Skocz do zawartości

Top Speed


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
jakies 140-150km/h Skoda Octavia 2.0, ale w dieslu. Na wiecej podlaskie drogi nie pozwalaja. Chyba, ze masz hajs na nowe zawieszenie.

 

Jak lecisz ponad dwieście to dziury nie istnieją - przelatujesz nad nimi.

 

 

:lol:

Opublikowano

210 nowym nabytkiem, Carisma 1.8 GDI po naszej polskiej drodze ze szczecina na swinoujscie

220 Audi A4 2.6 kumpla, ale moze wiecej, drogi zabraklo. Za nami gonila bmw3 coupe, ale nie dala rady dojsc

Z Escorta '94 1.6 wycisnalem 185

Z poprzedniej Astry 1dynki 1.4 ECOTEC 180

Opublikowano

mały up :lol3:

Civic 4g , seryjny 1.5 - 90 koni . 195 km/h na autostradzie A1 "Świecie - Gdańsk" . Więcej by chyba już nie poszła :/:( . Buuuu !

Niedługo jednak zakładam wielopunktowy wtrysk paliwa (plus kilka innych modów) i z tego co wiem od ziomów ,to da się wtedy zamknąć licznik bez problemu (210 km/h) :twisted::woot:

Opublikowano

Vectra B 2.0 DTI - 180km/h na drodze ekspresowej

jest to praktycznie kres mozliwosci tego diesla, więc prędko tego rekordu nie pobije, chyba ze ktos da mi sie przejechac czyms mocniejszym ; )

Opublikowano

Poleciala jakies 190 na autostradzie, dalej juz nie chciala. Wyjatkowo cienki ten silnik. Mul jakich malo. 2.2 niby lepszy ale tez zadna rewelacja. Nie wyszly te silniki.

Opublikowano (edytowane)

ja nie mogę tez się pochwale.

 

mój piździk ( Piżot 106 ) to pociągnął na A4 do Katowic ~171km/h. Jak na 60 koni to i tak wypas rekord. Ale nie pytajcie co się dzieje w aucie :) "radio na max" :P

 

a mój drugi piździk ( ten niebieski :P ) 247 km/h. Rekord ustanowiony w czasie powrotu z wakacji. Zapakowany + ja na A4 z Wrocławia. Byłem w Gliwicach w 50 minut.

Ciekawostka - niezapakowanym motorem na Pb98 ledwo 240 poleciałem :/ Nie wiem co go tak przymuliło :( No i ziomek na SV1000 mnie wydymał ( bez owiewek miał 245 powiedział że pełny hardkor i walka o życie :) )

Edytowane przez MeL
Opublikowano

Pb98 ma wiecej oktanow, tym samym reakcja chemiczna przebiega bardziej lagodnie (spalanie) co nie dostarcza tyle samo mocy jak w pb95, ktora ma mniej oktanow i spalanie przebiega bardziej agresywniej. Na Pb98 silnik pracuje bardziej gladko i spokojniej. To nie jest tak, ze wieksza liczba samych oktanow, powoduje, ze benzyna daje wiecej mocy - wrecz przeciwnie, im wieksza ilosc samych oktanow tym lagodniejszy przebieg spalania takiej benzyny. Roznica jest w paliwach typu BP Ultimate, Suprema, V-Power gdzie oprocz zwiekszonej ilosci oktanow, sa stosowane dodatkowo dodatki uszlachetniajace dzieki, ktorym spalanie przebiega agresywniej, mieszanka jest bogatsza i stad mamy lepszego buta w aucie na vpowerze. Jak ktos interesuje sie chemia to moze rozpisac sobie rozne wzory i reakcje, jak komus to lata to moze siegnac do testow i artykulow na ten temat.

Opublikowano

Trzeba te zbrac pod uwage to pod jakie paliwo jest skonstruowany silnik. U mnie w servisowce pisze minimalnie 91 oktan ale moze byc nawet 87. Tankuje na Orlenie PB95 i sprzet chodzil idealnie. Kilkanascie razy lalem tez PB98 ale zadnej roznicy nie zauwazylem - spalanie identyczne, osiagi praca silnika rowniez.

Opublikowano
Trzeba te zbrac pod uwage to pod jakie paliwo jest skonstruowany silnik. U mnie w servisowce pisze minimalnie 91 oktan ale moze byc nawet 87. Tankuje na Orlenie PB95 i sprzet chodzil idealnie. Kilkanascie razy lalem tez PB98 ale zadnej roznicy nie zauwazylem - spalanie identyczne, osiagi praca silnika rowniez.

 

Do tego dochodzi skomplikowanie konstrukcji, wiek i kndycja silnika. V-power racing w maluchu i po silniku.

Opublikowano
Trzeba te zbrac pod uwage to pod jakie paliwo jest skonstruowany silnik. U mnie w servisowce pisze minimalnie 91 oktan ale moze byc nawet 87. Tankuje na Orlenie PB95 i sprzet chodzil idealnie. Kilkanascie razy lalem tez PB98 ale zadnej roznicy nie zauwazylem - spalanie identyczne, osiagi praca silnika rowniez.

 

Do tego dochodzi skomplikowanie konstrukcji, wiek i kndycja silnika. V-power w maluchu i po silniku.

z tego co mi mówił mój mechanik , to do takiego paliwa jak v-power czy inne podobne , trzeba nawet zapłon odpowiednio ustawić . Wtedy da się odczuć różnicę w osiągach ,ale wydaje mi się że jednak kosztem trwałości samego silnika

  • 2 miesiące temu...
  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Golfem MKIV z silnikiem 1.9 TDI 110KM z trzema kumplami na pokladzie udalo sie wycisnac plus-minus 200km/h. Nie sprawialo wrazenia az tak wielkiej predkosci... moze dlatego, ze jechalismy po 1 w nocy? :D

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...