Szermac 2 743 Opublikowano 4 grudnia 2009 Opublikowano 4 grudnia 2009 Mi również się zdaje że wersja demka EU chodzi lepiej. Nie widać tych zwolnień na filmikach i przy torturach. No ogólnie DMC do sześcianu Cytuj
Wolak10 2 Opublikowano 5 grudnia 2009 Opublikowano 5 grudnia 2009 (edytowane) Ja to juz chyba swiruje ,albo rzeczywiscie wczorajsze demko wyglada lepiej niz demo japonskie... Wydaje mi sie ,ze kolory sa zywsze ,ostrzejsze , animacja tak nie skacze (bardzo latwo to zauwazyc przy stosowaniu Torture Attack)... chyba ,ze po prostu we lbie mi zaczyna odwalac i tak strasznie chce ,aby wersja na PS3 byla jak najlepsza -_- Teraz tylko musze isc do braciaka i zobaczyc jak to wszystko prezentuje sie na Xshicie ... pewnie level "Clock Tower" mnie rozj.ebie doszczetnie... Moja ocena płynności i grafiki jest już tak wypaczona, że już powoli nie wyrabiam xD. Faktycznie wygląda jakby to demko chodziło płynniej itd. albo za dużo pograłem w Borderlanda(szczególnie Zombie Island) i wszystko powyżej 10 klatek podczas wymiany ognia(bronie z żywiołami) jest dla mnie masełkiem. W zasadzie to temat o Bayo, ale Borderland oprócz tego, że obie gry są na B to cierpią na syndrom X360 czyli niepłynna cholernie animacja. Zagrajcie w Borderlanda, a wszystko będzie dla was płynne XD. Edytowane 5 grudnia 2009 przez Wolak10 Cytuj
Wiolku 1 592 Opublikowano 5 grudnia 2009 Opublikowano 5 grudnia 2009 Ta gra jest tak po(pipi)ona, że aż mi się podoba xD Grałem wczoraj, mashowałem wszystko jak leci i mi akcje wychodziły z kosmosu(wszystkie levele na złoto). Grafa rzeczywiście troszkę odstaje ale wierzę, że tak jak obiecało, Sony weźmie się za to(wystarczy kilka osób z ND i po problemie^^). Cytuj
Assphalt 17 Opublikowano 5 grudnia 2009 Opublikowano 5 grudnia 2009 Mi się wydaje, że nic się nie zmieniło oprócz języka. Rwące 30 fps'ów, przeokrutny screen tearing (spróbujcie poobracać kamerą, masakra), szarpiące filmiki... Tych co robili ten port powinni ukrzyżować. W czasach gdy różnice między tytułami multiplatformowymi są prawie niewidoczne wychodzi takie coś... Noż kur*a, żeby to chociaż miało stałe 30 klatek to było by do przełknięcia, ale szarpiący port dodatkowo z tymi wszystkimi 'usprawnieniami' jest dla mnie nie do przyjęcia. Jak finalna wersja się nie zmieni to stawiam na tej grze X. Ja je*ie, tak czekałem na ten tytuł... Ch*j ci w du*e Sego! Cytuj
CHINDOOS 7 Opublikowano 5 grudnia 2009 Opublikowano 5 grudnia 2009 (edytowane) Może jestem ślepy ale ja nie zauważyłem jakichś strasznych dropów. Może dlatego że na ekranie dzieje się tyle że nie zwróciłem na to uwagi... Nie wiem. Muszę jednak przyznać że grafika jest dziwna. Rozmyte tekstury pociągnięte jakimś noisem. Do DMC dużo jej brakuje, ale po chwili można się przyzwyczaić i nawet aliasing przestaje przeszkadzać. Oświetlenie jest całkiem ładne. Mimika twarzy Bayo też całkiem spoko. Gameplay natomiast mnie przekonał. Prawdopodobnie gdyby nie to demo nigdy bym Bayonetty nie kupił. Ci co mówią że dema tylko szkodzą niech lepiej zaczną robić lepsze gry Rzeźnia, absurd, groteska i trochę golizny, a to wszystko w kiczowatych japońskich klimatach. Jeżeli ktoś lubi takie połączenie to Bayo jest dla niego. Ja z miejsca polubiłem wiedźmę i gra ląduje na mojej liście zakupów. PS. Sony podobno ma zamiar coś poprawić w kodzie przez amerykańską premierą, więc może graficznie będzie troszkę lepiej. Edytowane 5 grudnia 2009 przez CHINDOOS Cytuj
