Skocz do zawartości

Pytania różne, różniste


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Otóż, wątpię by ktoś mi odpowiedział, ale spytam. Wymieniliśmy wczoraj wtrysk w tym szrocie (motronic na jednopunkcie). Oczywiście nie wszystko poszło tak jak powinno, bo jak się okazało "nowy" wtrysk ma dorabianą płytkę pośrodku z drugim odpowietrzeniem. Głowiliśmy się co z tym zrobić, aż w końcu doszliśmy do wniosku, że wystarczy zaślepić. Zaślepilim i działa. Moje pytanie jest następujące: po cholerę ktoś się bawił w dorabianie drugiej odmy? Koni dodaje, czy co? No i gdzie to podłączyć? A może jest tak dlatego, że wcześniej wtrysk jeździł w zagazowanym silniku?

Bo tak poza tym, to śmiga jak ta lala, ino teraz obroty są o 100-200 za niskie. Ale wolę takie coś niż 2000 i rzygający benzyną wytrysk.

 

Bosch MonoMotronic ?

 

Odpowietrzenie raczej napewno zostalo po gazie. Co do obrotow, to mozesz je wyregulowac prawdopodobnie srubka przy krokowcu, ktorej generalnie w ogole nie powinno sie dotykac. Odpowiada ona za wychylenie przepustnicy przy cieplym juz silniku okreslajac mechanicznie najmniejsze wolne obroty na biegu jalowym. Przy innych temperaturach silnika czyli w trybie ssania i polssania krokowiec steruje obrotami i np u mnie jest na zimnym ~1100rpm sssanie, polssanie 1000-900rpm i pozniej normalne obroty 800-750rpm.

 

Masz tu link do ksiazki, jest opisany w niej Motronic i Jetronic, moze to ci cos pomoze. http://rs28.rapidshare.com/files/168427018...p_by_dunaj2.rar

E, czekej czekej. Pokręciłem. U mnie siedzi Multec a nie Motronic.

Obroty są w normie na jałowym, ale jest z nimi inny problem. Przy wciskaniu sprzęgła (ale tylko przy większych obrotach) silnik potrafi zgasnąć, bo obroty spadają zbyt gwałtownie. Na jałowym jest wszystko ok, chodzi w miarę równo, ale największy problem jest właśnie z tym wduszaniem sprzęgła. A najlepsze, że nie dzieje się tak za każdym razem.

Często też potrafi zamulić przy dodawaniu gazu, a nawet szarpać, tak jakby wtryskiwacz był zapchany, albo jakiś przewód. Na poprzednim wtrysku nie było z tym problemu.

Najlepiej wsadziłbym nowy układ wtryskowy do tej padaki, ale nie wiem czy gdziekolwiek takie cuś dostanę.

Opublikowano

Przeczytaj ksiazke do ktorej link masz w moim poscie - jest w niej opisany rowniez Multec.

 

 

Caly aparat bedziesz musial znalezc na szrocie lub allegro w ostatecznosci ale wpierw poczytaj, zapytaj na jakims forum kadetta.

Opublikowano
toyota celica, 200sx.

O zjadliwym 200sx mozna zapomnieć w tym przedziale cenowym.

Prędzej dorwiesz jakiegoś ciekawego Eclipse 1gen, może jakąś Preludke IV zadbaną (Kuba ma prele), Accord coupe, mazda MX6, mazda MX3, 323f

Gość Oran
Opublikowano

No to kupuj, bo auto wyj.ebiste. A ta wersja co tu zapodałem jest ładna, te stare "efki" są strasznie oklepane już.

Opublikowano

Mam taki mały problem, otóż strasznie wolno zwijają mi się pasy bezpieczeństwa, czy da się jakoś je "naciągnąć" lub zrobić coś żeby zwijały się normalnie?

Opublikowano
No to kupuj, bo auto wyj.ebiste. A ta wersja co tu zapodałem jest ładna, te stare "efki" są strasznie oklepane już.

 

chyba u Ciebie :P nie ma nic piekniejszego niz wysuwane swiatla w samochodzie, i to zwraca uwage na ulicy :)

Opublikowano
toyota celica, 200sx.

O zjadliwym 200sx mozna zapomnieć w tym przedziale cenowym.

Prędzej dorwiesz jakiegoś ciekawego Eclipse 1gen, może jakąś Preludke IV zadbaną (Kuba ma prele), Accord coupe, mazda MX6, mazda MX3, 323f

s13 mozna kupic z wielka doza szczescia nie zajechane.

forum turbokillers jak cos :P

 

Gość Oran
Opublikowano (edytowane)

@Lucek

Co chwila je widać. Może i u mnie, ale ogólnie to nic pięknego w tych mazdach nie ma, te nowsze IMO ładniejsze, ale i tak to auto nie jest na konkurs piękności i każdy dobrze o tym wie.

Edytowane przez Oran
Opublikowano
toyota celica, 200sx.

O zjadliwym 200sx mozna zapomnieć w tym przedziale cenowym.

Prędzej dorwiesz jakiegoś ciekawego Eclipse 1gen, może jakąś Preludke IV zadbaną (Kuba ma prele), Accord coupe, mazda MX6, mazda MX3, 323f

s13 mozna kupic z wielka doza szczescia nie zajechane.

forum turbokillers jak cos :P

Cuda się zdarzają, ale ja bym patrzył realnie na przypadek 200sx ;)

Na forum turbokillers czytałem sporo tematów odnośnie tanich 200sx jak i tegoż właśnie samochodu u studentów. Wniosek jest prosty - masz hajs to masz nismo. W innym przypadku nie ma się co ładować w skarbonke, ca18det bywają kapryśne. IMO jak 200sx to tylko z sr20det, ale koszt znacznie większy.

Opublikowano

Istnieja Chryslery Pacyfica z pojemnosciami nizszymi od 3,5 litra i w Dieslu?

Gość Grzegosz
Opublikowano (edytowane)

Pacifica była oferowana tylko w Stanach, więc mniejszych silników w tym aucie nie uświadczysz.

Edytowane przez Grzegosz
Opublikowano (edytowane)

Szkoda, bo ojciec chcial drugi samochod kupic, w sumie jako pojazd dla mnie (wspolwlasciciel), ale taka pojemnosc odpada. Czytalem gzies, ze sa Diesle 2.7 l. Tak to kupi pewnie Voyagera, ktory przy Pacyfiku jest chu.jowy.

Edytowane przez Gość
Gość Oran
Opublikowano

No skoro normalne, to kupuj. Ale moim zdaniem tankowce powinny pływać i to po oceanach, a nie jeździć po drogach, na dodatek polskich.

 

NENENENE! :P

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...