Hubi. 39 Opublikowano 1 lutego 2011 Opublikowano 1 lutego 2011 Może być z tym problem bo jest tam cała plątanina kabli )i kiepski dostęp_ ale postaram się_ Cytuj
Pajda 2 282 Opublikowano 1 lutego 2011 Autor Opublikowano 1 lutego 2011 W sienie zamontowałem nowe głośniki i podłączyłem radio clariona. Działało przez kilka dni po czym przestało- potem już randomowo- raz tak, raz nie, czasme przez chwile. Pomyślałem, że problem z radiem i przęłożyłem z innego samochodu (na pewno sprawne) wsio- problem taki sam. OCB? czyzby lipne glosniki? Przestało działać? W sensie,że traci zasilanie, czy tylko znika dźwięk, a radio dalej świeci? Jeśli to drugie to najprościej puścić nowe przewody głośnikowe,może były gdzieś łączone ? Jeśli znika zasilanie to wyciągnij radio z półki, podłącz,włącz i pomerdaj wiązką kabli, będziesz wiedział mniej więcej gdzie leży problem. Do szukania igły stogu siana służy sonda indukcyjna, tylko kosztuje około 60-80 zł, ale bardzo przydatna zabawka. Cytuj
Hubi. 39 Opublikowano 4 lutego 2011 Opublikowano 4 lutego 2011 Zasilanie jest non stop, jedynie dźwięk gubi. Pewnie cś z kablami/stykami ( nie łączone) ale liczyłem na bardziej konkretne wskazówki. Nic to BTW W puncie wycieka benzyna. Zauważyłem to po tym, że w środku czuć zapach paliwa oraz po tym, że go ubywa nawet gdy się nie jeździ. Co może przeciekać? Co wymienić? Na razie rzuciłem okiem i wygląda na to, że przy tylnich prawych drzwiach coś wycieka- jest tam coś na kształt puszki i wydaje mi się że po tym i po przedowach spływa benzyna. Co to jest za puszka? Co wymienić? Cytuj
Pajda 2 282 Opublikowano 4 lutego 2011 Autor Opublikowano 4 lutego 2011 Puszka to pompka paliwowa, żeby sprawdzić czy ma gdzieś przeciek, musisz odpalić samochód.Pewnie opaska na przewodzie jest niedociągnięta. Cytuj
Najtmer 1 082 Opublikowano 12 lutego 2011 Opublikowano 12 lutego 2011 gdzie najlepiej ubezpieczyc auto za 35 kola? Cytuj
Gość krzychu_419 Opublikowano 14 lutego 2011 Opublikowano 14 lutego 2011 Jak najefektowniej zajeździć samochód? Przegląd mam ważny do 2 marca i po tym okresie będę chciał wyrejestrować/zezłomować mojego Fiata Uno bo nie widzi mi się inwestować w tą jeżdżącą kupę rdzy. Ale najpierw chciałbym zajeździć autko, tylko nie wiem co zrobić. W sumie to myślałem żeby zalać go paliwem do samochodzików modelarskich, bo ponoć w choy mocniejsze, uciąć pół wydechu i wywalić filtr powietrza, macie jakieś lepszy pomysł? Cytuj
Gość Siwy_ Opublikowano 14 lutego 2011 Opublikowano 14 lutego 2011 rozpedz sie i pie.rdolnij w mur 1 1 Cytuj
Redmitsu 991 Opublikowano 15 lutego 2011 Opublikowano 15 lutego 2011 Daje Siwemu minusa, przeciez czlowiek moze sie zabic. To niebezpieczne. 1 Cytuj
Hubi. 39 Opublikowano 19 lutego 2011 Opublikowano 19 lutego 2011 A po co chcesz je zajeździć, bo nie rozumiem po co chcesz to robić? Nie lepiej sprzedać za stówe? Cytuj
Łebi 311 Opublikowano 21 lutego 2011 Opublikowano 21 lutego 2011 gdzie najlepiej ubezpieczyc auto za 35 kola? Byle nie w Hestii ! Przy szkodzie całkowitej jaja robią z wyceną, zaniżają w ch....j ! Ja im odwołanie a oni mi swoja sumę i tak na konto przesłali, reakcja na odwołanie żadna... ponoć 30 dni mają ale i tak gó...no wiadomo bo kontakt TYLKO przez internet lub telelinię. Do tego wrak Ci zostawią i sam sie z nim bujaj po otomoto... Jak mnie PZU chciało orżnąć to przynajmniej "uczciwie" hehe, po odwołaniu od decyzji dorzucili 1,5 tyś zł i byłem zadowolony bo suma dobiła do rzeczywistej ceny rynkowej tego modelu wozu. Ponoć teraz PZU ma ciekawą cenowo ofertę dla nowych klientów. No i przy szkodzie całkowitej wskazują firmę która odkupi od ciebie wrak za proponowana sumę... Cytuj
Gość Opublikowano 25 lutego 2011 Opublikowano 25 lutego 2011 (edytowane) Mam 2 pytania, wolę coś wiedzieć na ten temat zanim pojadę do mechanika, żeby mnie w ciula nie zrobił. 1. Silnik mi pracuje nieregularnie, tzn. obroty podnoszą się i spadają kiedy jest wysprzęglone. Po rozgrzaniu silnika np. podczas hamowania spadają do tak niskiego poziomu, że wspomaganie hamulca nie działa + wrażenie, że zaraz zgaśnie. W czym może być problem i jaki jest ew. koszt naprawy? Mam instalację gazową. 2. Hamulec ręczny "średnio" działa. Podobno może to być tylko regulacja jakiejś linki, ew. co innego mogło się popsuć i ew. koszt naprawy (20 letni Peugeot)? Edytowane 25 lutego 2011 przez Gość Cytuj