Kaucz 6 Opublikowano 5 grudnia 2009 Opublikowano 5 grudnia 2009 Mi się wydaje, że nic się nie zmieniło oprócz języka. Rwące 30 fps'ów, przeokrutny screen tearing (spróbujcie poobracać kamerą, masakra), szarpiące filmiki... Tych co robili ten port powinni ukrzyżować. W czasach gdy różnice między tytułami multiplatformowymi są prawie niewidoczne wychodzi takie coś... Noż kur*a, żeby to chociaż miało stałe 30 klatek to było by do przełknięcia, ale szarpiący port dodatkowo z tymi wszystkimi 'usprawnieniami' jest dla mnie nie do przyjęcia. Jak finalna wersja się nie zmieni to stawiam na tej grze X. Ja je*ie, tak czekałem na ten tytuł... Ch*j ci w du*e Sego! Sony już wysłało ludzi, którzy mają naprawić Bayonette. Więc na pewno się poprawi i będzie można spokojnie kupić <_< Cytuj
Gość Opublikowano 5 grudnia 2009 Opublikowano 5 grudnia 2009 To jest w ogóle żałosne, że Sony musi poprawiać po kimś kod gry. No dobra, PS3 jest trudne w programowaniu, ale jakoś inni (wszyscy na zachód od Japonii) sobie radzą. Dla mnie to są ze 2 oczka w dół każdej oceny przyznanej tej grze. To tak, jakby nauczyciel poprawiał dyktando uczniowi. Cytuj
Gość szpic Opublikowano 5 grudnia 2009 Opublikowano 5 grudnia 2009 ta informacja jest w ogóle potwierdzona czy to na razie cały czas ploteczki ? Cytuj
Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 5 grudnia 2009 Opublikowano 5 grudnia 2009 Zresztą jezeli mieliby "poprawiać" tą grę ile miałoby to trwać ? - aż przypomina mi się troche sytuacja z Army Of Two (chociaż na innej zasadzie) efekt nie przyniósł zamierzonego celu. Cytuj
da$io 110 Opublikowano 5 grudnia 2009 Opublikowano 5 grudnia 2009 (edytowane) To jest w ogóle żałosne, że Sony musi poprawiać po kimś kod gry. No dobra, PS3 jest trudne w programowaniu, ale jakoś inni (wszyscy na zachód od Japonii) sobie radzą. Dla mnie to są ze 2 oczka w dół każdej oceny przyznanej tej grze. To tak, jakby nauczyciel poprawiał dyktando uczniowi. O PS2 klepali tak samo, że trudne i w ogóle. Nie przeszkodziło to jej sprzedać się w największej ilości w historii konsol. Co się stało z "mózgami" z Japonii, że nie ogarniają? Zresztą jezeli mieliby "poprawiać" tą grę ile miałoby to trwać ? - aż przypomina mi się troche sytuacja z Army Of Two (chociaż na innej zasadzie) efekt nie przyniósł zamierzonego celu. Poprawione AoT nie było złą grą. Zamierzony cel poprawy kodu gry został osiągnięty. Edytowane 5 grudnia 2009 przez da$io Cytuj
grzes_l 9 Opublikowano 5 grudnia 2009 Opublikowano 5 grudnia 2009 ta informacja jest w ogóle potwierdzona czy to na razie cały czas ploteczki ? Tutaj chyba pokazala sie po raz pierwszy: http://www.gamekyo.com/group_article10238.html Nigdzie jednak nie widzialem potwierdzenia przez Sony badz Sege. Cytuj
Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 5 grudnia 2009 Opublikowano 5 grudnia 2009 Poprawione AoT nie było złą grą. Zamierzony cel poprawy kodu gry został osiągnięty. Chodzi mi o to iż to dyskusja na trochę inny temat - zresztą gra w dalszym ciągu dla 1 gracza była/jest nienajciekawsza. Cytuj
