Gość _Milan_ Opublikowano 4 stycznia 2014 Opublikowano 4 stycznia 2014 w kazdym duzym markecie powinno to byc. Na pewno widzialem to w auchan. Cytuj
wilku00034 11 Opublikowano 4 stycznia 2014 Opublikowano 4 stycznia 2014 nie lepiej transmiter + pendrive? Cytuj
Pajda 2 282 Opublikowano 4 stycznia 2014 Autor Opublikowano 4 stycznia 2014 No w tym e46 jest kaseciak i chyba bede musial cos kupic, bo jezdzic z rmf fm najlepsza muzyka to troche kapa ;/ mam gdzies zmieniarke do kaseciak w e46 Cytuj
Sig 395 Opublikowano 5 stycznia 2014 Opublikowano 5 stycznia 2014 nie lepiej transmiter + pendrive? jakość dźwięku marna ale lepsze to niż kaseta Cytuj
wilku00034 11 Opublikowano 6 stycznia 2014 Opublikowano 6 stycznia 2014 Prawda, ale to dość tanie rozwiązanie IMO. Idąc za jakością niestety zostaje kupno nowego radia, w dodatku nie pierwszego z brzegu Cytuj
Ölschmitz 1 522 Opublikowano 7 stycznia 2014 Opublikowano 7 stycznia 2014 (edytowane) moze mi ktos cos napisac o jezdzie z rwd w zime? bo troche sie naczytalem ale i tak nie wiem czego sie spodziewac jak spadnie snieg ;p samochod ma niecale 120 koni. w sensie bede jechal w trasie to na zakretach mam uwazac bardziej czy jak? jak mam ASC to wlaczac w zime? Edytowane 7 stycznia 2014 przez Ölschmitz Cytuj
Pajda 2 282 Opublikowano 7 stycznia 2014 Autor Opublikowano 7 stycznia 2014 BMW stosuje swoje nazewnictwo ASC - system kontroli poslizgu przy ruszaniu ASC+T - to samo plus kontrola trakcji DSC-po 2000roku zmienioni oznaczenie asc+t na wlasnie DSC Jezdzilem sporo e46(150kuni) i e61(167kuni) oba w dieslu. Z wlaczonymi systemami, nowymi oponami zimowymi jezdzilo sie swietnie. W e61 kontrola trakcji potrafila "wyprostowac" samochod z naprawde podbramkowych sytuacji (na wolnej drodze sprawdzalem ile mozna sobie pozwolic) Tobie tez radze wizyte na parkingu, wolnej drodze bez rowów, drzew i barierek. Wprowadzaj samochód w poślizg z i bez systemu trakcji. Musisz wyczuć auto. Ja uwielbialem wolne nawroty w BMW, szybka dezaktywacja systemów i nawroty 180 stopni robilo się jak od cyrkla. Cytuj
hooki 194 Opublikowano 8 stycznia 2014 Opublikowano 8 stycznia 2014 ja każdemu polecam pusty parking jak spadnie trochę śniegu ew. jest lód i lekkie manewry poćwiczyć jak jazdy w zimie się obawia. pamiętam jak kiedyś byliśmy na jakimś lotnisku, ja jeszcze maluszkiem, kolega bravo, drugi w imprezie i jeszcze jacyś kolesie. nawaliło sporo śniegu i tak największe wrażenie zrobił facet co zjawił się fordem transitem 4x4 i pustą ogromną budą latał bokiem i wywalał chmury śniegu spod 4 kół - niezapomniany widok jak dostawczak idzie bokiem równo z subaru. Cytuj
qvstra 3 213 Opublikowano 8 stycznia 2014 Opublikowano 8 stycznia 2014 Jesli grzeje was widok samochodu lecacego bokiem to polecam wybrac sie na ktoras runde Driftingowych Mistrzostw Polski, gdzie driftuja samochody z moca zblizajaca sie do 1000km i rownie ogromnym momentem obrotowym w budzie, ktora wazy delikatnie ponad tone. Dodatkowo za oplata mozna przejechac sie takim samochodem w drift taxi, co pewnie daje niezapomniane przezycia. Ja jezdze jako widz na runde do Kielc, gdzie predkosc wejscia samochodu w kontrolowany poslizg oscyluje w granicach 170-180km/h, wiec jest grubo. Niestety nie jechalem jeszcze w drift taxi, bo dwa lata temu przez mega upal i przegrzewanie sie samochodow bylo to odwolane, a rok temu wzialem za malo pieniedzy. Tak wiec bierzcie dziewczyny, znajomych i uderzajcie na najblizsza impreze, bo na prawde warto. Cytuj