Hela 1 962 Opublikowano 25 lutego 2011 Opublikowano 25 lutego 2011 1. Silnik mi pracuje nieregularnie, tzn. obroty podnoszą się i spadają kiedy jest wysprzęglone. Jak u mnie tak było, to winą było zużyte ślizgające się sprzęgło. Cytuj
Lucek 4 417 Opublikowano 27 lutego 2011 Opublikowano 27 lutego 2011 jesli chodzi o reczny to najprawdopodobniej linka - koszty groszowe Cytuj
Redmitsu 991 Opublikowano 27 lutego 2011 Opublikowano 27 lutego 2011 No ale jak linka to z robocizna gdzies lacznie 100zl ;] Cytuj
Hubi. 39 Opublikowano 1 marca 2011 Opublikowano 1 marca 2011 Mam 2 pytania, wolę coś wiedzieć na ten temat zanim pojadę do mechanika, żeby mnie w ciula nie zrobił. 1. Silnik mi pracuje nieregularnie, tzn. obroty podnoszą się i spadają kiedy jest wysprzęglone. Po rozgrzaniu silnika np. podczas hamowania spadają do tak niskiego poziomu, że wspomaganie hamulca nie działa + wrażenie, że zaraz zgaśnie. W czym może być problem i jaki jest ew. koszt naprawy? Mam instalację gazową. 2. Hamulec ręczny "średnio" działa. Podobno może to być tylko regulacja jakiejś linki, ew. co innego mogło się popsuć i ew. koszt naprawy (20 letni Peugeot)? 1. Możliwe, że pomoże regulacja silniczka krokowego. Do zrobienia na własną rękę, ew. niewielkie koszta u mechanika. 2.Albo linka do wymiany albo do podciągnięcia (w najlepszym wypadku) Cytuj
Yacek 852 Opublikowano 1 marca 2011 Opublikowano 1 marca 2011 Co do silniczka krokowego to na 90% sa potem dwa scenariusze: po wyczyszczeniu szybciutko padnie albo bedzie dalej dzialal. Na dluzsza mete w wiekszosci wypadkow bo czyszczeniu pada szybciej niz zwykle czyli z zzaskoczenia np po roku od czyszczenia. Podobnie jest ze skrzynia biegow i olejem. Nie ma reguly, jedne przezyja wymiane na nowy olej, inne zdechna po miesiacu. Nie mozna jednoznacznie stwierdzic czy sie uda czy nie. Cytuj
wilku00034 11 Opublikowano 8 marca 2011 Opublikowano 8 marca 2011 Ale to takie "na dwoje babka wróżyła. Albo umrze, albo będzie żyła". Na pewno coś takiego jak wymiana oleju w skrzyni jej nie zaszkodzi. Cytuj
Yacek 852 Opublikowano 8 marca 2011 Opublikowano 8 marca 2011 Na pewno coś takiego jak wymiana oleju w skrzyni jej nie zaszkodzi. Przy starszych autach trzeba uwazac z ta wymiana. Jest wiele przypadkow gdzie skrzynia sie rozleci na "zbyt nowym" oleju. Zwlaszcza jak mocno wyeksploatowana skrzynie sie wyplucze z opilkow stali i zaleje czystego oleju. Potem czyta sie na forum "zalalem skrzynie olejem" chodzi git malina od miesiaca. Po dwoch miechach kolo zaklada temat "skrzynia sie rozsypala" w odpowiednim dziale. Cytuj
wilku00034 11 Opublikowano 12 marca 2011 Opublikowano 12 marca 2011 Ja wymieniłem u siebie olej i nic się nie dzieje. Na korku było chyba ze 3cm opiłków. Po wymianie biegi zaczęły wchodzić bardziej płynnie. Ogólnie nie żałuję Nie zaprzeczę jednak że dość częste są awarie skrzyń po wymianie oleju. Może dlatego ta ogólna niechęć do wymiany w skrzyniach manualnych. BTW: Spotkałem się z kilkoma opiniami że olej castrol potrafi zaszkodzić starszym silnikom. Ponoć ma on silne właściwości "czyszczące" z nagarów, i w niektórych silnikach dochodzi do zatkania magistrali olejowej O_o. Mój magik pokazywał mi jeden z uszkodzonych silników, do którego był zalany castrol. Słyszeliście o czymś takim? Cytuj
Yacek 852 Opublikowano 12 marca 2011 Opublikowano 12 marca 2011 Ale jaki Castrol bo jest wiele rodzaji. Jak zalal po mineralnym syntetyk to nawet tani olej z orlena moze wyrzadzic takie szkody. Cytuj
wilku00034 11 Opublikowano 13 marca 2011 Opublikowano 13 marca 2011 Ponoć było kilka przypadków że po zmianie oleju z półsyntetycznego (np. mobil) na castrol magnatec o tej samej lepkości doszło do wyżej wymienionych przypadłości. Dziwny temat jak dla mnie. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.