wielad 0 Opublikowano 10 marca 2009 Opublikowano 10 marca 2009 cos mi sie wali moje clio. jechalem spokojnie 80kmh noga na gazie ale nie przyspieszalem poprostu utrzymywalem predkosc, bieg najwyzszy, 5, a samochod nagle zwolnil i wychamowal, obroty mu przez chwile z okolo 2k spadly prawie do 1 a on jakby stracil na chwile zupelnie moc, zredukowalem do 3 przegazowalem do 4-5k obrotow i sie naprawilo. nie pierwszy raz mi sie to zdazylo, i jest to dosc niebezpieczne, ma ktos jakis pomysl co to moze byc? ja na samochodach zupelnie sie nie znam. Cytuj
MeL 34 Opublikowano 10 marca 2009 Opublikowano 10 marca 2009 byłeś na rezerwie? zacznij od sprawdzenia filtrów. mógł się poddusić chwilowo. jak się powtórzy to wtedy napisz to się zastanowimy konkretnie. Cytuj
wielad 0 Opublikowano 11 marca 2009 Opublikowano 11 marca 2009 bak prawie pelen, kiedys myslalem ze to wina benzyny, ze kiepskiej jakosci i ze mogla sie pompa paliwowa zabrudzic bo to takie uczucie jakby mu wlasnie zabrakla czego i stracil moc na chwile, wtedy trzeba go przegazowac i pomaga. Cytuj
wielad 0 Opublikowano 11 marca 2009 Opublikowano 11 marca 2009 tak z 2-2.5k nie wiecej jechalem moze z 80 jak sie zaczal "dusic?" tracic moc. Cytuj
Gość Oran Opublikowano 11 marca 2009 Opublikowano 11 marca 2009 W Golfie II jak sie ma zegarek zamiast obrotomierza to da rady podlaczyc coś z obrotomierzem? Trzeba coś przerabiać, linke gdzieś na jana wpie.rdalać czy coś? Pisze tu bo na forum golfa to kino, dziwnie tam te działy są i nei chce mi sie skupiać nad szukaniem odpowiedniego działu A w szałtboksie to same lamusy siedzą. Cytuj
Alec 2 Opublikowano 11 marca 2009 Opublikowano 11 marca 2009 W Golfie II jak sie ma zegarek zamiast obrotomierza to da rady podlaczyc coś z obrotomierzem? Trzeba coś przerabiać, linke gdzieś na jana wpie.rdalać czy coś? Pisze tu bo na forum golfa to kino, dziwnie tam te działy są i nei chce mi sie skupiać nad szukaniem odpowiedniego działu A w szałtboksie to same lamusy siedzą. ale to chcesz zakladac cale nowe zegary?? takie z obrotkiem?? czy dodac tylko zegar od obrotow taki dodatkowy? w sumie i jedno i drugie to nie tak duzo roboty (z zegarem chyba mniej- trzeba znalesc z odpowiednim indeksem i na tyle samo wtyczek [1 albo 2]) jak dodatkowy zegar to jak kupujesz to jest instrukcja jak to zainst. (nic wielkiego) a no i obr. zazwyczaj sa brane z cewki zaplonowej wiec nie linka tylko kabel (linka to predkosciomierz i wtedy do skrzyni ) Cytuj
Gość Oran Opublikowano 12 marca 2009 Opublikowano 12 marca 2009 No ja całe zegary chyba wymienie. Dzięki więc teraz wiem wszystko co chciałem. Cytuj
Pajda 2 282 Opublikowano 13 marca 2009 Autor Opublikowano 13 marca 2009 Panowie, macie może pojęcie skąd mogę ściągnąć filmy promocyjne i reklamy tv z branży motoryzacyjnej? Filmy na Youtube mają tragiczną rozdzielczość. Cytuj
Hubi. 39 Opublikowano 15 marca 2009 Opublikowano 15 marca 2009 (edytowane) Jakieś porady przed dluzsza podroza? W srode jade do Czestochowy, ok. 250 km w jedna strone. Zatankowac od razu gazu na cala podroz, czy w czasie dotankowywac? Normalnie pompuje w kola 2 atmosfery. W samochodzie beda cztery lub piec osob. Napompować wiecej? Edytowane 15 marca 2009 przez Hubi. Cytuj
Yacek 852 Opublikowano 15 marca 2009 Opublikowano 15 marca 2009 Zajrzyj do ksiazki to bedziesz wiedzial jakie cisnienie masz miec. Nikt na oko ci tu nie powie przeciez. Zatankuj od razu caly zbiornik no i w razie psikusa z gazem a moze sie zdarzyc pamietaj aby miec ze 10 litrow benzyny w baku. Cytuj
Pesior 141 Opublikowano 15 marca 2009 Opublikowano 15 marca 2009 Jakieś porady przed dluzsza podroza? W srode jade do Czestochowy, ok. 250 km w jedna strone. Zatankowac od razu gazu na cala podroz, czy w czasie dotankowywac? Normalnie pompuje w kola 2 atmosfery. W samochodzie beda cztery lub piec osob. Napompować wiecej? ustaw światła Cytuj
ojejcu 86 Opublikowano 15 marca 2009 Opublikowano 15 marca 2009 No i standard przed każdą większa podróżą - olej, płyn w chłodnicy, spryskiwacze. Generalnie sprawdzenie całego auta, żeby zminimalizować awarię, a w razie wu mieć jak dokonać drobnej naprawy. Cytuj