Ölschmitz 1 522 Opublikowano 14 stycznia 2014 Opublikowano 14 stycznia 2014 chce kupic radio do samochodu, budzet powiedzmy do 4 stow w oko wpadly mi Sony DSX-A60BT Sony DSX-A50BT ale czym one sie roznia to ciezko mi powiedziec i Blaupunkt HELSINKI 220 BT cos polecacie? CD niepotrzebne, usb i karty sd koniecznie, fajnie gdyby byl bluetooth z mozliwoscia odbierania polaczen. Cytuj
Łebi 311 Opublikowano 15 stycznia 2014 Opublikowano 15 stycznia 2014 Markowe z bajerami = drogie Tanie z bajerami = nie zależy mi na jakości dźwięku Markowe ale bez bajerów (bt itp) = można wyrwać za te 4 stówki Cytuj
Pajda 2 282 Opublikowano 18 lutego 2014 Autor Opublikowano 18 lutego 2014 (edytowane) E-koledzy, mam problem ze spasowaniem felg w moim samochodzie. Otóż po założeniu felg 17cali ( z prawidłowym ET) i opon 215/45/17 przy maksymalnym skręcie, opony ocierają o nadkola. Mierzyłem stopień zużycia sprężyn względem fabryki i wyszło na to, że samochód "siadł" przez lata eksploatacji o około 11mm. Okazało się, że orginalnie Gtv wychodziły na 16-tkach, a 17 cali bylo opcją i wychodzi na to, że wtedy montowane były głębsze nadkola. Wyjściem też może być zakup takich nadkoli (bądź z modelu V6 po 2001roku), ale na allegro to białe kruki. Przechodząc do sedna. Pomyślałem, że może za pomocą opalarki, stopię zamontowane nadkole i wymodeluję je tak, aby opona nie ocierała. Robił z Was coś takiego? Nie wiem, z jakiego tworzywa robione są te elementy i nie wiem, jak zachowa się po mocnym rozgrzaniu. Nie chciałbym modzić z dystansami bo wtedy automatycznie musiałbym je wrzucić na tył, a tam nie wiem jak się zachowa koło przy dobijaniu. Edytowane 18 lutego 2014 przez Pajda Cytuj
Gość _Milan_ Opublikowano 19 lutego 2014 Opublikowano 19 lutego 2014 Nie opalisz, są zrobione z Carbonadium, Alfa wprowadziła to w 2001 roku, mozna to niestety odkształcic jedynie uderzeniem młota lub innego narzedzia z adamantium. Tutaj masz spis kto to ma ( sorry e po ang.): Ultron's outer shell Wolverine's skeleton and claws Agent Zero's combat knife and bullets The outer skin of some of Alkhema's robotic bodies Battlestar's shield Bullseye's spinal column and some strips coating several of his bones Certain iterations of Captain America's shield Constrictor's original wrist-mounted, prehensile metal coils Cyber's claws and skin (one particular set of) Doctor Octopus' arms The outer layer of Citizen V's rapier Lady Deathstrike's skeleton and talons One of Mister Fantastic's labs for extremely dangerous experiments Moon Knight's crescent blades A unique suit of armor once used by the villain Stilt-Man The outer skin of TESS-One One of several layers of containment at the superhuman incarceration facility known as the Vault An outer coating on the Swordsman's blades A special brand of bullet in the Iron Man suit's ballistic weapons Bullets used by Underworld X-23's claws Doom 2099 suit Bucky Barnes' Captain America suit is laced with adamantium A statue of the Hulk, sculpted by Alicia Masters Hammerhead's head is made of adamantium Hawkeye has used arrowheads made of adamantium Jak widac moze byc ciezko, celowałbym w statue Hulka. 2 Cytuj
Infidel 218 Opublikowano 19 lutego 2014 Opublikowano 19 lutego 2014 Czestym sposobem jest zaginanie nadkoli od srodka, sam to robilem i zdalo egzamin. Cytuj
Pajda 2 282 Opublikowano 19 lutego 2014 Autor Opublikowano 19 lutego 2014 Ale to to chyba chodzi Ci o metalowe blotniki? Czy jednak jest jakas metoda? Dzisiaj sprawdzilem i jednak uzyje opalarki bo brakuje doslownie 1cm. Wiem, ze czeresniaki lapia wystające miejsca blachowkrętami do karoserii, ale nie tędy droga. @Milan Jednak uzyje Bulbatora dwuosiowego zrobionego z kryptonitu Cytuj
