Sebas 1 586 Opublikowano 22 lipca 2011 Opublikowano 22 lipca 2011 (edytowane) Interesuje mnie scirocco z silnikiem 1.4 tsi 160km ale doczytałem się, że są jakieś problemy z pompą wody i piskami. Ktoś się orientuje czy to dotyczy również nowych egzemplarzy z salonu czy tylko stare modele? Edytowane 22 lipca 2011 przez Sebas Cytuj
Usagi 77 Opublikowano 22 lipca 2011 Opublikowano 22 lipca 2011 nie wróżę temu silnikowi za długiego żywota ... a do tak wyglądającego auta 1.4 też mi jakoś nie pasuje , wiem że turbo , ale jednak... znajomy ma 2.0 TDi, 140 hp, 2010 i sobie chwali Cytuj
Ölschmitz 1 543 Opublikowano 24 lipca 2011 Opublikowano 24 lipca 2011 jak to jest z alfami? tak awaryjne i problemowe jak mowia, czy to jednak troche mit? Cytuj
Redmitsu 991 Opublikowano 24 lipca 2011 Opublikowano 24 lipca 2011 Kumpel ma alfe 146 2 tygodnie i jeszcze nic sie nie zepsulo. Dam raport jak cos sie stanie Cytuj
ZUS_PL 82 Opublikowano 24 lipca 2011 Opublikowano 24 lipca 2011 Niech chociaż wyjedzie nią z garażu. Cytuj
Nightmare90 25 Opublikowano 24 lipca 2011 Opublikowano 24 lipca 2011 Znajomy sprzedaje na all... swoją GTV'ke i jak widziałem w opisie aukcji, co zostało zrobione w tym aucie i co się chrzaniło to naprawdę mu współczuje. Kupił za dobrych kilka tys. sztuke od znanego gościa z forum alfy, który o to auto dbał bardziej niż o kobietę, a i tak po kupnie wydał na doprowadzenie do dobrego stanu kilkanaście tysi. Zresztą jak ktoś chce poczytać to ta alfa z pełnym opisem stoi na portalu aukcyjnym za 10.500 chyba to sobie znajdziecie (nie jest to żadna reklama, poprostu można się dowiedzieć że te autka są "wymagające"). Też dużo zależy czy benzyniak czy Jtd, bo akurat z ropniakami mam miłe doświadczenia i nie powiem o nich złego słowa. Z tego co dobrze pamiętam ktoś z foruma ma AR 156 niech może ta osoba się wypowie, bo akurat sam jestem ciekaw np. 147 1.9jtd (system bose, nawigacja i 10xAirbagów to nieźle jak na kompakt) Cytuj
Yacek 852 Opublikowano 25 lipca 2011 Opublikowano 25 lipca 2011 Jak ja jezdziłem służbową A156 z dieslem koło 150KM to wszystko było fajne oprócz foteli trochę kubełkowych, które dla mnie na trasie były wyjątkowo niewygodne jak miałem pojechać do Dąbrowy Górniczej no i umarło zawieszenie od stanu dróg w moim mieście. Z silnikiem było raczej wszystko ok chociaż turbina już zaczęła troche gwiżdzeć. Cytuj
Infidel 218 Opublikowano 30 września 2011 Opublikowano 30 września 2011 Który z tych samochodów lepiej spisze się w terenie; Mitsubishi Pajero I 2.5 diesel czy Patrol GR I Y60 2.8 diesel? Oba mogę kupić prawie za bezcen, więc szkoda byłoby nie skorzystać z takiej okazji, zwłaszcza,że są w świetnym stanie. Cytuj
QBH 246 Opublikowano 30 września 2011 Opublikowano 30 września 2011 W dniu 30.09.2011 o 15:11, Infidel napisał(a): Który z tych samochodów lepiej spisze się w terenie; Mitsubishi Pajero I 2.5 diesel czy Patrol GR I Y60 2.8 diesel? Oba mogę kupić prawie za bezcen, więc szkoda byłoby nie skorzystać z takiej okazji, zwłaszcza,że są w świetnym stanie. Patrol. Bardzo dobry silnik (nie to co poźniejsze niezbyt udane 3.0), no i w teren za(pipi)isty. W sumie może i dziwne, bo nigdy nie bylo podczas moich "off-road'owych wypadów" żadnego Pajero. Stąd wnioskuje, że jest gorsze od Patrola, ktory wrecz wymiata. przy okazji - zdjęcie Patrola (Y61) kolegi z ostatniego wypadu: Rzeźnik:). Cytuj
Łebi 311 Opublikowano 30 września 2011 Opublikowano 30 września 2011 Miałem przyjemność jeździć troszkę patrolem w terenie, kumpel co mniejsze drzewa po prostu przejeżdżał hehe Cytuj
Infidel 218 Opublikowano 30 września 2011 Opublikowano 30 września 2011 (edytowane) Dzięki za szybkie odpowiedzi. Sam już byłem ukierunkowany w stronę Patrola, chciałem jednak posłuchać opinii innych,a z kolei odwiedzać forum offroad'owe nie chcę - za dużo ludzi. Kuba, podeślij zdjęcie na PW albo wklej sam link, bo mi się ono nie wyświetla. Łebi, domyślam się,że auto zrobione stricte do offroad'u, tak? Ja mogę niestety kupić 100% ori. Edytowane 30 września 2011 przez Infidel Cytuj
POSNANIAK 50 Opublikowano 30 września 2011 Opublikowano 30 września 2011 (edytowane) oba mają zbyt duże gabaryty. prawdziwy wymiatacz to odp przygotowany suzuki samurai. wjedzie to wszędzie. miałem przyjemnośc tym latać w terenie (podniesiony , blokady obu mostów , reduktor , przespawane felgi itd itp). jeśli ma to służyć tylko do wypadów w teren to szukałbym raczej tego. można dorwać już przygotowane auta w cenie 5-7 tysięcy. w dodatku części sa bardzo tanie i niejedne można zaadaptować z innych samochodów. miniumu elektryki (czyt jest mało awaryjny) żadnych tapicerek w środku dzięki czemu po wypadzie w teren można we wnętrzu zaprowadzić pożądek przy pomocy węża ogrodowego. Edytowane 30 września 2011 przez POSNANIAK Cytuj