Hubi. 39 Opublikowano 15 marca 2009 Opublikowano 15 marca 2009 Zajrzyj do ksiazki to bedziesz wiedzial jakie cisnienie masz miec. Nikt na oko ci tu nie powie przeciez. Zatankuj od razu caly zbiornik no i w razie psikusa z gazem a moze sie zdarzyc pamietaj aby miec ze 10 litrow benzyny w baku. Wiem jakie powinienem mieć ciśnienie, zastanawiam sie tylko czy w dluzsza podroz z wieksza iloscia osob nie napompować minimalnie wiecej. Cytuj
ojejcu 86 Opublikowano 15 marca 2009 Opublikowano 15 marca 2009 Zazwyczaj z bagażem i większą ilością osób trzeba dymnąć więcej. Cytuj
Yacek 852 Opublikowano 15 marca 2009 Opublikowano 15 marca 2009 Zajrzyj do ksiazki to bedziesz wiedzial jakie cisnienie masz miec. Nikt na oko ci tu nie powie przeciez. Zatankuj od razu caly zbiornik no i w razie psikusa z gazem a moze sie zdarzyc pamietaj aby miec ze 10 litrow benzyny w baku. Wiem jakie powinienem mieć ciśnienie, zastanawiam sie tylko czy w dluzsza podroz z wieksza iloscia osob nie napompować minimalnie wiecej. No ku rwa to jak wiesz to po co pytasz ? Masz przeciez w instrukcji napisane jakie ma byc cisnienie przy malo obciazonym aucie a jakie ma byc jak wcisna sie 4 osoby i bagaz. No chyba, ze tylko w tym sch ujalym golfie jest taki luksus i mam napisane drukowanymi literami na klapce wlewu paliwa jakie mam miec cisnienia zaleznie od obciazenia. Cytuj
Alec 2 Opublikowano 15 marca 2009 Opublikowano 15 marca 2009 jak to dluzsza trasa i jedziesz z wieksza iloscia osob to mniemam iz nie bedziesz szalal na drodze, wiec daj sobie cis. ok 2.5 - 2.7 bar'a jak nie bedziesz sie wyglupial na drodze to spoko a zaoszczedzisz na paliwie wtedy, a tak to standard sprawdz plyny, opony, czy masz jakby co sie stalo: linke holownicza, (o takie normalne rzeczy jak kolo zapasowe i klucz do kol to nawet nie pytam chociaz niektorzy maja kolo zapasowe a klucza juz nie xd albo nie maja lewarka ) ogolnie trasa nie jest taka wielka, jak ja jechalem z kolega po auto to tez ponad 200km bo jechalismy do Jaworzna z mojej Bielawy i w sumie to wpadamy na stacje tankujemy i ogien bez przygotowania ale GSik kolegi byl naprawde zadbany i byl pewny swego, mowil ze tylko klocki przydaloby sie wymienic z przodu bo juz czas, jak auto jezdzi na codzien i nie ma problemow to trase tez powinno spokojnie pokonac Cytuj
Yacek 852 Opublikowano 15 marca 2009 Opublikowano 15 marca 2009 2.5-2.7 lol 0_o Tyle to nie ma nawet w skodzie superb. Daje sie takie jakie przewidzial producent a nie z palca. Cytuj
ojejcu 86 Opublikowano 15 marca 2009 Opublikowano 15 marca 2009 No muszę Cię zmartwić, bo jest. Ale faktycznie, lepiej przestrzegać zaleceń producenta. Cytuj
Yacek 852 Opublikowano 15 marca 2009 Opublikowano 15 marca 2009 (edytowane) Pytanie: czy warto zainwestowac w poliuretanowe tuleje do standardowej zawiechy ? Wczoraj wymienilem sobie poduszki amortyzatora w kielichach, dolna i gorna oraz odboje z oslonami bo cos stukalo ale pomoglo tylko troche, na wiekszej dziurze jak dobije to slychac stukniecie wiec prawdopodobnie to amortyzator z jednej strony umarl. Sachs montowany 7k km temu ale walbrzyskie drogi go prawdopodobnie zamordowaly. Teraz kupie Bilsteina B2 olejowego na tyl i jesli dalej bedzie pukac to najprawdopodobniej bedzie to tuleja w belce. Wiec pytanie na zapas, czy ktos jezdzil na poliuretanie, czy jest roznica w komforcie ? @ejcu Az zajrze jutro do klapki w superbie bo nie wierze, aby byl tam podany zakres 2.5-2.7 2.5 to jeszcze ale nie przesadzajmy i nie wciskajmy komus 2.7 Edytowane 15 marca 2009 przez Yacek Cytuj
ojejcu 86 Opublikowano 15 marca 2009 Opublikowano 15 marca 2009 Źle sformułowałem, ale chodzi mi o to, że 2,5-2,7 to całkiem normalne ciśnienie. Nie chcę Cię skłamać, ale przy załadowanej wektrze b kombi ciśnienie waha się koło trójki. Musiałbym sprawdzić, ale jest naprawdę wysokie. Cytuj
Yacek 852 Opublikowano 15 marca 2009 Opublikowano 15 marca 2009 No ja wiem, ze calkiem normalne ale 2.6 to ja pompowalem do Audi A6 jak bylem zmienic kola w robocie tylko, ze tam bylo alu 17" i opona 225. Co do 3.0 w vectrze kombi to masz racje. Cytuj
Alec 2 Opublikowano 16 marca 2009 Opublikowano 16 marca 2009 Jej no wiadomo ze pompujemy tak jak producent zaleca.. mi chodzilo o to ze skoro jedzie w dluzsza trase to moze dac troche wiecej bo jadac napakowanym autem i tak nie bedzie szalal po drodze a wieksze cis. pozytywnie wplynie na spalanie Cytuj
Yacek 852 Opublikowano 16 marca 2009 Opublikowano 16 marca 2009 No ale przesadzac tez nie moze. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.