Skocz do zawartości

Pytania różne, różniste


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

cos mi sie wali moje clio.

jechalem spokojnie 80kmh noga na gazie ale nie przyspieszalem poprostu utrzymywalem predkosc, bieg najwyzszy, 5, a samochod nagle zwolnil i wychamowal, obroty mu przez chwile z okolo 2k spadly prawie do 1 a on jakby stracil na chwile zupelnie moc, zredukowalem do 3 przegazowalem do 4-5k obrotow i sie naprawilo.

 

nie pierwszy raz mi sie to zdazylo, i jest to dosc niebezpieczne, ma ktos jakis pomysl co to moze byc? ja na samochodach zupelnie sie nie znam.

Opublikowano

bak prawie pelen, kiedys myslalem ze to wina benzyny, ze kiepskiej jakosci i ze mogla sie pompa paliwowa zabrudzic bo to takie uczucie jakby mu wlasnie zabrakla czego i stracil moc na chwile, wtedy trzeba go przegazowac i pomaga.

Opublikowano

W Golfie II jak sie ma zegarek zamiast obrotomierza to da rady podlaczyc coś z obrotomierzem? Trzeba coś przerabiać, linke gdzieś na jana wpie.rdalać czy coś? Pisze tu bo na forum golfa to kino, dziwnie tam te działy są i nei chce mi sie skupiać nad szukaniem odpowiedniego działu ;) A w szałtboksie to same lamusy siedzą. :D

Opublikowano
  Oran napisał(a):
W Golfie II jak sie ma zegarek zamiast obrotomierza to da rady podlaczyc coś z obrotomierzem? Trzeba coś przerabiać, linke gdzieś na jana wpie.rdalać czy coś? Pisze tu bo na forum golfa to kino, dziwnie tam te działy są i nei chce mi sie skupiać nad szukaniem odpowiedniego działu ;) A w szałtboksie to same lamusy siedzą. :D

 

 

ale to chcesz zakladac cale nowe zegary?? takie z obrotkiem?? czy dodac tylko zegar od obrotow taki dodatkowy?

 

w sumie i jedno i drugie to nie tak duzo roboty (z zegarem chyba mniej- trzeba znalesc z odpowiednim indeksem i na tyle samo wtyczek [1 albo 2])

 

jak dodatkowy zegar to jak kupujesz to jest instrukcja jak to zainst. (nic wielkiego)

 

 

 

a no i obr. zazwyczaj sa brane z cewki zaplonowej wiec nie linka tylko kabel ;) (linka to predkosciomierz i wtedy do skrzyni :) )

Opublikowano

No ja całe zegary chyba wymienie. Dzięki więc teraz wiem wszystko co chciałem. :)

Opublikowano

Panowie, macie może pojęcie skąd mogę ściągnąć filmy promocyjne i reklamy tv z branży motoryzacyjnej? Filmy na Youtube mają tragiczną rozdzielczość.

Opublikowano (edytowane)

Jakieś porady przed dluzsza podroza? W srode jade do Czestochowy, ok. 250 km w jedna strone.

Zatankowac od razu gazu na cala podroz, czy w czasie dotankowywac?

Normalnie pompuje w kola 2 atmosfery. W samochodzie beda cztery lub piec osob. Napompować wiecej?

Edytowane przez Hubi.
Opublikowano

Zajrzyj do ksiazki to bedziesz wiedzial jakie cisnienie masz miec. Nikt na oko ci tu nie powie przeciez. Zatankuj od razu caly zbiornik no i w razie psikusa z gazem a moze sie zdarzyc pamietaj aby miec ze 10 litrow benzyny w baku.

Opublikowano
  Hubi. napisał(a):
Jakieś porady przed dluzsza podroza? W srode jade do Czestochowy, ok. 250 km w jedna strone.

Zatankowac od razu gazu na cala podroz, czy w czasie dotankowywac?

Normalnie pompuje w kola 2 atmosfery. W samochodzie beda cztery lub piec osob. Napompować wiecej?

 

ustaw światła

Opublikowano

No i standard przed każdą większa podróżą - olej, płyn w chłodnicy, spryskiwacze. Generalnie sprawdzenie całego auta, żeby zminimalizować awarię, a w razie wu mieć jak dokonać drobnej naprawy.

Opublikowano
  Yacek napisał(a):
Zajrzyj do ksiazki to bedziesz wiedzial jakie cisnienie masz miec. Nikt na oko ci tu nie powie przeciez. Zatankuj od razu caly zbiornik no i w razie psikusa z gazem a moze sie zdarzyc pamietaj aby miec ze 10 litrow benzyny w baku.