Silver 167 Opublikowano 25 lutego 2014 Opublikowano 25 lutego 2014 Cebula mode.. Warto "przepłacać" za oleje droższych marek (o tych samych parametrach) ? Cytuj
Pajda 2 282 Opublikowano 25 lutego 2014 Autor Opublikowano 25 lutego 2014 (edytowane) Dobra ujednolice odpowiedz Jesli chodzi o to, czy jest roznica pomiedzy olejami slabymi, dobrymi i bardzo dobrymi to oczywiscie jest. Roznice w cenie sa spore, ja uzywam Valvoline VR1, ktory cenowo nie jest szokiem dla portfela (140zl za 4l). Gorna polka to np. Millers Oil, ale tutaj wymiana oleju bedzie bardziej finansowo odczuwalna. W motocyklu uzywam tylko Motula. A czy warto to zalezy jakie masz podejscie do samochodu, jak wiesz, ze sprzedasz auto to wiesz...silnik ci sie nie zatrze przy normalnym uzytkowaniu, nawet jak bedziesz jezdzil na szicie z marketu Inna sprawa jesli masz silnik podwyzszynego ryzyka ( jak np. moj TS) badz upalasz auto na torze/ulicy Edytowane 25 lutego 2014 przez Pajda Cytuj
Infidel 218 Opublikowano 26 lutego 2014 Opublikowano 26 lutego 2014 Generalnie wszystkie te najbardziej popularne to scierwa. Castrol, Mobil i reszta. Imo z godnych polecenia Millers, Liqui Moly, Valvoline i Motul Cytuj
Pajda 2 282 Opublikowano 28 lutego 2014 Autor Opublikowano 28 lutego 2014 (edytowane) Dobra, poprzedni wlasciciel uraczył Gtv oponami-nalewkami firmy Markgum. Pewnie pokusa bieznika "jodełki" w cenie uzywanych opon, była zbyt wielka. Na oponach jezdzi sie średnio, buczą, telepią, a na mokrym boje się sprawdzić zakresu ich pracy. Zastanawiam sie nad nowymi kapciami. Kiedys jezdzilem na Toyo T-R1, dobrze sie sprawowały, tak samo jak Uniroyale Rainsport. Problemem było ich szybkie zużycie. Jest cos jeszcze godnego polecenia pod kątem jakość/cena? Rozmiar to 225/45/17. Zastanawiam sie jak prowadziloby się autkona szerokości 215, bo na drugim kmplecie (205/55/16) jezdzilo mi sie przyjemniej. Edytowane 28 lutego 2014 przez Pajda Cytuj
Mustang 1 747 Opublikowano 28 lutego 2014 Opublikowano 28 lutego 2014 http://www.adac.de/infotestrat/tests/reifen/sommerreifen/2013_Sommerreifen_Test_225_45_R17.aspx ADAC się ostatnio ośmieszył wyborami samochodu roku czy innym plebiscytem, ale ich testy nadal powinny być miarodajne. Cytuj
hooki 194 Opublikowano 28 lutego 2014 Opublikowano 28 lutego 2014 ja jeżdżę na 205/55/16 pirelli p cośtam i jest b. dobrze - patrząc na producenta opon i auta pasują do siebie moim zdaniem warto za jakimiś pirelli p się rozejrzeć, teraz będzie na nich mój chyba czwarty sezon i jestem zadowolony (zarówno w maździe mx6 jak i w lanci). Cytuj
waldusthecyc 4 767 Opublikowano 28 lutego 2014 Opublikowano 28 lutego 2014 jezu nie pamiętam czy kiedykolwiek zrobiłem aż 4 sezony na jednych kapciach Cytuj
balon 5 355 Opublikowano 28 lutego 2014 Opublikowano 28 lutego 2014 Waldek a co ile gdzieś tys km wymieniasz kapcie? Cytuj
Pajda 2 282 Opublikowano 28 lutego 2014 Autor Opublikowano 28 lutego 2014 Nie wiem jak w samochodach, ale w motongach zmienia sie opony co 3 lata. Przynajmniej powinno sie tak robic. Dzieki Balon za link. Chyba zdecyduje sie na opony Run on flat, fajnie sie to sprawdza, a ja nie mam miejsca na zapasowe kolo. Cytuj
waldusthecyc 4 767 Opublikowano 28 lutego 2014 Opublikowano 28 lutego 2014 Waldek a co ile gdzieś tys km wymieniasz kapcie? max 3 sezony robię, ten trzeci to często umownie więc w zależności od auta to będzie od 30 do 60 tysięcy kilometrów. W SUVie szybciej idą niż w osobówce. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.