Cr@sh 195 Opublikowano 10 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2009 Tutaj macie kilka fotek zrobionych przeze mnie: http://www.psxextreme.info/topic/83651-fm3-temat-zdjeciowy/page__st__40__gopid__2018707entry2018707 DLC warte wydanych 400msp(za rok pewnie przecenią na 240 jak to było w FM2). Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość ragus Opublikowano 10 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2009 Ta ferrarka super się prezentuje Cytuj Odnośnik do komentarza
orion50 632 Opublikowano 10 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2009 ja miałem zmienione FOV i nie wieszało mi się w żadnym trybie Cytuj Odnośnik do komentarza
Bartg 5 435 Opublikowano 11 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2009 Mi tez sie wiesza czasami w Time Trialach czy Free race'ach, w karierze nigdy. Cytuj Odnośnik do komentarza
Michał102 870 Opublikowano 11 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2009 Pograłem wreszcie dłużej na kierownicy M$. Niestety mam dość mieszane uczucia :confused: Co mam na myśli? Ano to, że zestaw FM3 + kiera M$ nie daje takiej frajdy, precyzji sterowania i zarazem realizmu, co kombo DFP + GT5P. Siła FF w sprzęcie Bila to po prostu śmiech na sali, jest to szczególnie dotkliwe, kiedy pędzimy 350 km/h na prostej, a kierownica nie stwarza żadnego oporu. W dodatku mój egzemplarz (tym razem fabrycznie nowy) posiada wg. mnie dyskwalifikującą ten sprzęt wadę - kierownica nie kalibruje się centralnie, tylko ustawia się o kilka stopni w prawo, przez co opanowanie fury przy maksymalnych prędkościach jest niemożliwe. Znalazłem na to jednak prowizoryczne rozwiązanie - pod prawą nogę stołu podkładam kilka książek, aby kąt koła kier. zrównał się z dolną linią TV kiedy trzymam kierownicę na wprost. Czas poważnie pomyśleć nad zakupem Fanatec'a Cytuj Odnośnik do komentarza
Bartg 5 435 Opublikowano 11 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2009 Czas poważnie pomyśleć nad zakupem Fanatec'a To juz lepiej kupic normalny samochod, frajda bedzie wieksza 2 Cytuj Odnośnik do komentarza
MaZZeo 14 180 Opublikowano 12 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2009 Słuchajcie przeglądam te zdjęcia ludzi z forum forzy i nie rozumiem jak oni omijają tą kompresję? Cokolwiek na stronkę wrzucę to jpg niszczy to Cytuj Odnośnik do komentarza
peacekeeper119 6 Opublikowano 20 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2009 Robisz kilkanaście zdjęć tej samej sceny, jedno zdjęcie koło drugiego, a potem te zdjęcia sklejasz. Dużo roboty ale dobrze wygląda. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
Magik 1 124 Opublikowano 20 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2009 Szczerze powiem ze poczatkowo bylem nieco sceptycznie nastawiony do trzeciej Forzy. Jednak przeskok z dwojki gdzie pomykamykalem glownie supersamochodami na Focusy itp z FM3 byl bolesny. Gra wydawala mi sie nieco arcadowa. Pierwsze kilkadziesiat wyscigow przeszedlem nieco na sile. Gra diametralnie zmienia swoje oblicze w trzecim sezonie....Mistrzostwa klasy R3 w takim Viperze Team Oreca(ulubiona fura z GT3) to po prostu masakra...przemiodny i wymagajacy model jazdy. Trza bardzo umiejetnie operowac gazem by opanowac tyl rzucajacy na wszystkie strony. Zwlaszcza na torach z wieloma wzniesieniami (Amalfi/Fujimi) Idealnie czuc ciezar auta,moment zerwania przyczemnosci. W FM2 niebardzo lubilem pojazdy klas R3 i wyzej. W trojce zabawa dopiero sie zaczyna od klasy S wzwyz. Nie pamietam by jakakolwiek gra wyscigowa tak mna pozamiatala od czasu F355 challenge na DC i GT3 na PS2. Cytuj Odnośnik do komentarza