Łebi 311 Opublikowano 30 września 2011 Opublikowano 30 września 2011 @Infidel Podniesione i na opanach z kostką. Rama robi swoje. brzózki o średnicy 15cm jak gałązki łamie hehe. Samurai a Patrol to 2 różne filozofie, jeden mały i lekki a drugi wielki i ciężki, jeden wespnie się po górkach a drugi nie ugrzęźnie tak łatwo w głębokim błocie/wodzie. Cytuj
POSNANIAK 50 Opublikowano 30 września 2011 Opublikowano 30 września 2011 szkoda że nie zrobiłem zdjęcia "górki" pod którą wjechałem samuraiem w drugą stronę raczej bym się nie odważył. Cytuj
Yacek 852 Opublikowano 1 października 2011 Opublikowano 1 października 2011 Ja jezdze Pajero 89r diesel turbo. Przespawane felgi, podniesiony, snorkel, nowe pióra + amory Koni z tyłu, opony Fedima Sirocco 31X10,5R15 czyli kopia Simexa. Masa znajmych ma Patrole i Samuraie, Patrole zwykle obcięte z przodu i z tyłu, przygotowane w 100% do zawodów. I teraz tak - Patrol jest świetny, chciałbym go mieć ale to jest studnia bez dna i jego utrzymanie jest strasznie drogie. Jest zbyt mała różnica w tym co potrafi te Pajero vs Patrol w terenie bez wyciągary. We wtorek ostro je skatowaliśmy we 4 osoby, każdy koło 100kg wagi, jeżdząc od 18:00 do 4 rano. Pajek strasznie daje radę i dostarcza mnóstwo funu i nie kosztuje tyle co Patrol. Do rekreacyjno rajdowych wypadów jest idealny. Cytuj
Infidel 218 Opublikowano 2 października 2011 Opublikowano 2 października 2011 Auto będzie właśnie służyc do takich niedzielnych wypadów, więc dobrze jak koszta będą niewielkie. Podpytałem się sprzedającego dokładniej i Patrol ma przespawane felgi i te Simexy,które wymieniłeś. Pajero ori w 100%. Cytuj
Yakubu 3 047 Opublikowano 19 października 2011 Opublikowano 19 października 2011 Kupiłem auto, ubezpieczenie jest do 22.10.11, chciałem wypowiedziec umowę, ale koleś w ubezpieczalni mówił, że muszę najpierw przerejestrowac auto na siebie. Do urzędu jestem umówiony na 09.11.11, czyli dwa tygodnie później. Znaczy się, że nie mogę nic zrobic? Umowa sama się przedłuży i że tak powiem zostanę automatycznie wyruchany w odbyt? Cytuj
Dud.ek 2 058 Opublikowano 19 października 2011 Opublikowano 19 października 2011 pierwsze słysze, że do wydziału komunikacji trzeba sie umawiać. Po drugie to chcąc zarejestrować samochód musisz mieć ważne na co najmniej miesiąc oc wiec tak czy siak musisz zawrzeć umowe oc przed rejestracją. Wiec jak już bedziesz miał nowe oc to idziesz z nim do starej ubezpieczalni i rezygnujesz ze starej. Cytuj
Yakubu 3 047 Opublikowano 19 października 2011 Opublikowano 19 października 2011 U mnie niestety trzeba umówic się wcześniej. Co do OC, to w ogóle można zrezygnowac z ubezpieczenia tydzień po automatycznym przedłużeniu umowy? Ile za to trzeba zapłacic? Ostatnio gdzieś czytałem, że jak ktoś przeniesie się do innej ubezpieczalni i jednocześnie nie zrezygnuje ze starej to musi płacic za oba ubezpieczenia. Nie pamiętam o co dokładnie chodziło, ale mieli jakąś ustawę zmienic z tego powodu. Cytuj
Dud.ek 2 058 Opublikowano 19 października 2011 Opublikowano 19 października 2011 chcąc zrezygnować z oc musisz im pokazać nową umowe w innej ubezpieczalni. 1 Cytuj
Yacek 852 Opublikowano 19 października 2011 Opublikowano 19 października 2011 Auto poprostu nie moze byc nieubezpieczone, zasadniczo nie moze byc przerwy w ubezpieczeniu. Cytuj
Yakubu 3 047 Opublikowano 19 października 2011 Opublikowano 19 października 2011 No dobra, rozumiem. Tylko mam nadzieję, że nie będzie tak, że jak później pójdę do obecnego ubezpieczyciela, to mimo wypowiedzenia umowy każe mi płacic pierwszą ratę za przedłużenie, czy coś w tym stylu. Cytuj
Dud.ek 2 058 Opublikowano 19 października 2011 Opublikowano 19 października 2011 i tak nie zarejstrujesz bez nowego ubezpieczenia wiec wykup polise na początek. Cytuj
Desser 35 Opublikowano 21 października 2011 Opublikowano 21 października 2011 Który pomiar prędkości jest dokładniejszy - z prędkościomierza czy z GPSa? Słyszałem już różne wersje, które nawzajem sie wykluczają, a chciałbym poznać prawdę Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.