Smiti 313 Opublikowano 11 maja 2009 Opublikowano 11 maja 2009 Jak stoję na czerwonym i obojętnie czy mam na luzie, czy biegu mój maluszek traci obroty i w końcu gaśnie. Co muszę w nim wyregulować ? :< Cytuj
MeL 34 Opublikowano 11 maja 2009 Opublikowano 11 maja 2009 (edytowane) Jak stoję na czerwonym i obojętnie czy mam na luzie, czy biegu mój maluszek traci obroty i w końcu gaśnie. Co muszę w nim wyregulować ? :< Wykręcić, rozkręcić, przedmuchać, wyczyścić, skręcić, wkręcić. Jak nie to giełda i "BUY USED" czym dyferencjal rozni sie od kontroli trakcji? nie rozumiem pytania. dyfer to dyfer, a tcs to tcs. co to ma wspólnego? chodzi Ci o samą konstrukcję dyfra jak jest tcs w aucie? Edytowane 11 maja 2009 przez MeL Cytuj
django 549 Opublikowano 11 maja 2009 Opublikowano 11 maja 2009 ja mam takie uzytkowe. Podczas otwierania i zamykania okno mi piszczy straszliwie, troche tak jakby sucha zbieraczka wody szorowac po szybie. Ktoś wie jak temu zaradzi bez rozkręcania drzwi etc? Cytuj
Usagi 77 Opublikowano 11 maja 2009 Opublikowano 11 maja 2009 czym dyferencjal rozni sie od kontroli trakcji? nie rozumiem pytania. dyfer to dyfer, a tcs to tcs. co to ma wspólnego? chodzi Ci o samą konstrukcję dyfra jak jest tcs w aucie? Hubi tak ma , mógłby poszukać w google ale mu się nie chce stad pytanie(jak większość jego postów / tematów) NoŁoFeNs hUbI Cytuj
szeni 114 Opublikowano 11 maja 2009 Opublikowano 11 maja 2009 Ile by stala wymiana gumek w wycieraczkach? Wszystkie takie same czy mozna je jakos podzielic na budzetowe i zaje.biste? Cytuj
Gość Grzegosz Opublikowano 11 maja 2009 Opublikowano 11 maja 2009 Pióra to som. Groszowa sprawa, więc na pewno stać Cię na pióra z wyższej półki. Czym się różną - nie wiem, ale jak drogie, to pewnie dobre. Cytuj
Desser 35 Opublikowano 11 maja 2009 Opublikowano 11 maja 2009 Ponoc piora grafitowe sa wytrzymalsze podczas warunkow pogodowych typu snieg czy mroz (przymarzniecie do szyby), wiec raczej celowalbym w takie wycieraczki. Sam takie kupilem od jakiegos goscia pod Tesco, za chyba 30zl za komplet, nie ma porownania do zwyklych pior - szybko, cicho i sprawnie wycieraja, a zuzycie po zimie znikome. Cytuj
MeL 34 Opublikowano 12 maja 2009 Opublikowano 12 maja 2009 czym dyferencjal rozni sie od kontroli trakcji? nie rozumiem pytania. dyfer to dyfer, a tcs to tcs. co to ma wspólnego? chodzi Ci o samą konstrukcję dyfra jak jest tcs w aucie? Hubi tak ma , mógłby poszukać w google ale mu się nie chce stad pytanie(jak większość jego postów / tematów) NoŁoFeNs hUbI Konstrukcja jest ta sama. Tu chodzi o komputer, który steruje zapłonem. Cytuj
szeni 114 Opublikowano 13 maja 2009 Opublikowano 13 maja 2009 Mhm. Rozumie, dzieki. Moje chyba sie zniszczyly ze starosci, bo zima o nie dbalem - nigdy nie nadwyrezalem silniczkow, a na noc zawsze wkladalem pod nie swiniete kawalki chusteczek, zeby nie przymarzaly. Nie wiem teraz czy moze tym im nie zaszkodzilem, oswieccie mnie :> Cytuj
Gość Oran Opublikowano 13 maja 2009 Opublikowano 13 maja 2009 Na chu.j dbać o wycieraczki? Co roku się je zmienia praktycznie i tyle. A jak chcesz się szarpnąć na jakieś lepsze to kup sobie coś w TEN deseń. Cytuj
szeni 114 Opublikowano 13 maja 2009 Opublikowano 13 maja 2009 No oprocz dbania o nie moim glownym celem bylo unikniecie przymarzania ich i czekania, az sie odmroza w zimowe poranki. W ogole przeczytalem o tym protipie w Auto Świecie! Cytuj
Gość Oran Opublikowano 14 maja 2009 Opublikowano 14 maja 2009 Ja po prostu odginałem na mocne mrozy je, czyli tak jak do mycia szyby c'nie. Czasem nic nie robiłem i normalnie na chama je "odmrażałem" ;D Po zimie żadnej różnicy w jakości zbierania wody nie było, a założyłem je dzień przed pierwszym śniegiem. Cytuj
Yacek 852 Opublikowano 15 maja 2009 Opublikowano 15 maja 2009 No oprocz dbania o nie moim glownym celem bylo unikniecie przymarzania ich i czekania, az sie odmroza w zimowe poranki. W ogole przeczytalem o tym protipie w Auto Świecie! Inny carhackstip: zimowy plyn do spryskow w rozpylaczu do okien lub kwiatkow i nie trzeba skrobac szyb. Cytuj