Michał102 870 Opublikowano 20 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2009 Dokładnie. Cały "miód" zawarty jest w samochodach typowo wyścigowych. Moja ulubiona klasa LMP1 (R1) to już w ogóle poezja Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość bigdaddy Opublikowano 23 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2009 a ja na odwrót, wolę klasy poniżej r1 łatwiej mi się jeździ na kierownicy. Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość donsterydo Opublikowano 23 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2009 Na dniach dotrze do mnie moja kopia najwspanialszego racera na konsolach dlatego chcę się spytać ile będę miał wyścigów w karierze grając tylko z pierwszej płyty ? Cytuj Odnośnik do komentarza
Magik 1 124 Opublikowano 23 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2009 Nie mam pojecia....napewno sporo mniej bo odejda wszystkie wyscigi na Amalfi/Fujimi/Nurburgring Dobra rada. Pierwsze co powinienes zrobic to zmiana FOV...w "moim profilu" wybierz "tryb wieloekranowy" i zmien kat widzenia ze standardowych 45 stopni na rowne 80....poczatkowo gralem na standardzie, pozniej probowalem kilku ustawien i 80 stopni wydaje sie byc optymalna opcja...daje to widok porownywalny do tego co mielismy z GT5:prologue. Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość donsterydo Opublikowano 23 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2009 Właśnie teraz tak patrzę, że fajne trasy są na drugiej płycie no i więcej samochodów niż myślałem bo gdzieś 1/4 całości. Chyba jednak będę musiał w poniedziałek dysk zakupić bo zbyt wiele mnie ominie. Co do widoku z kabiny to dla mnie bez różnicy bo i tak gram zawsze z widokiem na samochód, ale dzięki za radę Cytuj Odnośnik do komentarza
Magik 1 124 Opublikowano 23 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2009 Nom....bez Amalfi i Fujimi ta gra zbyt wiele by stracila....pozatym wyscigi konkretnych modeli....mysle ze stracilbys wiecej niz 1/4 gry (chyba ze w miejsce tych wyscigow zostana wstawione inne...nie wiem..). Aha...nawet jak grasz z widokiem TPP to warto sprobowac zmiany FOV....inaczej zachowuje sie kamera za pojazdem. Standardowo kamera "plywa" z opoznieniem jak w FM2...po zwiekszeniu FOV jest wyraznie sztywniejsza i w moim odczuciu latwiej w ten sposob prowadzi sie auto ^_^ Cytuj Odnośnik do komentarza
peacekeeper119 6 Opublikowano 23 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2009 Łooo, dobrze że tutaj takie mądre rzeczy są o tym FOV, bo bym grał dalej z widokiem 'babcia nad kierownicą'. Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość Opublikowano 23 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2009 Dużo tracę grając z włączoną kontrolą trakcji? Pytam jako casual obsługujący Forze za pomocą pada. Cytuj Odnośnik do komentarza
Michał102 870 Opublikowano 23 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2009 (edytowane) Jeśli gracie na kierownicy, to polecam kamerę maska/zderzak. Grając na kamerze z kokpitu są źle skalibrowane ruchy rąk wirtualnego kierowcy, przez co nasze ruchy nie pokrywają się kompletnie z tym co widzimy na ekranie. @pajgi - w słabszych furach koniecznie wyłącz kontrolę trakcji bo bardzo to spowalnia samochód. Na padzie możesz mieć problemy dopiero w klasie R1, tam kontrola trakcji Ci się przyda (szczególnie na Amalfi i Fujimi). Edytowane 23 Grudnia 2009 przez Michał102 Cytuj Odnośnik do komentarza