Wiem jakie powinienem mieć ciśnienie, zastanawiam sie tylko czy w dluzsza podroz z wieksza iloscia osob nie napompować minimalnie wiecej.

 

Opublikowano
  Hubi. napisał(a):
  Yacek napisał(a):
Zajrzyj do ksiazki to bedziesz wiedzial jakie cisnienie masz miec. Nikt na oko ci tu nie powie przeciez. Zatankuj od razu caly zbiornik no i w razie psikusa z gazem a moze sie zdarzyc pamietaj aby miec ze 10 litrow benzyny w baku.

Wiem jakie powinienem mieć ciśnienie, zastanawiam sie tylko czy w dluzsza podroz z wieksza iloscia osob nie napompować minimalnie wiecej.

 

No ku rwa to jak wiesz to po co pytasz ? Masz przeciez w instrukcji napisane jakie ma byc cisnienie przy malo obciazonym aucie a jakie ma byc jak wcisna sie 4 osoby i bagaz. No chyba, ze tylko w tym sch ujalym golfie jest taki luksus i mam napisane drukowanymi literami na klapce wlewu paliwa jakie mam miec cisnienia zaleznie od obciazenia.

Opublikowano

jak to dluzsza trasa i jedziesz z wieksza iloscia osob to mniemam iz nie bedziesz szalal na drodze, wiec daj sobie cis. ok 2.5 - 2.7 bar'a jak nie bedziesz sie wyglupial na drodze to spoko a zaoszczedzisz na paliwie wtedy,

 

a tak to standard sprawdz plyny, opony, czy masz jakby co sie stalo: linke holownicza, (o takie normalne rzeczy jak kolo zapasowe i klucz do kol to nawet nie pytam chociaz niektorzy maja kolo zapasowe a klucza juz nie xd albo nie maja lewarka :lol: )

 

ogolnie trasa nie jest taka wielka, jak ja jechalem z kolega po auto to tez ponad 200km bo jechalismy do Jaworzna z mojej Bielawy i w sumie to wpadamy na stacje tankujemy i ogien bez przygotowania ale GSik kolegi byl naprawde zadbany i byl pewny swego, mowil ze tylko klocki przydaloby sie wymienic z przodu bo juz czas,

 

 

jak auto jezdzi na codzien i nie ma problemow to trase tez powinno spokojnie pokonac ;)

Opublikowano (edytowane)

Pytanie:

 

czy warto zainwestowac w poliuretanowe tuleje do standardowej zawiechy ?

 

Wczoraj wymienilem sobie poduszki amortyzatora w kielichach, dolna i gorna oraz odboje z oslonami bo cos stukalo ale pomoglo tylko troche, na wiekszej dziurze jak dobije to slychac stukniecie wiec prawdopodobnie to amortyzator z jednej strony umarl. Sachs montowany 7k km temu ale walbrzyskie drogi go prawdopodobnie zamordowaly. Teraz kupie Bilsteina B2 olejowego na tyl i jesli dalej bedzie pukac to najprawdopodobniej bedzie to tuleja w belce. Wiec pytanie na zapas, czy ktos jezdzil na poliuretanie, czy jest roznica w komforcie ?

 

@ejcu

Az zajrze jutro do klapki w superbie bo nie wierze, aby byl tam podany zakres 2.5-2.7

2.5 to jeszcze ale nie przesadzajmy i nie wciskajmy komus 2.7

Edytowane przez Yacek
Opublikowano

Źle sformułowałem, ale chodzi mi o to, że 2,5-2,7 to całkiem normalne ciśnienie. Nie chcę Cię skłamać, ale przy załadowanej wektrze b kombi ciśnienie waha się koło trójki. Musiałbym sprawdzić, ale jest naprawdę wysokie.

Opublikowano

No ja wiem, ze calkiem normalne ale 2.6 to ja pompowalem do Audi A6 jak bylem zmienic kola w robocie tylko, ze tam bylo alu 17" i opona 225. Co do 3.0 w vectrze kombi to masz racje.

Opublikowano

Jej no wiadomo ze pompujemy tak jak producent zaleca..

 

mi chodzilo o to ze skoro jedzie w dluzsza trase to moze dac troche wiecej bo jadac napakowanym autem i tak nie bedzie szalal po drodze a wieksze cis. pozytywnie wplynie na spalanie ;)

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...