Paliodor 1 767 Opublikowano 5 grudnia 2009 Opublikowano 5 grudnia 2009 Czy cos poprawia lub nie w wersji usa\eu szczerze malo mnie interesuje. Gdyz sam gameplay mnie w zupelnosci przekonal do tej gry. Choc oczywiscie dobrze by bylo jakby doszlifowali wersje na ps3... Cytuj
XM. 10 888 Opublikowano 5 grudnia 2009 Opublikowano 5 grudnia 2009 Dzisiaj mialem ta wspaniala przyjemnosc poprzechodzenia kilkanascie razy demka z Xboxa i w sumie , oprocz lepszej animacji ktora de facto tez potrafi sobie chlipnac czasami przy wiekszej akcji , az takich duzych roznic nie ma(NIby tam ostrzejsze kolorki , cieniowanie i inne power up'y do grafy sa ,ale ja na to nie zwracalem jakiejs wiekszej uwagi) i w sumie gdyby wersja na PS3 miala te pseudo 60 fps'ow to na upgrade'y graficzne moglbym przymknac oko .No ,ale niestety du.pa.Z kazdym przechodzeniem levelu "Clock Tower" uswiadamialem sobie ,ze w to nie da sie zagrac w 30 klatkach :-/ ... a na pewno nie w skaczace 30 do 15fps'ow ... Ehh... 1 Cytuj
A.L.I 9 Opublikowano 5 grudnia 2009 Opublikowano 5 grudnia 2009 Gameplay jest wyśmienity, same akcje w grze to samo no i postać bayonetty. Tylko na moje oko nawet podczas chodzenia/biegania/walczenia postać ma lekkie przycinki i nie jest płynna.. Kupiłbym to od ręki, gdyby tylko gra była poprawiona bo jest świetna. Cytuj
Litwin81 1 155 Opublikowano 5 grudnia 2009 Opublikowano 5 grudnia 2009 No właśnie biega dziwnie,jakby jej sie nogi na boki rozchodziły Cytuj
Cegla_777 0 Opublikowano 6 grudnia 2009 Opublikowano 6 grudnia 2009 No kręcenie kręceniem, ale ogółem szykuje się dobra gierka, raczej wciągam ją od ręki Cytuj
Yabollek007 314 Opublikowano 6 grudnia 2009 Opublikowano 6 grudnia 2009 Sciagnelem demko (z japonskim nie mialem do czynienia, wiec nie mam porownania) - gierke na 100% kupuje, tylko kwestia, w jakim czasie od premiery Grafa - calkiem dobra, nic specjalnego, ale trzyma poziom. Framerate - nie widze problemu, wg. mnie demko chodzi bardzo plynnie, jesli tak bedzie wygladac pelna wersja, to ja jestem w pelni utysfakcjonowany. Sam gameplay bardziej mi sie podoba od DMC - z prostego powodu: do walki uzywamy kilku przyciskow, a nie jak w DMC samego kwadrata. Cytuj
Nemesis 1 268 Opublikowano 8 grudnia 2009 Opublikowano 8 grudnia 2009 Zaliczyłem demo. Gra jest całkiem niezła, ale za bardzo zalatuje przesadzoną japońszczyzną, choć wykonanie nie jest najgorsze, zwłaszcza na tym placyku. Podobieństwo do DMC wali z każdej strony aczkolwiek widać, że producenci mieli kilka trafnych pomysłów. Niektóre ciosy wiedźmy kompletnie mi się nie podobają. Mimo wszystko Bayonetta może się spodobać. Cytuj
da$io 110 Opublikowano 8 grudnia 2009 Opublikowano 8 grudnia 2009 Bo kreci biodrami Widziałeś kobietę kręcącą biodrami? Cytuj
grzes_l 9 Opublikowano 8 grudnia 2009 Opublikowano 8 grudnia 2009 No dobrze, poprawnie mowiac kolysze biodrami Cytuj
Szermac 2 743 Opublikowano 10 grudnia 2009 Opublikowano 10 grudnia 2009 preorder na ultimie. Zamówione Cytuj
estel 806 Opublikowano 10 grudnia 2009 Opublikowano 10 grudnia 2009 W dzisiejszych czasach trochę bezsensu jest zamawiać preordery, bo gierki są niedługo później w jakiś promocjach etc. Poza tym jak to zwykle z ultimą bywa, taniej wychodzi sprowadzenie z UK niż zamówienie u nich. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.