiny:> Cytuj
mozi 1 987 Opublikowano 11 czerwca 2009 Opublikowano 11 czerwca 2009 (edytowane) Kto powiedział, że w GT5 nie będzie można? Poczekajmy na preview i będziemy oceniać, a najlepiej na premierę gry. Ta, kolejne 3 lata? może 4? I wyjdzie jak zwykle - nie ma zniszczeń bo nie, nie ma AI bo po co itd. Z serią GT jest tak jak z Pro evo zero zmian. Proponuję najpierw pograć w obie gry i wtedy porównywać. A tak BTW - lepsze 8 aut na trasie jadących jak "auta" niż 16 pudełek które nie potrafią nic ominąć. Edytowane 11 czerwca 2009 przez mozi Cytuj
orion50 632 Opublikowano 12 czerwca 2009 Opublikowano 12 czerwca 2009 (edytowane) Le Mans w FM 3 oO http://www.onlinecenter.pl/4769/Aktualnosc...torsport-3.html wreszcie wykonanie samochodów jest na świetnym poziomie. Otoczenie też wygląda w porządku. Nie mogę się doczekać października Edytowane 12 czerwca 2009 przez orion50 Cytuj
Gooral 9 Opublikowano 12 czerwca 2009 Opublikowano 12 czerwca 2009 (edytowane) Le mans przypomniało mi o moim ulubionym wozie wyścigowym - Porsche 917. Ktoś wie czy będzie w F3? Jakaś lista samochodów jest juz dostępna? Edytowane 12 czerwca 2009 przez Gooralesko Cytuj
Dark AlexX 0 Opublikowano 12 czerwca 2009 Opublikowano 12 czerwca 2009 Od ludzi z gamersyde, ktorzy grali na E3. "[...] 60 frames per second, only in external or hood view since switching in cockpit view divides the framerate by two [...]" http://www.gamersyde.com/news_8063_en.html Dev. podobno twierdzi, ze to wina wersji gry, i ze na premiere powinno byc 60fps. a jest juz AA? wszedlbym w link, ale i tak nic bym tam nie zrozumial Cytuj
porschman 3 Opublikowano 13 czerwca 2009 Opublikowano 13 czerwca 2009 Świetnie byłoby gdyby był wyścig pełne 24h na Le Mans Oczywiście z możliwością zapisu stanu gry podczas zmiany opon w boksie Cytuj
PiotrB 9 Opublikowano 13 czerwca 2009 Opublikowano 13 czerwca 2009 Le Mans w FM 3 oO http://www.onlinecenter.pl/4769/Aktualnosc...torsport-3.html wreszcie wykonanie samochodów jest na świetnym poziomie. Otoczenie też wygląda w porządku. Nie mogę się doczekać października Niestety nowego Audi R15 TDI tam nie widać. Cytuj
Andżej 2 268 Opublikowano 13 czerwca 2009 Opublikowano 13 czerwca 2009 Ciekawe, czy będzie wersja bez szykan. Cytuj
orion50 632 Opublikowano 13 czerwca 2009 Opublikowano 13 czerwca 2009 W newsie jest napisane, że będzie około 100 takich samochodów więc może będzie to Audi wymienione przez Piotra Cytuj
coolkrzychu 0 Opublikowano 13 czerwca 2009 Opublikowano 13 czerwca 2009 Znalazłem ciekawy filmik, o forzie mówią od 6:30 Filmik Cytuj
PiotrB 9 Opublikowano 13 czerwca 2009 Opublikowano 13 czerwca 2009 Niech Turn 10 da do gry Mercedesa CLK-GTR i tak idealnie odwzoruje jego zachowanie, że na Le Mans będzie latał . Kto jest w temacie będzie wiedział. Cytuj
porschman 3 Opublikowano 13 czerwca 2009 Opublikowano 13 czerwca 2009 Najlepsze jestt o jak co zrobią z szykaną Gran Turismo może będzie to w FM szykana Forzy No chyba, że jej nie będzie w ogole Spadam na Le Mans.... Cytuj
orion50 632 Opublikowano 13 czerwca 2009 Opublikowano 13 czerwca 2009 http://www.gametrailers.com/user-movie/new...-footage/320785 jakość słaba, ale widać, że graficznie gra rzadzi. świetne efekty i masa detali, wiele obiektów. czekam jak na nic innego Cytuj
Magik 1 125 Opublikowano 14 czerwca 2009 Opublikowano 14 czerwca 2009 Co jak co ale akurat ten gameplay wyglada slabo:P Glownie za sprawa zlej jakosci (o czym juz wspomniales). Szkoda ze poki co wiekszosc filmikow prezentujacych gameplay to offscreeny...jednak niektore z nich sa calkiem przyzwoitej jakosci jak np ten http://www.gametrailers.com/user-movie/for...gameplay/319709 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.