Magik 1 124 Opublikowano 23 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2009 (edytowane) Na padzie możesz mieć problemy dopiero w klasie R1, tam kontrola trakcji Ci się przyda. Oj na niektorych furach ze znacznie nizszych klas (A,S) mozna sie naciac. Taki TVR Sagaris potrafi platac figle Wiele rowniez zalezy od trasy...brak kontroli trajci najbardziej odczujesz na trasach z wzniesieniami w momentach kiedy zakret "leci w dol" Na takiej Amalfi czy Fujimi masz po dostatkiem zakretow rozpoczynajacych sie "pod gorke", nastepnie zaciesniajacych sie w dol. Ja nie uznaje Forzy z kontrola trakcji....mimo wzyskto w FM2 brak TC byl bardziej odczuwalny. Edytowane 23 Grudnia 2009 przez Magik Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość donsterydo Opublikowano 23 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2009 Największym wspomagaczem w grze i tak jest linia pokazująca miejsca przyhamowania Do jazdy bez reszty wspomagaczy można się szybko przyzwyczaić i ewentualnie ustawić przeciwników na medium zamiast hard, ale nic tak casualom takim jak ja nie utrudnia jazdy jak wyłączenie linii Cytuj Odnośnik do komentarza
peacekeeper119 6 Opublikowano 24 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2009 Ja tak jeżdżę Linia pokazująca hamowanie, ręczna bez sprzęgła, a cała reszta najtrudniejsza. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość donsterydo Opublikowano 24 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2009 (edytowane) Heh, mówią że poczta polska się (pipi), wczoraj sprzedawca wysłał mi Forza 3, a przed chwilą mi ją listonosz przyniósł O_o Pierwszy raz się cieszę, że opis aukcji okazał się niezgodny z towarem, miałem dostać wersję PL, a przyszła do mnie wersja z UK z dodatkowymi kodami na trasy i auta z której wersja PL jest orżnięta i to za 109zł EDIT: A jednak w wersji UK jest język polski, dwie pieczenie na jednym ogniu Edytowane 24 Grudnia 2009 przez donsterydo Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość Opublikowano 24 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2009 Faktycznie, z wyłączoną kontrolą trakcji jeździ się wydajnej . Mam tylko wrażenie, że i sporo łatwiej, bo samochód jest bardziej posłuszny, no chyba, że wezmę sobie TVR Sagaris i wtedy mam problem (samochód świruje, rzuca się na boki i przy maksymalnym gazie podczas startu kręci się w kółko- jak tym jeździć?). Cytuj Odnośnik do komentarza
hooki 194 Opublikowano 24 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2009 ja trakcje wyłączyłem, tak nawet w r1 klasie jeżdzę. jest zabawa i emocje przynajmniej (od klasy s się zaczyna uwidaczniać najbardziej brak asyst). bo takie f430 z klasy r2 czy tam r3 (nie pamiętam) widać że chce żyć wlasnym życiem jak się troche przesadzi na zakręcie.. Cytuj Odnośnik do komentarza
Michał102 870 Opublikowano 24 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2009 Faktycznie, z wyłączoną kontrolą trakcji jeździ się wydajnej . Mam tylko wrażenie, że i sporo łatwiej, bo samochód jest bardziej posłuszny, no chyba, że wezmę sobie TVR Sagaris i wtedy mam problem (samochód świruje, rzuca się na boki i przy maksymalnym gazie podczas startu kręci się w kółko- jak tym jeździć?). W samochodach z tak dużym momentem obrotowym przenoszonym na tylną oś nie daje się "gazu w podłogę" na zakrętach czy nawet łagodnych łukach Postaraj się opanować płynne dozowanie gazu - zakręt się zamyka to ujmujesz, zaczyna się otwierać to stopniowo dodajesz. Oczywiście wszystko to trzeba robić na granicy przyczepności, co na padzie jest dość trudne ze względu na mały skok spustu i mało precyzyjne skręcanie za pomocą gałki. Cytuj Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.