ojejcu 86 Opublikowano 15 maja 2009 Opublikowano 15 maja 2009 Otóż, wątpię by ktoś mi odpowiedział, ale spytam. Wymieniliśmy wczoraj wtrysk w tym szrocie (motronic na jednopunkcie). Oczywiście nie wszystko poszło tak jak powinno, bo jak się okazało "nowy" wtrysk ma dorabianą płytkę pośrodku z drugim odpowietrzeniem. Głowiliśmy się co z tym zrobić, aż w końcu doszliśmy do wniosku, że wystarczy zaślepić. Zaślepilim i działa. Moje pytanie jest następujące: po cholerę ktoś się bawił w dorabianie drugiej odmy? Koni dodaje, czy co? No i gdzie to podłączyć? A może jest tak dlatego, że wcześniej wtrysk jeździł w zagazowanym silniku? Bo tak poza tym, to śmiga jak ta lala, ino teraz obroty są o 100-200 za niskie. Ale wolę takie coś niż 2000 i rzygający benzyną wytrysk. Cytuj
szeni 114 Opublikowano 15 maja 2009 Opublikowano 15 maja 2009 No oprocz dbania o nie moim glownym celem bylo unikniecie przymarzania ich i czekania, az sie odmroza w zimowe poranki. W ogole przeczytalem o tym protipie w Auto Świecie! Inny carhackstip: zimowy plyn do spryskow w rozpylaczu do okien lub kwiatkow i nie trzeba skrobac szyb. No mialem cos podobnego tez. Dzieki temu w ogole nie skrobalem. Cytuj
Yacek 852 Opublikowano 15 maja 2009 Opublikowano 15 maja 2009 (edytowane) Otóż, wątpię by ktoś mi odpowiedział, ale spytam. Wymieniliśmy wczoraj wtrysk w tym szrocie (motronic na jednopunkcie). Oczywiście nie wszystko poszło tak jak powinno, bo jak się okazało "nowy" wtrysk ma dorabianą płytkę pośrodku z drugim odpowietrzeniem. Głowiliśmy się co z tym zrobić, aż w końcu doszliśmy do wniosku, że wystarczy zaślepić. Zaślepilim i działa. Moje pytanie jest następujące: po cholerę ktoś się bawił w dorabianie drugiej odmy? Koni dodaje, czy co? No i gdzie to podłączyć? A może jest tak dlatego, że wcześniej wtrysk jeździł w zagazowanym silniku? Bo tak poza tym, to śmiga jak ta lala, ino teraz obroty są o 100-200 za niskie. Ale wolę takie coś niż 2000 i rzygający benzyną wytrysk. Bosch MonoMotronic ? Odpowietrzenie raczej napewno zostalo po gazie. Co do obrotow, to mozesz je wyregulowac prawdopodobnie srubka przy krokowcu, ktorej generalnie w ogole nie powinno sie dotykac. Odpowiada ona za wychylenie przepustnicy przy cieplym juz silniku okreslajac mechanicznie najmniejsze wolne obroty na biegu jalowym. Przy innych temperaturach silnika czyli w trybie ssania i polssania krokowiec steruje obrotami i np u mnie jest na zimnym ~1100rpm sssanie, polssanie 1000-900rpm i pozniej normalne obroty 800-750rpm. Masz tu link do ksiazki, jest opisany w niej Motronic i Jetronic, moze to ci cos pomoze. http://rs28.rapidshare.com/files/168427018...p_by_dunaj2.rar Edytowane 15 maja 2009 przez Yacek Cytuj
Hubi. 39 Opublikowano 15 maja 2009 Opublikowano 15 maja 2009 Co sądzicie o Fiacie Coupe? Z tego co patrzyłem to całkiem tani i osiągi ma niezłe. Cytuj
mj 13 Opublikowano 15 maja 2009 Opublikowano 15 maja 2009 calkiem fajny, lecz z tego co slyszalem to psujace sie go'wno. Cytuj
Yacek 852 Opublikowano 16 maja 2009 Opublikowano 16 maja 2009 Trzeba jezdzic z przyczepa aby lapala odpadajace czesci. Ferrari LPG dla ubogich. Cytuj
Gość Grzegosz Opublikowano 16 maja 2009 Opublikowano 16 maja 2009 A wersja turbo nie ma czasem silnika z Delty HF Integrale? Psuje się, wygląda tragicznie (Chris Bangle się kłania), ale brzmi bardzo ładnie. Cytuj
ProstyHeker 1 919 Opublikowano 16 maja 2009 Opublikowano 16 maja 2009 Z japońców masz imo ciekawsze propozycje... Cytuj
Hubi. 39 Opublikowano 16 maja 2009 Opublikowano 16 maja 2009 Z japońców masz imo ciekawsze propozycje... np? stary civic odpada Cytuj
Gość Oran Opublikowano 16 maja 2009 Opublikowano 16 maja 2009 To było by o wiele lepiej gdybyś napisał do jakiej kwoty Cie autka interesują. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.